Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Cum pot vorbi cu un consultant Orange?!

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
blueunicorn

blueunicorn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 24.02.2007
Daca tot a fost inchis celalalt topic, postez o problema/nelamurire aici.

Cum pot vorbi cu un consultant Orange?!
La 411 a disparut optiunea de a tasta "0" si de a fi pus in legatura cu un operator. De asemenea, in Webcare, in tab-ul "Contactati-ne", singura optiune disponibila de raspuns e "prin e-mail". Pana acum puteai solicita sa fie "prin telefon" si te suna un operator in termen de 10 zile. Am mai vazut si pe site-ul lor una sau doua rubrici in plus de asistenta cu diverse explicatii privind ce taste sa apesi, insa varianta de a vorbi cu un angajat a disparut.
Are cineva idee cum pot vorbi cu cineva? Poate mai e vreo varianta pe care n-am descoperit-o eu inca. O fi o decizie legata de criza, asta cu reducerea costurilor de personal?

Si inca o problema usor utopica. De fapt de asta voiam sa vorbesc cu cineva de la Orange.
Se poate opri spam-ul prin SMS? La spam-ul facut chiar de Orange ma refer: tot felul de mesaje aiurea cu telenovela Regina si alte prostii. Sau nu poti bloca spam-ul pe mobil ca pe cel din mail? Poate au ei vreo politica si te lasa in pace daca soliciti asta.

#2
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007
411-1-2-1-0 (consultant), iar apoi daca esti intrebat: 1 ca sa participi la sondaje sau 2 ca sa nu participi, si astepti ;)
referitor la cealalta intrebare: sper sa afli de la 411 :D

#3
Administrator

Administrator

    The One

  • Grup: Administrators
  • Posts: 260
  • Înscris: 10.01.2009

 blueunicorn, on Feb 22 2009, 07:32, said:

Daca tot a fost inchis celalalt topic, postez o problema/nelamurire aici.

Cum pot vorbi cu un consultant Orange?!

Si de ce nu ai pus acest nume thread-ului?! Ti se pare ca un titlu ca "Orange Romania" are vreo treaba cu problema ta? Am mai scris, nu mai deschideti thread-uri generice ca vor fi inchise. Am modificat eu titlul de data asta. Pe viitor voi sterge.  :rolleyes:

#4
blueunicorn

blueunicorn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 24.02.2007

 kaytar, on Feb 22 2009, 09:55, said:

411-1-2-1-0 (consultant), iar apoi daca esti intrebat: 1 ca sa participi la sondaje sau 2 ca sa nu participi, si astepti ;)
referitor la cealalta intrebare: sper sa afli de la 411 :D
Uof! A mers pana la urma. Mersi.
Da, am scapat de spam-ul Orange! Mi-a dezactivat tanti optiunea "mesaje promotionale". A zis ca pot face asta si singura daca trimit un sms la 367 cu textul "renunt".

 Administrator, on Feb 22 2009, 11:04, said:

Pe viitor voi sterge. :rolleyes:
Naughty child!

#5
puiulnoptii

puiulnoptii

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,137
  • Înscris: 06.01.2006
Faze de porc. Eu am incercat sa-mi schimb abonamentul si nu era niciun om disponibil de la Comercial pentru a-l schimba la ora 19. Totusi o colega de la serviciul clienti mi-a spus ca voi putea fi contactat cand doresc in urmatoarele zile. A fost de porc. Cica eu sunt client platinum. In dimineata asta am incercat sa aflu codul PUK pentru ca am uitat PIN-ul si mi-am blocat cartela, nu exista un numar de telefon fix care sa ma ajute sa aflu codul. Mi-a raspuns o duduie care m-a pus sa sun de pe o cartela orange la nu stiu ce numar cu steluta (doh, abonamentul era singura mea cartela orange si acum nu mai functioneaza) si sa urmez pasii. Sunt un client platinum ... de kkt ... cel putin pentru orange. Sa le fie rusine.

Edited by puiulnoptii, 25 February 2009 - 05:13.


#6
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007
da-mi pe privat nr tau de telefon si parola ca sa-ti zic codul puk, asta daca nu ai rezolvat deja ;)
daca ai o alta cartela orange sau un abonament, formeaza *100# - ramura PUK. urmeaza pasii si ai rezolvat
ps: parola reprezinta cele 6 cifre ale actului tau de identitate (nr de buletin).

Edited by kaytar, 25 February 2009 - 08:02.


#7
puiulnoptii

puiulnoptii

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,137
  • Înscris: 06.01.2006
Am rezolvat situatia in dimineata urmatoare dand un numar pe fix la Orange. Codul PUK pe care mi l-au dat n-are nicio treaba cu vreun numar din buletin.

#8
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007
s-o crezi tu ca n-are nicio legatura:D
practic, numarul din buletin = parola care ti se cere cand activezi/dezactivezi anumite servicii, informatii legate de punctele thank you, reincarcari, puk... cel putin asa e la *100#
consultantul cu care ai vorbit, sigur ti-a cerut alte date. nu cred ca ai sunat si i-ai zis ca vrei codul puk pt numarul respectiv si gata, ti l-a dat:D

#9
raluca_amani

raluca_amani

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 08.02.2009

 puiulnoptii, on Feb 25 2009, 05:12, said:

Faze de porc. Eu am incercat sa-mi schimb abonamentul si nu era niciun om disponibil de la Comercial pentru a-l schimba la ora 19.
Serviciul clienti (411/456) si site-ul Orange - sectiunea webcare sunt disponibile non stop. Acolo poti face modificari de optiuni oricand, solicita informatii esentiale despre contul tau, activa/dezactiva roaming, mesagerie vocala etc, deci lucruri cu prioritate mare. In cazul in care voiai o renegociere de abonament (oferta) care ti-ar putea fi data doar de cineva de pe vanzari, retine ca programul de lucru normal in Romania este 9 -18, plus ca ai ca alternativa shopurile.

 puiulnoptii, on Feb 25 2009, 05:12, said:

Totusi o colega de la serviciul clienti mi-a spus ca voi putea fi contactat cand doresc in urmatoarele zile. A fost de porc. Cica eu sunt client platinum.
Persoana de la serviciul clienti nu a facut decat sa iti ofere o informatie corecta. Faptul ca esti client platinum nu te face om de bun simt. In momentul in care tu ca si client platinum ajungi in situatia sa ceri o amanare de plata, o pasuire de la plata facturii, iti doresc sa primesti tot un raspuns de porc. Nu-ti place Orange, nu ai auzit de portabilitate? Sa vezi daca si in celelalte cazuri esti tratat ca la orange.

 puiulnoptii, on Feb 25 2009, 05:12, said:

In dimineata asta am incercat sa aflu codul PUK pentru ca am uitat PIN-ul si mi-am blocat cartela, nu exista un numar de telefon fix care sa ma ajute sa aflu codul. Mi-a raspuns o duduie care m-a pus sa sun de pe o cartela orange la nu stiu ce numar cu steluta (doh, abonamentul era singura mea cartela orange si acum nu mai functioneaza) si sa urmez pasii. Sunt un client platinum ... de kkt ... cel putin pentru orange. Sa le fie rusine.
484 ai incercat? Este gratuit, si apasand tasta 2 (poti suna de pe orice numar Orange, abonament sau cartela) afli codul PUK pentru orice numar te intereseaza.
Sper ca ti-a fost de ajutor aceasta informatie, puiul noptii, stimate domn, duduie sau ce-oi fi. O seara faina!

#10
chatnoir401

chatnoir401

    CHAT NOIR - MOTANUL NEGRU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,734
  • Înscris: 28.06.2005
De obicei durata de asteptare pana sa intri in legatura cu un consultant Orange e cam mare - cel putin la 444.

#11
A_shot_of_JB

A_shot_of_JB

    Easy isn't always simple

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,898
  • Înscris: 25.04.2008
444-1-8-0 parca era

#12
capdeguma

capdeguma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 17.06.2003
411 - 1 - 5  - 1 - 0 (din ce stiu merge si la connex 1510 :P)

#13
johnnybegoode

johnnybegoode

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 30.03.2005
Update 2014

Orange Abonament: Apel la 411 apoi 1-2-1-1-0 (fenomenal!)

Edited by johnnybegoode, 13 March 2014 - 11:35.


#14
romanianjoker

romanianjoker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 352
  • Înscris: 10.02.2004

 johnnybegoode, on 13 martie 2014 - 11:31, said:

Update 2014
Orange Abonament: Apel la 411 apoi 1-2-1-1-0 (fenomenal!)
Baga-mi-as! Am incercat sa termin abonamentul mamei mele si nu reuseam nici batut. Banditii nu au nicio optiune in meniul acela.

#15
Mr_Hara

Mr_Hara

    Very Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,025
  • Înscris: 23.01.2010

 johnnybegoode, on 13 martie 2014 - 11:31, said:

Update 2014

Orange Abonament: Apel la 411 apoi 1-2-1-1-0 (fenomenal!)

sa le dau la m..e de jegosi,inainte iti spuneau frumos ca daca vrei sa intri in direct cu un operator apasa tasta 0,acum au scos aceasta optiune....tocmai ca sa nu mai sune lumea si sa nu mai aiba batai de cap

am stat 15 minute sa ascult cacaturile lor si tot nu am gasit cum sa intru in direct

mersi mult pentru informatie,oricum mi-a raspuns o raraita si nu m-a ajutat cu nimic,mi-a mai urat si sarbatori fe.... atat a apucat sa zica ca i-am inchis telefonul direct :)

#16
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,660
  • Înscris: 21.08.2008
Am o problema si vreau sa aflu daca numarul de telefon 0754.577.127 este pre-paid sau abonament. Am fost fraudat intr-o tranzactie efectuata pe internet. Vreau doar sa stiu daca ancheta deschisa dupa ce am depus ieri plangere va avea un final (posibilitatea identificarii posesorului). Multumesc.
PS: ar mai fi un numar de telefon insa la apelare mi se spune ca e INEXISTENT. Nume ar fi (si adresa-pentru acest al doilea numar) insa tare ma tem ca sunt fictive...

Edited by danghetau, 28 May 2014 - 05:30.


#17
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,146
  • Înscris: 15.05.2008
prepay

#18
vlad87

vlad87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 04.08.2011

 danghetau, on 28 mai 2014 - 05:26, said:

Am o problema si vreau sa aflu daca numarul de telefon 0754.577.127 este pre-paid sau abonament. Am fost fraudat intr-o tranzactie efectuata pe internet. Vreau doar sa stiu daca ancheta deschisa dupa ce am depus ieri plangere va avea un final (posibilitatea identificarii posesorului). Multumesc.
PS: ar mai fi un numar de telefon insa la apelare mi se spune ca e INEXISTENT. Nume ar fi (si adresa-pentru acest al doilea numar) insa tare ma tem ca sunt fictive...
E prepay și de obicei sunt niște pușcăriași care fac asta. :D

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate