Cum sa scoti bani din firma pentru cheltuieli personale/protocol
Last Updated: Jul 17 2010 22:20, Started by
wolf75
, May 16 2009 17:50
·
0
#19
Posted 23 August 2009 - 18:23
uiranejeb, on 22nd August 2009, 23:33, said: De unde stii cat va fi profitul? Ce se intampla daca trec pe protocol 20 lei si eu am profit 100 lei? Stii atunci cand calculezi impozitul (trimestrial de obicei). Stii in sensul ca vei putea deduce doar 2% din profit pentru protocol, restul de 18% in cazul de mai sus va fi cheltuiala nedeductibila, adica pe cei 18 lei cheltuiti nejustificat de tine vei plati impozit. Oricum varianta ideala de a scoate bani din firma este sa creditezi firma la inceput cand ai multe cheltuieli de investitii, sau chiar pe parcurs cand ai ocazia (chiar daca nu ai avea nevoie de ele la firma le facturezi pe firma), cu timpul amortizezi investitiile (mijloacele fixe, obiectele de inventar si le casezi), iar apoi cand vrei iti retragi creditarea din firma cand ai nevoie. |
#20
Posted 24 August 2009 - 12:49
#21
Posted 24 August 2009 - 13:12
Altele ar mai fi bunuri personale sa le inchiriezi firmei, cum ar fi: un spatiu, o camera din apartament ca depozit, o masina a unui "prieten",etc. La astea trebuie sa plateasca cel care inchiriaza un impozit de 16%.
|
#22
Posted 24 August 2009 - 20:40
#23
Posted 15 July 2010 - 10:01
O intrebare pentru cunoscatori.
Vreau sa renovez o parte din casa unde am sediul social, manopera ma va costa in jur de 7000 de lei. Lucrarea va fi facuta de un "mester", (nu este nici firma nici persoana fizica autorizata) in aceasta situatie cum decontez suma de 7000 de lei din firma ? Nu vreau sa fac lucrarea cu un SRL pt ca ma costa dublu. |
#24
Posted 15 July 2010 - 17:46
Eu nu inteleg oamenii astia care au firme. Pentru ce mai platiti contabilul ? In functie de persoana va poate informa.
Edited by Gabysh, 15 July 2010 - 17:47. |
#25
Posted 15 July 2010 - 18:27
Gabysh - poti sa raspunzi la intrebare sau daca nu sti sa o eviti.
(Contabilul si-a dat cu parerea, vreau si alte pareri.) Edited by daniel21, 15 July 2010 - 18:30. |
#26
Posted 16 July 2010 - 05:59
daniel21, on 15th July 2010, 11:01, said: Lucrarea va fi facuta de un "mester", (nu este nici firma nici persoana fizica autorizata) in aceasta situatie cum decontez suma |
#27
Posted 17 July 2010 - 08:14
daniel21, on 15th July 2010, 11:01, said: O intrebare pentru cunoscatori. Vreau sa renovez o parte din casa unde am sediul social, manopera ma va costa in jur de 7000 de lei. Lucrarea va fi facuta de un "mester", (nu este nici firma nici persoana fizica autorizata) in aceasta situatie cum decontez suma de 7000 de lei din firma ? Nu vreau sa fac lucrarea cu un SRL pt ca ma costa dublu. Corect ar fi ca renovarea spatiului sa o faca proprietarul acestuia. In general chiriasul (sau alta forma de folosinta) nu are aceasta obligatie deci investitia nu este recunoscuta ca o cheltuiala a firmei. Ce poti face este sa sustii ca ai facut unele amenajari specifice ce nu raman proprietarului dupa mutarea sediului insa suma este cam mare pentru aceasta. Mai degraba camunflezi specificul muncii prestate de mester decat sa cumperi materialele pe firma. |
#28
Posted 17 July 2010 - 22:20
anicoara, on 17th July 2010, 09:14, said: Corect ar fi ca renovarea spatiului sa o faca proprietarul acestuia. In general chiriasul (sau alta forma de folosinta) nu are aceasta obligatie deci investitia nu este recunoscuta ca o cheltuiala a firmei. Ce poti face este sa sustii ca ai facut unele amenajari specifice ce nu raman proprietarului dupa mutarea sediului insa suma este cam mare pentru aceasta. Mai degraba camunflezi specificul muncii prestate de mester decat sa cumperi materialele pe firma. Casa respectiva este a mamei mele dar si eu am o cota parte din ea, dupa moartea tatalui meu, nu stiu daca aceasta situatie schimba lucrurile. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users