Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Extraoptiuni cartela Cosmote
Last Updated: Sep 20 2015 15:07, Started by
csachiri
, Feb 24 2009 11:55
·
0
#2125
Posted 16 July 2014 - 13:33
Din 31.05, optiunile on-top numai ofera minute in rtc, cel putin pe mine asa m-au anuntat si azi mi-au trimis sms, dupa ce am intrat in meniu la extraoptiuni.
|
#2126
Posted 16 July 2014 - 13:53
Apelurile catre RTC fix au fost facute in data de 20.04.2014.
Aici http://cosmoteromani...o-singura-retea nu se precizeaza nimic legat de acest aspect. Le-am dat termen de 15 zile pentru solutionarea problemei. Intre timp astept si raspunsul ANPC care sunt convins ca va veni pentru ca nu m-au dezamagit pana acum cand am mai apelat la ei. Daca nu se rezolva favorabil, sunt hotarat sa merg in instanta. Nu ar fi prima data cand recurg la aceasta masura, e drept ca pentru alte spete. Edited by danutz1, 16 July 2014 - 14:15. |
#2127
Posted 16 July 2014 - 14:09
Dănuț știm cu toții că ești chitră dar ai si mult timp liber.
Reclamagiu de profesie? Hmmm Edited by maiorukaki, 16 July 2014 - 14:10. |
#2128
Posted 16 July 2014 - 14:13
Omule, nu vad care e problema ta daca imi cer drepturile pe care le am.
Daca din punctul tau de vedere asta inseamna reclamagiu, mai bine abtine-te de la alte comentarii. Quote
Stimati consultanti ai departamentului de relatii cu clientii, Va reamintesc ca sesizarea initiala a fost trimisa in data de 28.04.2014 iar solutia oferita de dvs. in data de 12.06.2014 a fost alocarea unui credit de 2,5 euro. Nici pana in prezent, dupa 73 de zile nu s-a rezolvat taxarea apelurilor din credit pentru apeluri catre Romtelecom fix desi in tot acest timp am avut activa optiunea On Top Nelimitat care, conform ofertei O singura retea http://cosmoteromani...WQvY2M4KnFxWmw= apelurile catre Romtelecom fix sunt considerate apeluri in retea. Deasemena, in oferta comerciala Cosmote valabila la data efectuarii apelurilor catre Romtelecom fix nu se precizeaza exceptia optiunii On Top Unlimited de la aceasta oferta Aceasta disfunctionalitate a serviciilor oferite de dvs. imi aduce in continuare prejudicii si prin urmare nu sunt dispus sa astept alte 30 de zile pentru ca sistemul dvs. nu a inregistrat sesizarea trimisa in data de 13.06.2014, desi aveti dovada trimiterii ei (reply la e-mail). Va rog sa solutionati aceasta sesizare in termen de 15 zile de la primirea acestei notificari, altfel ma vad nevoit sa ma adresez instantelor de judecata competente conform punctului 7.7 din conditiile generale de utilizare a sericiilor preplatite Cosmote in vigoare incepand cu data de 10.12.2012 https://www.cosmote...._10_12_2012.pdf Va multumesc. Edited by danutz1, 16 July 2014 - 14:14. |
#2129
Posted 16 July 2014 - 14:19
aris86, on 16 iulie 2014 - 13:33, said:
Din 31.05, optiunile on-top numai ofera minute in rtc, cel putin pe mine asa m-au anuntat si azi mi-au trimis sms, dupa ce am intrat in meniu la extraoptiuni. Eu m-am uitat pe a doua legătură dată de danutz1 și am văzut în Oferta comercială la pag. 183 (document actualizat pe 11.07.2014) următorul text: In cazul in care ai activat EO Freestyle si EO My Style si ai si Optiunea On-Top activa pe cont, apelurile catre numerele fixe din reteaua Romtelecom vor consuma din minutele in retea oferite de Optiunea On-Top, apoi din minutele bonus in retea primite la reincarcare (daca exista) sau vor fi tarifate cu 0,01 euro/minut. Deci, dacă au trimis un astfel de sms este în contradicție cu oferta comercială și li se poate da în cap cu ea. |
#2130
Posted 16 July 2014 - 14:31
E chiar mai rau de atat:
pagina 172: Quote
Campania O singura retea nu se aplica pentru minutele provenite din Optiunea NELIMITAT. Astfel, dupa activarea optiunii NELIMITAT, ai nelimitat minute in Cosmote, iar restul beneficiilor raman nemodificate (inclusiv minutele disponibile catre Romtelecom fix). In schimb in oferta comerciala actualizata la data de 28.04.2014: Untitled.jpg 238.56K 41 downloads Edited by danutz1, 16 July 2014 - 14:36. |
#2131
Posted 16 July 2014 - 16:33
Obama e pe mana cu astia de la Cosmote. Altfel nu vad de ce tace.
|
#2132
Posted 18 July 2014 - 13:11
Am noutati.
In urma revenirii asupra reclamatiei trimise catre ANPC dupa expirarea termenului legal, am fost sunat de catre comisarul care se ocupa de cazul meu. A recunoscut ca era suparat, probabil din cauza ca i-au fost cerute unele explicatii de catre superiori in urma intarzierii solutionarii reclamatiei desi mi-a spus ca nu a gasit e-mailul trimis. In urma discutiei am vazut ca era la curent intr-o oarecare masura cu continutul ei si cu atasamentele la e-mail Mi-a cerut detalii cu privire la problema reclamata si a spus ca va reveni cu telefon. Aspectul care m-a incantat cel mai tare a fost faptul ca pentru a cere explicatii la Cosmote nu se vor deplasa ei ci "vom chema directorii aici". Sunt convins ca si de data aceasta vor solutiona favorabil reclamatia desi intre timp Cosmote s-a pus adapost, actualizand oferta comerciala cu precizarea exceptiei de la oferta "O singura retea" a minutelor din optiunea On Top Nelimitat. Oricum la ANPC este documentul vechi care la momentul trimiterii reclamatiei nu facea aceasta precizare. Edited by danutz1, 18 July 2014 - 13:41. |
#2133
Posted 18 July 2014 - 21:06
Problema rezolvata.
Am sa fiu succint. La ora 17:16 am fost sunat de doamna Catalina M, convorbire care a durat 30:32 min. Am fost informat ca s-a actualizat oferta comerciala (lucru care l-am constatat deja) si urmeaza sa se faca precizarea de exceptie de la oferta O singura retea a optiunii On Top Nelimitat si pe site-ul cosmoteromania.ro, mai exact aici http://cosmoteromani...WQvMWwyQ0hDWmw= Am remarcat de la inceput preocuparea doamnei pentru solutionarea amiabila a problemei si atitudinea respectuoasa fata de mine, lucruri care le apreciez foarte mult. Doamna Catalina M s-a ocupat personal de sesizarea mea si a inaintat-o departamentului tehnic dar care nu poate da curs cererii mele. Mi s-a propus activarea gratuita a unei optiuni cu minute incluse dar am refuzat pentru de obicei nu accept sa mi se ofere ceva gratuit fara un motiv bine intemeiat. In plus as fi profitat de bunatatea doamnei Catalina M si nu am dorit sa primesc mai mult de cat mi se cuvine. Reamintesc faptul ca anterior mi s-a oferit un credit de 2,5 euro desi costul convorbirilor catre RTC fix a fost de 0,76 euro daca retin bine. In urma asigurarilor ca sunt un client fidel si ca doresc raman in continuare clientul lor (cunosc bine aceste texte si nu ma impresioneaza, insa atitudinea doamnei Catalina M si preocuparea sincera pentru rezolvarea problemei au fost lucrurile care au contat cel mai mult) am acceptat activarea gratuita a optiunii MyWay timp de o luna. Pentru ca nu doresc sa primesc mai mult decat mi se cuvine, am cerut sa se scada din creditul existent (cei 2,5 euro primiti anterior) insa doamna a insistat si pana la urma am acceptat propunerea ei. As fi putut sa profit de aceasta ocazie, fie sa accept optiune cu minute incluse, fie sa cer un credit lunar de 0,5 euro ca sa ajung la acelasi cost de 1,5 euro din prezent dar repet, calitatile doamnei Catalina M si profesionalismul de care a dat dovada m-au facut sa accept propunerea ei desi nu asta cerusem in sesizarea mea. Pentru ca totul sa fie complet, in urma unui apel catre RTC fix pentru care am fost taxat cu 5 centi in conditiile in care primisem un bonus de fidelitate de 50 de minute nationale, doamna mi-a oferit si acesti 0,05 euro credit. Avand in vedere ca primisem deja anterior cei 2,5 euro, am refuzat initial dar doamna a insistat si pana la urma am acceptat 0,05 euro. In concluzie, in urma demersurilor mele am primit din partea Cosmote: - 2,5 + 0,05 euro credit - gratuit optiunea MyWay pentru o luna Am tot respectul pentru doamna Catalina M si ANPC pentru implicarea activa in solutionarea problemei. Au dovedit inca o data ca sunt o institutie de incredere care isi face datoria. Edited by danutz1, 18 July 2014 - 21:14. |
#2134
Posted 19 July 2014 - 08:15
Tot respectul pentru tenacitatea de care dai dovada, danutz.
Bine ar fi sa se generalizeze atitudinea aceasta combativa cand e vorba de drepturile noastre ca si consumatori. |
|
#2135
Posted 19 July 2014 - 10:33
Ai avut ceva rabdare
Edited by micutu82, 19 July 2014 - 10:34. |
#2136
Posted 19 July 2014 - 11:00
pentru 3 euro nu mi-as fi batut capul atat
mai iesi afara din casa, ia o gura de aer, fa niste cumparaturi, plimba-te cu iubita de mana, stai la soare, mananca o felie de pepene... Edited by maiorukaki, 19 July 2014 - 11:00. |
#2137
Posted 19 July 2014 - 12:02
maiorukaki, on 19 iulie 2014 - 11:00, said:
pentru 3 euro nu mi-as fi batut capul atat mai iesi afara din casa, ia o gura de aer, fa niste cumparaturi, plimba-te cu iubita de mana, stai la soare, mananca o felie de pepene... Nu e vb de a avea prea mult timp...e vb de principiu. Bravo lui, era dreptul lui. La urma urmei asa se educa firmele in favoarea clientului. Faptul ca nu ne cerem drepturile e si vina noastra |
#2139
Posted 19 July 2014 - 15:00
Exact. Tu ai impresia că așa se educă firmele?
E un caz izolat eu m-aș mira să se fi întâmplat asa... Danutz poate să spună orice. Poate să spună că a luat și bacu sau că nu se duce la mare pe banii părinților. Îl crezi? |
|
#2141
Posted 26 July 2014 - 10:51
Intrebare : mai are cineva extraoptiunile 100 daily si 200 weekly active in webcare ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users