Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum pot vorbi cu un consultant Orange?!
Last Updated: Dec 23 2017 12:09, Started by
blueunicorn
, Feb 22 2009 07:32
·
0
#1
Posted 22 February 2009 - 07:32
Daca tot a fost inchis celalalt topic, postez o problema/nelamurire aici.
Cum pot vorbi cu un consultant Orange?! La 411 a disparut optiunea de a tasta "0" si de a fi pus in legatura cu un operator. De asemenea, in Webcare, in tab-ul "Contactati-ne", singura optiune disponibila de raspuns e "prin e-mail". Pana acum puteai solicita sa fie "prin telefon" si te suna un operator in termen de 10 zile. Am mai vazut si pe site-ul lor una sau doua rubrici in plus de asistenta cu diverse explicatii privind ce taste sa apesi, insa varianta de a vorbi cu un angajat a disparut. Are cineva idee cum pot vorbi cu cineva? Poate mai e vreo varianta pe care n-am descoperit-o eu inca. O fi o decizie legata de criza, asta cu reducerea costurilor de personal? Si inca o problema usor utopica. De fapt de asta voiam sa vorbesc cu cineva de la Orange. Se poate opri spam-ul prin SMS? La spam-ul facut chiar de Orange ma refer: tot felul de mesaje aiurea cu telenovela Regina si alte prostii. Sau nu poti bloca spam-ul pe mobil ca pe cel din mail? Poate au ei vreo politica si te lasa in pace daca soliciti asta. |
#2
Posted 22 February 2009 - 08:55
411-1-2-1-0 (consultant), iar apoi daca esti intrebat: 1 ca sa participi la sondaje sau 2 ca sa nu participi, si astepti
referitor la cealalta intrebare: sper sa afli de la 411 |
#3
Posted 22 February 2009 - 10:04
blueunicorn, on Feb 22 2009, 07:32, said: Daca tot a fost inchis celalalt topic, postez o problema/nelamurire aici. Cum pot vorbi cu un consultant Orange?! Si de ce nu ai pus acest nume thread-ului?! Ti se pare ca un titlu ca "Orange Romania" are vreo treaba cu problema ta? Am mai scris, nu mai deschideti thread-uri generice ca vor fi inchise. Am modificat eu titlul de data asta. Pe viitor voi sterge. |
#4
Posted 22 February 2009 - 13:16
kaytar, on Feb 22 2009, 09:55, said: 411-1-2-1-0 (consultant), iar apoi daca esti intrebat: 1 ca sa participi la sondaje sau 2 ca sa nu participi, si astepti referitor la cealalta intrebare: sper sa afli de la 411 Da, am scapat de spam-ul Orange! Mi-a dezactivat tanti optiunea "mesaje promotionale". A zis ca pot face asta si singura daca trimit un sms la 367 cu textul "renunt". Administrator, on Feb 22 2009, 11:04, said: Pe viitor voi sterge. |
#5
Posted 25 February 2009 - 05:12
Faze de porc. Eu am incercat sa-mi schimb abonamentul si nu era niciun om disponibil de la Comercial pentru a-l schimba la ora 19. Totusi o colega de la serviciul clienti mi-a spus ca voi putea fi contactat cand doresc in urmatoarele zile. A fost de porc. Cica eu sunt client platinum. In dimineata asta am incercat sa aflu codul PUK pentru ca am uitat PIN-ul si mi-am blocat cartela, nu exista un numar de telefon fix care sa ma ajute sa aflu codul. Mi-a raspuns o duduie care m-a pus sa sun de pe o cartela orange la nu stiu ce numar cu steluta (doh, abonamentul era singura mea cartela orange si acum nu mai functioneaza) si sa urmez pasii. Sunt un client platinum ... de kkt ... cel putin pentru orange. Sa le fie rusine.
Edited by puiulnoptii, 25 February 2009 - 05:13. |
#6
Posted 25 February 2009 - 07:59
da-mi pe privat nr tau de telefon si parola ca sa-ti zic codul puk, asta daca nu ai rezolvat deja
daca ai o alta cartela orange sau un abonament, formeaza *100# - ramura PUK. urmeaza pasii si ai rezolvat ps: parola reprezinta cele 6 cifre ale actului tau de identitate (nr de buletin). Edited by kaytar, 25 February 2009 - 08:02. |
#7
Posted 05 March 2009 - 05:28
Am rezolvat situatia in dimineata urmatoare dand un numar pe fix la Orange. Codul PUK pe care mi l-au dat n-are nicio treaba cu vreun numar din buletin.
|
#8
Posted 05 March 2009 - 09:15
s-o crezi tu ca n-are nicio legatura:D
practic, numarul din buletin = parola care ti se cere cand activezi/dezactivezi anumite servicii, informatii legate de punctele thank you, reincarcari, puk... cel putin asa e la *100# consultantul cu care ai vorbit, sigur ti-a cerut alte date. nu cred ca ai sunat si i-ai zis ca vrei codul puk pt numarul respectiv si gata, ti l-a dat:D |
#9
Posted 13 March 2009 - 21:00
puiulnoptii, on Feb 25 2009, 05:12, said: Faze de porc. Eu am incercat sa-mi schimb abonamentul si nu era niciun om disponibil de la Comercial pentru a-l schimba la ora 19. puiulnoptii, on Feb 25 2009, 05:12, said: Totusi o colega de la serviciul clienti mi-a spus ca voi putea fi contactat cand doresc in urmatoarele zile. A fost de porc. Cica eu sunt client platinum. puiulnoptii, on Feb 25 2009, 05:12, said: In dimineata asta am incercat sa aflu codul PUK pentru ca am uitat PIN-ul si mi-am blocat cartela, nu exista un numar de telefon fix care sa ma ajute sa aflu codul. Mi-a raspuns o duduie care m-a pus sa sun de pe o cartela orange la nu stiu ce numar cu steluta (doh, abonamentul era singura mea cartela orange si acum nu mai functioneaza) si sa urmez pasii. Sunt un client platinum ... de kkt ... cel putin pentru orange. Sa le fie rusine. Sper ca ti-a fost de ajutor aceasta informatie, puiul noptii, stimate domn, duduie sau ce-oi fi. O seara faina! |
#10
Posted 14 March 2009 - 10:18
De obicei durata de asteptare pana sa intri in legatura cu un consultant Orange e cam mare - cel putin la 444.
|
|
#12
Posted 18 March 2009 - 20:03
411 - 1 - 5 - 1 - 0 (din ce stiu merge si la connex 1510 )
|
#13
Posted 13 March 2014 - 11:31
Update 2014
Orange Abonament: Apel la 411 apoi 1-2-1-1-0 (fenomenal!) Edited by johnnybegoode, 13 March 2014 - 11:35. |
#14
Posted 13 March 2014 - 20:56
#15
Posted 14 April 2014 - 12:41
johnnybegoode, on 13 martie 2014 - 11:31, said:
Update 2014 Orange Abonament: Apel la 411 apoi 1-2-1-1-0 (fenomenal!) sa le dau la m..e de jegosi,inainte iti spuneau frumos ca daca vrei sa intri in direct cu un operator apasa tasta 0,acum au scos aceasta optiune....tocmai ca sa nu mai sune lumea si sa nu mai aiba batai de cap am stat 15 minute sa ascult cacaturile lor si tot nu am gasit cum sa intru in direct mersi mult pentru informatie,oricum mi-a raspuns o raraita si nu m-a ajutat cu nimic,mi-a mai urat si sarbatori fe.... atat a apucat sa zica ca i-am inchis telefonul direct |
|
#16
Posted 28 May 2014 - 05:26
Am o problema si vreau sa aflu daca numarul de telefon 0754.577.127 este pre-paid sau abonament. Am fost fraudat intr-o tranzactie efectuata pe internet. Vreau doar sa stiu daca ancheta deschisa dupa ce am depus ieri plangere va avea un final (posibilitatea identificarii posesorului). Multumesc.
PS: ar mai fi un numar de telefon insa la apelare mi se spune ca e INEXISTENT. Nume ar fi (si adresa-pentru acest al doilea numar) insa tare ma tem ca sunt fictive... Edited by danghetau, 28 May 2014 - 05:30. |
#18
Posted 28 May 2014 - 08:01
danghetau, on 28 mai 2014 - 05:26, said:
Am o problema si vreau sa aflu daca numarul de telefon 0754.577.127 este pre-paid sau abonament. Am fost fraudat intr-o tranzactie efectuata pe internet. Vreau doar sa stiu daca ancheta deschisa dupa ce am depus ieri plangere va avea un final (posibilitatea identificarii posesorului). Multumesc. PS: ar mai fi un numar de telefon insa la apelare mi se spune ca e INEXISTENT. Nume ar fi (si adresa-pentru acest al doilea numar) insa tare ma tem ca sunt fictive... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users