TAXA Poluare
Last Updated: Nov 08 2020 14:05, Started by
paulvm
, Aug 26 2009 09:47
·
0
#811
Posted 26 February 2013 - 02:15
Taxa a fost introdusa de la 1 ian 2007, daca masina e inmatriculata in Ro dinainte de 1 ian 2007 NU s-a platita taxa.
|
#812
Posted 27 February 2013 - 10:23
Salut baieti,
Am gasit o masina diesel fabricatie 2010, proprietarul a luat-o in leasing si spune ca a platit o taxa de vreo 200 de euro. Sa spunem ca e corect ce zice, dar acum pentru masina asta taxa e 840 euro. Intrebarea mea este: Diferenta de 640 mai trebuie sa o platesc eu la inmatriculare daca am dovada ca s-a platit taxa de 200 euro? |
#813
Posted 27 February 2013 - 10:28
Pulux, on 27 februarie 2013 - 10:23, said:
Salut baieti, Am gasit o masina diesel fabricatie 2010, proprietarul a luat-o in leasing si spune ca a platit o taxa de vreo 200 de euro. Sa spunem ca e corect ce zice, dar acum pentru masina asta taxa e 840 euro. Intrebarea mea este: Diferenta de 640 mai trebuie sa o platesc eu la inmatriculare daca am dovada ca s-a platit taxa de 200 euro? Pentru ca timbrul de mediu se plateste o singura data ,pentru intreaga perioada de exploatare ramasa... Edited by dragospas, 27 February 2013 - 10:29. |
#814
Posted 27 February 2013 - 10:32
dragospas, on 27 februarie 2013 - 10:28, said:
prietene,nu va mai trebui sa platesti nicio diferenta. Masinile pentru care a fost platita taxa,pot fi reinmatriculate fara alte costuri referitoare la mediu. Pentru ca timbrul de mediu se plateste o singura data ,pentru intreaga perioada de exploatare ramasa... Merci pentru raspuns...era singura mea nedumerire...ma duc azi sa vad masina...si poate o si iau Numai bine |
#815
Posted 28 February 2013 - 11:37
Nu sunt neaparat Pro BG , dar recunosc ca trebuie apreciati.
Am gasit poza pe facebook si are aproape 1000 de distribuiri https://www.facebook...&type=1 Attached Files |
#816
Posted 01 March 2013 - 10:23
#817
Posted 01 March 2013 - 10:39
Se rezolva exact acelasi lucru care l-ai rezolva daca te-ai duce la o curva si i-ai spune ca vrei sa faci sex cu ea dar nu ai bani.
|
#818
Posted 01 March 2013 - 13:43
Bre, sincer eu m-am cam potolit cu huo taxa si cu inmatricularea pe Bulgaria. Recunosc cinstit ca masina pe TX pe care inca o conduc e o rabla. Vorbim de un Ford Fiesta din 97, insa de care nu s-a avut grija pana a ajunge pe mana mea, si oricate frectii i-am facut, n-o mai pot scoate din boala. Inca vreo luna-doua ma mai tarai cu ea, urmand ca apoi sa cumpar una gata inmatriculata aici in RO, cu taxa platita si nerecuperata. Fie sa caut una EURO0 sau EURO1, poluante fireste, dar taxate mai bland (dna Plumb stie de ce). Si sa n-o bagati pe aia cu "o masina cu euro 2 din '98 polueaza mai putin per total pentru ca nu mai circula decat 1-2 ani. Inseamna ca nu stiti cat de inventiv si de persistent e romanul. Daca in vest cu acea masina s-ar mai fi circulat intr-adevar maxim 2 ani, fiti siguri ca la noi, carpita si rugata frumos, mai merge minim 5. Si atunci cu poluarea cum ramane?
Ziceam mai sus ca m-am mai linistit cu taxa si cu inmatriculari in alte tari. De ce? Pai am aflat ca si in alte tari, cele catre care aspiram sa le ajungem din urma, gen Germania si Austria, circulatia ta, ca rezident sau cetatean, cu masina inmatriculata in alt stat, este limitata ca timp. Parca 6 luni maxim era in Austria. Ca vor exista si exceptii, gen firme proprii facute in BG si cu "angajati" care conduc masinile respectivei firme, sau chiriasi, puteti fi siguri. Insa eu cred ca toti acesti potentiali "bulgari" ar trebui mai intai sa calculeze cat ii costa inmatricularea aici, sa nu plece la drum cu idei preconcepute de anii trecuti. Contrar asteptarilor, cu noul timbru nu poluatorul plateste, ci doar poluatorul care e "fraier" sa-si ia un euro3 sau euro4... Si probabil atunci ura pe care multi o au acum pe masinile inmatriculate in BG se va canaliza spre cei care vor aduce rable euro0-euro2, le vor inmatricula aici, cu un timbru relativ mic, si vor circula poluand cu acte in regula... |
#819
Posted 01 March 2013 - 13:57
spe, on 01 martie 2013 - 13:43, said:
Si probabil atunci ura pe care multi o au acum pe masinile inmatriculate in BG se va canaliza spre cei care vor aduce rable euro0-euro2, le vor inmatricula aici, cu un timbru relativ mic, si vor circula poluand cu acte in regula... Cat timp nu e RABA din aia care lasa ceata-n urma timp de 10 minute, ma doare la 10 metri in fata farurilor cat polueaza. Iar de taxele pe care (nu) le-a platit respectivul ma doare la vreo 15 metri in spatele eleronului. Ce deranjeaza la masinile "bulgarilor" este faptul ca multe (cel putin asa se vehiculeaza) au asigurari dubioase. Daca ai vreun incident cu unu' de-asta, s-ar putea sa cam ai parte de ceva "distractie". |
#820
Posted 01 March 2013 - 14:01
In speranta ca veti putea trece peste timbrul de mediu(si peste alte mariri de taxe/impozite) cu zambetul pe buze , Ponta si-a actualizat profilul de facebook.
Attached FilesEdited by polizei, 01 March 2013 - 14:03. |
|
#821
Posted 01 March 2013 - 14:01
Nici nu mi-a trecut prin cap vreodata ca "simpatiile" fata de BG s-ar datora poluarii...
|
#823
Posted 01 March 2013 - 14:12
Nu cred. Stiu ca la RAR poti cere, contra unei firesti taxe de vreo 50 de lei, determinarea emisiilor. Dar numai pentru masinile euro3 si euro4.
|
#824
Posted 01 March 2013 - 14:13
spe, on 01 martie 2013 - 14:01, said:
Nici nu mi-a trecut prin cap vreodata ca "simpatiile" fata de BG s-ar datora poluarii... Pai atunci, in scenariul tau, nu vad de ce-as mai avea ceva impotriva "noilor" masini din anii 90, cat timp au asigurari in ordine (preferabil fara Astra/Carpatica/etc) si nu se rup in doua-n intersectie. Ca asta ziceai, ca "ura" impotriva "bulgarilor" se va muta spre altii. A, si sa se tarasca pe-o singura banda, nu pe cate doua. Dar asta deja e alt subiect. |
#825
Posted 01 March 2013 - 14:29
Sef-chenko, on 01 martie 2013 - 14:08, said:
Norma euro se stabileste la RAR in functie de emisii? In functie de tabelele lor. Pentru masinile aduse de pe alte continente, care, evident, nu au stabilita norma euro, se calculeaza in functie de emisii. Desi probabil e preferabil sa o inmatriculezi non-euro, testul am inteles ca are un tarif enorm... |
|
#826
Posted 01 March 2013 - 14:39
Ma gandeam ca poate romanul inventiv sa faca din euro 4 -> euro 1
|
#827
Posted 01 March 2013 - 17:45
surpriza:
adica e cam "greu" sa transformi un euro 4 in euro 1, pastrand anul de fabricatie... Attached FilesEdited by "BandiT", 01 March 2013 - 17:46. |
#828
Posted 01 March 2013 - 19:16
Crede-ma... astia la RAR o pot face! Stiu caz in care neamtul zicea in act ca e euro 4 si RAR-ul romanesc l-a scos euro 3..
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users