Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
renault clio dci din 2002 foarte mult fum negru
Last Updated: Jul 18 2009 08:25, Started by
gabitzuka
, Jul 14 2009 17:59
·
0
#1
Posted 14 July 2009 - 17:59
buna ziua, sunt foarte noua pe acest forum, dar sper sa ma primiti si pe mine in club...am o problema foarte mare, sper sa ma poata ajuta cu cate-un sfat...am un Renault Clio 1.5dci 2002 care de ceva vreme scoate foarte mult fum negru si nici nu prea mai trage cum trebuie....un prieten bun tot a umblat la ea dar nu reuseste nici um sa-si dea seama de unde este problema...egr-ul l-a curatat, ulei nu papa, filtrele sunt schimbate, are consum mic la motorina...dar nu stiu cum ash putea sa-mi dau seama daca arde toata motorina... cel mai ciudat mi se pare ca are momente cand trage de rupe si nici nu prea fumega atat de tare...dar are momente cand este dezastru ... se face negru in urma ei, asa mult fum scoate... va rog frumos daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi , sa-mi spuna cineva unde ar mai trebui umblat sau ce cauze ar putea avea...tin sa mentionez ca am pus-o si pe calculator unde a dat o data eroare la abs care era numai murdar, ca a doua oara a fost ok si ceva eroare la stergator ...deci nimic legat de motor sau altceva...va multumesc anticipat
Attached Files |
#2
Posted 14 July 2009 - 18:25
Obligatoriu sa mergi in service pt o diagnoza, din start ai doua cauze posibile: turbina sau injectoarele.
Eu presupun ca lagarii de la turbina s-au gripat (de unde si lipsa de putere). |
#3
Posted 14 July 2009 - 18:50
..am inteles ca o turbina noua este destul de scumpa...dar intrebarea mea este daca masina poate functiona fara turbina? ce implicatii are daca dau turbina jos?..asta daca problema este turbina ..daca sunt injectoarele...nu stiu ce sa zic...
|
#4
Posted 14 July 2009 - 18:58
Este foarte posibil sa fie turbina cum la fel de bine pot fi si injectoarele.
In cazul turbinei trebuie verificat in amanunt pentru ca in anumite conditii se poate repara (se demonteaza, se curata etc). Un topic interesant despre asa ceva era pe vwforum.ro. Inainte sa schimbi ceva elimina posibilitatile mai ieftie de a rezolava problema . Bafta! Edited by ncristi, 14 July 2009 - 18:59. |
#6
Posted 14 July 2009 - 19:24
NU.
Daca un injector nu merge cum trebuie, apare la diagnoza. Daca e de la turbina - cum am vazut la multi altii si scot fum la greu - poti merge, dar ciuciu putere, in final alta turbina. Cat se mai poate, mergi la mester si vezi daca se poate salva ceva. PS: ce regim de turatii ai folosit pana acum? Si ce ulei. |
#7
Posted 14 July 2009 - 19:31
Iti mananca ulei?
Deconecteaza EGR si vezi cum merge. Verifica pe tester presiunea aerului pe admisie, poate electrovalva regulatoare iti anuleaza turbina. |
#8
Posted 14 July 2009 - 19:37
ulei mobil one sysnt 40w...asa ceva...si turatii normale 2500-3000 depinde de situatie...in oras nu pot folosi 2500 turatii...
ssilvviu, on 14th July 2009, 12:31, said: Iti mananca ulei? Deconecteaza EGR si vezi cum merge. Verifica pe tester presiunea aerului pe admisie, poate electrovalva regulatoare iti anuleaza turbina. |
#9
Posted 14 July 2009 - 23:36
ssilvviu, on 14th July 2009, 20:31, said: Iti mananca ulei? Deconecteaza EGR si vezi cum merge. Verifica pe tester presiunea aerului pe admisie, poate electrovalva regulatoare iti anuleaza turbina. gabitzuka, on 14th July 2009, 18:59, said: buna ziua, sunt foarte noua pe acest forum, dar sper sa ma primiti si pe mine in club...am o problema foarte mare, sper sa ma poata ajuta cu cate-un sfat...am un Renault Clio 1.5dci 2002 care de ceva vreme scoate foarte mult fum negru si nici nu prea mai trage cum trebuie....un prieten bun tot a umblat la ea dar nu reuseste nici um sa-si dea seama de unde este problema...egr-ul l-a curatat, ulei nu papa, filtrele sunt schimbate, are consum mic la motorina...dar nu stiu cum ash putea sa-mi dau seama daca arde toata motorina... [...] Cati km are masina ? In mod normal, un test computerizat ar trebui sa-ti spuna care-i problema, insa daca pe tester injectoarele sunt ok, atunci poate fi EGR sau turbina. De pornit, porneste usor ? O presiune de motorina in rampa ai testat ? Cat e ? Si fie vorba intre noi, ca nu ne aude nimeni, intotdeauna motorina de la pompa ? Edited by cristi.r, 14 July 2009 - 23:40. |
#10
Posted 15 July 2009 - 06:21
are 152000 km pe bord...de pornit porneste chiar usor, iar presiunea la motorina nu stiu cum trebuie s-o testez dar o sa pun in discutie si chestia asta....intr-adevar nu tot timpul motorina este de la pompa, dar am si ceva prieteni care baga aceeasi motorina in masini noi noute si ei n-au nici o problema......ce ma agita si mai tare este ca am dus-o sa mai curete egr-ul sau sa vada daca este infundat sau imbacsit...si dupa ce a umblat la ea a inceput sa fumege mai tare si sa traga mult mai rau...ma tot gandesc sa dau jos turbina, cel putin pana am posibilitatea s-o schimb cu totul...dar nu stiu sigur cu ce ma afecteaza daca o dau jos...mai cer numai sa verifice furtunele daca nu cumva este vreunul fisurat...
|
|
#11
Posted 15 July 2009 - 06:32
gabitzuka, on 15th July 2009, 07:21, said: ......ce ma agita si mai tare este ca am dus-o sa mai curete egr-ul sau sa vada daca este infundat sau imbacsit...si dupa ce a umblat la ea a inceput sa fumege mai tare si sa traga mult mai rau...ma tot gandesc sa dau jos turbina, cel putin pana am posibilitatea s-o schimb cu totul...dar nu stiu sigur cu ce ma afecteaza daca o dau jos...mai cer numai sa verifice furtunele daca nu cumva este vreunul fisurat... |
#12
Posted 15 July 2009 - 08:56
baga motorina doar de la pompa si mergi mai turat o perioada, chit ca esti in oras da-i peste 3000 de ture s-o mai cureti
|
#13
Posted 18 July 2009 - 08:25
multumesc mult de tot pentru sfaturi...am dus-o la un alt mecanic ..care gasit un furtun fisurat ce duce de la rezervor spre motor ...sper ca am inteles bine de la el...am inteles ca acel furtun era fisurat inainte de filtru de motorina..nu stiu exact cum sa explic...a pus-o iar pe calculator caci dadea niste erori de bord, dar inca o data nimic legat de motor.....a reinstalat calculatorul de bord...si azi imi spune cum sta situatia... inca o data multumesc!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users