Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Serviciul Webcare la Cosmote
Last Updated: Oct 11 2014 21:48, Started by
hyperyon
, Sep 02 2009 00:18
·
0
#145
Posted 15 February 2014 - 07:20
#146
Posted 17 February 2014 - 20:52
M-A-R-I-U-S, on 14 februarie 2014 - 20:44, said:
Cum administrez mai multe numere folosind acelasi cont? Daca ai mai multe abonamente pe numele tau intri la "istoric facturi si plati", introduci parola selfcare, apoi in partea de sus iti apare o casuta unde poti selecta numarul de telefon pentru care doresti informatii. Edited by ammazon, 17 February 2014 - 20:52. |
#148
Posted 11 April 2014 - 17:00
Incepe sa mi se faca greata si de Cosmote... Dupa un an in care nu mi-am prelungit contractul cu ei si in care am fost bombardat cu sms-uri, telefoane si intrebari am decis sa imi prelungesc contractul doar pentru oferta unui telefon, care nici nu-l luam pentru mine. Spun asta ca daca nu mai eram legat de contract, eram deja la alt furnizor acum.
Incerc zilele trecute sa imi platesc factura online. Nu am timp sa ajung la punctele de lucru iar programul meu de la job este mai lung decat al magazinului Germanos de la coltul blocului care se deschide la 10 si inchide la 6 seara. program de boieri... Asadar, zis si eu, in final, sa platesc online, asta dupa ce am fost bombardat luni de zile cu mesaje legate de vestitul WEBCACAT. intru pe situl lor, nu gasesc nicio referire la acest minunat portal. Caut pe Google ca poate sunt eu prost, si gasesc un link care ducea la ceva webcare Cosmote insa certificatele de securitate erau cu rosu iar Google ma avertiza sa nu incerc sa fac ceva pe acel site(pe semne phishing?). Ma las batut, sun la cosmote. ma pierd prin meniu si intr-un final ajung la operator. Aici am pierdut cumulat peste o ora, la miezul zilei in timpul saptamanii, si tot nu mi-a raspuns nimeni iar fraza spusa tot timpul de robot "apelul este foarte important, bla, bla..." am invatat-o pe dinafra. Renunt. Caut pe site contact si gasesc un formular. imi scriu acolo of-ul si nici pana acum nu am primit un semnal ca l-ar fi citit cineva. Mai nou, daca scri webcare.cosmote.ro(cum era in sms-urile minunate) te duce direct in cosmote.ro Nu am probleme cu serviciile oferite de Cosmote, pana acum sunt multumit insa relatiile cu clientii, te craci pe ele... Intr-un final, tot la Vodafone o sa ajung, dai un ban dar stii ca face... Sunt prea sarac si nu am timp de pierdut ca sa folosesc servicii ieftine... Succes celor care mai au probleme cu Cosmote-ul, sper sa se rezolve cat mai repede... |
#149
Posted 11 April 2014 - 17:09
si mie imi zice "Serviciul este indisponibil momentan. Te rugăm să te muti in alta retea."
|
#150
Posted 25 April 2014 - 14:39
Nu mai exista un website dedicat , webcare cum era inainte.
Si-au updatat site-ul. Acum intrii pe cosmote.ro si ai contul meu / my account , iar de acolo poti face tot ce vrei. Eu nu am avut nici o problema. Sunt proaspat portat din Vodafone si imi este mai bine in Cosmote cu mici exceptii. Edited by dr_junior1980, 25 April 2014 - 14:41. |
#151
Posted 11 August 2014 - 19:40
Am trecut de la prepay la abonament, mai exact la Play Free L, iar acum incercand sa accesez contul meu imi spune ca -Serviciul este indisponibil momentan. Te rugăm să încerci mai târziu.-
|
#152
Posted 11 August 2014 - 20:49
edyttzu, s-ar putea sa fii nevoit sa iti faci alt cont.
Cred ca s-a tot scris si reiau, de ce oare cei de la Cosmote nu fac posibil ca un cont Webcare sa fie asociat mai multor numere de prepay? (nu stiu daca la abonament se poate) |
#153
Posted 11 August 2014 - 20:57
edyttzu, on 11 august 2014 - 19:40, said:
Am trecut de la prepay la abonament, mai exact la Play Free L, iar acum incercand sa accesez contul meu imi spune ca -Serviciul este indisponibil momentan. Te rugăm să încerci mai târziu.- Mia trebuie adaugat inca un 9 pentru ca abonamentul sa para la fel de ieftin dar "pierderea" lor sa nu fie 1 cent ci 0,1 centi. |
#154
Posted 12 August 2014 - 15:08
Ciubex, on 11 august 2014 - 20:49, said:
edyttzu, s-ar putea sa fii nevoit sa iti faci alt cont. Cred ca s-a tot scris si reiau, de ce oare cei de la Cosmote nu fac posibil ca un cont Webcare sa fie asociat mai multor numere de prepay? (nu stiu daca la abonament se poate) |
|
#155
Posted 13 August 2014 - 10:42
edyttzu, on 12 august 2014 - 15:08, said:
Exista pe site la MyAccount optiunea de dezactivare cont. Am dezactivat contul, apoi am creat cont pe mailul si numarul de telefon. Mentionez ca am trecut de la prepay la Cosmote Free L la pretul promotional de 9,99 Eur, insa pe site in MyAccount imi spun ca am activ abonamentul de 31 Eur. Dupa perioada de doi ani sau pe cat ai semnat , daca nu schimbi abonamentul trece la 31 euro. |
#156
Posted 22 September 2014 - 18:00
Nu merge plata cu cardul din webcare.
,,Plata comenzii nu poate fi realizată online în acest moment. Vă rugăm introduceţi un alt card sau încercaţi să finalizaţi tranzacţia în câteva minute,, acelasi meaj |
#157
Posted 07 October 2014 - 17:05
Au schimbat Webcare-ul cu MyAccount, aveam inainte varianta de a ma loga pe un cont asociat unei cartele prepay de net cu un username simplu, nu in format de adresa de e-mail.
Cum nu ma mai puteam conecta cu vechiul username, mi-am creeat un cont nou. Insa cartela nu poate fi asociata contului. Buna treaba au facut astia la rebranduire Mesajul de eroare la asociere este: Quote Numărul introdus nu poate fi asociat acestui cont, deoarece nu este activ în rețeaua Telekom Communication Mobile Romania sau aparține unui cont existent/de business. Attached FilesEdited by Ciubex, 07 October 2014 - 17:11. |
#158
Posted 11 October 2014 - 21:48
Revin cu un mesaj, ca raspuns la mesajul anterior.
Problema era din cauza faptului ca mi-am asociat mai demult cartela folosind un cont pe care l-am uitat. Cei de la Telekom mi-au raspuns zilele trecute si mi-au amintit de acel cont. Asadar, a fost vina mea Edited by Ciubex, 11 October 2014 - 21:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users