Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#1477
Posted 01 January 2015 - 22:07
La Multi Ani la toata lumea si Drumuri Bune sa aveti !!!
|
#1478
Posted 03 January 2015 - 12:30
La Multi Ani !!!
As dori sa imi cumpar si eu o platforma fara prelata si as dori sa imi spuneti va rog care ar fi mai buna la consum si fiabilitate. ma refer la masinile din 98 pana in 2005 |
#1479
Posted 03 January 2015 - 16:40
Buna,
Pana acum 3-4 luni, mi-a mers destul de bine transportul cu masina de 3.5 t, avand contract cu o casa de expeditii din Europa. Deoarece au fost unii care au acceptat sa fie platiti mai putin, de ceva luni, trebuie sa pun bani din buzunar pentru a plati soferul. Am ajuns sa FIU DISPERATA in aceasta JUNGLA A TRANSPORTULUI. Nu s-a mai putut cu aceasta casa de expeditii, prin urmare am inceput pe bursa. Bursa din Romania=jale As vrea sa incerc pe alte burse. Ce parere aveti de TIMOCOM? Imi puteti recomanda si alte burse pe care activati? |
#1480
Posted 03 January 2015 - 17:05
Salut baieti si la multi ani!
Vin si eu cu o intrebare pentru voi: Urmaresc achizitia undei autobasculante de 3.5to. Ceva de generatie mai veche, pe langa anii 2000. Ce marca, motor, an recomandati? Multumesc! |
#1482
Posted 03 January 2015 - 23:01
Nu cred c-o sa fie legala. Nisip si moloz.. Nisip proaspat excavat din Arges.
Ford Transit nu e bun? Am vazut ca sunt foarte multe de vanzare cu motorul 2.4 90 de cai. Multumesc de ajutor . L.E. Vad ca exista 3 motoare de 2.8 2.8l diesel 85 hp 2.8l turbodiesel 103 hp@3600rpm 2.8l tdi 118 hp@3600rpm E vreunul de evitat? Edited by scrisit, 03 January 2015 - 23:13. |
#1483
Posted 04 January 2015 - 00:05
2.8 injectie clasica se zice ca e cel mai cel. Eu am avut 2.8 commonrail si nu am avut nici un fel de problema majora. Toate sunt cu turbo si se gasesc cel mai des in treptele de putere de 106 si 125 cp. La commonail de la 125 cp in sus cutia are 6 rapoarte.
Pentru activitatea pentru care ai nevoie de masina(ma gandesc ca te invarti doar in jurul orasului) merge orice care se incadreaza in buget. Orice pica, masina este acasa si merge mult si bine doar carpita. Daca vezi ca merge treaba pentru imagine mai ales poti sari la ceva mai bun. |
#1484
Posted 05 January 2015 - 20:35
Salutare,
nou pe forum / in acest thread. Cer in mod respectuos niste asistenta: poate cineva sa imi dea ceva detalii relativ la "capitonarea" masinii la interior ? Fiat Ducato Maxi L4H2 nou; ma intereseaza planseul, lateralele deocamdata le las cum sunt. Cineva spunea ca se poate pune si placa de OSB ( sau cum i-o spune ... ) insa trebuie mai intai pusa niste spuma ( ce fel ??? ) peste care se fixeaza placa ( asta pentru a evita condensul ). Niste contacte de meseriasi care pot face treaba asta in sau in jurul Clujului, ar fi binevenite. Merci anticipat. Edited by blue_husky, 05 January 2015 - 20:38. |
#1485
Posted 05 January 2015 - 22:56
Daca vrei sa faci ok pune Tego antiderapant insa ia in calcul ca in functie de grosimeaacestuia ingreunezi masina cu 60 - 100 kg. Asta e o solutie care ca si costuri te duce undeva la 100-150 euro daca o faci in regie proprie sau 250-300 facuta profi la un carosier. In Cluj stiu ca cei de la Kantor fac asa ceva.
Eu am facut acum 6-7 ani asa ceva in regie proprie la un Transit si in afara de debitarea placii(stiu ca am luat atunci ceva placa la 6 ml de la o firma din Jucu), prinderea cu nituri de podea si silicon de jur imprejur nu mi-ambatut capul cu nimic altceva. Masina merge si acum fara rugina aparenta. In schimb la un Daily de 8 ani cand amluat tego-ul jos podeaua era toata ruginita in anumite zone rugina perforand-o iar la ala s-a dat cu ulei sau alta substanta de genul asta. OSB-ul e o solutie de compromis. Cu asa ceva nu mi-as bate capul mai mult decat sa debitez placile si sa le pun cap in cap fara nici un sistem de fixare fiindca la utilizare intensa se vor deteriora rapid. In maxim 1 an vin schimbate. |
#1486
Posted 06 January 2015 - 12:50
Merci de info teRRa.
Inca tot mai astept un PM reply de la tine |
|
#1487
Posted 07 January 2015 - 15:22
Revin cu noutati.
Am reusit sa imi extind afacerea. Am 70 de garaje si 200 de tiruri, am ajuns la profit de 12 milioane de euro, toate astea in aprox 2 luni. Din pacate asta se intampla in jocul EuroTruck simulator. Realitatea este cu totul diferita. Marfuri putine, alea care sunt sunt la bani putini. Pe comunitate gasesti destul de greu retur fata de anii trecuti. Pe intern marfuri putine si bani putini. Toti vor grupaj. Pe intern, daca tu iti conduci singur sprinterul poti ramane cu 2000 - 2500 ron dar din banii astia trebuie sa iti platesti contabil, reparatii masina + alte cheltuieli. Nici pe comunitate situatia nu este mai roza. Pleci in Germania (spre exemplu) pe 500 euro + TVA si vi pe 600 - maxim 700 euro + TVA (esti norocos cand vi pe 700 euro, uneori poti veni si pe 400 - 450 euro) . La o astfel de cursa dus intors ai aproc 4500 km, aia se traduce cam in 700 - 750 euro cheltuieli (motorina, taxe drum, mancare). Mai mult de 2 curse pe luna nu ai cum sa faci. Incarci miercuri, joi vineri cu descarcare luni marti iar miercuri, joi si vineri cauti retur. Luni descarci in Romania. Astea sunt valabile daca muncesti tu pe propria masina, daca ai sofer angajat, sigur soferul va castiga mai mult decat tine. Asa ca mare atentie, nu va apucati de transport daca nu aveti un contract solid. Cu bursa de transport nu faceti mare lucru. Nu mai este ce a fost in 2010 - 2011 si putin din 2012 cand se faceau bani frumosi din transport. Edited by catalinoprescu, 07 January 2015 - 15:24. |
#1488
Posted 07 January 2015 - 18:13
#1489
Posted 07 January 2015 - 19:00
La cat am de lucru cu masinuta mea, cu greu mai gasesc timp si de jocuri )
Sper ca pana in aprilie sa prind macar 3 - 4 transporturi interne. |
#1491
Posted 11 January 2015 - 19:47
Stiti careva sa facut autostrada intre PRAGA - NURNBERG? Daca ati fost careva pe acolo si imi puteti spune cum e drumul si daca e cu dealuiri mari am auzit ca e o autostrada facuta acuma noua ar fi mai aproape pe acolo decat pe la WIENA multumesc mult.
|
|
#1492
Posted 15 January 2015 - 21:02
monica90, on 03 ianuarie 2015 - 16:40, said:
Buna, Pana acum 3-4 luni, mi-a mers destul de bine transportul cu masina de 3.5 t, avand contract cu o casa de expeditii din Europa. Deoarece au fost unii care au acceptat sa fie platiti mai putin, de ceva luni, trebuie sa pun bani din buzunar pentru a plati soferul. Am ajuns sa FIU DISPERATA in aceasta JUNGLA A TRANSPORTULUI. Nu s-a mai putut cu aceasta casa de expeditii, prin urmare am inceput pe bursa. Bursa din Romania=jale As vrea sa incerc pe alte burse. Ce parere aveti de TIMOCOM? Imi puteti recomanda si alte burse pe care activati? Nu fa o grozavie din asta, sunt companii mari care au pierdut clienti de milioane de Euro si n-au crapat. Treaba e sa iti revii repede (!) si treci la atac (trebuia sa o faci inainte sa pierzi clientu asta) daca nu ai altceva ce face, decat sa-ti plangi de mila ca te-a "julit" un concurent (vor mai fi) mai bine iesi la rampa si lupta. E o lupta ca in orice alt domeniu. |
#1493
Posted 18 January 2015 - 02:15
catalinoprescu, on 07 ianuarie 2015 - 19:00, said:
La cat am de lucru cu masinuta mea, cu greu mai gasesc timp si de jocuri [ http://1.1.1.1/bmi/forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/smile.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]) Sper ca pana in aprilie sa prind macar 3 - 4 transporturi interne. |
#1494
Posted 19 January 2015 - 11:55
Pana la urma voi cum rezolvati aceasta situatie "Pentru fiecare oră lucrată de un șofer român pe teritoriul german, se va aplica salariul minim din Germania – și nu cel din România"???Cica deja au fost oprite masini pe Germania..si s-au primit amenzi destul de "piperate":-S
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users