Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Io propun

hai bre sa ne ridem

Morcovii

Interfata router indisponibila
 FIFA 15 ONLINE - XBOX ONE

Probleme detectare continut Samsu...

Tema wordpress a luat-o razna

sfaturi achizitie led tv 55 inch
 Hristos sinucigasul, Dumnezeu, ta...

Ventilator sursa cu airflow foart...

Sfat TV LED cu inregistrare un ca...

Led dimmer.
 lenovo z710 vs. qosmio x70

radiere definitiva

Cablu internet categorie (5,5e,6,7)

Viteza de 200mbps, router de 100m...
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

renault clio dci din 2002 foarte mult fum negru

  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
gabitzuka

gabitzuka

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 14.07.2009
  • ID membru: 485,975

buna ziua, sunt foarte noua pe acest forum, dar sper sa ma primiti si pe mine in club...am o problema foarte mare, sper sa ma poata ajuta cu cate-un sfat...am un renault clio 1.5dci 2002 care de ceva vreme scoate foarte mult fum negru si nici nu prea mai trage cum trebuie....un prieten bun tot a umblat la ea dar nu reuseste nici um sa-si dea seama de unde este problema...egr-ul l-a curatat, ulei nu papa, filtrele sunt schimbate, are consum mic la motorina...dar nu stiu cum ash putea sa-mi dau seama daca arde toata motorina... cel mai ciudat mi se pare ca are momente cand trage de rupe si nici nu prea fumega atat de tare...dar are momente cand este dezastru ... se face negru in urma ei, asa mult fum scoate... va rog frumos daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi , sa-mi spuna cineva unde ar mai trebui umblat sau ce cauze ar putea avea...tin sa mentionez ca am pus-o si pe calculator unde a dat o data eroare la abs care era numai murdar, ca a doua oara a fost ok si ceva eroare la stergator ...deci nimic legat de motor sau altceva...va multumesc anticipat

Attached Files



#2
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,811
  • Înscris: 06.04.2007
  • ID membru: 164,095
Obligatoriu sa mergi in service pt o diagnoza, din start ai doua cauze posibile: turbina sau injectoarele.
Eu presupun ca lagarii de la turbina s-au gripat (de unde si lipsa de putere).

#3
gabitzuka

gabitzuka

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 14.07.2009
  • ID membru: 485,975
..am inteles ca o turbina noua este destul de scumpa...dar intrebarea mea este daca masina poate functiona fara turbina? ce implicatii are daca dau turbina jos?..asta daca problema este turbina ..daca sunt injectoarele...nu stiu ce sa zic...

#4
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006
  • ID membru: 115,362
Este foarte posibil sa fie turbina cum la fel de bine pot fi si injectoarele.

In cazul turbinei trebuie verificat in amanunt pentru ca in anumite conditii se poate repara (se demonteaza, se curata etc).  Un topic interesant despre asa ceva era pe vwforum.ro.
Inainte sa schimbi ceva elimina posibilitatile mai ieftie de a rezolava problema  :).

Bafta!

Edited by ncristi, 14 July 2009 - 18:59.


#5
gabitzuka

gabitzuka

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 14.07.2009
  • ID membru: 485,975
am fost cu ea si la dacia service unde a pus-o pe calculator si acolo n-a zis absolut nimic de injectoare, n-a dat nici un fel de eroare ...se poate oare daca este ceva problema la injectoare sa nu dea eroare cand este pusa pe calculator???

#6
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,811
  • Înscris: 06.04.2007
  • ID membru: 164,095
NU.
Daca un injector nu merge cum trebuie, apare la diagnoza.

Daca e de la turbina - cum am vazut la multi altii si scot fum la greu - poti merge, dar ciuciu putere, in final alta turbina.
Cat se mai poate, mergi la mester si vezi daca se poate salva ceva.

PS: ce regim de turatii ai folosit pana acum? Si ce ulei.

#7
ssilvviu

ssilvviu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 08.11.2006
  • ID membru: 107,888
  • Locație: Roman
Iti mananca ulei?
Deconecteaza EGR si vezi cum merge.
Verifica pe tester presiunea aerului pe admisie, poate electrovalva regulatoare iti anuleaza turbina.

#8
gabitzuka

gabitzuka

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 14.07.2009
  • ID membru: 485,975
ulei mobil one sysnt 40w...asa ceva...si turatii normale 2500-3000 depinde de situatie...in oras nu pot folosi 2500 turatii...

View Postssilvviu, on 14th July 2009, 12:31, said:

Iti mananca ulei?
Deconecteaza EGR si vezi cum merge.
Verifica pe tester presiunea aerului pe admisie, poate electrovalva regulatoare iti anuleaza turbina.
o sa-i spun mecanicului sa incerce si astea ... plus de asta fumul miroase urat cred ca a petrol ceva..nu stiu cum sa explic...

#9
cristi.r

cristi.r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,490
  • Înscris: 31.05.2007
  • ID membru: 186,235

View Postssilvviu, on 14th July 2009, 20:31, said:

Iti mananca ulei?
Deconecteaza EGR si vezi cum merge.
Verifica pe tester presiunea aerului pe admisie, poate electrovalva regulatoare iti anuleaza turbina.

View Postgabitzuka, on 14th July 2009, 18:59, said:

buna ziua, sunt foarte noua pe acest forum, dar sper sa ma primiti si pe mine in club...am o problema foarte mare, sper sa ma poata ajuta cu cate-un sfat...am un renault clio 1.5dci 2002 care de ceva vreme scoate foarte mult fum negru si nici nu prea mai trage cum trebuie....un prieten bun tot a umblat la ea dar nu reuseste nici um sa-si dea seama de unde este problema...egr-ul l-a curatat, ulei nu papa, filtrele sunt schimbate, are consum mic la motorina...dar nu stiu cum ash putea sa-mi dau seama daca arde toata motorina... [...]

Cati km are masina ? In mod normal, un test computerizat ar trebui sa-ti spuna care-i problema, insa daca pe tester injectoarele sunt ok, atunci poate fi EGR sau turbina. De pornit, porneste usor ? O presiune de motorina in rampa ai testat ? Cat e ? Si fie vorba intre noi, ca nu ne aude nimeni, intotdeauna motorina de la pompa ?

Edited by cristi.r, 14 July 2009 - 23:40.


#10
gabitzuka

gabitzuka

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 14.07.2009
  • ID membru: 485,975

are 152000 km pe bord...de pornit porneste chiar usor, iar presiunea la motorina nu stiu cum trebuie s-o testez dar o sa pun in discutie si chestia asta....intr-adevar nu tot timpul motorina este de la pompa, dar am si ceva prieteni care baga aceeasi motorina in masini noi noute si ei n-au nici o problema......ce ma agita si mai tare este ca am dus-o sa mai curete egr-ul sau sa vada daca este infundat sau imbacsit...si dupa ce a umblat la ea  a inceput sa fumege mai tare si sa traga mult mai rau...ma tot gandesc sa dau jos turbina, cel putin pana am posibilitatea s-o schimb cu totul...dar nu stiu sigur cu ce ma afecteaza daca o dau jos...mai cer numai sa verifice furtunele daca nu cumva este vreunul fisurat...

#11
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,349
  • Înscris: 09.12.2004
  • ID membru: 26,920
  • Locație: Area 51

View Postgabitzuka, on 15th July 2009, 07:21, said:

......ce ma agita si mai tare este ca am dus-o sa mai curete egr-ul sau sa vada daca este infundat sau imbacsit...si dupa ce a umblat la ea  a inceput sa fumege mai tare si sa traga mult mai rau...ma tot gandesc sa dau jos turbina, cel putin pana am posibilitatea s-o schimb cu totul...dar nu stiu sigur cu ce ma afecteaza daca o dau jos...mai cer numai sa verifice furtunele daca nu cumva este vreunul fisurat...
verifica mufe si tuburi ca cine stie ce au facut pe acolo....

#12
Saint666

Saint666

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 441
  • Înscris: 17.08.2006
  • ID membru: 92,015
  • Locație: bucuresti
baga motorina doar de la pompa si mergi mai turat o perioada, chit ca esti in oras da-i peste 3000 de ture s-o mai cureti

#13
gabitzuka

gabitzuka

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 14.07.2009
  • ID membru: 485,975
multumesc mult de tot pentru sfaturi...am dus-o la un alt mecanic ..care gasit un furtun fisurat ce duce de la rezervor  spre  motor ...sper ca am inteles bine de la el...am inteles ca acel furtun era fisurat inainte de filtru de motorina..nu stiu exact cum sa explic...a pus-o iar pe calculator caci dadea niste erori de bord, dar inca o data nimic legat de motor.....a reinstalat calculatorul de bord...si azi imi spune cum sta situatia... inca o data multumesc!

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users