Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#1009
Posted 18 February 2014 - 15:16
Pentru confectii orice alegi in varianta in care incarci la maxim barile depasesti garantat cu 2-300 kg pe orice. Mai ales la un Sprinter Maxi XXL care din start are sarcina utila de 1000-1100 kg fara a pune la socoteala standerele, barile, tego sau alte asemenea imbunatatiri. Iar la 4.7 m cat are asta lungime intra ceva bari si standrere, asa de vreo 100-150 kg. La Ducato Maxi ai cam 3.9 m utili si mai castigi ceva pe latime unde sta ceva mai bine ca sprinterul mai ales in partea superioara.
Edited by teRRa, 18 February 2014 - 15:17. |
#1010
Posted 20 February 2014 - 13:01
Am un prieten care vinde: Peugeot Boxer prelata, motor 2,2 d, 120 cp, cutie 6 trepte. Masina este impecabila, a fost cumparat din Romania de la reprezentanta Peugeot, a iesit din garantie in octombrie 2013, are toate reviziile la zi facute atat in tara cat si in Germania la reprezentanta. Masina a fost folosita doar pe drumurile din Europa. Dotari: Aer conditionat, geamuri electrice, mp3...etc Cauciucuri vara/ iarna (cumparate noi iarna asta). Este inmatriculata pe firma, taxa nerecuperata se emite factura.poate fi vazuta in Dr Tr Severin sau Timisoara. Daca e cineva interesat poate apela la 0751063253.
|
#1011
Posted 21 February 2014 - 20:47
Salutari,ma adresez celor care activeaza in "campul muncii"(transportul cu 3.5t) cu o intrebare(momentan) :
Merita sa-mi i-au un "Sprinter" cu sofer full-time,plus celalate cheltuieli de care tin cont(am citit cap-coada acest topic),pt un contract stabil pe perioada nedeterminata cu 0.40 erocenti pe km??? Desi am citit cap-coada acest topic,tot mai am multe nelamuriri...si nu cred in calculele de pe hartie,tot timpul apar surprize,sunt constient!!! De aceea vreau un raspuns de la cei in domeniu,daca se poate! Deci,leasing+sofer+taxe+altele pt 0.40 centi per km...min 500km pe zi (zi slaba),pana la 1000(zi buna) ar trebuii sa faca masina!!! Inca ceva,firma si activitatea se va desfasura intr-o tara U.E(Romania exclus)! Se merita??????????Multumesc anticipat |
#1012
Posted 21 February 2014 - 21:13
Eu sincer n-am auzit pe nimeni sa dea banii astia, de obicei se da mult mai putin.
|
#1013
Posted 21 February 2014 - 22:18
Asta e o parere,nu un raspuns...desi din exprimarea ta as intelege ca e "must do",daca cineva imi plateste banii aia....sau?????
Am specificat mai sus,"Firma"(cu ghilimele pt ca inca nu exista),isi va desfasura activitatea intr-o tara U.E,deci NU in Romania!!! |
#1014
Posted 22 February 2014 - 13:13
Daca esti atat de convins ca iti va plati atat ,apucate de treaba ,daca nu merge afacerea pierzi avansul la leasing,ratele platite la masina etc etc....
|
#1015
Posted 22 February 2014 - 15:29
Costurile per km(cheltuieli variabile + fixe) intr-o situatie normala se invart in jurul valorii de 0.22 euro/km, +/- 10%. Ce faci peste este castigul tau. 40 de centi este un pret la care poti spune ca faci bani, totul e sa il obtii.
|
#1016
Posted 23 February 2014 - 10:51
Salutari sint de acord cu colegii 0,40 centi pe comunitate se luau acu vreo 3 ani cand mergea treaba ...daca prindea i un contract cu co casa de expeditii serioasa, am mai vazut ceva anunturi pe siteuri romanesti de vanzari ca se vinde sprinter cu contract comunitate .....si se plateste 0,40 centi km .......nu mai stiu cei de la INTIME daca dau mai mult de 0,38 pe km ca ROBET,S da 0,28 cu 0,32 parca drumuri bune
|
#1017
Posted 23 February 2014 - 13:41
ovidiub06 stai cuminte ,dai chix sigur , eu am vrut sa iau cash fara leasing si fara sofer si da cu virgula si mi-e c-o sa ajung eu prizonierul masinii , am si cativa preteni cu care am vb, unul dintre ei are masinile pe numele lui nici nu mai are pfa sau firma , face asa ce prinde , a ajuns la concluzia ca cat face - face si cu asta basta . chiar daca ai vrea sa fii un fel de patronas , doar cu o duba nu ai cum si sa mai ai si sofer , ti-ar trebuii vreo 5 dube si sa cam mearga toate , tu daca prinzi vreo problema avand doar una , realizeaza ce-ar insemna asta cand iti vin ratele , soferul neplatit , taxe la stat si mai cate un nesimtit ce nu-ti plateste cursa . mai gandeste-te .
|
#1018
Posted 23 February 2014 - 20:11
transamaliaexpres, on 23 februarie 2014 - 10:51, said:
Salutari sint de acord cu colegii 0,40 centi pe comunitate se luau acu vreo 3 ani cand mergea treaba ...daca prindea i un contract cu co casa de expeditii serioasa, am mai vazut ceva anunturi pe siteuri romanesti de vanzari ca se vinde sprinter cu contract comunitate .....si se plateste 0,40 centi km .......nu mai stiu cei de la INTIME daca dau mai mult de 0,38 pe km ca ROBET,S da 0,28 cu 0,32 parca drumuri bune Din cate am vazut faceti mult spania. Imi puteti spune daca aveti la cunostinta vreun service bun la pret, eventual tinut de romani prin zina Barcelona? |
|
#1019
Posted 25 February 2014 - 00:56
teRRa, on 22 februarie 2014 - 15:29, said:
Costurile per km(cheltuieli variabile + fixe) intr-o situatie normala se invart in jurul valorii de 0.22 euro/km, +/- 10%. Ce faci peste este castigul tau. 40 de centi este un pret la care poti spune ca faci bani, totul e sa il obtii. Deci sfatul tau ar fii sa fac acest business?Stiu ca nu e mult...dar nici putin,din cate am citit pe aici...iar ca incepator,nu cred ca pot avea pretentii la mai mult!Poate in timp... care ar putea fii eventualele dificultati in afara de sa zicem :nu primesc banii,se strica masina(ceva grav),primesc comenzii de km f putini(10.000km sau mai putin)???Altceva ce ar mai putea fii? |
#1020
Posted 26 February 2014 - 13:22
ovidiub06, on 21 februarie 2014 - 20:47, said:
Deci,leasing+sofer+taxe+altele pt 0.40 centi per km...min 500km pe zi (zi slaba),pana la 1000(zi buna) ar trebuii sa faca masina!!! Inca ceva,firma si activitatea se va desfasura intr-o tara U.E(Romania exclus)! Eu am inceput afacerea asta acum 1 an si nu am prins nici un extern ( in afara de BG ) pana acum, marfa la extern nu exista pentru sprintere, decat daca vrei sa aduci tu bani de acasa, marfa se pune pe camioane mari cu 100 euro/paletul, nu are nimeni bani de dat la sprinter, cand pe camion se trimite la sfert de pret ! In concluzie : afacerea merge doar daca ai ceva garantat si constant, concurenta este uriasa in domeniu, nici daca intri pe burse de transport si prin absurd mai gasesti niste marfuri bine platite, trebuie sa fii pregatit cu 07..formate pe telefon altfel in secunda urmatoare suna ocupat si marfa a zburat deja....altfel stai linistit si nu te mai uita dupa sprintere care ii vezi tu sau auzi ca fac "extern" multi "patronasi" de duzina isi vand case/ terenuri si se apuca si ei de "afaceri" cat timp au ce vinde de pe acasa...pe urma, e plin de anunturi "vanzare sprinter impecabil rulat numai extern" Edited by blackraven74, 26 February 2014 - 13:28. |
#1021
Posted 26 February 2014 - 17:38
blackraven74, on 26 februarie 2014 - 13:22, said:
Ma intreb de unde scoti tu cei "500km/zi" ( asta e o zi proasta ))) daca ai un contract semnat pe vreo 2-3 ani prin care cineva iti asigura minimul de 500km/zi, eu zic sa-ti iei masina noua, eventual cu 2 soferi angajati + remorca !!! Eu am inceput afacerea asta acum 1 an si nu am prins nici un extern ( in afara de BG ) pana acum, marfa la extern nu exista pentru sprintere, decat daca vrei sa aduci tu bani de acasa, marfa se pune pe camioane mari cu 100 euro/paletul, nu are nimeni bani de dat la sprinter, cand pe camion se trimite la sfert de pret ! Exista o groaza de marfa de sprinter si la noi doar ca nu apare pe bursa. Nu subestima cand zic multa, stiu firme care incarca zilnic zeci de sprintere pentru export pana la unele care incarca 2-3 pe saptamana. Ca nu putem lua noi cursele astea e alta problema. |
#1022
Posted 26 February 2014 - 19:48
In acest moment piata transportatorilor este mult mai aglomerata decat acum 3 ani spre exemplu, momentul in care am intrat si eu in breasla. Paradoxal as spune, fiindca toata lumea se plange ca nu merge treaba.
Strict datorita acestui fapt, daca nu ai un background solid sansele de reusita sunt mici in momentul de fata. Trebuie in plus sa stii sa vorbesti(e plin de agramati, soferi-patroni cu 4 clase, care incep vorba cu "sefu'" si termina prin a scri "i-ti"), sa ai un real spirit intreprinzator(adica sa stii sa faci un calcul complet si corect al veniturilor si cheltuielilor) si minime cunostinte de mecanica(am intalnit exemplare care nu stiau sa isi schimbe becul). Importanta este si pofta de munca pentru ca daca vei deveni unul dintre cei care nu se plange vei muncii in medie minim 10 ore/zi. |
#1023
Posted 26 February 2014 - 21:16
@teRRa succesul in afaceri nu sta in felul in care scrii, citesti si te exprimi, totul tine de felul cum actinezi in domeniul in care iti desfasori activitatea ,cum anticipezi si cum simti propria afacere, spiritul si motivatia fiind un factor extrem de important, cu mult mai important decat exprimarea si scrierea asemeni celor ce o fac in aula mare a academiei romane.
Dovada ce-a mai simpla fiind aceia ca in timp ce unii dau faliment intr-un domeniu supraincarcat precum transporturile rutiere ,altii au succes ,desi paradoxal intampina aceleasi dificultati si probleme. Succesul presupune in primul rand foarte multa munca, zile si nopti nedormite .... pline de stres, ani pierduti departe de bucuriile marunte dar esentiale ale vieti, riscuri enorme asumate si convingerea si dorinta ca dupa atata zbucium si stres, intr-o zi, tu vei fi cel care vei zambii si izbandii, acolo, unde altii au pierdut tot. |
|
#1024
Posted 01 March 2014 - 20:25
Esperatul, on 23 februarie 2014 - 20:11, said: Din cate am vazut faceti mult spania. Imi puteti spune daca aveti la cunostinta vreun service bun la pret, eventual tinut de romani prin zina Barcelona? ady_strong, on 26 februarie 2014 - 21:16, said:
@teRRa succesul in afaceri nu sta in felul in care scrii, citesti si te exprimi, totul tine de felul cum actinezi in domeniul in care iti desfasori activitatea ,cum anticipezi si cum simti propria afacere, spiritul si motivatia fiind un factor extrem de important, cu mult mai important decat exprimarea si scrierea asemeni celor ce o fac in aula mare a academiei romane. Dovada ce-a mai simpla fiind aceia ca in timp ce unii dau faliment intr-un domeniu supraincarcat precum transporturile rutiere ,altii au succes ,desi paradoxal intampina aceleasi dificultati si probleme. Succesul presupune in primul rand foarte multa munca, zile si nopti nedormite .... pline de stres, ani pierduti departe de bucuriile marunte dar esentiale ale vieti, riscuri enorme asumate si convingerea si dorinta ca dupa atata zbucium si stres, intr-o zi, tu vei fi cel care vei zambii si izbandii, acolo, unde altii au pierdut tot. |
#1025
Posted 04 March 2014 - 09:35
Salutari. Cine ma poate ajuta cu cateva informatii legate de transportul de marfa cu 3.5t din si catre Elvetia? Ce documente sunt necesare in plus fata de transportul in UE pt sofer sau masina? In afara de vigneta se mai platesc si alte taxe? Multumesc.
|
#1026
Posted 09 March 2014 - 12:23
am si eu o intrebare , de ce se vand autoutilitarele de 3,5 T cu punte dubla ? s-au dat ceva legi sau urmeaza sa se dea de vor multi sa scape de ele ca nu inteleg smecheria?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users