Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua promotie Cartela Vodafone
Last Updated: Dec 18 2012 10:47, Started by
serbanel7
, Jun 04 2009 11:13
·
0
#361
Posted 17 November 2012 - 15:15
Este veche si nu este publicata. Informatiile despre ea se gasesc doar pe forumuri
|
#362
Posted 17 November 2012 - 18:05
#363
Posted 17 November 2012 - 19:20
Sa ghicesc: pentru ca exista o extraoptiune de 1 euro cu 100 min in retea + o extraoptiune de 0,75 euro cu 10 min in nationale? Si cei care stiu de aceasta extraoptiune produc o gaura de 0,75 euro in conturile Vodafone.
|
#364
Posted 17 November 2012 - 20:05
sirtius, on 17 noiembrie 2012 - 19:20, said:
Sa ghicesc: pentru ca exista o extraoptiune de 1 euro cu 100 min in retea + o extraoptiune de 0,75 euro cu 10 min in nationale? Si cei care stiu de aceasta extraoptiune produc o gaura de 0,75 euro in conturile Vodafone. Este posibil!Totusi nu se justifica activarea selectiva.Daca s-ar considera prejudiciati,ar retrage extraoptiunea.Daca as face o comparatie cu Total 5,cu aceasta din urma ar fi gaura ...enorma. Ionut Edited by micutuljhon, 17 November 2012 - 20:06. |
#365
Posted 17 November 2012 - 20:12
Eu m-am referit la diferenta dintre un client informat si unul lipsit de informatie. Daca nu stii de aceasta extraoptiune vei activa pe cele 2 (la 1,75 euro ambele) sau o extraoptiune mai scumpa. Nu am facut referire la calcule de tipul pret/minut.
|
#367
Posted 17 November 2012 - 23:06
sirtius, on 17 noiembrie 2012 - 19:20, said: Sa ghicesc: pentru ca exista o extraoptiune de 1 euro cu 100 min in retea + o extraoptiune de 0,75 euro cu 10 min in nationale? Si cei care stiu de aceasta extraoptiune produc o gaura de 0,75 euro in conturile Vodafone. Edited by vladut_v, 17 November 2012 - 23:07. |
#368
Posted 17 November 2012 - 23:59
#369
Posted 18 November 2012 - 09:01
vladut_v, on 17 noiembrie 2012 - 23:06, said:
La ce gaura te referi ca nu inteleg ? Minutele in retea nu costa operatorul nimic iar minutul de interconectare nationala este 2 centi. Deci costul pentru operator ar fi maxim 20 centi, restul din acel euro este profit. Nu mai vorbesc ca aceste 10 minute cu 0.75 euro au o valabilitate de 24 de ore ! Asta e si motivul pentru care o sa ne trezim la extraoptiunile TOTAL cu 10000 minute si SMS-uri in retea,care oricum nu se consuma peste planul obisnuit. Personal am activat optiunea cu 300 minute in retea si 20 nationale,trimitand SMS cu text 20 la 321. Aicieste informatia cu privire la valabilitatea celor 10 minute nationale. |
#370
Posted 18 November 2012 - 13:17
|
#371
Posted 18 November 2012 - 13:36
"Costuri fixe" pot insemna milioane de euro. Deci departe de a fi "nimic".
Chiar toate echipamentele s-au amortizat? Nu se mai extinde deloc acoperirea? Daca ar fi un singur operator pe piata, ar trebui ca toate convorbirile pe mobil sa fie gratuite? S-ar putea asa doar daca ar fi un serviciu subventionat de stat ("convorbiri mobile gratis la toata lumea"). |
#372
Posted 18 November 2012 - 13:42
Presupunând că investiţiile în echipamente chiar s-au amortizat, nu există costuri de exploatare, mentenanţă, service etc.? Nu papă curent, nu se mai strică, nu se îngrijesc de ele nişte oameni plătiţi?
|
#373
Posted 18 November 2012 - 16:46
#374
Posted 18 November 2012 - 18:01
@bekxy: ba da, iar acestea se numesc costuri fixe. Nu au nicio legătură cu consumul volumetric şi variabil de resurse. Reţeaua trebuie să fie disponibilă indiferent dacă e folosită 1% sau 100%.
Cinstit vorbind, "minutul în reţea nu-i costă nimic" nu este cea mai bună formulare. Mai corect ar fi să spunem că minutul de convorbire e un factor irelevant, e o metrică falsă. Exemplu. Să zicem că te costă 1 milion de euro pe lună să ţii reţeaua şi toată infrastructura şi serviciile aferente mergând. În luna 1 se vorbesc un miliard de minute, în luna 2 se vorbesc 2 miliarde, în luna 3 doar un milion. Dacă insişti să legi minutul de costul de operare îţi va reieşi că minutul costă în prima lună 10 cenţi, în a doua 5 cenţi şi în a treia 1 euro. Dar e stupid, nu poţi vinde minute în condiţiile astea. La cât le estimezi? Nu poţi să-i schimbi preţul clientului în fiecare lună. Aşa că te orientezi spre alţi factori, cum ar fi numărul de clienţi şi un venit minim lunar de la fiecare dintre ei. Dacă ai 200k de clienţi ştii că ai nevoie de minim 5 euro lunar ca să ieşi pe zero. Sau poţi pune problema invers, dacă ştii că în medie clienţii tăi cheltuie 5 euro lunar ştii că ai nevoie de minim 200k de clienţi ca să te scoţi. Repet, minutele nu sunt o metrică relevantă. Ce contează este masa de clienţi disponibili în ţară şi suma medie lunară pe care sunt dispuşi s-o cheltuie pe servicii de telefonie mobilă. Iese o sumă care trebuie comparată cu cheltuielile şi ce ţi-ai propus (sau ţi s-a dictat de sus) să obţii ca profit şi-ţi rezultă că trebuie să acaparezi N% din masa de clienţi ca să reuşeşti. În realitate vei obţine mai mult sau mai puţin decât N, şi atunci faci nişte ajustări. Încerci să-i convingi să cheltuie mai mult de 5 pe lună; încerci să atragi clienţi de la concurenţă; încerci să oferi mai multe lucruri; nu reuşeşti, te restrângi, tai, restructurezi. Seb said: Daca ar fi un singur operator pe piata, ar trebui ca toate convorbirile pe mobil sa fie gratuite? Nu. Conform calculului de mai sus, ţi s-ar impune oricum un cost minim lunar, pentru ca operatorul acela unic să-şi acopere cheltuielile. Câte minute ţi s-ar oferi ar fi irelevant. Şi da, din punctul ăsta de vedere, al costului, minutele pot fi nelimitate. Ele sunt însă limitate de alţi factori: 1) Capacitatea reţelei, care nu e infinită. Trebuie să ai grijă să menţii nivelul de convorbiri în limitele de capacitate. 2) Percepţia publicului, care are tendinţa să gândescă în termeni direcţi "am primit 5 cartofi la 10 lei deci cartoful e 2 lei". Odată ce-i dai clientului ceva e greu să-i mai iei înapoi, şi o dată ce i s-a stabilit în cap o anumită relaţie din asta e greu să i-o mai schimbi. Dacă dai acum nelimitat la toată lumea cum vei mai putea justifica la anul o creştere de preţ dacă ai nevoie de ea? Ce te faci dacă scăderea de preţuri e nesustenabilă pentru un concurent, dă faliment, şi tu te trezeşti cu un val de clienţi care-ţi supraîncarcă reţeaua pe termen scurt sau pretind servicii ca la fostul concurent pe care tu nu le ai? Trebuie să menţii în capul clientului o relaţie coerentă bani/minute, pentru că aşa funcţionează mintea omului; chiar dacă relaţia de fapt n-are nicio relevanţă. Edited by wirespot, 18 November 2012 - 18:03. |
#375
Posted 18 November 2012 - 18:15
|
#376
Posted 18 November 2012 - 18:30
Seb, cât te costă pe tine dacă te joci un minut pe telefon?
Edited by wirespot, 18 November 2012 - 18:33. |
#377
Posted 18 November 2012 - 19:55
Seb, on 18 noiembrie 2012 - 18:15, said:
Nu ca nu e cea mai buna formulare. Pur si simplu e o afirmatie falsa. Adevarul este ca nu minutele vorbite ii costa pe operatori . Costurile operationale ale operatorilor nu sunt legate de volumul de trafic transportat intr o anumita perioada , ci pur si simplu de capacitatea construita (exceptand aici de tarifele de interconectare al carui cost e inclus in costul unitatii respective vandute). Daca volumul ar conta normal ar fi sa ai tarife diferite in functie de celula pe care te afli si de incarcarea acesteia la un moment dat . Nu conteaza ca o celula are 0 sau 20 apeluri simultane (sincer n am idee care i capacitatea unei celule) , costurile cu operarea ei sunt aceleasi . Costurile operationale sunt aceleasi (in mod normal la echip. OK in functie de MTBF poti chiar previziona rata de defectare/inlocuire pana la un anumit punct , deci sa nu te trezesti cu cheltuieli mari neprevazute), si ele trebuiesc recuperate de la o anumita masa de clienti (cat din costul clientului reprezinta acoperirea acestor costuri operationale/de investitii si cat e marja de profit e treaba operatorului si pa pietei libere in general). Edited by me_iauras, 18 November 2012 - 19:56. |
#378
Posted 18 November 2012 - 20:34
me_iauras, on 18 noiembrie 2012 - 19:55, said:
Adevarul este ca nu minutele vorbite ii costa pe operatori . |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users