Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Tahograful. il facem?!

- - - - -
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#1
teodorescucostel

teodorescucostel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 03.09.2008
daca tot avem o sectiune a camioanelor,care este parerea voastra despre tahograf?va incadrati in program?personal,nu reusesc sa-l mentin in limite legele(sa zic)este de ajuns sa-l stric o zi si apoi ma uit in zare dupa controale o luna de zile!il mai pacalesc cu cite un formular aetr(asta ptr. linistea mea,ca la vreun control,cine stie!).spuneti-mi ce metode folositi voi

#2
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
se foloseste magnetul.

#3
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
Da, invata-i la prostii ca sa mearga obositi facand mai multi km decat au voie si sa ne faca praf... :mellow:

#4
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005
Pt disc mai merge si un filtru  de tigara , asta pentru viteza .

#5
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
cind o sa mai vad la stiri ca inca un cretin a intrat cu tiru la unu in casa o sa ma gindesc la threadu asta

#6
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005

 Mosotti, on Jan 9 2009, 13:29, said:

cind o sa mai vad la stiri ca inca un cretin a intrat cu tiru la unu in casa o sa ma gindesc la threadu asta

Stai ca asta sunt gainarii .
Daca vrei sa vezi lucruri serioase , postez niste filmulete din Italia care arata ca dupa ce a fost manarit tahograful cu card digital , puteai sa mergi 24 de ore  si la ce viteza vroiai , intrucat era scos si limitatorul de viteza iar tahograful inregistra "SOMN"
Astea sunt lucruri periculoase . Cu filtrul de tigara ce am spus eu , puteai sa mergi pe autostrada undeva la 100 si tahograful inregistreaza undeva la 80-85 . Asta am invatat de la napoletani care sunt platiti la KM .
Chestia cu magnetul este ceva mai delicata si nu functioneaza cu orice magnet . Trebuie un magnet ..mai smecher  :naughty:

Edited by Award, 09 January 2009 - 12:23.


#7
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 Award, on Jan 9 2009, 11:59, said:

Trebuie un magnet ..mai smecher :naughty:
Nu am specificat cat de smeker dar se subintelege ca e un magnet capabil... :notangel:  :naughty:  :photo:
Eu zic sa nu mai insistati cu threadul asta..ce stim facem si cu asta basta...
E metoda saracului...ce card sau altele...dar e eficienta.

#8
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005
Subscriu . Cu cat se stie mai putin cu atat mai bine . Pt toata lumea . Chestia cu tahograful cu card modificat au reclamat-o chiar soferii deoarece erau OBLIGATI sa conduca chiar si 20-22 de ore /zi la viteze care noaptea ajungeau si la 110-130km/h . Se rugau de politisti sa fie opriti ca NU MAI PUTEAU . Modificarea nu te costa mai mult de 2000 de euri si se facea ( unde credeti )  :angel: ...
Sper sa nu se explice CUM se poate face ...

#9
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005
Stergem tot sau doar stergem 3 sferturi si discutati un pic altfel? Nu e voie cu ilegalitati, nu e voie cu manareli pe SP, ok? Pe PM e treaba voastra daca si cum continuati discutia.

#10
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 sebulbus, on Jan 9 2009, 14:48, said:

Stergem tot sau doar stergem 3 sferturi si discutati un pic altfel? Nu e voie cu ilegalitati, nu e voie cu manareli pe SP, ok? Pe PM e treaba voastra daca si cum continuati discutia.
Sterge tot, acum ne-am facut asociatia manaritorilor de tahografe pe PM si nu mai e nici o problema. B)  B)  B)  :lol:
Ce-mi place mie de cei care deschid topicuri de genul : cum deschidem o portiera de dacie sau cum descifram cifrul unui seif, cum spargem o broasca,..bla bla bla..mai ales ca sunt si o gramada de gabori undecover care baga ochiu si dau cu timpanu!

S-a sters un post unde cineva zicea ca  o sa dea km inapoi, altul unde cineva zicea ca  fumatul e bun si se vor sterge posturi unde lumea zice ca merge cu 140km/hpe autostrada. Corecti, corecti dar mai e si responsabilitatea individiuala. Daca cineva se toarna singur, lasa-l sa o faca!Unii abia asteapta.

Edited by sanddy1964, 09 January 2009 - 15:49.


#11
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005

 sebulbus, on Jan 9 2009, 16:48, said:

Stergem tot sau doar stergem 3 sferturi si discutati un pic altfel? Nu e voie cu ilegalitati, nu e voie cu manareli pe SP, ok? Pe PM e treaba voastra daca si cum continuati discutia.

Poti sa lasi asa , atata timp cat NU SE EXPLICA CUM SE FACE . In rest degeaba stii ca EXISTA un anumit mod de a face "x" lucru  ;) .

#12
teodorescucostel

teodorescucostel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 03.09.2008
am deschis aceasta pagina pt a discuta lucruri serioase(daca tot exista un forum despre camioane),adica am cerut parerile voastre despre un lucru real.sau puteam sa vorbim despre ce fel de sapun -gel folosesc unii soferi de tir pt a se spala(cel pe care il folosesti fara apa),despre alte responsabilitati are soferul cand incarca sau se afla la garaj,despre A1 A2 unde camioanele nu au voie sa depaseasca si totusi trebuie sa depasim rabele si daciile din anii 80(ar fi ilegal si incorect sa vorbim despre asta?!)binenteles,sunt trei metode sa inseli aparatul,din cate stiu eu,formularul(diagramele oricum raman la firma si la un control anual sau la doi ani cum este la noi vor fi prezentate la control-este o solutie de moment),magnetul sau butonul(acestea doua sunt solutii permanente,nu va fi inregistrat nicaieri ceea ce trebuia inregistrat).pe mine si pe noi soferii ne intereseaza numai ce se intampla la un eventual control in trafic,de aceea intrebarea mea ar suna cam asa:care este cea mai buna metoda?(excludem metoda formularului in cazul in care ai tahograf cu cartela)de ex la mine la masina nu merge cu magnetul.sunt realitati despre care astept pareri,nu conduc atat de mult incat sa fiu obosit,merg mai mult prin oras si mai am cate o iesire si afara apare si controlul?!prin oras nu poti respecta aparatul din cauza aglomeratiei si a sefului.mai vorbim

#13
tcmd

tcmd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 17.08.2008
Sunt de acord ca folosirea acestor metode de ,,masluire" a timpilor de conducere pot pune in pericol siguranta traficului, dar ce te faci ca sofer, cand pur si simplu nu gasesti o parcare decenta???Uitati ca traim in Romania si ca la capitolul parcari TIR stam poate cel mai prost in Europa! Dar cand transporti marfuri de zeci de mii de euro si trebuie sa faci programul intr-o zona in care se stie sigur ca se fura?Veti spune ca transportatorul trebuie sa aiba asigurare pe marfa( firmele de asigurari fac tot posibilul sa nu despagubeasca) si ca nu-l priveste pe sofer acest aspect...Dar cand se pierd contracte din acest motiv, il priveste cat se poate de direct...
Asa ca aceasta practica ilegala implica mai multe aspecte nu doar dorinta soferului de a face cati mai multi km...

#14
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 tcmd, on Jan 9 2009, 20:48, said:

Asa ca aceasta practica ilegala implica mai multe aspecte nu doar dorinta soferului de a face cati mai multi km...

Ci si dorinta patronului de a face cat mai multi km....

#15
teodorescucostel

teodorescucostel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 03.09.2008
deci,merita discutia.din cauza concurentei neloiale dintre firme a fost introdus in '67(am zis bine?)acordul aetr.dar la mijloc sunt soferii!

#16
savimbi

savimbi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 28.01.2007

 Award, on Jan 9 2009, 07:39, said:

Subscriu . Cu cat se stie mai putin cu atat mai bine . Pt toata lumea . Chestia cu tahograful cu card modificat au reclamat-o chiar soferii deoarece erau OBLIGATI sa conduca chiar si 20-22 de ore /zi la viteze care noaptea ajungeau si la 110-130km/h . Se rugau de politisti sa fie opriti ca NU MAI PUTEAU . Modificarea nu te costa mai mult de 2000 de euri si se facea ( unde credeti )  :angel: ...
Sper sa nu se explice CUM se poate face ...

De curiozitate, care este sa zicem media km realizati intr-o luna normala de lucru?

#17
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005

 savimbi, on Jan 10 2009, 06:01, said:

De curiozitate, care este sa zicem media km realizati intr-o luna normala de lucru?

Se face intre 12.000 si 16.000 cu varfuri de chiar 19.000 km ( rar ).La inceput faceam doar 7000-8000 .

Offtopic : Apropo la voi In State , care sunt perioadele de lucru,  de odihna , viteza max pe autostrazi , in orase ...?

#18
teodorescucostel

teodorescucostel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 03.09.2008
am masina de noua,am mers 140.000 km in 4 ani deci nu sunt atat de obosit,ma feresc doar de amenzi.apropo,am scos bornele de la baterie si cand le-am pus la loc tahograful a stiut ca este alta zi alta ora! de unde s-a alimentat,are baterie interna sau altceva?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate