EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#2899
Posted 12 February 2016 - 08:27
bethlen, on 11 februarie 2016 - 19:47, said:
Hai las-o balta ca miroase.. Edited by sharinganbn, 12 February 2016 - 08:28. |
#2900
Posted 12 February 2016 - 11:11
sharinganbn, on 12 februarie 2016 - 08:27, said:
Degeaba vă e ciudă, sunt client din 2010 și la început serviciile emag erau ireproșabile și prețurile de la emag erau imbatabile (acum un S6 la orange îl iei mai ieftin decât la emag- e doar un exemplu). Degeaba vă atacați ca niște fetițe cu sindromul PMS dar ăsta e crudul adevăr : Emag și Depanero sunt praf! Și nu mai vorbiți în necunoștință de cauză copilași , gumball3000 vedem că ești sclav emag pt. 10bani. Mergi la muncă lasă vegetatul! |
#2901
Posted 12 February 2016 - 11:47
SebastianFrincu, on 12 februarie 2016 - 11:11, said:
Subscriu. Si Bethlen si WRC sunt acelasi (probabil) angajat eMag. Nu stiu de ce mai bagam in seama forumul acesta daca este viciat de persoane obediente... E usor sa iti dai seama daca un ID este tributar cuiva in functie de numarul de post-uri. Trebuie sa fii tampit sa iti pierzi timpul cu postari pe un forum in cantitati de genul peste 1000 fara sa ai un interes financiar. Edited by sharinganbn, 12 February 2016 - 11:47. |
#2902
Posted 12 February 2016 - 11:51
Francule, esti suferind de scenarita cronica.
Voi ruga un moderator sa verifice daca se confirma faptul ca eu si wrc suntem acelasi user. Si tu si colegul aveti report. Nu puteti denigra un serviciu pentru ca va bateti joc de produsele si vreti sa va fie schimbate Si eu i-am injurat cand a fost cazul, dar la cele 30 comenzi la emag pana acum 1 singura data au omis sa trimita un certificat de garantie |
#2903
Posted 12 February 2016 - 11:53
bethlen, on 12 februarie 2016 - 11:51, said:
Francule, esti suferind de scenarita cronica. Voi ruga un moderator sa verifice daca se confirma faptul ca eu si wrc suntem acelasi user. Si tu si colegul aveti report. Nu puteti denigra un serviciu pentru ca va bateti joc de produsele si vreti sa va fie schimbate Si eu i-am injurat cand a fost cazul, dar la cele 30 comenzi la emag pana acum 1 singura data au omis sa trimita un certificat de garantie bethlen, on 12 februarie 2016 - 11:51, said:
Francule, esti suferind de scenarita cronica. Voi ruga un moderator sa verifice daca se confirma faptul ca eu si wrc suntem acelasi user. Si tu si colegul aveti report. Nu puteti denigra un serviciu pentru ca va bateti joc de produsele si vreti sa va fie schimbate Si eu i-am injurat cand a fost cazul, dar la cele 30 comenzi la emag pana acum 1 singura data au omis sa trimita un certificat de garantie |
#2904
Posted 12 February 2016 - 11:56
ANPC nu ti-a dat dreptate cu displayul pe care l-ai spart. Asa ca sa o lasam balta. Legat de limbaj, sper sa rezolve moderatorii problema. 2 useri noi cu 10 posturi care denigreaza nefondat magazinul.
|
#2905
Posted 12 February 2016 - 12:05
bethlen, on 12 februarie 2016 - 11:56, said:
ANPC nu ti-a dat dreptate cu displayul pe care l-ai spart. Asa ca sa o lasam balta. Legat de limbaj, sper sa rezolve moderatorii problema. 2 useri noi cu 10 posturi care denigreaza nefondat magazinul. Vorbeși de denigrare, http://forum.softped...mbata-mortilor/ , asta e denigrare ce se întâmplă aici, ce faceți voi sclavii emag în postul asta e denigrare! Și dacă tot eși curios am fost contactat de cei de la Samsung Romania și mi-l repară , doar că trebuie să merg la service Transilvania în Cluj , au zis sa îi las pe depanero că vorbesc prostii, așa că lasă-ne! Edited by sharinganbn, 12 February 2016 - 12:16. |
#2906
Posted 12 February 2016 - 13:47
sharinganbn a luat pauza 1 zi. Data viitoare 3 zile, pe urma definitiv.
Ca idee, nimeni nu e clona nimanui ... |
#2907
Posted 12 February 2016 - 16:10
#2908
Posted 12 February 2016 - 16:13
|
#2909
Posted 12 February 2016 - 16:28
Acum ca emag-ul a inceput sa fie un fel de olx pentru alti vanzatori - eu am o mica problema. De fapt....mai multe.
1.Daca pentru produsele livrate direct de emag ai feedback permanent - la cele ale partenerilor, de cele mai multe ori acesta lipseste cu desavarsire. Si pentru asta cred ca nu voi ridica o comanda. Mi se pare aiurea sa nu primesti un telefon sa-ti spuna daca e sau nu disponibil, o data de livrare...etc 2.Costurile de transport. Daca comand 5 produse in valoare de 4-500 ron - dar doar unul e livrat de emag, restul de parteneri - platesti 100 ron transport. WTF ? Pai comand din germania cu 7 eur transport ! Aici ar trebui revizuite lucrurile, cred eu. |
#2910
Posted 12 February 2016 - 16:50
CoBr4, on 12 februarie 2016 - 13:47, said:
sharinganbn a luat pauza 1 zi. Data viitoare 3 zile, pe urma definitiv. Ca idee, nimeni nu e clona nimanui ... daca poti sa te uiti si aici, te rog. sharinganbn, on 12 februarie 2016 - 11:47, said:
Eu acum am văzut că toți care răspund la posturi și atacă sunt sclavii și lingăii emag-ului! Cât de trist! |
#2911
Posted 13 February 2016 - 05:13
florinel, on 12 februarie 2016 - 16:28, said: Aici ar trebui revizuite lucrurile, cred eu. Ideea lor e: la noi e mai scump ca in alta parte, da' oferim ditamai serviciile, calitate, etc. Si asta costa. Daca tu receptezi ca adevarat ce spun ei, atunci vei continua sa cumperi de la ei. Edited by doinastela, 13 February 2016 - 05:14. |
#2912
Posted 13 February 2016 - 14:43
Dacă tot se pun aici review-uri inactivate, pun și eu unul
nivea emag.JPG 41.52K 39 downloads Bineînțeles, după ce am scris acest review au apărut pe site o mulțime de amănunte despre produs, inclusiv cantitatea. |
#2913
Posted 13 February 2016 - 14:51
nu vreau sa fiu rautacioasa, insa din poza ta, acea cutiuta ce apare acolo, este de 30ml
iar pozele pe orice site au un disclaimer destul de promovat, anume ca "pozele si informatiile sunt orientative" chiar si producatorii iti scriu in manualul produsului ceva de genul ca: "some informations or specifications can change without any notice from x company" de aici si unele probleme pt care unii sunt revoltati, pt ca produsul poate fi diferit de informatiile furnizate initial de producator/importator. insa daca suntem carcotasi, ne luam si de faptul ca pe cutie nu mai apar nu stiu ce scrisuri care apar in pozele de pe net. |
|
#2914
Posted 13 February 2016 - 14:59
Poza ca poza, dar nicăieri în descrierea produsului nu apărea cantitatea până ca nu am scris review-ul. Oricum fotografia nu au schimbat-o nici acum, dar au apărut mai multe specificații ale cremei.
La unele produse descrierea e destul de vagă, am observat mai ales la unele electronice. Ar putea pune un link direct la producător și acolo ar fi toate amănuntele despre produsul respectiv. Edited by Hector-2, 13 February 2016 - 15:00. |
#2915
Posted 13 February 2016 - 15:12
da, alte magazine destul de populare dau acel link, motiv pt care intru frecvent sa vad ce si cum. precum si informatii suplimentare.
din pacate nu e singurul site unde informatiile ori nu sunt afisate in totalitate, ori nu sunt corecte. |
#2916
Posted 13 February 2016 - 16:20
Mizu, on 11 februarie 2016 - 17:03, said:
Daca la dimensiuni sunt specificate 50 x 38 x 20.5 cm, ce anume de acolo te-a facut sa crezi ca e o dimensiune interioara? Si ce vina au ei ca au trecut niste specificatii asa cum sunt si pe pachet, ia arunca o privire pe eticheta si vezi ce scrie? Asta e cam ca la unele pahare de înghețată (și nu din aia ieftină!) - paharul e mare când te uiți la el în vitrină, dar după ce îl cumperi, constați că are fundul pe la jumătatea înălțimii... Dar măcar pe ăla poți să-l inspectezi „de visu” înainte să dai banii și dacă nu ești mulțumit de cantitatea conținută la prețul cerut, nu te obligă nimeni să-l iei. Pe când la mine, a fost cam pe dos - l-am plătit și abia pe urmă am putut să îl văd în toată... micimea lui! Mizu, on 11 februarie 2016 - 17:03, said: Comentariul tau ar fi fost aprobat daca doar avertizai in legatura cu dimensiunea interioara si renuntai la smilies si amenintari. Edited by DragosMD, 13 February 2016 - 16:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users