Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme
Last Updated: Dec 03 2018 21:20, Started by
Taxon
, May 25 2005 12:36
·
0
#541
Posted 12 December 2014 - 23:44
Pune ceva poze,spune ce piese are,cum e construit,etc.
|
#542
Posted 15 December 2014 - 00:42
Am atasat cateva poze cu interiorul aparatului.incercand sa.repar,am scos din papucii aia conectori,cel putin cei din jurul sigurantei cilindrice de sticla sunt sigur ca i-am deconectat,dar nu mai stiu daca i_am si pus la locul lor sau le_am schimbat ordinea... nu am nici sigurante suficiente ca sa fac experimenre.am mai ramas cu 2,dar tipul precizat mai sus,nu ce scrie sa pun.multam pt orice ajutor.
Attached Files |
#543
Posted 15 December 2014 - 02:45
Goguletule ar trebui sa verifici prima data daca transformatorul este bun ,pentru asta trebuie sa scoti papucul cu firul gry din mijlocul comutatorului si il lasi in aer .Pune firul marou in borna cealalta ca sa sa poata lucra siguranta .Inlocuiesti siguranta daca e arsa si bagi in priza .Atentie siguranta lucreaza in primarul trafului pe circuitul de 220v curentul este periculos! Daca nu se arde siguranta inseamna ca traful este bun si cel mai probabil puntea redresoare aste in surt circuit .Daca se arde siguranta inseamna ca traful e defect cu spire in scurt. Daca ai un aparat de masura e mai simplu de gasit defectul. Siguranta ar trebui sa fie macar de 0.5Amperi cu traful in gol sau de 1.6A cum scrie pe eticheta. Multa bafta!
|
#544
Posted 01 January 2015 - 09:01
Am decis sa cumpar un redresor nou,deoarece nu dispun de cunostintele sau de uneltele necesare pt repararea redresorului stricat.am achizitionat un Absaar de 8 amperi.el va incarca o baterie auto de 90 amperi si una de 100.am nevoie de cateva informatii,de care din pacate nu dispun...cate ore trebuie sa stea la incarcat bateriile?redresorul are si un ampermetru,ce valoare trebuie sa arate,atunci cand bateria este incarcata?atasez si o poza,redresorul e identic cu acesta.
Attached Files |
#545
Posted 01 January 2015 - 17:06
De regula, la inceput, cand bateria este descarcata, curentul de incarcare este mai mare, pe masura ce bateria se incarca curentul de incarcare scade, acest lucru este aratat cat de cat si de ampermetru.
Se recomanda un curent de incarcare de aprox 1/10 din capacitatea bateriei, daca este mai mic nu-i bai. Timp de incarcare sa zicem 10-12 ore. |
#546
Posted 03 January 2015 - 21:39
Salutare tuturor !
Talentul din mine vrea sa iasa la iveala si desi nu am cunostinte foarte solide in domeniu, m-am hotarat sa-mi construiesc un redresor pe baza schemei din "Montaje eletronice de vacanta" (schema cu redresor automat cu tiristor) . Nebuloasele pe care le am inca de la inceput sunt multe : 1. transformatorul pe care il detin este un traf de 24V in secundar si 250 va (asa scrie pe placuta de pe el) . Pe schema arata ca tensiunea maxima la iesirea din punte trebuie sa fie de max. 22V si eu am in jur de 25V. 2. As vrea ca redresorul meu sa furnizeze un curent de max. 8 A ca sa pot incarca baterii de min. 62 ah (poate si mai mari) (ce valori ar trebui sa aiba rezistenta R12 ca sa pot otine un curent in jur de 8A ?) 3. Tiristorul BT 151 800 R este ok pentru aceasta aplicatie ? Rezolvari (nu stiu daca sunt cele corecte) : 1. Pentru a reduce tensiunea, ma gandeam ca poate ar merge un divizor de tensiune (schema atasata) am vazut intr-o carte. Nu stiu daca calculele sunt corecte si daca sunt din ce as putea sa confectionez respectivele rezistente (poate din rez. de resou ?) 2. In cartea cu schema scrie ca valoarea rezistentei R12 se calculeaza astfel : pentru ca limitarea automata de curent sa porneasca, caderea de tensiune pe R12 sa fie de cel putin 1V ; deci pentru un curent max. de 8 A , valoarea lui R12 este 1V/8A = 0.125 OHMI, dar nu stiu ce putere . Este corect ? Multumesc. Attached Files |
#547
Posted 07 January 2015 - 17:16
Asa de mari aberatii am scris de nu vrea nimeni sa ma ajute ?
|
#548
Posted 10 January 2015 - 21:15
yuly_f2003, on 07 ianuarie 2015 - 17:16, said:
Asa de mari aberatii am scris de nu vrea nimeni sa ma ajute ? Salut,eu propun sa modifici tensiunea trafului prin "intepare"...practic trebuie sa ai acces la secundar fara sa umbli la inlaturarea spirelor, lateral vezi straturile suprapuse al bobinajului -> alimentezi transformatorul si cu un ac (conectezi la multimetru AC~) penetrezi izolatia in citeva puncte si obtii instantaneu valoarea in V ~.Daca asta se afla in domeniul 18- 20 V ~ poti sa tai firul si scoti ambele fire la sina cu legaturi ..Am folosit multe trafuri astfel pregatite in aplicatii la care am folosit partea desprinsa din traf, pentru alimentarea voltmetrelor digitale. Attached FilesEdited by feretech, 10 January 2015 - 21:22. |
#549
Posted 11 January 2015 - 19:03
#550
Posted 14 January 2015 - 22:09
istratei, on 11 ianuarie 2015 - 19:03, said:
Lasa transformatorul asa cum este , functioneaza. Rezistenta o pui in functie de curentul MINIM la care vrei sa limiteze. Si faci si cafeaua pe rezistente! yuly_f2003, on 07 ianuarie 2015 - 17:16, said:
Asa de mari aberatii am scris de nu vrea nimeni sa ma ajute ? Posteaza si schema! Daca transformatorul nu a fost bagat in baie de lac sau bobinajul nu a fost dat cu lac, se pot scoate spire din secundar, pina se ajunge la tensiunea dorita! Chiar si de pe un bobinaj dat cu lac, mai economic, se pot scoate spire, fara a desface transformatorul! De ce sa pierzi puterea in caldura? yuly_f2003, on 03 ianuarie 2015 - 21:39, said:
Este corect ? Multumesc. Fa bilantul puterilor pe divizor si incarcator! Scoate spire! Limitarea curentului nu se face prin divizor rezistiv! feretech, on 10 ianuarie 2015 - 21:15, said:
Salut,eu propun sa modifici tensiunea trafului prin "intepare"...practic trebuie sa ai acces la secundar fara sa umbli la inlaturarea spirelor, lateral vezi straturile suprapuse al bobinajului -> alimentezi transformatorul si cu un ac (conectezi la multimetru AC~) penetrezi izolatia in citeva puncte si obtii instantaneu valoarea in V ~.Daca asta se afla in domeniul 18- 20 V ~ poti sa tai firul si scoti ambele fire la sina cu legaturi ..Am folosit multe trafuri astfel pregatite in aplicatii la care am folosit partea desprinsa din traf, pentru alimentarea voltmetrelor digitale. Ai postat si schema pe undeva? |
|
#551
Posted 15 January 2015 - 21:06
#552
Posted 15 January 2015 - 22:27
barbu78, on 14 ianuarie 2015 - 22:09, said:
"Operatia" este riscanta, pentru cine nu este obisnuit cu asa ceva. Ai postat si schema pe undeva? Operatia nu este deloc riscanta ...trebuie alimentat traful in serie cu un bec 220 V/100-150 W si nu o sa fie probleme!Nu am schema in format electronic dar cred ca a mai fost postat pe forum este "pe baza schemei din "Montaje eletronice de vacanta" (schema cu redresor automat cu tiristor)" |
#553
Posted 16 January 2015 - 00:21
istratei, on 15 ianuarie 2015 - 21:06, said:
Eu l-am folosit cu un trafo de 24v si a functionat impecabil pana a fost "imprumutat", acum fiecare procedeaza cum crede de cuviinta. Si ce putere avea transformatorul? Divizor rezistiv sau limitator de curent? feretech, on 15 ianuarie 2015 - 22:27, said:
............ |
#554
Posted 10 February 2015 - 09:50
Salut!
De curand m-am apucat sa modific un traf vechi,in ideea de a face un redresor auto simplu,doar cu punte de diode.Transformatorul este cam mare,undeva in jur de 450W.Primarul pare bobinat cu 0,6-0,7,secundarul cu 1,2,iar tensiunea dupa punte are 13,2V.L-am incercat pe o baterie in stare buna,mediu incarcata de 90 Ah.Problema este ca imediat cum conectez redresorul,tensiunea la borne urca aproape instant la 16,2V.Am deconectat,pentru ca urca in continuare si mi-a fost frica pt baterie.Am mai conectat o data pentru a masura curentul absorbit,acesta fiind de 4,6 A,ceea ce n-ar fi mult pentru capacitatea bateriei.Va rog,poate imi dati o idee cam care ar fi problema,pt ca nu mai inteleg.Acumulatorul este in stare buna,are 3 ani pe masina,nu l-am incarcat niciodata pe redresor. |
#555
Posted 10 February 2015 - 19:59
Masoara tensiunea inainte de punte,cu bateria deconectata,pe domeniul AC .
Cat este ? |
|
#556
Posted 10 February 2015 - 21:00
Am masurat din nou.Tensiunea alternativa inaine de punte este 13.5V iar la iesire(dupa punte) 14,9-15V.Am incercat si cu alta punte de alternator de dacie,dar se intampla acelasi lucru.Ma gandesc sa fac un montaj cu tiristoare,poate asa merge.Intre timp am incercat pe o baterie noua si la fel urca tensiunea la borne imediat peste 16V.
|
#557
Posted 18 February 2015 - 20:29
crysti_, on 10 februarie 2015 - 09:50, said:
Salut! De curand m-am apucat sa modific un traf vechi,in ideea de a face un redresor auto simplu,doar cu punte de diode.Transformatorul este cam mare,undeva in jur de 450W.Primarul pare bobinat cu 0,6-0,7,secundarul cu 1,2,iar tensiunea dupa punte are 13,2V.L-am incercat pe o baterie in stare buna,mediu incarcata de 90 Ah.Problema este ca imediat cum conectez redresorul,tensiunea la borne urca aproape instant la 16,2V.Am deconectat,pentru ca urca in continuare si mi-a fost frica pt baterie.Am mai conectat o data pentru a masura curentul absorbit,acesta fiind de 4,6 A,ceea ce n-ar fi mult pentru capacitatea bateriei.Va rog,poate imi dati o idee cam care ar fi problema,pt ca nu mai inteleg.Acumulatorul este in stare buna,are 3 ani pe masina,nu l-am incarcat niciodata pe redresor. Bateria este buna? La un curent de incarcare de 4,6A, tensiunea nu poate urca la peste 16V, daca bateria este buna si are caracteristicile specificate! Transformatorul trebuie bobinat in secundar cu sirma cu diametrul de minim 2mm (baterie 90A) si pot fi scoase prize incepind de la 12V (chiar mai jos), din 0,5V in 0,5V pina la o valoare considerata acceptabila situatiilor in care tensiunea fluctueaza sau cazului in care se completeaza redresorul cu regulator de curent electronic sau limitator de curent rezistiv. De obicei un redresor folosit la incarcarea bateriilor isi gaseste utilitate si la alte "aparate", motiv pentru care atunci cind se bobineaza transformatorul, de puterea celui in discutie, se pot scoate si alte tensiuni utile (6V, 12V, 24V). |
#558
Posted 18 February 2015 - 22:00
Bateria este buna 100%.Am sa scot mai multe prize,chiar si sub 12v,cred ca asta este rezolvarea.Multumesc mult pt raspuns.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users