Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme
Last Updated: Dec 03 2018 21:20, Started by
Taxon
, May 25 2005 12:36
·
0
#109
Posted 09 February 2008 - 03:06
In primul rand sa nu gresesti cu polaritatile.
Vezi sa fie firul de plus de la punte la borna de plus a bateriei... :D Masoara intai catre este tensiunea la bornele bateriei descarcate. Un curent mediu este de 4-5A. Am mentionat ca la o baterie descarcata (12V) curentul initial poate sa fie mai mare- 6-7A iar la sfarsit poate sa scada si la 2-3A. Atentie ca prin introducerea instrumentului de masura in circuit se masoara un curent mai mic, deoarece acesta are intern o rezistenta șunt, asa ca pentru verificare vei masura si tensiunea la bornele bateriei in timpul incarcarii. Aceasta valoare nu trebuie sa depaseasca 14.5V (sfarsit de incarcare). PS: norocul este ca instrumentul de masura nu este un instrument analogic clasic. Ai notat polaritatea gresita de conectare la ampermetru. Minusul catre minusul puntii redresoare. :D Edited by mister_rf, 09 February 2008 - 03:09. |
#110
Posted 09 February 2008 - 03:11
#111
Posted 09 February 2008 - 03:11
Multumesc mult si va spun maine daca mia reusit operatiunea :D.De masurat masor cu un aparat de masura normal.
Edited by reluu, 09 February 2008 - 03:18. |
#112
Posted 09 February 2008 - 12:52
Am conectat aparatu de masura in serie cu bateria si imi da un amperaj de 1.7A . este bine?
pot incarca bateria? |
#113
Posted 09 February 2008 - 12:57
Asta inseamna ca fara aparat curentul va creste, dar nu foarte mult.
Conecteaza direct la punte acumulatorul si masoara-i tensiunea cu voltmetrul... |
#114
Posted 09 February 2008 - 13:01
Conectat la punte acumulatorul tensiunea este de 14.9 iar fara redresor acumulatorul arata o tensiune de 13.7.Normal bateria arata ca este incarcata?Dar ieri dupa o pornire grea si mers un drum scurt cu luminile aprinse nu a mai vrut sa porneasca.
|
#115
Posted 09 February 2008 - 13:11
Acum se poate ca instrumentul tau de masura sa nu fie foarte exact.
14.9V este mult, teoretic acumulatorul este incarcat dar si cei 13.7V pe acumulator depasesc media de 12.5-13V... Eu cred ca se poate lasa acumulatorul la incarcat si apoi masurata tensiunea la anumite intervale de timp, 10-20 minute pentru a sti daca acesta se incarca sau se incalzeste prea mult (va fierbe electrolitul) si exista pericolul sulfatarii. Pentru un test al acumulatorului se conecteaza ca sarcina un bec auto si se masoara care este tensiunea furnizata de acumulator. |
#117
Posted 09 February 2008 - 15:13
Asta inseamna ca ai probleme cu acumulatorul. Sau nu mai are electrolit sau un element face ''figuri''.
Lasa-l la incarcat o perioada de timp mai mare. Poti sa verifici nivelul electrolitului? Poate ca nu este capsulat. |
#118
Posted 09 February 2008 - 23:16
Am lasato la incarcat aproape 2 ore.Cind am verificat cu aparatu in timp ce incarca imi arata 15,8 V.Am deconectato de redresor si arata 13,3.Am puso pe masina si a mers.Cred ca redresoru nu incarca cit trebuie.Ca sa pot so tin alea 2 ore a trebui sai inseriez un bec de 12 v 55w la redresor pentru ca altfel urca curentu in timpul incarcarii pina la 16 v.Oricum va multumesc mult pentru sfaturi.Problema mare era de la alternatorul masinii.Puntea de diode arsa si din cauza asta acumulatoru a fiert.Bine ca am vazut la timp ca este scurs acid pe linga baterie.Dar am schimbat alternatoru si sa rezolvat. :D
|
|
#119
Posted 10 February 2008 - 20:58
Salut, am luat si eu piese pentru schema din linkul : http://www.aaroncake...ts/charger1.asp
Totusi, am o nelamurire, la care va rog sa imi raspundeti... Am un traf toroidal de 156 VA de firma, si nu vreau sa il stric, ca e sigilat foarte frumos si scoate 14.8V masurat in gol cu multimetru. Asta inseamna ca are aproximativ 10A, sau nu? Pentru LM350 ar trebui curent de max. 3A, adica trebuie sa limitez cumva curentul de la 10A la 3A. Cum pot face asta, astfel incat restul montajului din link sa ramana neschimbat (am deja piesele). augustin87r, tu ai facut deja montajul din link. Poti te rog sa postezi cateva poze sa vedem cum a iesit redresorul ? Nu am inteles ideea din post #39, a lui bandi, acum sunt complet nelamurit.. PS: Schemele cu potentiometru sunt prea complicate pentru mine si ma limitez la ceva mai simplu. Mersi de ajutor. |
#120
Posted 10 February 2008 - 21:47
Curentul NU trebuie limitat inaintea redresorului... in functie de gradul de descarcare al bateriei acesta creste (cand bateria e descarcata) sau se apropie de 0(cand bateria e incarcata full).
Edited by darkangelbv, 10 February 2008 - 21:48. |
#121
Posted 11 February 2008 - 00:03
Da, dar in cazul acesta daca curentul trece de 3A, nu mai face fata LM350...
Mi se pare firesc sa limitezi la 3A in acest caz, nu ? Si nu stiu cum sa fac asta, ca nu sunt de meserie, de aceea rog ajutor. Mersi. PS: de link-ul asta ce parere aveti http://users.otenet....ery_charger.htm Este cu ceva mai bun decat link-ul de pe aroncake.net ? Mie mi se pare mai complicat... |
#122
Posted 11 February 2008 - 11:32
OVERboost, on Feb 10 2008, 20:58, said: Salut, am luat si eu piese pentru schema din linkul : http://www.aaroncake...ts/charger1.asp Totusi, am o nelamurire, la care va rog sa imi raspundeti... Am un traf toroidal de 156 VA de firma, si nu vreau sa il stric, ca e sigilat foarte frumos si scoate 14.8V masurat in gol cu multimetru. Asta inseamna ca are aproximativ 10A, sau nu? Pentru LM350 ar trebui curent de max. 3A, adica trebuie sa limitez cumva curentul de la 10A la 3A. Cum pot face asta, astfel incat restul montajului din link sa ramana neschimbat (am deja piesele). augustin87r, tu ai facut deja montajul din link. Poti te rog sa postezi cateva poze sa vedem cum a iesit redresorul ? Nu am inteles ideea din post #39, a lui bandi, acum sunt complet nelamurit.. PS: Schemele cu potentiometru sunt prea complicate pentru mine si ma limitez la ceva mai simplu. Mersi de ajutor. Cum sa aiba mai 10A traful tau? Ala scoate maxim 5A....Pune-l linstit ca e bun......Ai si 14,8 V.........e ideal pentru un redresor auto.......Nu modifici nimic pe schema........ |
#123
Posted 20 February 2008 - 08:41
Salut. Va rog, imi puteti spune cam ce curent imi trebuie pentru a incarca un acumulator de 12 V si 1.000 A? Aveti si vreo schema? Multumesc
|
|
#124
Posted 20 February 2008 - 08:51
''1.000 A'' ce inseamna? una mie? unu punct zero? Ce fel de acumulator este?
La acumulatori capacitatea C se noteaza in Ah. In functie de tipul de acumulator curentul de incarcare poate fi considerat pentru o incarcare clasica sau una rapida. Incarcarea clasica uzuala se face la un curent de C/10... |
#125
Posted 20 February 2008 - 10:12
mister_rf, on Feb 20 2008, 08:51, said: ''1.000 A'' ce inseamna? una mie? unu punct zero? Ce fel de acumulator este? La acumulatori capacitatea C se noteaza in Ah. In functie de tipul de acumulator curentul de incarcare poate fi considerat pentru o incarcare clasica sau una rapida. Incarcarea clasica uzuala se face la un curent de C/10... este vorba despre un acumulator pentru energie eoliana, una mie amperi, incarcare clasica. |
#126
Posted 20 February 2008 - 10:23
Cel mai sigur daca este un acumulator special, se gasesc indicatii relative la incarcare in foaia de catalog a produsului.
Codul acestuia? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users