Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#1639
Posted 28 May 2015 - 22:49
Pentru intermedierea operatiunilor de transport ai nevoie de licenta pentru activitati conexe transportului rutier eliberata de ARR. Ca sa o obtii trebuie sa detii niste docuente sisa urmezi anumiti pasi. Destul de simplu si rapid.
"Documentatia" e exact aceiasi pe care o primesti in calitate de caraus. Contract si comanda. |
#1640
Posted 29 May 2015 - 12:53
teRRa, on 28 mai 2015 - 22:49, said:
Pentru intermedierea operatiunilor de transport ai nevoie de licenta pentru activitati conexe transportului rutier eliberata de ARR. Ca sa o obtii trebuie sa detii niste docuente sisa urmezi anumiti pasi. Destul de simplu si rapid. "Documentatia" e exact aceiasi pe care o primesti in calitate de caraus. Contract si comanda. Am inteles....deci eu ii fac o noua comanda cu suma stabilita..iar el imi va trimite factura+cmr..Am mai intrebat alti transportatori...si cica ei dau curse si la altii fara a avea cod caen activat..fara licenta...:-J Cica este prea multa bataie de cap.. |
#1641
Posted 01 June 2015 - 00:52
Salutare tuturor. Sunt nou pe forum si in domeniu. As dori sa ma ajutati cu cateva sfaturi daca este posibil. Tin sa precizez ca am citit foarte mult din postarile discutiilor voastre, foarte multe fiind ajutatoare. Vreau sa prestez servicii de transport pe extern. Din cate am inteles si daca gresesc va rog sa ma corectati:
1- sa fac un SRL 2-duba pt min 5 paleti( ducato maxi 2.3 min 2007, sprinter 2.2 2004-2006, VW lt 2.5 2002-2006) am tras si eu niste concluzii cu referire la duba ca si fiabilitate, consum, spatiu si cred ca vw lt ar fi cel mai potrivit. Am inteles ca treb sa aiba 1.20 intre oale si L4 H2 minim pt 5 paleti. 3-asigurare rca ( e mai bine sa fie duba pe firma sau pe pers fizica ? ) 4-asigurare min 50.000€ pt cmr 5-duba sa aiba atestat ADR 6-card dkw ( o sa ma informez mai mult cu privire la acesta, inca nu stiu prea multe) 7-cont pe bursa 8-sa am la drum o imprimanta si net 9-un mic capital la inceput de drum in aceasta afacere ( 2-3k €) Tin sa precizez ca eu voi conduce duba . Multumesc frumos si drumuri bune. |
#1642
Posted 01 June 2015 - 10:43
Cand incasezi la 90 zile nu stiu daca aj deviue doar de ub mic capital de 3k €
|
#1643
Posted 01 June 2015 - 10:55
Ar trebui cel putin dublu capitalul de plecat la drum.
Neprevazutul isi va face mai mult ca sigur aparitia . |
#1644
Posted 01 June 2015 - 16:04
Inteleg, dar ce se intampla, nu se mai gasesc si cu plata la 30 sau 60 de zile?
In legatura cu pasii pe care ii am de facut si alegerile aveti vreun sfat, sugestie? Multumesc anticipat, drumuri bune |
#1645
Posted 01 June 2015 - 19:24
Salutare tuturor. Multumesc pentru multitudinea de informatii pe care le-ati postat dealungul anilor, am incercat sa citesc toate postarile si am gasit multe informatii.
Acum doresc sa ma apuc si eu de acest domeniu, adica transport intracomunitar si as avea o nelamurire. As cere parerea voastra despre Fiat Ducato 3.0 Mjet, are cineva dintre voi ? sau toata lumea ramane la varianta de 2.3 l ? pe langa asigurare si taxe are vreun dezavantaj acest model. Voi fi sincer, nu cunosc foarte mult aceste utilitare dar dupa gandirea mea un motor de 3 litri cu 177 de cai ar trebui sa fie mai puternic pe drum si ar trebui sa tina mult mai mult decat unul de 2.3, evident si consumul ma gandesc este mai mare la cel de 3 litri. Aveti cumva experienta cu acest model? Multumesc pentru raspunsuri. |
#1646
Posted 01 June 2015 - 20:06
3.0 ai nevoie daca ai solicitari peste ce poate cel de 2.3 sa duca. Asta inseamna prelata sau daca alergi duba grav cu supragreutate. Duba cu 2.3 eu nu am vazut sa faca nici un fel de problema, in schimb prelata da. Cel de 3 litri e mai greu, consuma mai mult la sarcini normale si nefiind atat de comun probabil e un pic mai greu la mentenanta.
|
#1647
Posted 01 June 2015 - 21:06
@Esperatul, DA eu vorbeam despre prelata mai sus numai ca nu am specificat, scuze. La duba ma gandesc ca este suficient 2.3, dar la prelata cu greutate intrebam de varianta 3.0.
|
#1648
Posted 02 June 2015 - 06:44
Looper15, on 01 iunie 2015 - 16:04, said:
Inteleg, dar ce se intampla, nu se mai gasesc si cu plata la 30 sau 60 de zile? Pleci la drum duminica si te intorci miercuri-joi. Dcoumentele le vei trimite vineri-luni fiind receptionate luni-marti. Deja ai o saptamana pierduta de la data descarcarii pentru marfurile de tur. Apoi vine scadenta cand urmeaza telefoanele si intr-un finalplata cu intarziere de 5-15 zile de la data in care tu te "bazezi" pe bani. Tiparul asta intra la normalitate. Ca si informatie calda, la mine anul acesta scadenta medie este de 38 zile. Termenul mediu de incasare(de la data emiterii facturii) este de peste 50 de zile. Calcule facute la 500 facturi emise catre mai bine de 50 clienti, deci oarecum relevant in ansamblul pietei. Bani necesari?! Pai in functie de cat consumi la fiecare cursa vezi si termenele de plata la care lucrezi poti socoti clar de cat ai nevoie. Oricum minim 45 zile vei lucra fara sa vezi vreun ban(oricum nu bani care sa conteze) si la un rulaj de un 8k km/luna inseamna ca numai combustibilul te va costa 1500 euro. Daca estimezi ca faci sub rulajul asta mai bine te angajezi(sofer daca chiar iti place asta) ca vei castiga mai bine. Daca e sa arunc cu o suma as spune un 5k euro insa daca prinzi vreo 2 curse de Spania sau Anglia unde ai costuri aditionale importante nu iti vor ajunge nici atat. Totul calculat la o masina care inafara de lichid de parbriz nu o sa iti ceara nimic. Si la una de +10 ani, chiar si folosita de vreo babuta sa isi faca piata, ma indoiesc ca se va intampla asta. Eu am 2 astfel de masini si in comparatie cu cele noi mereu fac cate ceva: intra majoritatea la capitolul maruntisuri insa la sfarsit de luna constat ca sunt cat jumatate de rata de leasing la cele noi. |
|
#1649
Posted 02 June 2015 - 13:04
MariusTm29, on 08 mai 2015 - 13:03, said:
Am avut o discutie cu un director de la o firma ce produce huse auto si era cam asa , la ei se ivesc si nu rar cii chiar foarte des mai nou situatii in care trebuie sa trimita din Timisoara la Hannover in termen foarte scurt , mi-a spus ca timpul de tranzit nu trebuieste sa depaseasca 12 ore , au trimis si cu avionul dupa modelul 1 om cu 8 bagaje dar desigur enorm de scump si mai nou trimit efectiv cand is urgente cu masini mici gen Skoda Octavia tot in bagaje bagate husele catre beneficiar , acuma eu i-am pus intrebarea de ce nu trimite cu un microbus , el zice ca nu poti face cursa asta in 12 ore iar intarzierile dupa alea 12 ore fiind imense in costuri , eu nefacand externul cum busul nu stiu, chiar nu se poate face cursa asta cu un microbus ceva de genu jumper , sprinter chiar nu conteaza modelul dar unde cu siguranta incape marfa cat in 8 masinute mici ..... orice sfat pertinent e binevenit . Si cat plateste la km? cat la turism si cat pentru bus? |
#1650
Posted 05 June 2015 - 13:39
Dupa carosarea unei remorci (nu cu prelata) e nevoie de o noua omologare ? Sau mai trebuie facut ceva ?
|
#1651
Posted 05 June 2015 - 20:32
Trebuie sa mergi la carosier autorizat , sa iti faca proiect sa iti elibereze certificat de comformitate. Cu dosarul apoi la RAR pt omologare si sa iti treaca noile dimensiuni (banuiesc ca se va modifica doar inaltimea)
|
#1652
Posted 05 June 2015 - 21:02
#1653
Posted 07 June 2015 - 10:56
Ma poate ajuta cineva cu un sfat , ,,cum pot sa lucrez cu masina pe comunitate ?"detin o firma de transport si am un Mercedes sprinter 313xxl .Va multumesc.si drumuri bune sa aveti
Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?cum pot lucra cu masina pe comunitate detin o firma de trabsport si am un mercedes sprinter 313 xxl.va multumesc |
|
#1654
Posted 07 June 2015 - 11:32
Quote ,,cum pot sa lucrez cu masina pe comunitate ?" este destul de greu . mult mai usor este daca aduci bani de " acasa " |
#1655
Posted 14 June 2015 - 16:16
Looper15, on 01 iunie 2015 - 00:52, said:
3-asigurare rca ( e mai bine sa fie duba pe firma sau pe pers fizica ? ) 5-duba sa aiba atestat ADR 6-card dkw ( o sa ma informez mai mult cu privire la acesta, inca nu stiu prea multe) 7-cont pe bursa 8-sa am la drum o imprimanta si net Nu exista "duba sa aiba atestat ADR", ADR-ul implica 2 specializari : consilier ARD + atestat ADR sofer Card DKW pentru 1 singur sprinter ? mult succes cu asta Cont pe bursa a devenit un lux prostesc in ziua de azi ( pentru un transporator la inceput ), e peste 1000 ron/ an si nu iei marfuri de acolo nici cat sa-ti scoti banii pe care ii dai lor ))) Internet la drum are si copilul de 10 ani in ziua de azi...dar imprimanta ? ce faci cu ea ? 99% din curse se platesc la termen Bafta stefanoiuvictor, on 07 iunie 2015 - 10:56, said:
Ma poate ajuta cineva cu un sfat , ,,cum pot sa lucrez cu masina pe comunitate ?"detin o firma de transport si am un Mercedes sprinter 313xxl .Va multumesc.si drumuri bune sa aveti Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?cum pot lucra cu masina pe comunitate detin o firma de trabsport si am un mercedes sprinter 313 xxl.va multumesc |
#1656
Posted 26 June 2015 - 12:20
Poti lua curse de pe Bursa cu o firma neplatitoare de TVA?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users