Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
#4591
Posted 09 May 2012 - 09:05
#4592
Posted 09 May 2012 - 10:49
Bogdan_AGRi, on 9th May 2012, 01:54, said: Totusi astea l21 s-ar putea sa aibe lantul transmisie ceva mai subtire si daca ne poate spune si noua,un posesor, unde ar avea garantia,eventual importatorul. Edited by diandan, 09 May 2012 - 10:50. |
#4593
Posted 09 May 2012 - 11:54
pufarin, on 9th May 2012, 09:05, said: Rotile de 400 merg la LC 75 ? La lc75,Bsr zs500,wm500..sunt aceleasi la toate mai putin cele care au transmisia din fonta si pe rotund rellutzu, on 9th May 2012, 08:20, said: Din ce ai remarcat, ca nu inteleg? Esti dealer B&S? Sunt foarte multe serii B&S care se fac in China. Uite aici un link de pe pagina lor unde spun ce modele se fabrica in China : B&S Engines Doar Vanguarg-urile se fabrica in US. Ai dreptate.eu stiam decat de 850.oricum in general motoarele Briggs sunt motoare bune si facute sa dureze. diandan, on 9th May 2012, 10:49, said: Pe certificatul meu scrie Ruris (ca ºi pe cutie). Faþã de Omac, asta nu trebuie dusã la fiecare 30 de zile la revizie. Din ce am citit pe certificat, "vizita medicalã" e la 60 de zile, 6 luni, si un an. Din nefericire pentru alþi doritori nu mai sunt pe stoc la nici un Baumax din þarã. Sincer nici nu stiu ca ruris-ul sa fie importatorii la ele (fiind distribuitor ruris) Iar in programul cu piese de la ruris nu apare pe nicaieri l21.dubios.. |
#4594
Posted 09 May 2012 - 16:59
NickRvl, on 8th May 2012, 21:16, said: Este ceva de genul? p.jpg Tare curios sint sa vad cum merge asa ceva.... "alexbjorg" singurul si unicul mare semn de intrebare la toate "nodificarile pe care le facem noi este, oare reductorul (transmisia) rezista la sarcina in plus la care e supus? (na ca si rimeaza) de altfel cu aderenta se rezolva cu "multa" greutate (roti cu beton + alte mici "pachetele" grele agatate pe aici pe acolo) si roti un pic mai late |
#4595
Posted 09 May 2012 - 18:16
NickRvl, on 8th May 2012, 20:16, said: oare reductorul (transmisia) rezista la sarcina in plus la care e supus? (na ca si rimeaza) de altfel cu aderenta se rezolva cu "multa" greutate (roti cu beton + alte mici "pachetele" grele agatate pe aici pe acolo) si roti un pic mai late Deci sanse sint,dupa cum o fi norocul.Speranta moare ultima. Despre aderenta,am expus citeva idei mai sus,inclusiv cele punctate de tine. Vom vedea. |
#4596
Posted 09 May 2012 - 21:21
#4597
Posted 09 May 2012 - 21:23
alexbjorg, on 9th May 2012, 19:16, said: Hmm...Am pus de 2 ori acesata intrebare pe forum privind rezistenta finalei dar raspuns nu am primit.Personal,am intrebat la un moment dat pe cineva care a activat citiva zeci de ani in organe de masini la o fabrica din Cluj si desi era cam rezervat,a zis ca sanse ar fi de 50-50,in functie de calitatea materialului,la care eu sint rezervat . Deci sanse sint,dupa cum o fi norocul.Speranta moare ultima. Despre aderenta,am expus citeva idei mai sus,inclusiv cele punctate de tine. Vom vedea. |
#4598
Posted 09 May 2012 - 21:37
buna , in toamna trecuta mi-am luat si eu o motosapa loncin lc75 , de atunci nu cred ca am folosit-o mai mult de 10-15 ore pe teren in prealabil sapat cu harletul inainte , acum a inceput sa scoata niste sunete , un fel de zdranganit , parca fier pe fier , imi pare ca vine din cutia unde este lantul , pe langa asta parca nu mai invarte frezele cu asa putere , iar la pornire trebuie sa ma "rog" de ea sa inceapa sa invarta frezele , in sensul ca trebuie sa o imping ca sa inceapa sa le invarta .
nu imi dau seama ce poate avea , sa se fi uzat oare curelele sau sa se fi uzat oare ceva in cutia unde este lantul care angreneaza freza ?? , totusi mi se pare ca au aparut probleme la ea cam repede . cei care va pricepeti la a ele , daca se poate un raspuns si eventul cu un sfat cu ce ar fi de facut . multumesc |
#4599
Posted 09 May 2012 - 23:05
luciussss, on 9th May 2012, 21:37, said: buna , in toamna trecuta mi-am luat si eu o motosapa loncin lc75 , de atunci nu cred ca am folosit-o mai mult de 10-15 ore pe teren in prealabil sapat cu harletul inainte , acum a inceput sa scoata niste sunete , un fel de zdranganit , parca fier pe fier , imi pare ca vine din cutia unde este lantul , pe langa asta parca nu mai invarte frezele cu asa putere , iar la pornire trebuie sa ma "rog" de ea sa inceapa sa invarta frezele , in sensul ca trebuie sa o imping ca sa inceapa sa le invarta . nu imi dau seama ce poate avea , sa se fi uzat oare curelele sau sa se fi uzat oare ceva in cutia unde este lantul care angreneaza freza ?? , totusi mi se pare ca au aparut probleme la ea cam repede . cei care va pricepeti la a ele , daca se poate un raspuns si eventul cu un sfat cu ce ar fi de facut . multumesc daca nu reusesti schimba curele si o sa mearga.tot lc 75 am si eu,iar cu chinezariile astea trebuie sa inveti sa o faci si pe mecanicul si sudorul.probleme deosebite nu am avut in afara de sudat talerele laterale,curelele si reglajul ambreajului.in rest isi face treaba Edited by horia100, 09 May 2012 - 23:06. |
#4600
Posted 10 May 2012 - 05:13
|
#4601
Posted 10 May 2012 - 06:20
myl03, on 8th May 2012, 19:20, said: cineva se pricepe la un motor im350 lombardini? merge bine la relanti dar nu urca in turatie...da rateuri si se ineaca schimbat bujie,compresie ok,supape ok, Posibil vreo garnitura care nu etanseaza, dupa carburator si trage aer fals, sau clapeta de soc nu inchide corespunzator. Posibil si filtru de aer colmatat, sau carburator dereglat ori colmatat.Toate acestea pot cauza astfel de simptome. NickRvl, on 8th May 2012, 21:16, said: Este ceva de genul? p.jpg Tare curios sint sa vad cum merge asa ceva.... "alexbjorg" singurul si unicul mare semn de intrebare la toate "nodificarile pe care le facem noi este, oare reductorul (transmisia) rezista la sarcina in plus la care e supus? (na ca si rimeaza) de altfel cu aderenta se rezolva cu "multa" greutate (roti cu beton + alte mici "pachetele" grele agatate pe aici pe acolo) si roti un pic mai late E normal ca in timp rezistenta sa-i scada, comparativ cu folosirea comform parametrilor recomandati. |
#4602
Posted 10 May 2012 - 07:36
#4603
Posted 10 May 2012 - 08:50
Salut! Sunt nou pe aici si vreau sa achizitionez o motosapa...bugetul este km de 2000 lei, din ce am citit pe aici in banii astia cea mai buna ar fi LC 75 la pretul de 1798 lei la dedeman. Este ok? E o alegere buna? Imi recomandati altceva de ex una care sa aiba motor Honda ? Va multumesc!
|
#4604
Posted 10 May 2012 - 09:12
#4605
Posted 10 May 2012 - 09:50
alexbjorg, on 9th May 2012, 18:16, said: Hmm...Am pus de 2 ori acesata intrebare pe forum privind rezistenta finalei dar raspuns nu am primit.Personal,am intrebat la un moment dat pe cineva care a activat citiva zeci de ani in organe de masini la o fabrica din Cluj si desi era cam rezervat,a zis ca sanse ar fi de 50-50,in functie de calitatea materialului,la care eu sint rezervat . Deci sanse sint,dupa cum o fi norocul.Speranta moare ultima. Despre aderenta,am expus citeva idei mai sus,inclusiv cele punctate de tine. Vom vedea. Folosesc de 5 ani o motosapa ungureasca DRAGON 55 cu reductor ax melcat si roata dintata. Am atasat greutati suplimentare rotilor de metal pentru a putea ara o suprafata de 4000 m2. In primul an am inlocuit toti rulmentii din grup cu unii de calitate. Axul melcat avea joc din fabrica si nu calca bine pe dantura rotii. Am reglat axul cu ajutorul unor laine de tabla, reducand si jocul axial. De atunci o folosesc an de an fara alte interventii. Intr-adevar, daca plugul se infige adinc in sol lutos patineaza ambreiajul. Am mai schimbat cutite in grupul de freze(care se uzasera de la munca) si un rand de bolturi. Toate cele bune. |
|
#4606
Posted 10 May 2012 - 16:30
salut....as vrea sa imi cumpar un motocultor si am pus ochii pe ceva...este vorba de un MGR 210...ce ziceti?este buna?folosita la o suprafata de 5 arii?
eu am gasit-o la pretul de 1934 lei... Edited by xx-04-xxx, 10 May 2012 - 16:31. |
#4607
Posted 10 May 2012 - 17:18
xx-04-xxx, on 10th May 2012, 16:30, said: salut....as vrea sa imi cumpar un motocultor si am pus ochii pe ceva...este vorba de un MGR 210...ce ziceti?este buna?folosita la o suprafata de 5 arii? eu am gasit-o la pretul de 1934 lei... Iar aici tot alta culoare da' mai scumpa. Daca intelegi ce vreau sa spun,te orientezi tu... Aceeasi Marie cu alta palarie!Si daca citesti in urma citeva zeci de pagini,vei afla ca sint multi care o au ,indiferent de ...culoare. @palexdum In cazul meu este vorba de transmise finala pe lant,care este demultiplicata de pana la 4 ori in zona ambreiajului,insa tractiunea finala ramanand tot pe finala.Deci,daca finala rezista au ba. Sau las doar la dublu la ambreiaj si ma complic dupa finala cu inca dublu cu pinioane si lant de dacie,roti de dacie si lant de zapada,si mai pun 2 roti si gata tractorul. Nah,ca iar o dau in balarii.... @pufarin Ca in bancul cu ciobanul "bani de ...remorca n-am,dar o usa din aia tot imi cumpar".Si se mai plang unii de aerul conditionat liblingnic, on 9th May 2012, 21:23, said: Da ce ar fi sa raspunzi tot tu la asta intrebare. Pe spatele meu scrie "stand de proba" ? Pana la urma acolo ajung,ca vreau ca nu,da' mai mult,vreau. Edited by alexbjorg, 10 May 2012 - 17:13. |
#4608
Posted 10 May 2012 - 20:48
[quote name='xx-04-xxx' post='11463961' date='10th May 2012, 16:30']salut....as vrea sa imi cumpar un motocultor si am pus ochii pe ceva...este vorba de un MGR 210...ce
Edited by Bogdan_AGRi, 10 May 2012 - 20:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users