Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Romtelecom-NextGen - Numai aici despre net & telefonie.

- - - - -
  • Please log in to reply
1016 replies to this topic

#1
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009
Salutare!
Cautand prin topicuri si vazand ca nu exista inca un topic dedicat pentru Nextgen, m-am gandit sa il deschid eu, ca noi, abonatii acestei firme sa scriem aici, problemele sau bucuriile care ni le creeaza aceasta firma.

Eu sunt din Giurgiu, si locuiesc foarte aproape de serverele lor, si pentru inceput am probleme dese cu caderea semnalului atat la net cat si la TV, de pierderi de semnal pe retea nici nu mai vorbesc, astea sunt in orice zi. De cateva zile totusi s-a mai imbunatatit un pic, schimbandu-mi cablu de pe geam cu altul, care l-a tras pe usa, si tot odata mi-a schimbat si IP-ul.
Astept pareri de la mai multi abonati ai Nextgen, cu privire la calitatea serviciilor oferite aceasta firma!

Edited by planner26, 11 November 2009 - 08:26.


#2
florin_alin24

florin_alin24

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,616
  • Înscris: 29.01.2008
SI eu sunt abonat al lor. Nu stiu ce sa zic, dar parca mai bine ne lua eRDeeSu'. La inceput ziceam ca e mai bine, dar la cum merge acum mai bine upc ori networx.

Edited by florin_alin24, 11 November 2009 - 21:11.


#3
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Sunt contracte pe 1/2 ani sau pe perioada nedeterminată?

#4
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009
Contractele se pot incheia pe 1 sau 2 ani. Eu am optat pentru 1 an la reanoirea contractului, deoarece eram abonat la Injoy, si cand am fost preluati de catre nextgen, ni s-au innoit si contractele (cel putin mie asa mi-au facut)

Edited by planner26, 11 November 2009 - 22:08.


#5
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Așadar se pare că Giurgiu e un oraș controlat de Romtelecom (Clicknet, Next-Gen). Pe 2 cred că e UPC (sau chiar lideri pe cablu, cred că acoperă tot orașul și au avantajul televiziunii digitale). Ce alți provideri mai sunt acolo?

#6
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009

 inside_spy, pe 11th November 2009, 22:18, a scris:

Așadar se pare că Giurgiu e un oraș controlat de Romtelecom (Clicknet, Next-Gen). Pe 2 cred că e UPC (sau chiar lideri pe cablu, cred că acoperă tot orașul și au avantajul televiziunii digitale). Ce alți provideri mai sunt acolo?

ilink
networx

#7
alladin123

alladin123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 10.11.2009
Salut,

Sunt si eu abonat NextGen si mie imi merge ffff bine.....sunt foarte multumit de ei tinand cont ca inainte am avut UPC care mergea ca dracu....cand iti era lumea mai draga cadea netu...

Am semnat pe 2 ani cu nextgen si daca functioneaza ca pana acum "jos palaria" :worthy:

Am inteles ca vor sa se extinda in cat mai multe orase...fiind "neam" cu Romtelecom-ul pare a fi treaba serioasa...

FORZA NEXTGEN :coolspeak:

Edited by alladin123, 12 November 2009 - 11:38.


#8
marica_jupanu

marica_jupanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 17.11.2009
Care se pricepe...sunt din GIurgiu abonat la Nextgen si am pachetul TV+Net si netul se misca foarte prost de la inceput,iar de vreo saptamana programele TV se vad urat si netul merge cand vrea.
I`am sunat si mi`au zis ca trimit 2 echipe si pentru net si pentru TV si  cand i`am zis lu aia ca netu e praf nu se misca bine...mi`a zis sa ma duc la casierie si azi am facut un test de viteza[ http://www.speedtest.net/result/625167504.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
De ce la ISP am New comu si nu next gen cum am vazut la altii???ca sa nu mai zic de viteza...care ma poate ajuta si lamuri?!?

#9
Nick_13ro

Nick_13ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 489
  • Înscris: 06.03.2007

 marica_jupanu, pe 17th November 2009, 14:56, a scris:

Care se pricepe...sunt din GIurgiu abonat la Nextgen si am pachetul TV+Net si netul se misca foarte prost de la inceput,iar de vreo saptamana programele TV se vad urat si netul merge cand vrea.
I`am sunat si mi`au zis ca trimit 2 echipe si pentru net si pentru TV si  cand i`am zis lu aia ca netu e praf nu se misca bine...mi`a zis sa ma duc la casierie si azi am facut un test de viteza[ http://www.speedtest.net/result/625167504.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
De ce la ISP am New comu si nu next gen cum am vazut la altii???ca sa nu mai zic de viteza...care ma poate ajuta si lamuri?!?

De ce scrie New Com e simplu: încă apare ca Injoy de la care și-a cumpărat Nextgen rețeaua din Guirgiu. Problemele cred că doar ei pot să ți le rezolve.

#10
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009
Pentru @marica_jupanu:
Va trebui sa vina o echipa de la NextGen, si o sa iti instaleze un alt cablu de net care o sa il traga pe la usa, cu aceasta ocazie ti-se va schimba si IP-ul, si cand faci testul cu speed test, iti va aparea NextGen la ISP. Dar schimbarea cablului nu inseamna neaparat ca se va schimba si calitatea serviciului oferit de ei, si tot prost iti va merge cum merge in tot orasul!!!!
De cand mi-au schimbat cablu de net, mi-a zis ca si cablul tv, s-a schimbat de la casutele lor, si acum e pe sub pamant, nu mai atarna pe acoperisurile blocurilor, dar sa fie mama lui de semnal, daca nu a inceput sa am probleme si cu semnalul TV, cand si cand se pierde semnalul la TV, cand ti-e lumea mai draga, cand urmaresti o emisiune sau un film cu interes, atunci se pierde semnalul, A fost intr-o seara cand nu am avut semnal de la 11 noaptea pana a doua zi de dimineata la 11....deci 12 ore....si intreruperi zilnice....
La ora actuala sunt praf, acesti ''mafioti'' la capitolul CALITATEA SERVICIILOR!!! Mai stau pana dupa sarbatori si daca nu se schimba nimic, si continua cu bataia asta de joc, ma retrag de la ei.....! Asta e! Ce vremuri bune era pe timpul lui INJOY!!!! -_-


PS: Bine ai venit pe forum SOFTPEDIA!!! ;)

Edited by planner26, 19 November 2009 - 00:57.


#11
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009
Daca imi dati voie mai revin si eu cu o confirmare a faptului, ca viteza de la nextgen este jalnica, am facut un print screen, cand descarcam un fisier word mic!
Attached File  viteza_nextgen.JPG   7.58K   540 downloads

Edited by planner26, 19 November 2009 - 10:58.


#12
lobaloba

lobaloba

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 16.05.2008

 planner26, pe 19th November 2009, 10:57, a scris:

Daca imi dati voie mai revin si eu cu o confirmare a faptului, ca viteza de la nextgen este jalnica, am facut un print screen, cand descarcam un fisier word mic!
viteza_nextgen.JPG

@planner26
poza ta e o gluma...foarte edificatoare, nu gluma! haide sa postam informatii reale!

#13
alladin123

alladin123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 10.11.2009
@planner26

planner26 esti cumva primarul de vorbesti in numele orasului??

permite-mi sa nu fiu de acord cu tine...daca tu ai probleme cu netul sau TV-ul nu inseamana ca tot orasul are..

de exemplu mie imi merge foarte bine dar cu toate astea nu pot sa preconizez daca merge bine sau nu in restul orasului...

e posibil sa ai o simpatie pt o alta firma dar de unde pana unde au ajuns mafiotii sa ne furnizeze net, tv? daca poti sa imi raspunzi la asta esti tare...

P.S. eu stiam ca mafiotii sunt prin Sicilia nicidecum prin Giurgiu ;)

Edited by alladin123, 19 November 2009 - 15:31.


#14
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009

 lobaloba, pe 19th November 2009, 15:03, a scris:

@planner26
poza ta e o gluma...foarte edificatoare, nu gluma! haide sa postam informatii reale!

Ce gluma lobaloba? Asta e ce am descarcat mai devreme, si evident am acoprit titlul documentului! Dar nu e nicio gluma!
Mai degraba tu esti o gluma, avand intr-un an jumate doar 2 mesaje postate pe forum!!!

 alladin123, pe 19th November 2009, 15:05, a scris:

@planner26

planner26 esti cumva primarul de vorbesti in numele orasului??

permite-mi sa nu fiu de acord cu tine...daca tu ai probleme cu netul sau TV-ul nu inseamana ca tot orasul are..

de exemplu mie imi merge foarte bine dar cu toate astea nu pot sa preconizez daca merge bine sau nu in restul orasului...

e posibil sa ai o simpatie pt o alta firma dar de unde pana unde au ajuns mafiotii sa ne furnizeze net, tv? daca poti sa imi raspunzi la asta esti tare...

P.S. eu stiam ca mafiotii sunt prin Sicilia nicidecum prin Giurgiu ;)


Ok, permite-mi sa iti raspund!
1.Am prieteni care stau pe Tineretului, am prieteni care stau in zona Casa Cartii, am alti prieteni care stau in zona Policlinicii, care sunt abonati la aceasta firma, si toti se plang de aceleasi probleme!
2.Nu e posibil sa am o simpatie pentru nicio alta firma concurenta din Giurgiu deoarece, candva am incercat sa ma abonez la Ilink, si din cauza ca a trecut mai bine de o luna si nu a venit nimeni de la ei sa ma conecteze, am renuntat, si m-am bagat la INJOY, tocmai aparuse. De bulgarii de la Networx nu imi place ca sunt scumpi, si la UPC nici nu ma incumet sa incerc fiindca are limita de download.
3.Le spun mafioti pentru ca incaseaza taxele de la abonati, isi face sedii noi, cu banii nostrii ai abonatilor, iar ei nu ofera servicii de calitate. Le mai spun mafioti fiindca la inceput cand au aparut au dorit sa fie anonimi, sa nu se cunoasca faptul ca face parte din grupul ROMTELECOM. Le spun mafioti pentru ca eu ma simt tradat de ei, m-au ''cumparat'' de la INJOY, care imi oferea servicii de calitate, si ei imi baga [e gat o viteza de cativa octeti la un document word cum se vede si mai sus in poza afisata de mine (asta e numai un singur exemplu). Si inca ceva ..... le mai spun mafioti din ''dragoste'', din simpatie pentru ei, asa ii alint eu!
Nici mie nu imi place sa schimb provider-ul des, de fapt nu imi place deloc acest lucru. Sper sa isi imbunatateasca serverele si setarile facut de angajati lor ''profesionisti''

Edited by planner26, 19 November 2009 - 17:09.


#15
alladin123

alladin123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 10.11.2009
1. Si eu pot sa zic ca toti prietenii mei din toate colturile Giurgiului sunt multumiti de NEXTGEN...hai sa ii lasam pe ei sa ne scrie daca sunt sau nu multumiti de serviciile NEXTGEN
2. Daca ai probleme au si ei un departament tehnic la care sa suni si sa iti vina o echipa acasa..
3. Tu nu incasezi o taxa cand prestezi un serviciu? Oricine intampina mici dificultati cand incepe un drum nou...nu cred ca isi fac sedii pe banii nostri pt ca ei au platit bani grei pt a ne "cumpara"....faptul ca nu au vrut sa apara la inceput cu bradul ROMTELECOM a fost o strategie, cum si firma la care lucrezi tu(posibil) merge dupa o strategie...orice firma functioneaza dupa un plan....mare parte din echipamentul actual e cel de la INJOY pt ca nu cred ca au inlocuit toate echipamentele intr-un timp asa scurt...cu privire la "mafioti" atunci hai sa zicem mafioti la toate firmele care ne furnizeaza servicii...gaz, curent,etc...pt ca si astia iti iau bani multi si scumpesc toate astea de la luna la luna ;)
Cu privire la angajati "profesionisti" nu mai zic nimic ca inseamna ca tu sti tot ce misca in NEXTGEN...
In concluzie daca tie nu iti functioneaza serviciile in loc sa incerci sa-ti rezolvi aceste probleme mai bine improscam firma respectiva cu noroi...ok atunci asteptam ceva mai bun de la tine, sa ne spui unde sa ne abonam si sa nu avem nici cea mai mica problema ;)

Suport Tehnic:
03xx 564 400 (xx ? prefix judet)
disponibil intre orele 07.00 ? 24.00

asta gasesti pe site-ul lor in caz ca ai nevoie ;)

Edited by alladin123, 19 November 2009 - 17:50.


#16
marica_jupanu

marica_jupanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 17.11.2009
Ce-am inteles ca se misca bine in alte zone si am vazut ca si prin tara e bun...da la noi asa or fi mai jegosi acum si TV a inceput sa se vada urat,netu e praf am descarcat de la cneva din GR pe Odc cu 100 kb...zici ca e modem
Oare o fi de la fir ca e ala vechi de la BV ca nu l-au schimbat...ce sa faci frate acum aste e mai iei si tepe d`astea in viata ca acum n-am ce sa fac...2 ani contract...la relatii cand sun zice ca trimite echipa(a trecut o saptamana n-avenit nimeni)daca ma duc peste ei fac dreaq vreo prostie la nervi,majoratu in puscarie!!
http://www.speedtest...t/626285662.png ...fara nici un program pornit!!!

#17
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009
alladin123,
se vede clar de la o posta, ca esti un angajat al NextGen, si incerci sa iti aperi firma, vad ca ai trecut la atac, asa ca las-o balta! Tu nici nu locuiesti in Giurgiu, eu aici vorbesc despre calitatea serviciilor oferite de catre NextGen, in Giurgiu, aici poate am gresit eu ca am uitat sa precizez ca in Giurgiu sunt problemele astea, nu stiu cum sta treaba in celelalte orase. Asta nu inseamna ca acest topic este facut numai pentru abonatii NextGen din Giurgiu. Din contra sunt invitati sa discute abonatii Nextgen din toate orasele!
Referitor ca sunt si ei  la inceput, de 3 luni, tot la inceput inseamna? De 3 luni au inceput problemele!
Si placa ca vine o echipa tehnica acasa in 48 de ore e minciuna fratioare, am sunat de la inceputul lunii de vreo 4-5 ori si nu s-a prezentat nimeni. In 14 zile nu a functionat netul decat 3 zile!! O fi bine profesionistule?!!

 marica_jupanu, pe 19th November 2009, 17:58, a scris:

Ce-am inteles ca se misca bine in alte zone si am vazut ca si prin tara e bun...da la noi asa or fi mai jegosi acum si TV a inceput sa se vada urat,netu e praf am descarcat de la cneva din GR pe Odc cu 100 kb...zici ca e modem
Oare o fi de la fir ca e ala vechi de la BV ca nu l-au schimbat...ce sa faci frate acum aste e mai iei si tepe d`astea in viata ca acum n-am ce sa fac...2 ani contract...la relatii cand sun zice ca trimite echipa(a trecut o saptamana n-avenit nimeni)daca ma duc peste ei fac dreaq vreo prostie la nervi,majoratu in puscarie!!
http://www.speedtest...t/626285662.png ...fara nici un program pornit!!!

Iata a inceput sa mai se confirme, ceea ce am afirmat si eu mai sus, viteza mica!

Eu doresc sa se imbunatateasca situatia, sa putem descarca si noi decent, nu cu viteze de cativa octeti sau kb-iti, am incercat sa descarc un fisier de 700 mb, si se descarca cu viteza melcului, iar la timp ramas imi apare 32 de ore! :)

Edited by planner26, 19 November 2009 - 18:15.


#18
alladin123

alladin123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 10.11.2009
planner vad ca deja te-ai infierbantat...sa fie de la cooler oare?? ;))

daca nu iti convine ceva, datorita revolutiei din 1989 acum ai posibilitatea sa alegi...daca nu iti convine NEXTGEN du-te profesionistule si alegeti alt provider UPC, Networx ,Click Net...nu veni sa ne spui noua ca tuturor "prietenilor" tai de prin toate colturile Giurigiului nu le functioneaza netul....daca ai ceva sa ne spui pe acest forum rezumate doar la serviciile tale...lasa-ti prietenii sa isi dea singuri cu parerea ...

Si cum ai zis chiar tu sa lasam toti abonatii sa discute despre NEXTGEN....nu sa vb tu in numele abonatilor din Giurgiu...si daca ai sunat de 4-5 ori la ei suna frate pana iti vine echipa acasa...ce daca ai sunat de 4-5 ori de la inceputul lunii? mie daca nu mi-ar functiona netul as suna la ei de 4-5 ori pe zi...

M-am saturat de astia care vor internet de cea mai mare viteza , sa ia filmul in 2 min si sa plateasca si 10 ron abonamentul daca se poate...

Deci profesionistule nu ne mai furniza informatii eronate si poze trucate...

Si apropo de unde ai ajuns tu la concluzia ca eu nu sunt din Giurgiu si ca sunt si angajat NEXTGEN? Ai prieteni si la evidenta populatiei si la fortele de munca?;))

Se vede de dupa posta ca esti pornit impotriva NEXTGEN-ului dar decat iti pierzi timpul spunandu-ne despre "prietenii" tai mai bine ti-ai rezolva problema cu cei de la NEXTGEN..




 planner26, pe 19th November 2009, 18:12, a scris:

alladin123,
se vede clar de la o posta, ca esti un angajat al NextGen, si incerci sa iti aperi firma, vad ca ai trecut la atac, asa ca las-o balta! Tu nici nu locuiesti in Giurgiu, eu aici vorbesc despre calitatea serviciilor oferite de catre NextGen, in Giurgiu, aici poate am gresit eu ca am uitat sa precizez ca in Giurgiu sunt problemele astea, nu stiu cum sta treaba in celelalte orase. Asta nu inseamna ca acest topic este facut numai pentru abonatii NextGen din Giurgiu. Din contra sunt invitati sa discute abonatii Nextgen din toate orasele!
Referitor ca sunt si ei  la inceput, de 3 luni, tot la inceput inseamna? De 3 luni au inceput problemele!
Si placa ca vine o echipa tehnica acasa in 48 de ore e minciuna fratioare, am sunat de la inceputul lunii de vreo 4-5 ori si nu s-a prezentat nimeni. In 14 zile nu a functionat netul decat 3 zile!! O fi bine profesionistule?!!



Iata a inceput sa mai se confirme, ceea ce am afirmat si eu mai sus, viteza mica!

Eu doresc sa se imbunatateasca situatia, sa putem descarca si noi decent, nu cu viteze de cativa octeti sau kb-iti, am incercat sa descarc un fisier de 700 mb, si se descarca cu viteza melcului, iar la timp ramas imi apare 32 de ore! :)


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate