Extraoptiuni cartela Cosmote
Last Updated: Sep 20 2015 15:07, Started by
csachiri
, Feb 24 2009 11:55
·
0
#1963
Posted 23 April 2014 - 15:58
Extraoptiunea My Style mi se reactiveaza maine, dar eu vreau sa o reactivez de azi. La ce numar trebuie sa trimit mesaj?
|
#1964
Posted 23 April 2014 - 16:04
Puferiu, on 23 aprilie 2014 - 15:58, said:
Extraoptiunea My Style mi se reactiveaza maine, dar eu vreau sa o reactivez de azi. La ce numar trebuie sa trimit mesaj? L.E Mai am una an valabil numarul. Edited by costables, 23 April 2014 - 16:05. |
#1965
Posted 23 April 2014 - 16:13
maiorukaki, on 22 aprilie 2014 - 11:21, said:
crezi ca daca te pierd pe tine de client o sa fie sfarsitul lumii (pentru ei)? si asa tu esti mai mult o piedica in calea progresului pentru orice retea de telefonie mobila (esti genul de client nemultumit care vrea mult, ieftin si bun); trebuie sa inveti ca nu exista asa ceva in economia de piata no offence |
#1966
Posted 23 April 2014 - 16:19
blue74lion, on 23 aprilie 2014 - 16:13, said:
Nu moare de la un client, dar de la mai multi sigur va muri. Eu deja am portat 2 numere din cosmote in digi, iar inca un numar il las sa moara. OPTIM 2 2E inclusiv TVA Destinatii nationale Tarif apel (eurocenti / minut, cu TVA) Reteaua Digi, fixa si mobila 0 Alte retele nationale de telefonie fixa 0.62 Alte retele nationale de telefonie mobila 1.24* Destinatii internationale Retelele mobile Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania 2.48 Principalele retele de telefonie fixa din alte state ale U.E. 1.24 Retelele de telefonie mobila din Europa3 2.48 Retelele de telefonie mobila din Europa4 4.96 Principalele retele de telefonie mobila din S.U.A., Canada si China 1.24 SMS Destinatie Tarife SMS (eurocenti / sms, cu TVA) Reteaua Digi mobila 0 Alte retele nationale de telefonie mobila 1.24 Retelele mobile Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania 4.96 Retelele de telefonie mobila din Europa3 8.68 Retelele de telefonie mobila din Europa4 8.68 Principalele retele de telefonie mobila din S.U.A., Canada si China 8.68 Optim Nelimitat 5 EURO cu tva la reducere pt abonatii TV si NET Destinatii nationale Tarif apel (eurocenti / minut, cu TVA) Reteaua Digi, fixa si mobila 0 Alte retele nationale de telefonie fixa 0 Alte retele nationale de telefonie mobila 0 Destinatii internationale Retelele mobile Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania 0 Principalele retele de telefonie fixa din alte state ale U.E. 0 Retelele de telefonie mobila din Europa4 0 Alte retelele de telefonie mobila din Europa5 4.96 Principalele retele de telefonie fixa si mobila din S.U.A., Canada si China 0 Destinatie Tarife SMS (eurocenti / sms, cu TVA) Reteaua Digi mobila 0 Alte retele nationale de telefonie mobila 1.24 Retelele mobile Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania 4.96 Retelele de telefonie mobila din Europa 8.68 Principalele retele de telefonie mobila din S.U.A., Canada si China 8.6 Edited by costables, 23 April 2014 - 16:19. |
#1967
Posted 24 April 2014 - 08:03
blue74lion, on 23 aprilie 2014 - 16:13, said:
Nu moare de la un client, dar de la mai multi sigur va muri. Eu deja am portat 2 numere din cosmote in digi, iar inca un numar il las sa moara. stai linistit, cum aia 2-3 pleaca asa vin si altii sa le ia locul, e o rocada continua intre operatori. fenomenul cosmote 2000 de minute de acum 10 ani e putin probabil sa se mai repete in piata de azi. |
#1970
Posted 28 April 2014 - 21:29
danutz1, on 22 aprilie 2014 - 10:46, said:
Dupa ce am facut trecerea de la My Way la Freestyle+On top Nelimitat, ramasesem cu 73 de centi din care am trimis 2 mesaje in retea cu cate 1 cent. Azi intru pe webcare si vad ca am credit zero. Verific si de pe telefon si la fel. Sun la 1234 si imi spune ca am o extraoptiune care imi consuma din credit. Nici macar nu a avut rabdarea sa verifice toate optiunile active de pe cont. Dupa ce ii spun de On top Nelimitat ma intreaba daca nu am sunat sau nu am facut trafic de date. Sunt sigur ca nu am sunat nici macar o secunda in alta retea iar profilul de date l-am sters din telefon. Imi preia o sesizare si imi cere un alt numar de telefon pe care sa imi trimita un mesaj. Dupa ce voi primi mesajul prin care voi fi anuntat ca s-a solutionat sesizarea mea, trebuie sa sun eu sa aflu rezultatul. In felul asta nu fac decat ca in timp sa ma piarda definitiv de client daca nu sunt multumiti cu 1,5 euro/luna cat primesc acum de la mine. Astazi fac o alta sesizare, de data aceasta pe site. Descriu problema si aduc ca argument chiar site-ul lor: Quote
Incepand cu data de 28 iunie 2010, toate apelurile efectuate din reteaua COSMOTE catre reteaua Romtelecom vor fi tratate si tarifate ca apeluri in reteaua COSMOTE. Ai posibilitatea de a beneficia de avantajele ofertei din cadrul campaniei "O singura retea" indiferent daca detii o cartela preplatita sau un abonament COSMOTE, oferta fiind disponibila atat persoanelor fizice, cat si clientilor persoane juridice posesori ai planurilor tarifare din oferta comerciala. Cu gandul de a ma adresa ANPC cer printre altele raspuns in scris si desfasuratorul convorbirilor. De la serviciul de relatii cu clientii aflasem ca pentru asta trebuie sa merg intr-un magazin Cosmote. Astazi primesc un raspuns partial la sesizarea mea si mai aflu ceva: Quote
Va mentionam ca orice utilizator de cartela preplatita care doreste emiterea unui desfasurator al convorbirilor si mesajelor scrise in scopul verificarii modului de tarifare a serviciilor utilizate, se va prezenta la unul dintre magazinele COSMOTE sau GERMANOS pentru a completa o cerere tip. Solicitarea se va face exclusiv de catre utilizatorul de drept al cartelei SIM pentru care se face respectiva solicitare, acesta urmand a prezenta personalului de vanzari cartela SIM pentru care se face solicitarea de emitere a desfasuratorului convorbirilor si mesajelor scrise precum si cartea de identitate. Daca toate datele solicitate clientului sunt corecte dealer-ul va printa cererea pentru a fi semnata. Ulterior cererea se va transmite departamentului abilitat, dupa achitarea in prealabil a sumei de 3 Euro (suma nu include TVA) reprezentand contravaloarea furnizarii serviciului de emitere a desfasuratorului convorbirilor si mesajelor scrise. Bonul fiscal si factura eliberata vor contine denumirea serviciului pentru furnizarea caruia s-a achitat suma respectiva precum si numarul de telefon pentru care acesta se solicita. Dealer-ul comunica numarul de inregistrare aferent cererii si faptul ca aceasta va fi solutionata in termen de maximum 30 de zile urmand ca desfasuratorul convorbirilor si mesajelor scrise sa contina exclusiv informatiile aferente ultimelor 30 de zile anterioare depunerii cererii. - sa merg intr-un magazin - sa prezint cartela SIM si buletinul de identitate - sa platesc o taxa de 3 euro - sa fac o cerere scrisa - personalul o va trimite departamentului abilitat - sa astept 30 de zile calendaristice raspunsul departamentului abilitat Nu credeam ca e posibil asa ceva la o companie care se vrea a fi una serioasa. Si toate astea pentru un banal desfasurator care la altii este disponibil pe net. Inca ceva. Termenul de solutionare a sesizarii curente este de 30 de zile. Desfasuratorul convorbirilor si mesajelor scrise va contine exclusiv informatiile aferente ultimelor 30 de zile anterioare depunerii cererii. Altfel spus daca trec 30 de zile de la data apelului in cauza, desfasuratorul nu va contine informatiile aferente acestui apel. Intre timp trebuie sa se scurga alte 30 de zile pentru a primi raspuns la sesizarea initiala. Concluzia este ca indiferent de raspunsul primit, ca sa fii sigur ca intri in posesia informatiei necesare, trebuie sa urmezi pasii de mai sus. Sunt hotarat sa merg pana la capat si sa urmez acei pasi pentru a intra in posesia desfasuratorului. Apoi va ajunge direct la ANPC. Edited by danutz1, 28 April 2014 - 21:38. |
#1971
Posted 29 April 2014 - 16:25
Sunt absolut extraordinari si vad ca o iau pe urmele Vodafone - adica tu trebuie sa le platesti lor bani, si nu putini ptr ca e vorba de 3 Euro, ca sa iti justifice unde s-au dus banii tai din credit.
E asa o chestie complicata sa implementeze in webcare, sau cum s-o numi acum serviciul ala, optiunea de a lista apelurile respective? Incredibil. ANPC cred ca e singura solutie. |
#1972
Posted 02 May 2014 - 07:48
Ce s-a intamplat cu extraoptiunile de la cartela Cosmote de pe www.cosmote.ro?
Au disparut toate? Nici in webcare nu mai apar. |
|
#1973
Posted 02 May 2014 - 08:21
Nu am gasit nici oferta curenta de la cartela in format pdf.
|
#1974
Posted 02 May 2014 - 09:03
Le-am gasit. Se gasesc puse 'la gramada' in "Legal" > "Termeni si conditii" > "Oferta comerciala": https://www.cosmote....ni-si-conditii/
|
#1975
Posted 03 May 2014 - 13:31
Am fost in magazinul Germanos din Carrefour Orhideea sa fac cerere pentru emiterea desfasuratorului.
Erau doi barbati. Primul zice ca trebuie sa sun la 1234, apoi il intreaba si pe celalalt si la fel. Evident ca asta facusem inainte si de la 1234 m-au trimis la ei. Apoi imi spune ca se poate si imi cere buletinul. Face copie, ma intreaba cateva date despre cartela, apoi imi spune ca "se incarca". Dupa 5 minute renunta si merge la un alt PC de unde reluam procedura: data activarii, numar favorit, ultima reincarcare, data expirarii optiunii. In final tipareste cererea, o citesc si o semnez. Ma informeaza ca voi primi desfasuratorul prin posta dar cum nu locuiesc la adresa din buletin ii spun sa o trimita la o alta adresa. A fost inspirat sa-mi spuna ca se poate trimite si pe e-mail. Desi a pus stampila si semnatura unde isi asuma responsabilitatea verificarii buletinului si a seriei SIM, nu am scos cartela din telefon. Vedeti mai jos cum arata o astfel de cerere. Edited by danutz1, 03 May 2014 - 13:35. |
#1976
Posted 03 May 2014 - 14:20
danutz1, on 03 mai 2014 - 13:31, said:
Am fost in magazinul Germanos din Carrefour Orhideea sa fac cerere pentru emiterea desfasuratorului. Erau doi barbati. Primul zice ca trebuie sa sun la 1234, apoi il intreaba si pe celalalt si la fel. Evident ca asta facusem inainte si de la 1234 m-au trimis la ei. Apoi imi spune ca se poate si imi cere buletinul. Face copie, ma intreaba cateva date despre cartela, apoi imi spune ca "se incarca". Dupa 5 minute renunta si merge la un alt PC de unde reluam procedura: data activarii, numar favorit, ultima reincarcare, data expirarii optiunii. In final tipareste cererea, o citesc si o semnez. Ma informeaza ca voi primi desfasuratorul prin posta dar cum nu locuiesc la adresa din buletin ii spun sa o trimita la o alta adresa. A fost inspirat sa-mi spuna ca se poate trimite si pe e-mail. Desi a pus stampila si semnatura unde isi asuma responsabilitatea verificarii buletinului si a seriei SIM, nu am scos cartela din telefon. Vedeti mai jos cum arata o astfel de cerere. =-utf-8-b-UGhvdG8wMDM3LmpwZw==-=.jpg mai da-i un edit ca se vede tot, CNP numar tot ) |
#1977
Posted 03 May 2014 - 14:39
Acum e prea tarziu, oricum se vede partial. Nu cred ca reuseste cineva sa citeasca toate datele.
|
|
#1980
Posted 03 May 2014 - 15:36
Va invit sa va folositi de CNP-ul meu. Cat despre paguba, ea poate fi si de 1 ban, sunt hotarat sa merg pana la capat.
Astept desfasuratorul si raspuns la sesizarea facuta pe site-ul lor. Dupa aceea urmeaza ANPC. Am strans deja probe din webcare, din fisierul PDF-ul cu oferta comerciala si de pe site-ul lor. extras oferta comerciala.jpg 140.51K 35 downloads info cost.jpg 89.23K 36 downloads o singura retea.jpg 136.27K 33 downloads Edited by danutz1, 03 May 2014 - 15:42. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users