Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

trepte interior esenta fag sau stejar?

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#55
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Orice adeziv poliuretanic bicomponent este portrivit, ori adeziv de parchet bicomponent. Gasesti in orice magazin de parchet.

Treptele in schimb trebuie indreptate inainte, nu te astepti sa o faci din adeziv.

Edited by raduk, 19 February 2010 - 20:02.
citarea inutilă a postului precedent


#56
radu c

radu c

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 28.08.2006
Am inteles ca o sapa subtire se va dezlipi cu tot cu treapta iar treptele sunt destul de drepte mai necesita mici ajustari eventual cu mici pene de lemn.

Edited by raduk, 19 February 2010 - 20:03.
citarea inutilă a postului precedent


#57
fastcojo

fastcojo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,390
  • Înscris: 12.05.2006

 radu c, on 19th February 2010, 12:05, said:

Am inteles ca o sapa subtire se va dezlipi cu tot cu treapta
daca este sapa autonivelanta buna si amorsa ei la fel buna, nu se poate dezlipi!

Pe de alta parte daca intr-adevar treptele sint plane si CORECTE dimensional ( asta inseamna diferente MAXIM admise de 5 mm pe inaltime si de maxim 10 mm pe adincimea treptei), cu mare grija mai ales la treptele de inceput si sfirsit, la podeste si la treptele balansate ( caci acolo se greseste de obicei cofrajul de beton), atunci nu mai are sens sapa autonivelanta.

Adezivul poliuretanic mono sau bicomponent este intr-adevar cel mai bun. Atentie insa ca mesterul sa nu uite sa umezeasca usor betonul inainte de aplicarea adezivului, si nici sa nu stea la o tigara cu adezivul aplicat , dar fara sa si stringa piesele lipite.

Se poate posta o poza de ansamblu cu scara si una de detaliu cu treptele?

Edited by fastcojo, 19 February 2010 - 13:44.


#58
radu c

radu c

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 28.08.2006
Attached File  19022010054.jpg   649.83K   592 downloads
Attached File  19022010055.jpg   686.62K   491 downloads
Au mai ramas mici stropi de beton care nu lasa treapta sa stea perfect drept. Intrebarea mea este daca pot egaliza din adeziv.
Sapa autonivelanta nu vad cum sa torn pentru ca cred ca o sa se scurga prin toate partile.
Sper sa se inteleaga ceva din poze daca nu revin cu altele mai performante.

MULTUMESC.

#59
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Da, merge din adeziv. Daca sunt proeminete trebuie rase cu un disc dimantat special pentru beton, arata ca o oala, se ataseaza la flex.

#60
fastcojo

fastcojo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,390
  • Înscris: 12.05.2006

 radu c, on 19th February 2010, 18:13, said:

Au mai ramas mici stropi de beton care nu lasa treapta sa stea perfect drept. Intrebarea mea este daca pot egaliza din adeziv.
Sapa autonivelanta nu vad cum sa torn pentru ca cred ca o sa se scurga prin toate partile.

Nu e nevoie de autonivelanta.

Stropii vor iesi cu ciocanul. De fapt "buceardarea" betonului chiar este indicata, pt cresterea aderentei.

Asa cum este pusa treapta de lemn pe beton, dupa ce curatati si stropii, daca sub ea nu ramin mai mult de 5-7 mm grosime a spatiilor libere, e OK.

Recomandare : luati trei trepte de lemn si puneti pe trei trepte de beton consecutive, incepind de la prima. Cu un boloboc asezat pe cea din mijloc ( ca sa va asigurati ca este orizontala) si o ruleta masurati inaltimea treptelor, atit la muchia din fata ( muchia vie) cit si in spate, dar si in stinga si in dreapta treptei. Si urcati pe rind, cu lemnul , pe cite o treapta, masurind inclusiv prima si ultima ( mai ales). Daca inaltimea pardoselei de la parter este = cu cea de la etaj=treapta de lemn, trebuie sa aveti la toate treptele ACEEASI INALTIME ( in marja de 5 mm!)

Daca este asa, atunci nu sint probleme!

Daca pardoseala de jos este mai groasa/subtire decit cea de sus , atunci trebuie prima treapta de beton mai inalta/joasa decit restul. Daca si lemnul treptelor are grosime diferita de pardoseli, trebuie un calcul un pic mai complicat.

PS. Poate este iluzie optica, dar treapta 4 pare mai scunda!

Edited by fastcojo, 19 February 2010 - 20:53.


#61
mariayyy

mariayyy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 18.08.2009
Vreau sa plachez scara din beton cu trepte din lemn de fag sau stejar. Am primit diverse oferte: unii monteaza cu lamele continue, altii cu lamele imbinate in dinti. Cum e mai bine?

#62
aurora56

aurora56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 25.02.2007
Am si eu o intrebare De unde pot lua lemn bun uscat corespunzator de fag pentru placare trepte .Dca poate cineva sa -mi trimita macar mesaj privat cu un nr tel si firme care vand asa ceva.Am nevoie urgenta ca la mine in localitate nu exista lemn uscat la nici un depozit.Am meserias care stie sa placheze dar nu am lemnul corespunzator .

Edited by aurora56, 16 July 2010 - 14:25.


#63
buibui

buibui

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 05.12.2006
Am si eu o scara  interioara din beton pe care ma gandesc sa o imbrac cu parchet masiv. Balustrii si mana curenta vreau sa fie din lemn de fag sau stejar. Problema este ca nu imi dau seama cum ar putea fi prinsi de trepte. Daca ma poate ajuta cineva cu ceva solutii. Multumesc!

#64
ban

ban

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 26.02.2007

 X-plane, on 19th February 2010, 18:27, said:

Da, merge din adeziv. Daca sunt proeminete trebuie rase cu un disc dimantat special pentru beton, arata ca o oala, se ataseaza la flex.
Sunt si oale pentru 11000 de rotatii pe minut? La DDMan aveau pana la max 8600 de ture (mi s-a recomandat un flex reglabil de 500 de lei)?

#65
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 buibui, on 18th January 2011, 16:58, said:

Am si eu o scara  interioara din beton pe care ma gandesc sa o imbrac cu parchet masiv. Balustrii si mana curenta vreau sa fie din lemn de fag sau stejar. Problema este ca nu imi dau seama cum ar putea fi prinsi de trepte. Daca ma poate ajuta cineva cu ceva solutii. Multumesc!


Sunt niste piulite speciale, la exterior au filet pentru lemn, la interior filet metric. In ele intra prezoane.
In plus se pune si putin adeziv la imbinare.


 ban, on 19th March 2011, 14:37, said:

Sunt si oale pentru 11000 de rotatii pe minut? La DDMan aveau pana la max 8600 de ture (mi s-a recomandat un flex reglabil de 500 de lei)?

Folosesti un polizor de 230mm, ai turatie mai mica si putere mare.

#66
ban

ban

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 26.02.2007
Nu stiam ca sunt mai lente. Mersi!

#67
dvn2007

dvn2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 30.11.2007
Buna seara
As dori si eu niste preturi actuale la trepte de stejar si/sau de fag de 40mm, gata finisate, forme dreptunghiulare si neregulate, practic pretul pe mp.
Va multumesc

#68
brasil

brasil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 25.09.2006
Trebuie sa fac o scara din lemn (atat structura de rezistenta cat si treptele), mesterul dulgher are lemn de frasin uscat, spuneti-mi daca este OK folosirea acestui lemn si daca in timp se apropie de lemnul de stejar ca rezistenta si stabilitate. Multumesc anticipat.

#69
bagerajungle

bagerajungle

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 25.03.2011
Stejarul uscat bine si lacuit este f dur si rezistent,tine peste 100 de ani daca este reconditionat,slefuit si lacuit la 2-4 ani,frasinul este un lemn de esenta moale-medie,se va tocii pe buza treptei in timp(2-3 ani).Eu am cumparat stejarul uscat(scindura de 3 cmm grosime),l am prelucrat la un timplar bun,lamele de 5,5-7cm cu nut si feder lipite la presa,dupa care l am taiat la dimensiunile necesare,precise si le am lipit cu soudal-adeziv pe baza de alcool,arata la culoare si densitate asemanator cu prenandezul.
Treptele merg indreptate cu un fel de rindea cu lamele din otel,se gaseste pe la prak,brico...asta daca ai numai niste bavuri din turnarea betonului,daca trebuie sa nivelezi oarecum treapta,recomand piatra de nivelat betonul,dar trebuie lucrat manual,altfel se face un praf de nerespirat,e adevarat ca trebuie multa rabdare,dar iese ok,flexul nu ofera planeitatea necesara unei lipiri perfecte.Atentie la balustri,trebuiesc date niste gauri in treptele de betonunde se introduc niste DN uri de fi8 sau fi 10 care odata fixate in beton,se introduce balustrul prin infiletare,gaura din balustru sa fie la acelasi diametru,plus ceva silicon in interiorul gaurii,dupa care treapta se decupeaza in dreptul balustrului,rosturile ramase se chituiesc(rost de 1-2 mm nu mai mari)ar mai fi si alte variante dar nu mentin balustrii fixii in timp,incep sa aibe "miscari de trupe".
Treapta de stejar,este indeajuns si la 2 cm,este f dur stejarul,(zici ca e beton daca e uscat bine),treptele mele au 2,2 cm,contratreptele 2 cm,pot fi separate sau cu cant de imbinare treapta contratreapta,eu am ales sa fie separate,chiar daca am avut ceva de chituit.
Mare grija la nevelarea scarilor din beton,treptele trebuiesc planate perfect,scade si consumul la adeziv care nu este deloc ieftin(soudal 265 lei-pt stejar si putin mai ieftin pt lemn de esenta moale),adezivii  pe baza de apa sint mai mult pentru parchet unde suprafata de contact este mult mai mare.Am 4 ani de cind le am lipit si nici o problema cu vreo treapta sau balustru,fix absolut tot,dar trebuie multa rabdare,atentie,orice greseala cit de mica poate avea repercursiuni pe viitor,inclusiv  accidente casnice,treapta nu prea anunta cind se dezlipeste,poti face un patinaj pe scari deosebit de dureros.
Eu mi am facut singur toata scara de la cap la coada,am mai intrebat un timplar batrin,pe care l am ascultat,cu ce mai stiam eu din scoala,mi am luat materialul singur,l am prelucrat la un atelier de timplarie,si cu adezivi,lac,grund pt lemn si diverse "soroabe" am iesit la vreo 6-7 mil,14 trepte+balustrii si mina curenta,dar am muncit vreo 2 saptamini cca 8-9 ore/zi,mi ar fi luat vreo 50-70 mil un timplar cu materiale cu tot si nu cred ca o scotea asa perfect cum am reusit eu,absolut toate treptele sint la 29 cm iar contratreptele la 17,5-17,6 mm (inaltime),am slefuit si eu betonul vreo 2-3 zile,si cu o cutie de 16 kg parca ,am montat treptele contratreptele,odihna la jumatate si placa de acces la dormitoare,una peste alta cca 13,5  mp.Cine doreste detalii de "executie" va dau absolut tot "cosmarul" prin care am trecut eu,dar,am ramas cu minim 40 mil in buzunar.

 buibui, on 18 ianuarie 2011 - 16:58, said:

Am si eu o scara  interioara din beton pe care ma gandesc sa o imbrac cu parchet masiv. Balustrii si mana curenta vreau sa fie din lemn de fag sau stejar. Problema este ca nu imi dau seama cum ar putea fi prinsi de trepte. Daca ma poate ajuta cineva cu ceva solutii. Multumesc!
Daca esti ceva mai comod,poti lasa treptele  de beton asa cum sint,dar in afara de adeziv ,trebuie sa mai bagi minim 3 dibluri prin trepte,ingropate in lemn si dupa ,chituit,slefuit,plus ca ,consumul de adeziv devine ceva mai mare,plus pene de fixare sub treapta,devine putin chinuitor,dar scapi de "slefutitul" betonului,orice etapa pe care o sari,te costa banuti,si multi,plus migaleala nu jucarie!

 dvn2007, on 07 martie 2013 - 22:26, said:

Buna seara
As dori si eu niste preturi actuale la trepte de stejar si/sau de fag de 40mm, gata finisate, forme dreptunghiulare si neregulate, practic pretul pe mp.
Va multumesc
Sa nu cumperi din prak,brico trepte si contratrepte,sint din rumegus incleiat,juri ca e scindura de lemn de brad sau fag parca!Am scris mai sus care este "calea cea mai ieftina",cu ceva chinuiala dar si banii s frumosi cind iti ramin in buzunar,poti mobila un living cu banii pe manopera.Cumperi stejar brut/scindura de 3-3,5 cm,uscata sa fie de minim 4-5 ani(gasesti mai greu dar trebuie sa cauti),dupa ce l ai adus in stadiul de treapta si contratreapta,il tratezi cu grund,ii dai 2 miini,si dupa ce s a uscat(circa 2-3 zile dupa a 2 a mina ,ii dai un lac la culoarea lemnului de stejar,sa fie din aceeasi gama de lac pe care o vei da la final.Le lipesti,le mai dai inca o mina de lac (ieftin la vreo 15 lei/0,75 l,kober de ex),si le lasi cca 6-9 luni asa,daca este nevoie le chituiesti daca au mici fisuri la imbinari sau chiar pe sipca treptei,stejarul nu este usor de prelucrat,ok.Dupa 6-9 luni,le tragi o slefuiala definitiva cu lac pt parchet,vezi ca este f toxic,te ia ameteala grav de la el,aerisita bine zona scarii,lacul kober pt parchet este bicomponent si sa stii ca e f bun,iese relativ groasa lacuirea in 2 miini,cu cca 48 de ore minim intre mina 1 si mina 2,eu am lasat vreo 4 zile intre lacuiri.Vezi ca trebuie si o plinta pe margine atreptei si contratreptei,capac pe scara in lateral,deci nu i usor deloc!Scule bune ,rabdare si o sa fie o experienta f buna,retine ca manopera este f scumpa si nu s toti meseriasii buni la scari,scara in general da batai de cap la mai toti meseriasi,de la trunare pina la finisare,de aceea se practica preturi mari,o sa disperi cit o sa masori,dar eu zic asa:decit sa fac familia sa sufere 2-3 luni mai bine muncesc eu si cu rabdare o scot la capat,nu trebuie decit rabdare,nu e munca de forta,e doar de atentie mare,masori de 10 ori si tai odata!Cu banii dati pe manopera,poti face multe altele.Nu recomand gresia la interior pe trepte,devine patinoar in 2-3 ani chiar si cea portelanata,si nu se compara la aspect cu lemnul,oricare ar fi el.Nu te gindii sa termini repede,daca faci 3-4 trepte /zi+2 balustri  e chiar bine,nu te grabii,ok,masuratorile sa le incepi de sus in jos,o sa vezi tu de ce!Bafta,rabdare si incet,ok!

Edited by bagerajungle, 25 March 2013 - 11:34.


#70
brasil

brasil

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 25.09.2006
Va multumesc mult, o sa evit frasinul. Mesterul dulgher care imi face scara colaboreaza cu un depozit si mi-a zis ca nu are stejar dar are nuc, ce spuneti merge nuc-ul?

#71
mircu_81

mircu_81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 11.01.2007

 bagerajungle, on 25 martie 2013 - 11:32, said:

Stejarul uscat bine si lacuit este f dur si rezistent,tine peste 100 de ani daca este reconditionat,slefuit si lacuit la 2-4 ani,frasinul este un lemn de esenta moale-medie,se va tocii pe buza treptei in timp(2-3 ani).Eu am cumparat stejarul uscat(scindura de 3 cmm grosime),l am prelucrat la un timplar bun,lamele de 5,5-7cm cu nut si feder lipite la presa,dupa care l am taiat la dimensiunile necesare,precise si le am lipit cu soudal-adeziv pe baza de alcool,arata la culoare si densitate asemanator cu prenandezul.
Treptele merg indreptate cu un fel de rindea cu lamele din otel,se gaseste pe la prak,brico...asta daca ai numai niste bavuri din turnarea betonului,daca trebuie sa nivelezi oarecum treapta,recomand piatra de nivelat betonul,dar trebuie lucrat manual,altfel se face un praf de nerespirat,e adevarat ca trebuie multa rabdare,dar iese ok,flexul nu ofera planeitatea necesara unei lipiri perfecte.Atentie la balustri,trebuiesc date niste gauri in treptele de betonunde se introduc niste DN uri de fi8 sau fi 10 care odata fixate in beton,se introduce balustrul prin infiletare,gaura din balustru sa fie la acelasi diametru,plus ceva silicon in interiorul gaurii,dupa care treapta se decupeaza in dreptul balustrului,rosturile ramase se chituiesc(rost de 1-2 mm nu mai mari)ar mai fi si alte variante dar nu mentin balustrii fixii in timp,incep sa aibe "miscari de trupe".
Treapta de stejar,este indeajuns si la 2 cm,este f dur stejarul,(zici ca e beton daca e uscat bine),treptele mele au 2,2 cm,contratreptele 2 cm,pot fi separate sau cu cant de imbinare treapta contratreapta,eu am ales sa fie separate,chiar daca am avut ceva de chituit.
Mare grija la nevelarea scarilor din beton,treptele trebuiesc planate perfect,scade si consumul la adeziv care nu este deloc ieftin(soudal 265 lei-pt stejar si putin mai ieftin pt lemn de esenta moale),adezivii  pe baza de apa sint mai mult pentru parchet unde suprafata de contact este mult mai mare.Am 4 ani de cind le am lipit si nici o problema cu vreo treapta sau balustru,fix absolut tot,dar trebuie multa rabdare,atentie,orice greseala cit de mica poate avea repercursiuni pe viitor,inclusiv  accidente casnice,treapta nu prea anunta cind se dezlipeste,poti face un patinaj pe scari deosebit de dureros.
Eu mi am facut singur toata scara de la cap la coada,am mai intrebat un timplar batrin,pe care l am ascultat,cu ce mai stiam eu din scoala,mi am luat materialul singur,l am prelucrat la un atelier de timplarie,si cu adezivi,lac,grund pt lemn si diverse "soroabe" am iesit la vreo 6-7 mil,14 trepte+balustrii si mina curenta,dar am muncit vreo 2 saptamini cca 8-9 ore/zi,mi ar fi luat vreo 50-70 mil un timplar cu materiale cu tot si nu cred ca o scotea asa perfect cum am reusit eu,absolut toate treptele sint la 29 cm iar contratreptele la 17,5-17,6 mm (inaltime),am slefuit si eu betonul vreo 2-3 zile,si cu o cutie de 16 kg parca ,am montat treptele contratreptele,odihna la jumatate si placa de acces la dormitoare,una peste alta cca 13,5  mp.Cine doreste detalii de "executie" va dau absolut tot "cosmarul" prin care am trecut eu,dar,am ramas cu minim 40 mil in buzunar.


Daca esti ceva mai comod,poti lasa treptele  de beton asa cum sint,dar in afara de adeziv ,trebuie sa mai bagi minim 3 dibluri prin trepte,ingropate in lemn si dupa ,chituit,slefuit,plus ca ,consumul de adeziv devine ceva mai mare,plus pene de fixare sub treapta,devine putin chinuitor,dar scapi de "slefutitul" betonului,orice etapa pe care o sari,te costa banuti,si multi,plus migaleala nu jucarie!


Sa nu cumperi din prak,brico trepte si contratrepte,sint din rumegus incleiat,juri ca e scindura de lemn de brad sau fag parca!Am scris mai sus care este "calea cea mai ieftina",cu ceva chinuiala dar si banii s frumosi cind iti ramin in buzunar,poti mobila un living cu banii pe manopera.Cumperi stejar brut/scindura de 3-3,5 cm,uscata sa fie de minim 4-5 ani(gasesti mai greu dar trebuie sa cauti),dupa ce l ai adus in stadiul de treapta si contratreapta,il tratezi cu grund,ii dai 2 miini,si dupa ce s a uscat(circa 2-3 zile dupa a 2 a mina ,ii dai un lac la culoarea lemnului de stejar,sa fie din aceeasi gama de lac pe care o vei da la final.Le lipesti,le mai dai inca o mina de lac (ieftin la vreo 15 lei/0,75 l,kober de ex),si le lasi cca 6-9 luni asa,daca este nevoie le chituiesti daca au mici fisuri la imbinari sau chiar pe sipca treptei,stejarul nu este usor de prelucrat,ok.Dupa 6-9 luni,le tragi o slefuiala definitiva cu lac pt parchet,vezi ca este f toxic,te ia ameteala grav de la el,aerisita bine zona scarii,lacul kober pt parchet este bicomponent si sa stii ca e f bun,iese relativ groasa lacuirea in 2 miini,cu cca 48 de ore minim intre mina 1 si mina 2,eu am lasat vreo 4 zile intre lacuiri.Vezi ca trebuie si o plinta pe margine atreptei si contratreptei,capac pe scara in lateral,deci nu i usor deloc!Scule bune ,rabdare si o sa fie o experienta f buna,retine ca manopera este f scumpa si nu s toti meseriasii buni la scari,scara in general da batai de cap la mai toti meseriasi,de la trunare pina la finisare,de aceea se practica preturi mari,o sa disperi cit o sa masori,dar eu zic asa:decit sa fac familia sa sufere 2-3 luni mai bine muncesc eu si cu rabdare o scot la capat,nu trebuie decit rabdare,nu e munca de forta,e doar de atentie mare,masori de 10 ori si tai odata!Cu banii dati pe manopera,poti face multe altele.Nu recomand gresia la interior pe trepte,devine patinoar in 2-3 ani chiar si cea portelanata,si nu se compara la aspect cu lemnul,oricare ar fi el.Nu te gindii sa termini repede,daca faci 3-4 trepte /zi+2 balustri  e chiar bine,nu te grabii,ok,masuratorile sa le incepi de sus in jos,o sa vezi tu de ce!Bafta,rabdare si incet,ok!
Buna ziua,
Ce spuneti de balustri din Dede... sunt de fag..vor rezista in timp?
Balustrade exterioare la balcon/terasa ati facut? Din ce material?
Multumesc

#72
VioSirbu

VioSirbu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 12.09.2016
buna ziua tuturor
am o problema si apelez la ajutorul vostru
vreau sa confectionez trepte din lemn pentru o scara interioara
as vrea ca treapata sa aiba grosimea de 4 cm si latimea de 28 cm
dar lemnul pe care il am nu are latime 28 cm
trebuie sa il imbin, sa il lipesc
ce adeziv imi recomandati????
as dori un adeziv foarte puternic care in timp sa nu se dezlipeasca

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate