Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5875 replies to this topic

#4591
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

View PostBogdan_AGRi, on 9th May 2012, 01:54, said:

Sun tot cu roti mici 350X6,care se folosesc doar pentru transportul ei.Alea mari sunt 400X8.Mai avantajos ar fi tot una din baumax si un set de rori 400x8 undeva pe la 300 setul.

Rotile de 400 merg la LC 75 ?

#4592
diandan

diandan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 25.04.2007

View PostBogdan_AGRi, on 9th May 2012, 01:54, said:

Totusi astea l21 s-ar putea sa aibe lantul transmisie ceva mai subtire si daca ne poate spune si noua,un posesor, unde ar avea garantia,eventual importatorul.
Pe certificatul meu scrie Ruris (ca ºi pe cutie). Faþã de Omac, asta nu trebuie dusã la fiecare 30 de zile la revizie. Din ce am citit pe certificat, "vizita medicalã" e la 60 de zile, 6 luni, si un an. Din nefericire pentru alþi doritori nu mai sunt pe stoc la nici un Baumax din þarã.

Edited by diandan, 09 May 2012 - 10:50.


#4593
Bogdan_AGRi

Bogdan_AGRi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 07.10.2011

View Postpufarin, on 9th May 2012, 09:05, said:

Rotile de 400 merg la LC 75 ?

La lc75,Bsr zs500,wm500..sunt aceleasi la toate mai putin cele care au transmisia din fonta si pe rotund

View Postrellutzu, on 9th May 2012, 08:20, said:

Din ce ai remarcat, ca nu inteleg? Esti dealer B&S?

Sunt foarte multe serii B&S care se fac in China.
Uite aici un link de pe pagina lor unde spun ce modele se fabrica in China : B&S Engines

Doar Vanguarg-urile se fabrica in US.

Ai dreptate.eu stiam decat de 850.oricum in general motoarele Briggs sunt motoare bune si facute sa dureze.

View Postdiandan, on 9th May 2012, 10:49, said:

Pe certificatul meu scrie Ruris (ca ºi pe cutie). Faþã de Omac, asta nu trebuie dusã la fiecare 30 de zile la revizie. Din ce am citit pe certificat, "vizita medicalã" e la 60 de zile, 6 luni, si un an. Din nefericire pentru alþi doritori nu mai sunt pe stoc la nici un Baumax din þarã.


Sincer nici nu stiu ca ruris-ul sa fie importatorii la ele (fiind distribuitor ruris) Iar in programul cu piese de la ruris nu apare pe nicaieri l21.dubios..

#4594
ciubotaruadrian

ciubotaruadrian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 04.09.2009

View PostNickRvl, on 8th May 2012, 21:16, said:

Este ceva de genul?
Attachment p.jpg
Tare curios sint sa vad cum merge asa ceva....

"alexbjorg" singurul si unicul mare semn de intrebare la toate "nodificarile pe care le facem noi este, oare reductorul (transmisia) rezista la sarcina in plus la care e supus? (na ca si rimeaza) de altfel cu aderenta se rezolva cu "multa" greutate (roti cu beton + alte mici "pachetele" grele agatate pe aici pe acolo) si roti un pic mai late
Nu este acesta modelul miine sper sa reusesc sa-i fac poze .La magazinul de unde l-am achizitionat mi-au modificat ei si prinderea pt. modelul meu.

#4595
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View PostNickRvl, on 8th May 2012, 20:16, said:

oare reductorul (transmisia) rezista la sarcina in plus la care e supus? (na ca si rimeaza) de altfel cu aderenta se rezolva cu "multa" greutate (roti cu beton + alte mici "pachetele" grele agatate pe aici pe acolo) si roti un pic mai late
Hmm...Am pus de 2 ori acesata intrebare pe forum privind rezistenta finalei dar raspuns nu am primit.Personal,am intrebat la un moment dat pe cineva care a activat citiva zeci de ani in organe de masini la o fabrica din Cluj si desi era cam rezervat,a zis ca sanse ar fi de 50-50,in functie de calitatea materialului,la care eu sint rezervat :D.
Deci sanse sint,dupa cum o fi norocul.Speranta moare ultima.
Despre aderenta,am expus citeva idei mai sus,inclusiv cele punctate de tine.
Vom vedea.

#4596
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006

View Postmyl03, on 8th May 2012, 19:20, said:

schimbat bujie,compresie ok,supape ok,

Avansul la aprindere nu-i ok.

#4597
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 14.01.2011

View Postalexbjorg, on 9th May 2012, 19:16, said:

Hmm...Am pus de 2 ori acesata intrebare pe forum privind rezistenta finalei dar raspuns nu am primit.Personal,am intrebat la un moment dat pe cineva care a activat citiva zeci de ani in organe de masini la o fabrica din Cluj si desi era cam rezervat,a zis ca sanse ar fi de 50-50,in functie de calitatea materialului,la care eu sint rezervat :D.
Deci sanse sint,dupa cum o fi norocul.Speranta moare ultima.
Despre aderenta,am expus citeva idei mai sus,inclusiv cele punctate de tine.
Vom vedea.
Da ce ar fi sa raspunzi tot tu la asta intrebare. :D

#4598
luciussss

luciussss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 08.05.2009
buna , in toamna trecuta mi-am luat si eu o motosapa loncin lc75 , de atunci nu cred ca am folosit-o mai mult de 10-15 ore pe teren in prealabil sapat cu harletul inainte , acum a inceput sa scoata niste sunete , un fel de zdranganit , parca fier pe fier , imi pare ca vine din cutia unde este lantul , pe langa asta parca nu mai invarte frezele cu asa putere , iar la pornire trebuie sa ma "rog" de ea sa inceapa sa invarta frezele , in sensul ca trebuie sa o imping ca sa inceapa sa le invarta .
nu imi dau seama ce poate avea , sa se fi uzat oare curelele sau sa se fi uzat oare ceva in cutia unde este lantul care angreneaza freza ?? , totusi mi se pare ca au aparut probleme la ea cam repede .
cei care va pricepeti la a ele , daca se poate un raspuns si eventul cu un sfat cu ce ar fi de facut .
multumesc

#4599
horia100

horia100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 19.02.2011

View Postluciussss, on 9th May 2012, 21:37, said:

buna , in toamna trecuta mi-am luat si eu o motosapa loncin lc75 , de atunci nu cred ca am folosit-o mai mult de 10-15 ore pe teren in prealabil sapat cu harletul inainte , acum a inceput sa scoata niste sunete , un fel de zdranganit , parca fier pe fier , imi pare ca vine din cutia unde este lantul , pe langa asta parca nu mai invarte frezele cu asa putere , iar la pornire trebuie sa ma "rog" de ea sa inceapa sa invarta frezele , in sensul ca trebuie sa o imping ca sa inceapa sa le invarta .
nu imi dau seama ce poate avea , sa se fi uzat oare curelele sau sa se fi uzat oare ceva in cutia unde este lantul care angreneaza freza ?? , totusi mi se pare ca au aparut probleme la ea cam repede .
cei care va pricepeti la a ele , daca se poate un raspuns si eventul cu un sfat cu ce ar fi de facut .
multumesc
           desi nu sint specialist  m-am confruntat cu o problema asemanatoare.desfa aparatoarea si vezi daca cind apesi ambrajul se invirte fulia de la cutia de viteze,daca nu incearca sa o reglezi de la cablu de ambreaj.din ce ai spus  o sa  reusesti din cablu de ambreaj.daca nu vrea desfa motorul ,sint 4 suruburi,si mai ai unul intre curele care trebuie desfacut si el ca sa poata culisa motorul.impingi motorul putin in fata ,stringi doua suruburi in cruce  ii faci o proba si reglezi ambreajul dupa care daca esti multumit de rezultat stringi toate cele 4 suruburi plus surubul dintre curele.
        daca nu reusesti schimba curele si o sa mearga.tot lc 75 am si eu,iar cu chinezariile astea trebuie sa inveti sa o faci si pe mecanicul si sudorul.probleme deosebite nu am avut in afara de sudat talerele laterale,curelele si reglajul ambreajului.in rest isi face treaba

Edited by horia100, 09 May 2012 - 23:06.


#4600
myl03

myl03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 02.12.2008

View Posthoria66, on 9th May 2012, 21:21, said:

Avansul la aprindere nu-i ok.
asa m-am gandit si eu dar suruburile inca mai au sigilii din fabrica cam pe la tot motorul

#4601
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011

View Postmyl03, on 8th May 2012, 19:20, said:

cineva se pricepe la un motor im350 lombardini?
merge bine la relanti dar nu urca in turatie...da rateuri si se ineaca
schimbat bujie,compresie ok,supape ok,

Posibil vreo garnitura care nu etanseaza, dupa carburator si trage aer fals, sau clapeta de soc nu inchide corespunzator.
Posibil si filtru de aer colmatat, sau carburator dereglat ori colmatat.Toate acestea pot cauza astfel de simptome.

View PostNickRvl, on 8th May 2012, 21:16, said:

Este ceva de genul?
Attachment p.jpg
Tare curios sint sa vad cum merge asa ceva....

"alexbjorg" singurul si unicul mare semn de intrebare la toate "nodificarile pe care le facem noi este, oare reductorul (transmisia) rezista la sarcina in plus la care e supus? (na ca si rimeaza) de altfel cu aderenta se rezolva cu "multa" greutate (roti cu beton + alte mici "pachetele" grele agatate pe aici pe acolo) si roti un pic mai late
Rezistenta de moment, adica sa nu se rupa ceva chiar cand fortezi, e asigurata teoretic de ambreiaj.Acesta ar trebui sa patineze inainte de a se rupe ceva (care nu-i deja la limita uzurii).
E normal ca in timp rezistenta sa-i scada, comparativ cu folosirea comform parametrilor recomandati.

#4602
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

View PostBogdan_AGRi, on 9th May 2012, 12:54, said:

La lc75,Bsr zs500,wm500..sunt aceleasi la toate mai putin cele care au transmisia din fonta si pe rotund
Multumesc.

Ce ziceti de remorca asta?

Attached Files



#4603
livyu_s

livyu_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 563
  • Înscris: 16.02.2007
Salut! Sunt nou pe aici si vreau sa achizitionez o motosapa...bugetul este km de 2000 lei, din ce am citit pe aici in banii astia cea mai buna ar fi LC 75 la pretul de 1798 lei la dedeman. Este ok? E o alegere buna? Imi recomandati altceva de ex una care sa aiba motor Honda ? Va multumesc!

#4604
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011

View Postpufarin, on 10th May 2012, 08:36, said:

Multumesc.

Ce ziceti de remorca asta?
Super tare...
Imi imaginez cum ar fi sa fluieri si dupa femei, prin geamul care probabil se poate deschide, sau sa parchezi intre doi bolizi, langa un club de fite... :lol:

#4605
palexdum

palexdum

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 07.03.2009

View Postalexbjorg, on 9th May 2012, 18:16, said:

Hmm...Am pus de 2 ori acesata intrebare pe forum privind rezistenta finalei dar raspuns nu am primit.Personal,am intrebat la un moment dat pe cineva care a activat citiva zeci de ani in organe de masini la o fabrica din Cluj si desi era cam rezervat,a zis ca sanse ar fi de 50-50,in functie de calitatea materialului,la care eu sint rezervat :D.
Deci sanse sint,dupa cum o fi norocul.Speranta moare ultima.
Despre aderenta,am expus citeva idei mai sus,inclusiv cele punctate de tine.
Vom vedea.

Folosesc de 5 ani o motosapa ungureasca DRAGON 55 cu reductor ax melcat si roata dintata. Am atasat greutati suplimentare rotilor de metal pentru a putea ara o suprafata de 4000 m2. In primul an am inlocuit toti rulmentii din grup cu unii de calitate. Axul melcat avea joc din fabrica si nu calca bine pe dantura rotii. Am reglat axul cu ajutorul unor laine de tabla, reducand si jocul axial. De atunci o folosesc an de an fara alte interventii. Intr-adevar, daca plugul se infige adinc in sol lutos patineaza ambreiajul. Am mai schimbat cutite in grupul de freze(care se uzasera de la munca) si un rand de bolturi. Toate cele bune.

#4606
xx-04-xxx

xx-04-xxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 10.05.2012
salut....as vrea sa imi cumpar un motocultor si am pus ochii pe ceva...este vorba de un MGR 210...ce ziceti?este buna?folosita la o suprafata de 5 arii?
eu am gasit-o la pretul de 1934 lei...

Edited by xx-04-xxx, 10 May 2012 - 16:31.


#4607
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View Postxx-04-xxx, on 10th May 2012, 16:30, said:

salut....as vrea sa imi cumpar un motocultor si am pus ochii pe ceva...este vorba de un MGR 210...ce ziceti?este buna?folosita la o suprafata de 5 arii?
eu am gasit-o la pretul de 1934 lei...
aici e mai ieftin dar are alta culoare :D
Iar aici tot alta culoare da' mai scumpa.
Daca intelegi ce vreau sa spun,te orientezi tu...
Aceeasi Marie cu alta palarie!Si daca citesti in urma citeva zeci de pagini,vei afla ca sint multi care o au :D,indiferent de ...culoare.

@palexdum
In cazul meu este vorba de transmise finala pe lant,care este demultiplicata de pana la 4 ori in zona ambreiajului,insa tractiunea finala ramanand tot pe finala.Deci,daca finala rezista au ba.
Sau las doar la dublu la ambreiaj si ma complic dupa finala cu inca dublu cu pinioane si lant de dacie,roti de dacie si lant de zapada,si mai pun 2 roti si gata tractorul.
Nah,ca iar o dau in balarii....

@pufarin
Ca in bancul cu ciobanul "bani de ...remorca n-am,dar o usa din aia tot imi cumpar".Si se mai plang unii de aerul conditionat :D

View Postliblingnic, on 9th May 2012, 21:23, said:

Da ce ar fi sa raspunzi tot tu la asta intrebare. :D

Pe spatele meu scrie "stand de proba" ?
Pana la urma acolo ajung,ca vreau ca nu,da' mai mult,vreau.

Edited by alexbjorg, 10 May 2012 - 17:13.


#4608
Bogdan_AGRi

Bogdan_AGRi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 07.10.2011
[quote name='xx-04-xxx' post='11463961' date='10th May 2012, 16:30']salut....as vrea sa imi cumpar un motocultor si am pus ochii pe ceva...este vorba de un MGR 210...ce

Edited by Bogdan_AGRi, 10 May 2012 - 20:48.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate