Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Probleme display Acer Extensa

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#19
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View PostBH2, on May 6 2009, 08:22, said:

panglica de la butonul de power nu are nici o legatura cu albirea displayului.atata timp cat ai reusit sa pornesti laptopul de la buton inseamna ca e ok panglica.acum in legatura cu service-ul depinde foarte mult unde il duci,te sfatuiesc sa il trimiti in bucuresti.dupa cum spuneam si mai sus e o problema de serie destul de veche pt modelu asta asa k mai bine il duceti in service daca aveti garantie sa va schimbe display-ul si invertorul.update-ul de bios nu are o solutie pt prob asta si nici OS nu tine de problema asta.

Unul dintre service-urile autorizate acer este asta .. http://www.samabit.ro/
Sediul lor e undeva pe langa Piata Victoriei..

Le-am trimis mail si le-am spus problema...mi-au spus ca dupa descrierea defectului ar trebui sa-l duc la ei.. deci, ceea ce a zis BH2 este cea mai probabila problema. Sunt curios de unde stii BH2 .. :D

#20
oxyd

oxyd

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 25.08.2005
Pentru cei ce nu au garantie sau inca nu l-au dus la service, exista un mod de a "scapa" de ecranul alb fara restart/stand-by sau altele, cu un singur buton :D
"programul" ruleaza tot timpul in windows si asculta butonul "Pause Break" , cand este apasat el trimite un mesaj care opreste doar monitorul pana cand miscati mouse-ul sau apasati vre-o tasta... :

pentru a nu va chinui aveti aici un script care "instaleaza" programul:
@echo off
@echo Add to startup
@echo Windows Registry Editor Version 5.00>startup.reg
@echo >>startup.reg
@echo [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]>>startup.reg
@echo "hib"="C:\\WINDOWS\\hib.exe">>startup.reg
@echo stop process... 
taskkill /IM hib.exe>nul
copy hib.exe %windir%>nul
reg import startup.reg>nul
start %windir%\hib.exe>nul
@echo Done?
am atasat scriptul de mai sus + programelul

Attached Files



#21
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 19.02.2006
si eu am acer extensa 5630. aceeasi problema m-a chinuit circa 2 luni, insa mi-am facut curaj si l-am trimis la service la o firma din bucuresti - nu stiu daca pot sa- dau numele.  l-am trimis pe 27.04 si mi-a fost returnat pe 20.05 - odata cu laptop-ul am trimis si o adresa in care descriam defectiunea aparuta. in documentul care a insotit pachetul este specificat ca a fost inlocuit ecranul lcd. acesta este mat, si nu reusesc sa imi mai aduc aminte daca celalalt ecran era tot asa sau era lucios. ma poate ajuta cineva? multumesc.

#22
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View Postvaly2vv, on May 24 2009, 19:33, said:

si eu am acer extensa 5630. aceeasi problema m-a chinuit circa 2 luni, insa mi-am facut curaj si l-am trimis la service la o firma din bucuresti - nu stiu daca pot sa- dau numele.  l-am trimis pe 27.04 si mi-a fost returnat pe 20.05 - odata cu laptop-ul am trimis si o adresa in care descriam defectiunea aparuta. in documentul care a insotit pachetul este specificat ca a fost inlocuit ecranul lcd. acesta este mat, si nu reusesc sa imi mai aduc aminte daca celalalt ecran era tot asa sau era lucios. ma poate ajuta cineva? multumesc.

Si cu ce te deranjeaza daca e mat sau lucios? Cel original e lucios...
Dai te rog si numele firmei..si spune daca esti multumit de lucrare..

Merci si eu..

#23
sabinbelceanu

sabinbelceanu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.05.2009

View PostBH2, on May 6 2009, 08:22, said:

panglica de la butonul de power nu are nici o legatura cu albirea displayului.atata timp cat ai reusit sa pornesti laptopul de la buton inseamna ca e ok panglica.acum in legatura cu service-ul depinde foarte mult unde il duci,te sfatuiesc sa il trimiti in bucuresti.dupa cum spuneam si mai sus e o problema de serie destul de veche pt modelu asta asa k mai bine il duceti in service daca aveti garantie sa va schimbe display-ul si invertorul.update-ul de bios nu are o solutie pt prob asta si nici OS nu tine de problema asta.
Vreau sa imi cumpar si eu un Notebook Acer Extensa 5630-734G32MN, 15.4' WXGA TFT, Intel Core 2 Duo P7350 2.0GHz, 4GB DDR2, 320GB, DVD+-RW, Intel GMA 4500MHD, WLan 802.11a/b/g/draftN, Bluetooth, 0.3 MP camera, Card reader, GB Lan, HDMI, eSATA, 6 cell, Linux, Gar. 12 luni la pretul de 2295 ron. Mi se pare un pret bun avand in vedere ca are un procesor ok, un hdd mare si suficienta memorie RAM. Insa dupa ce am citit pe forum ca exista o problema de serie la acest model legata de dispaly, parca nu mai vreau sa il cumpar. ce ma sfatuiti? sugerati un alt model?

#24
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View Postsabinbelceanu, on May 26 2009, 21:39, said:

Vreau sa imi cumpar si eu un Notebook Acer Extensa 5630-734G32MN, 15.4' WXGA TFT, Intel Core 2 Duo P7350 2.0GHz, 4GB DDR2, 320GB, DVD+-RW, Intel GMA 4500MHD, WLan 802.11a/b/g/draftN, Bluetooth, 0.3 MP camera, Card reader, GB Lan, HDMI, eSATA, 6 cell, Linux, Gar. 12 luni la pretul de 2295 ron. Mi se pare un pret bun avand in vedere ca are un procesor ok, un hdd mare si suficienta memorie RAM. Insa dupa ce am citit pe forum ca exista o problema de serie la acest model legata de dispaly, parca nu mai vreau sa il cumpar. ce ma sfatuiti? sugerati un alt model?
Eu am acelasi model singura diferenta fiind placa video..a mea e ATI 3470..si bateria e cu 8 celule..aa, si n-are web. :-j
Eu am dat p el 2650 in noiembrie si nu regret nimic, chiar daca are problema asta. O sa-l trimit la garantie si o sa se rezolve, nu e mare lucru. O sa stau o luna de zile fara el, dar asta e. Mi-l mai curata si mie de praf..  :D
Daca iti trebuie neaparat si nu ai cand sa-l duci la garantie in 12 luni pt ca lucrezi ceva inportant pe el, orienteaza-te spre alt ceva. Daca nu, poti sa alegi modelul cu incredere. Procesorul face toti banii! Eu rulez cu el Windows 7 cu toate efectele lui si nu am nicio treaba, iar in programele se deschid imediat si ruleaza fara nicio problema. Ce nu-mi place mie la modelul asta e ca n-ai butoane pentru volum..trebuie sa-i dai cu Fn daca vrei sa-i dai mai usor sau mai tare.

P.S. Programul pus de oxyd rezolva partial problema..

Edited by RveMO, 27 May 2009 - 09:23.


#25
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 19.02.2006
da, sunt multumit de lucrarea facuta de cei de la scop computers.
insa era si mai bine cred daca ar fi pus acelasi tip de ecran.

#26
BH2

BH2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 09.02.2007

View Postvaly2vv, on 29th May 2009, 23:18, said:

da, sunt multumit de lucrarea facuta de cei de la scop computers.
insa era si mai bine cred daca ar fi pus acelasi tip de ecran.


parerea mea este ca un display din acesta mat de care ai primit este mult mai parctic pentru ca nu o sa mai ai variatii de culori atat de mari atunci cand te uiti din diferite unghiuri fata de unul lucios.evident unul lucios este mult mai frumos ....de ex si la monitoarele de desktop tot mat este displayul pt ca este practic din mai multe motive.am vazut ca cineva a incercat sa gaseasca solutia software pt prob asta...numai ca acelasi lucru se intampla de ex si pe linux deci nu tine de SO.Aceasta problema poate va fi rezolvata pe viitor si cu un update de bios in care voltajul catre display sa il mareasca,pt ca explicatia la acest fenomen este ca displayul din cauza ca voltajul trimis din placa de baza catre display este mai mic decat consuma el si este normal ca placa logica a displayului sa se opreasca si sa ramana doar lampile aprinse adica display alb.

Edited by BH2, 30 May 2009 - 13:12.


#27
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008
Azi am dus si eu laptopu` la cei de la samabit ..caci acolo scria pe garantie ca se face service`u in caz de ceva.
Din cate am citit pe net..nu sunt prea laudati.. dar eu sper sa faca treaba buna ca nu e mare lucru de facut la el.

Eu chiar mi-as dori sa-mi puna un LCD mat...sunt stresante reflexiile pe care le da unu` lucios. Si dupa cum spunea BH2..daca nu ai reflexii..ai unghiuri mai bune.

O sa postez cand o sa-l primesc de la service.

Bafta!

#28
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View PostRveMO, on 9th June 2009, 17:55, said:

Azi am dus si eu laptopu` la cei de la samabit ..caci acolo scria pe garantie ca se face service`u in caz de ceva.
Din cate am citit pe net..nu sunt prea laudati.. dar eu sper sa faca treaba buna ca nu e mare lucru de facut la el.

Eu chiar mi-as dori sa-mi puna un LCD mat...sunt stresante reflexiile pe care le da unu` lucios. Si dupa cum spunea BH2..daca nu ai reflexii..ai unghiuri mai bune.

O sa postez cand o sa-l primesc de la service.

Bafta!


Scuze pentru duble post...

Cand am dus laptopu` la samabit, cea care a facut receptia mi-a zis ca in 3-4 zile se face diagnosticarea. Eu marti l-am dus, iar azi, vineri, am sunat la ei. Am vorbit cu un tip si mi-a spus ca era LCD`u de vina si ca a fost data comanda..iar ca in aproximativ o saptamana o sa vina si o sa il puna.

Deci..e mai mult decat clar ca asta e problema.. asa ca daca nu mai aveti garantie si nu vreti sa dati o suma frumusica de bani pe service, puteti sa optati la varianta software postata de oxyd. Daca aveti garantie, puteti sa-l duceti la ei sau la scopcomputers si se va rezolva. ;)

Se pare ca unii induc lumea in eroare si ii dispretuiesc pe cei de la samabit. O sa mai revin cu un post dupa ce o sa-l iau de la ei si o sa scriu constatarile.

Bafta!

#29
BH2

BH2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 09.02.2007
told u so  :P

#30
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008
Heheeee...dupa o saptamana si 3 zile mi-am scos laptopu` din service.  :D Cei de la SAMA BIT s-au descurcat mai repede si mai bine decat ma asteptam..respectele mele.

Deci..mi-au schimbat LCD-ul si un cablu(probabil ca asta era compatibil cu LCD-ul). Vechiul LCD Philips, care era lucios l-au schimbat cu un LG mat. E mult mai frumos cel mat...ala lucios cred ca era pus pt pitipoance..sa se aranjeze in el.. :rolleyes:

Deci..asta e solutia..service si schimbare de LCD.


P.S. Ca sa nu mai deschid un nou topic..o sa mai pun aici o intrebare. Mi-a spus tipu` de la service, ca Aceru` lucreaza cu 3 producatori de memorii..iar daca vreau sa-i mai pun inca o memorie e indicat sa iau una la fel cu cea existenta. Din toti producatorii pe care mi i-a spus el..am retinut Samsung..si Samsung ii si am pe cei 2 GB din el. Problema era ca in service sunt 80-90 de euro 2 GB. Stie cineva un loc in Bucuresti de unde se pot cumpara memorii Samsung de 2 GB la un pret mai..normal? Imi trebuie la 667 MHz. Eu am vazut niste site-uri pe net..dar nu am auzit pe cineva sa cumpere vreodata de la ei..

Merci si bafta!

#31
TimeWriter

TimeWriter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,095
  • Înscris: 16.12.2008
Nu te obligă nimeni să iei un modul identic cu celălalt, important e să aibe aceleași caracteristici (capacitate memorie, frecvență și latență) și nu ai probleme.

#32
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View PostTimeWriter, on 19th June 2009, 18:45, said:

Nu te obligă nimeni să iei un modul identic cu celălalt, important e să aibe acelea?i caracteristici (capacitate memorie, frecven?ă ?i laten?ă) ?i nu ai probleme.

DIMM1: Samsung M4 70T5663QZ3-CE6 2 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM  (5-5-5-15 @ 333 MHz)  (4-4-4-12 @ 266 MHz)  (3-3-3-9 @ 200 MHz)

Poti sa-mi dai un exemplu care sa se potriveasca la mine?

P.S. Ei nu m-au obligat...mi-au sugerat pt ca au mai fost probleme..

Edited by RveMO, 19 June 2009 - 19:12.


#33
uccio

uccio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.09.2008
pana la urma la a doua trimitere in  service(martie) mi l-au rezolvat, mi-au schimbat display-ul de tot si panglica si nu am mai avut probleme.

#34
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View Postuccio, on 23rd July 2009, 00:49, said:

pana la urma la a doua trimitere in  service(martie) mi l-au rezolvat, mi-au schimbat display-ul de tot si panglica si nu am mai avut probleme.
Pai l-ai mai trimis o data si nu au rezolvat?

#35
petrica22pit

petrica22pit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.07.2009
am si eu o intrebare : am achizitionat de pe shoop.ro acest model de acer extensa 5630-are acelasi defect cu lcd alb (am legat la el si un desktop si a mers perfect), astia mi-au dat ei garantie , dar unul din babuinii care a raspuns la tel m-a facut prost pe fata ca nu e de la laptop ca are ceva windowsul instalat de mine, ba ca n-am licenta (eu avand ;)), etc . Unde sa ma duc , la idiotii astia sau unde ca doar ce l-am luat de 2 saptamani ???

#36
RveMO

RveMO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 15.04.2008

View Postpetrica22pit, on 27th July 2009, 22:38, said:

am si eu o intrebare : am achizitionat de pe shoop.ro acest model de acer extensa 5630-are acelasi defect cu lcd alb (am legat la el si un desktop si a mers perfect), astia mi-au dat ei garantie , dar unul din babuinii care a raspuns la tel m-a facut prost pe fata ca nu e de la laptop ca are ceva windowsul instalat de mine, ba ca n-am licenta (eu avand ;)), etc . Unde sa ma duc , la idiotii astia sau unde ca doar ce l-am luat de 2 saptamani ???

Nu te duci la cei de la care l`ai luat, in niciun caz!...te duci la unul din cele 2 service-uri autorizate din tara...samabit sau scopcomputers. In principiu ar trebui sa te duci la cei care sunt scrisi pe certificatul de garantie..dar s-ar putea sa poti sa te duci la oricare dintre cei doi.
Mie mi l-au facut cei de la samabit in mai putin de 2 saptamani..ai pe site-ul lor adresa, nr de telefon, program..tot ce vrei. http://www.samabit.ro/

Nu dispera iti vor schimba LCD-ul si va fi bine ;)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate