Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Info, Probleme centrale Protherm

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1052 replies to this topic

#55
octavianlaz

octavianlaz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,177
  • Înscris: 15.04.2009

 csarac, on 11th November 2011, 19:58, said:

Octavian,
am izolat caloriferele de centrala in cursul zilei de ieri si am bagat aer pana la 4 bari in instalatie. Dupa 9 ore nu scapase de loc. Am pornit  instalatia si peste noapte a scazut din nou sub 0.8 bar si centrala a intrat din nou in avarie. Nu se observa sa curga apa pe nicaieri pe langa centrala. Deja au fost 3 instalatori si baiatul de service Protherm. S-ar putea sa ai dreptate cu perforararea bazinului cilindric avand in vedere ca centrala e din 2003. Sper sa ai dreptate ca deja sunt disperat si nu mai stiu ce sa fac.
Interesant e ca intre termomanometrul instalat pe centrakla si cel instalat pe teava de tur exista diferente atat la presiune cat si la temperatura. Daca diferenta de temperatura ar putea fi explicata oarecum nu inteleg diferenta de presiune.
Orice idee aveti e binevenita,
Va multumesc,
Calin
ar mai fi o posibilitate ca pierderea sa fie pe la robinetul de incarcare a instalatiei , in conditiile in care presiunea apei reci sa scada sub presiunea instalatiei , si atunci se intampla fenomenul de descarcare. o alta posibilitate ar mai fi vasul de expansiune care pierde incet, incet printr-un por si apa din instalatie sa ocupe incet , incet locul aerului din vas . (am patit si un astfel de caz). o alta posibilitate ar mai fi racordul dintre centrala si vasul de expansiune , care daca este colmatat face astfel de figuri ,mintind atunci cand faci verificarea presiunilor. daca poti verifica aceste doua aspecte demontand legatura dintre centrala si vas si punandu-i un dop (blint) . o alta proba ar mai fi ca peste noapte sa inchizi robinetul de apa rece care intra in centrala (ca proba la prima problema). am recomandat sa verifici si centrala , izoland-o de restul instalatiei si vizualizand pierderea pe manommetrul ei. este normal sa fie si diferente de temperatura si de presiune , intotdeauna pe tur va fi si temperatura mare si presiune mai mare fata de retur , deoarece , caloriferele sant niste suprafete radiante concepute sa cedeze temperatura , iar presiunea scade la intoarcere pe retur (retur inseamna intoarcere) deoarece intalneste rezistenta hidraulica a conductelor si a caloriferelor. diferente exista deoarece intervine clasa de precizie a instrumentelor , alte cauze, etc . deja intram in probleme de metrologie , erori de masura , clase de precizie , erori de citire etc si banuiesc ca nu asta ar fi problema spinoasa momentan. oricum , te rog tine-ma la curent cu rezultatele!

#56
csarac

csarac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.04.2008
Buna,
Octavian am urmat sfatul tau si in cursul zilei de ieri am introdus pe la un calorifer din nou aer in instalatie dar de data asta lasand robinetii de tur respectiv retur inspre centrala deschisi. Am bagat aproximativ pana la 3 bar ca dupa aia se deschide o supapa de siguranta cred la centrala si da drumul apei. Ce am observat si mi s-a parut ciudat a fost ca desi supapa de siguranta s-a deschis la aprox 3 bar ea nu sa inchis imediat ce presiunea a scazut sub 3 bar. s-a inchis foarte greu cred ca presiunea era pe la vreo 2 bar sau poate si mai mica ca nu mai retin exact. Oricum dupa ce s-a inchis am bagat din nou aer pana aproape de 3 bar si m-am oprit asa. N-am lasat-o foarte mult dar in timpul asta am verificat schimbatorul (am dat jos izolatia) si celelate racorduri. Nu am vazut sa curga apa pe nicaieri. Presiunea parea ca e constanta. Cand am dat drumul la instalatie dupa ce am aerisit toate caloriferele am avut o presiune de 1,2 bar. Am inchis robinetul de alimentare. Am dat drumul centralei la maxim adica temp apei 85 grade. Presiunea a urcat pana la 1,8 bar. Cand s-a racit apa aprox. 30 grade presiunea a scazut din nou pana la 0,8 bar si centrala a intrat in avarie. Chiar nu mai inteleg nimic.
- Acum referitor la descarcarea instalatie pe robinetul de apa rece nu cred ca e posibil intrucat acesta e inchis . In plus acolo mai am o supapa de sens si un automat de umplere (pus de vechiul proprietar pentru ca nu reusise sa identifice problema cu scaderea presiunii) care inteleg  ca are si el o supapa de sens. De fapt sunt in ordinea asta robinet, automat de umplere, supapa de sens. Si oricum chestia asta am verificat-o astfel. Am umplut centrala am inchis robinetul dupa care am dat drumul centralei pe maxim si am desfacut teava care intra in robinet dar pe partea inspre reteaua de apa evident nu inspre instalatie. Nu a curs nimic nici macar cand am deschis robinetul semn ca din instalatie spre reteau de alimentare nu mai vine apa si deci clar supapa de sens tinea..
- "alta posibilitate ar mai fi vasul de expansiune care pierde incet, incet printr-un por si apa din instalatie sa ocupe incet , incet locul aerului din vas . (am patit si un astfel de caz)" Cum verific asta? Daca e situatia asta sa inteleg ca de fapt in vasul de expansiune locul aerului se schimba cu al apei. Adica apa intra in perina de aer si aerul  trece in instalatie in locul apei? Asta ar putea explica un alt fapt ciudat care se intampla si anume: aerisesc absolut toate caloriferele pana nu mai este aer de loc in instalatie si pana a doua zi am din nou aer in instalatie (caloriferele incep sa faca galagie(galgaie) in plus acum am lasat liber capatul conductei supapei de suprapresiune, conducta in care e bagat si aerisitorul automat de pe pompa de recirculare si am vazut ca si acolo s-a strans apa de un deget doua pe fundul unei cutii de margarina peste noapte; semn ca aerisitorul a lucrat, nu ?
- " o alta posibilitate ar mai fi racordul dintre centrala si vasul de expansiune , care daca este colmatat face astfel de figuri ,mintind atunci cand faci verificarea presiunilor. daca poti verifica aceste doua aspecte demontand legatura dintre centrala si vas si punandu-i un dop (blint) " Chestia asta pot sa o fac fara nici o problema numai ca nu prea inteleg ce se intampla mai exact cand fac verificarea presiunilor? Cand o sa am dopul montat in locul vasului de expansiune nu o sa creasca presiunea atat de mult ca o sa se declanseze supapa de siguranta?
-"este normal sa fie si diferente de temperatura si de presiune , intotdeauna pe tur va fi si temperatura mare si presiune mai mare fata de retur , deoarece , caloriferele sant niste suprafete radiante concepute sa cedeze temperatura , iar presiunea scade la intoarcere pe retur (retur inseamna intoarcere) deoarece intalneste rezistenta hidraulica a conductelor si a caloriferelor. diferente exista deoarece intervine clasa de precizie a instrumentelor , alte cauze, etc . deja intram in probleme de metrologie , erori de masura , clase de precizie , erori de citire etc si banuiesc ca nu asta ar fi problema spinoasa momentan. oricum , te rog tine-ma la curent cu rezultatele!" Imi cer scuze poate nu am explicat corect. Termomanommetrul meu este montat pe tur. Termomanometrul centralei sa inteleg ca e montat pe retur? Oricum deoarece centrala mea nu are aerisitor automat montat in partea de sus a cilindrului (schimbatorului de caldura) cum apare in manualul luat de pe net al centralei, eu am desfacut un pic conducta care iese din scimbator in partea de sus (turul), ca sa aerisesc, a iesit un pic de aer de acolo moment in care diferenta de presiune dintre manometrul centralei si cel montatt pe tur imediat dupa centrala s-a mai redus cu 0.2 bar. Oricum asa cum spuneai si tu nu asta e problema spinoasa doar ca ma gandeam ca asta poate indica vreo anomalie care sa ne duca la problema. Deja nu mai stiu ce sa fac. Efectiv ma dispera pierderea asta de presiune fara ca apa sa se scurga pe undeva. Singura explicatie logica din punctul meu de vedere ar fi ca o intra aer pe undeva in circuit, dupa care aerul sa iasa prin aerisitorul automat, si astfel sa se piarda presiunea. Dar ce se intampla cu apa care se duce in locul aerului?
Mai ar fi o intrebare. S-ar putea sa am un por undeva in instalatie care la apa rece sa nu fi cedat desi aveam 4 bar in instalatie cand am facut proba acum cateva zile si care sa se deschida numai cand am apa calda in instalatie desi presiunea e mai mica pe instalatie? Sau e invers porul se inchide la caldura?
Si inca o chestie ca sa scada presiunea de la 1,2 bar la 0,8 bar a trebuit sa scot din instalatie aprox. 750-800 ml apa. E mult e putin? Oricum cantitatea asta de apa mai ales fierbinte ar trebui sa se vada pe undeva prin pereti daca as avea un por, nu?
Inca o chestie. Ieri cand am golit centrala aveam robinetul de retur inspre centrala inchis si robinetul de tur inspre centrala deschis. Si la un moment dat apa din instalatie in centrala nu mi-a mai venit desi caloriferele din instalatie nu erau goale.. Nu trebuia sa imi vina apa din caloriferle de la etaj de exemplu? Sa inteleg ca avenit doar apa din calorifere care era deasupra nivelului robinetilor de tur de la calorifere si dupa aia nu a mai venit intrucat returul spre centrala era inchis?
Oricum maine o sa desfac legatura dintre centarala si vasul de expansiune si va tin la curent. Daca intre timp mai aveti orice idee va rog nu ezitati.
Multumesc,
Calin

Edited by csarac, 13 November 2011 - 08:50.


#57
csarac

csarac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.04.2008
Inca o intrebare. E normal ca atunci cand functioneaza centrala (rezistentele incalzesc apa) in schimbatorul de caldura sa se auda un sfarait ca si cum apa ar fierbe? Dar atunci cand se cupleaza rezistentele ar trebui sa vad pe reteaua de energie electrica spre exemplu ca scade intensitatea luminoasa a becurilor?

#58
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
@csarac, de ce faci probele cu aer si nu cu apa? Dupa ce ai bagat aer, este foarte greu sa mai aerisesti si dupa ce pornesti centrala, aerul va fi scos afara de aerisitorul automat al pompei si te poate fenta.
Baga apa la ~2 bar, apoi separa centrala de restul instalatiei. Dupa 4 ore verifica manometrul centralei si manometrul de pe radiatoare. Vezi care a scazut.
Vasul de expansiune: este posibil sa ai ceva probleme cu el pentru ca ai spus ca a crescut presiunea de la 1,2 la 1,8 bar. Dar este posibil sa fi crescut si datorita aerului din instalatie pe care nu l-ai putut scoate complet. Mai verifica o data presiunea din vas, dar atentie: se verifica cind centrala este goala. Cite radiatoare ai de toate?
Inainte de a porni centrala aeriseste bine instalatia si centrala. Deasupra, in partea dreapta, centrala are un aerisitor manual. O rotita mica si alba de care atirna un furtunas de cauciuc transparent.

#59
csarac

csarac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.04.2008

 florin71_skoda, on 13th November 2011, 10:55, said:

@csarac, de ce faci probele cu aer si nu cu apa? Dupa ce ai bagat aer, este foarte greu sa mai aerisesti si dupa ce pornesti centrala, aerul va fi scos afara de aerisitorul automat al pompei si te poate fenta.
Baga apa la ~2 bar, apoi separa centrala de restul instalatiei. Dupa 4 ore verifica manometrul centralei si manometrul de pe radiatoare. Vezi care a scazut.
Vasul de expansiune: este posibil sa ai ceva probleme cu el pentru ca ai spus ca a crescut presiunea de la 1,2 la 1,8 bar. Dar este posibil sa fi crescut si datorita aerului din instalatie pe care nu l-ai putut scoate complet. Mai verifica o data presiunea din vas, dar atentie: se verifica cind centrala este goala. Cite radiatoare ai de toate?
Inainte de a porni centrala aeriseste bine instalatia si centrala. Deasupra, in partea dreapta, centrala are un aerisitor manual. O rotita mica si alba de care atirna un furtunas de cauciuc transparent.
Florin,
apa de la reteaua de la oras imi vine cu 1,4 bar si nu am hidrofor. Stau intro zona de case si Compania de apa canal de la Oradea nu are statie de hidrofor in zona si ei zic ca asta e presiunea normala pentru zona noastra. Hidrofor nu am prin urmare nu pot baga in instalatie apa la 2 bar.
Am in total 13 calorifere.
Spre deosebire de centrala asa cum e prezentata in manualul downlodat de pe net - centrala mea nu are aerisitorul manual pe schimbatorul de caldura(rotita cu furtunas) am aerisitor automat doar pe pompa de recirculare - sub schimbator pe corpul pompei de recirculare, dar am aerisit desfacand un pic teava de cupru - turul - care iese prin partea de sus a schimbatorului.
Incerc sa aerisesc cat se poate de bine - imediat dupa ce aerisesc(cel putin 10-12 ore) nu se aude nimic in instaltie doar centrala cum sfaraie rezistentele cand sunt pornite, dupa care incep galgaiturile in calorifere si iarasi aerisesc.
Cu centrala goala am bagat in vasul de expansiune cu un compresor de masina aprox 2 bar - atata indica manometrul compresorului. Ulterior cand am vazut ca presiunea maxima ajunge la 1,8 bar si am vazut ca e destul de departe de cei 3 bari la care se declanseaza supapa de siguranta a centralei am mai incercat sa mai bag un pic de presiune dar desi pe manometul compresorului imi arata deja o presiune aproape de 4 bar in instalatie preiunea nu a mai crescut. Nu trebuia sa am aceasi preiune si in instalatie? Perna de aer nu apasa cu aceasi presiune si apa din instalatie care teoretic e incompresibila si ar trebui ca manometrul de pe tur sa-mi arate aceasi preiune ca si manometrul compresorului?
Multumesc mult,
Am ipresia ca ori se intampla fenomene paranormale la mine ori  fiziva termodinamica nu se aplica la mine acasa.
Poate ar fi util sa pun niste poze cu centrala.
Oare nu ar trebui sa o schimb avand in vedere ca e din 2003?

#60
octavianlaz

octavianlaz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,177
  • Înscris: 15.04.2009
sfatul meu este sa demontati elementele incalzitoare si sa le curatati de crusta de calcar care s-a depus in timp , cu aceasta ocazie curatati si cazanul in interior. in manualul centralei producatorul zice clar sa se umple instalatia cu APA DEMINERALIZATA.  o fi stiind el ce stie. efectuati aceaste  operatii si mai vorbim .

Edited by scheleton, 15 November 2011 - 22:40.


#61
mihaiidealdecor

mihaiidealdecor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.11.2011
Va salut !
Am un apartament de 100 mp si o Centrala termica Protherm Lynx 24 si incalzire in pardoseala. Apartamentul este nou si am inceput sa il locuim ieri.
Am dat drumul la centrala, si dupa 15 ore, temperatura in casa este in jur de 15 grade C, desi am lasat centrala cu temperatura in tevi de 50 grade (maximul).
:?
Dureaza mai multe zile sa se incalzeasca șapa sau poate fi o alta problema?

Cu multumiri!

#62
octavianlaz

octavianlaz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,177
  • Înscris: 15.04.2009

 mihaiidealdecor, on 26th November 2011, 09:32, said:

Va salut !
Am un apartament de 100 mp si o Centrala termica Protherm Lynx 24 si incalzire in pardoseala. Apartamentul este nou si am inceput sa il locuim ieri.
Am dat drumul la centrala, si dupa 15 ore, temperatura in casa este in jur de 15 grade C, desi am lasat centrala cu temperatura in tevi de 50 grade (maximul).
:?
Dureaza mai multe zile sa se incalzeasca șapa sau poate fi o alta problema?

Cu multumiri!
da, poate dura mai mult, functie de mai multi parametri, instalatia in pardoseala are inertie mare fata de una clasica pe radiatoare. important este daca instalatorul a executat corect uscarea sapei, care nu este o operatie simpla ci se face in etape cu ridicarea temperaturii gradual functie de tipul sapei si nu numai.dupa parerea mea caldura trebuia pornita cu o saptamana inainte de a va muta.

#63
flendurica

flendurica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 05.01.2010
Am o cetrala marca protherm model gepard (2011)si vreau sa ii modific puterea dar nu stiu secventa de cod. Persoana care a pus-o in functie a recunoscut ca nu are documentatia necesara fiind un model nou. Daca are cineva lista cu codurile de programere sau o sugestie referitor la modificarea puterii de lucru il rog sa-mi trimita si mie materialul.

#64
octavianlaz

octavianlaz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,177
  • Înscris: 15.04.2009

 flendurica, on 12th December 2011, 17:27, said:

Am o cetrala marca protherm model gepard (2011)si vreau sa ii modific puterea dar nu stiu secventa de cod. Persoana care a pus-o in functie a recunoscut ca nu are documentatia necesara fiind un model nou. Daca are cineva lista cu codurile de programere sau o sugestie referitor la modificarea puterii de lucru il rog sa-mi trimita si mie materialul.
certificatul de garantie este emis de vaillant romania sau de secpral pro?

#65
servoman

servoman

    Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana si totusi

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,586
  • Înscris: 07.09.2008

 flendurica, on 12th December 2011, 17:27, said:

Daca te referi la modificarea puterii pe incalzire atunci trebuie sa accesezi meniul 96. Pentru asta trebuie sa apesi cel putin 7 secunde butonul "mode"de pe panoul centralei si afisarea pe display se va modifica. Apesi plus sau minus pana ajungi la 96 dupa care apesi din nou butonul "mode" si pe afisaj apare "d00". Daca mai apesi o data butonul "mode" va apare valoarea in Kw care vine reglata din fabrica daca nu s-a modificat la prima punere in functiune si care ar trebui sa fie 15Kw. Ca sa o modifici apesi + sau - si dupa 3 secunde valoarea este memorata automat. Ca sa revii la afisarea normala trebuie sa apesi 3 secunde pe butonul "mode"sau va reveni singura dupa 15 minute.

#66
flendurica

flendurica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 05.01.2010
Multumesc s-a rezolvat, era setata pe 23 kw. Daca poti trimite-mi te rog si restul de coduri, eventual pe privat. Orisicum multumesc inca odata!
  (garantie este pe secpral pro)

#67
andysebeni

andysebeni

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 16.08.2007
[quote name='kog-65' date='27th November 2010, 19:28' post='9109385']

ia uite ce mai zice cineva :
[Modelul tau de centrala are vana de gaz Sigma cu automat de aprindere si control flacara tot de la acelasi fabricant. Problema care se manifesta la tine am mai intalnit-o destul de des la centralele Habitat cu acelasi automat de aprindere si control flacara adica acea placa electronica "lipita" de vana de gaz. Problema la aceste placi o reprezinta unul din cei 2 condensatori mai mari de pe placa, unul de 220nf/250Vcc si celalalt de 470nf/250Vcc care se devalorizeaza si nu mai au valoarea trecuta pe ei de fabricant. Prin inlocuirea lor problema se rezolva. Lotul de placi cu aceasta problema avea acei condensatori de culoare galbena. Recomand inlocuirea acestor condensatori cu altii de aceeasi valoare, dar cu tensiune de lucru de 400Vcc adica 220nf/400Vcc si 470nf/400Vcc.]


Am facut si eu acelasi lucru zilele astea, a mers perfect, stiu ca e de mult postul dar cu cat afirma mai multi, cu atat mai bine pentru cei ce au problema asta si le e frica sa incerce...
bafta

#68
thecrow_bz

thecrow_bz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.01.2012
Am o centrala protherm linx si dupa ce  termostatul de camera comanda oprirea centralei, pompa de recirculare a apei continua sa functioneze si nu se mai opreste pana cand nu dau drumul la apa calda la robinet, si o opresc

#69
adi_stezar

adi_stezar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,286
  • Înscris: 28.11.2011
Pompa asa trebuie sa mai functioneze, inca 5-10 minute dupa oprirea incalzirii. Esti sigur ca nu se opreste dupa un interval de timp?

#70
S3Se7

S3Se7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 17.12.2009
Pai daca s-ar opri pompa imediat dupa ce decupleaza termostatul ti-ar bubui centrala. Centrala incalzeste apa din schimbatorul de caldura. Pe acolo trece apa din calorifere, ea incalzindu-se la contactul cu apa din schimbator (apa din schimbator e constant incalzita, in timp ce apa din calorifere nu e constant racita, deci, la un moment dat, temperatura apei din calorifere va creste, nu, pana la cate grade trebuie). Apa din calorifere e mai rece decat apa din schimbator, logic, deci ajuta schimbatorul sa nu se supraincalzeasca. Ei, cand se opreste, nu mai raceste nimeni schimbatorul de caldura, deci acesta s-ar incalzi pana ar bubui (creste presiunea foarte mult in el, stii si tu ca 1l de apa fiarta are un volum mai mare decat 1 l de apa rece, asta in circuit inchis). Cand temperatura din schimbatorul de caldura se egalizeaza cu cea din calorifere/mai scade (pana la o temperatura sigura - stie centrala care e), pompa se opreste. Asta e explicatia faptului ca pompa nu se opreste chiar dupa ce decupleaza termostatul. Centrala ta nu are nimic, asa e normal, ti-ai dat si tu seama. :D .

Edited by S3Se7, 13 January 2012 - 11:42.


#71
flendurica

flendurica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 05.01.2010
Odata cu gerul au aparut si problemele: In vara am achizitionat o centrala PROTHERM GEPARD care de la inceput a functionat defectuos (dusuri scotiene). Marea problema a aparut in urma cu doua zile cand a dat de mai multe ori cod de eroare F28. Am resetat-o de citeva ori intr-o zi, dupa care pana sa reuseasca sa porneasca facea un zgomot (cirait) ciudat, zgomot care se auzea si cand pornea apa calda. Toata noaptea a mers pe incalzire fara pauza afisand aceasi temperatura setata de mine 62°C. A doua zi a inceput sa functioneze normal: pornea la 54°C, ajungea la 67°C si tot asa. Fiind in garantie am apelat la persoana care asigura servisul, care nu a mai raspuns la telefon!
Orice informatie, sfat e bine venit pentru care multumesc anticipat.

#72
Mircel

Mircel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,427
  • Înscris: 01.10.2005

 flendurica, on 31st January 2012, 10:02, said:

...cod de eroare F28...facea un zgomot (cîrâit) ciudat, zgomot care se auzea si cand pornea apa calda.
În camera de ardere există un electrod de ionizare (14 la pag.16). Verifică dacă este curat. Verifică și electrozii de aprindere (6 pag. 16)
Verifică și presiunea gazului. Pe gerul ăsta crește și consumul vecinilor.

Sfatul meu este să apelezi la o firmă specializată.
Chiar dacă vei găsi componenta defectă, este greu să o găsești. Piața este deja acaparată de firmele care repară CT și ei nu vând particularilor componente.

Mai jos ai manualul centralei Proterm Gepard.

Attached Files


Edited by Mircel, 31 January 2012 - 10:59.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate