Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Extraoptiuni cartela Cosmote
Last Updated: Sep 20 2015 15:07, Started by
csachiri
, Feb 24 2009 11:55
·
0
#1603
Posted 06 December 2013 - 19:58
boy4ever, on 06 decembrie 2013 - 17:45, said:
Si eu tot super unlimited folosesc. O sa vad maine sau poimaine, cand imi voi reincarca. EO imi expira pe 10, dar am ramas deja fara minute nationale, asadar cand voi avea nevoie de ele, voi efectua reincarcare (cartela deja am cumparat-o de doua zile). Trimite SMS si ia bonusul ca sa mai vorbesti pana pe 10 dec. |
#1604
Posted 06 December 2013 - 20:09
#1605
Posted 07 December 2013 - 02:18
Ultima activare a extraoptiunii a fost pe 10 noiembrie, cand bonusul nu era inca introdus.
|
#1606
Posted 07 December 2013 - 07:58
boy4ever, on 07 decembrie 2013 - 02:18, said:
Ultima activare a extraoptiunii a fost pe 10 noiembrie, cand bonusul nu era inca introdus. Si mie mi sa activat in Nov. EO si am luat ieri bonusul pana pe 11 dec. ca nu se stie ....si oricum este gratuit si nu te costa nimic,deci in concluzie nu pierzi nimic daca il activezi. |
#1607
Posted 08 December 2013 - 09:52
mam uitat pe siteul cosmote,se pare ca nu vor renunta chiar asa usor la cartela frog up si frog enjoy,au prelungit valabilitatea lor pana la 15ianuarie 2014 si ultima reactivare pana la 28.02.2014,
|
#1608
Posted 15 December 2013 - 09:17
Ajutor
Deci stiam ca dau valabilitate 1 an daca reincarc cu 6E pana pe 16 Dec.. Dar intru pe site si vad ca au prelungit pana pe 31 Dec ! Am luat acum 2 zile un cod de reincarcare de 6E/ 35lei L-am primit pe o foaie A4, pe care nu scrie cat timp am ca sa-l folosesc/ cand expira. Credeti ca pot sa-l bag pe 30 Dec ? Daca e valabilitate 1 an sa fie pana la sfarsitul anului viitor Edited by sirgoofy, 15 December 2013 - 09:26. |
#1609
Posted 15 December 2013 - 11:06
In mod sigur poti sa il introduci pe 30 decembrie. Codurile de reincarcare nu expira decat atunci cand sunt utilizate.
Daca ai probleme inseamna ca fie nu le functioneaza serverele, fie a utilizat altcineva codul platit de tine fara acordul tau... |
#1610
Posted 15 December 2013 - 16:18
Codurile de reincarcare expira, insa in cateva luni sau ani, nu zile.
|
#1611
Posted 15 December 2013 - 16:35
Expira numai daca se precizeaza data expirarii. In mod normal, atat pe cartelele de reincarcare cat si pe tichetele de incarcare electronica este precizata data expirarii. In cazul reincarcarii electronice valabilitatea tichetului incepe sa se scurga chiar incepand cu momentul generarii codului, comparativ cu cartelele de reincarcare pe care le poti gasi deja expirate...
|
#1612
Posted 17 December 2013 - 22:05
hello,
daca reincarc din webcare si primesc bonusul de 500 min in cosmote, iar apoi activezi extraoptiunea all free, cand apelez in cosmote imi papa din minutele extraoptiunii sau din bonus? merci |
|
#1613
Posted 17 December 2013 - 22:08
khristian78, on 17 decembrie 2013 - 22:05, said:
hello, daca reincarc din webcare si primesc bonusul de 500 min in cosmote, iar apoi activezi extraoptiunea all free, cand apelez in cosmote imi papa din minutele extraoptiunii sau din bonus? merci |
#1614
Posted 18 December 2013 - 05:22
La optiunea de 5 euro de ce acele minute/sms nationale nu pot fi folosite si catre Cosmote? Mi se pare absurd,dar si ilogic din partea lor, aravea de castigat daca minutele nationale s-ar duce tot in Cosmote, nu? Foarte aiurea...
|
#1615
Posted 19 December 2013 - 14:22
boy4ever> daca te referi la optiunea Start Unlimited 5E ai nelimitat sms si minute in cosmote
|
#1616
Posted 19 December 2013 - 15:17
#1617
Posted 20 December 2013 - 00:52
Era optiunea fara bonus, evident. Iar minutele nationale nu puteau fi folosite pentru apeluri in retea. Foarte aiurea, ne neinteles chiar!
|
|
#1618
Posted 21 December 2013 - 10:54
Cum mama masii dezactivez si eu o extraoptiune ca nu am reusit sa fac altceva decat sa ma umplu de nervi, nu am gasit ramula nici la *100# si nici la 1234.
|
#1619
Posted 21 December 2013 - 11:20
Trebuie sa suni la Relatii Clienti. Nu e ca la Orange si Vodafone... (sau sa activezi alta extraoptiune ca sa se dezactiveze automat cea anterioara.)
|
#1620
Posted 22 December 2013 - 15:07
mersi de raspuns, asa am facut, de stiut, trebuie sa ai credit si valabilitate ptr. a intra in dialog cu cineva de la RC.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users