Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best buy in momentul de fata in p...

[TEMA]Subprogramul f

Creative Sound Core 3d integrat

upgrade dell inspiron 1501
 upgrade HP 15-d051sq

Cursuri programare

laptop fara hdmi

Zvon: Telenor doreste sa se extin...
 Sfat achizitie router wireless

Best buy 1700 lei

Amortizoare - intrebare + recoman...

Cooler
 Este posibil ca Vodafone sa cumpa...

problema system

Problema Hdd

Cum este la sala
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Problema Golf 3 1.4 benzina, 1993

  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
semibreve

semibreve

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 28.05.2008
  • ID membru: 330,976

Am observat de curand ca la un drum campina ploiesti(DN1-30km) temperatura motorului a ajuns la 90, iar motorul era mult prea cald, frigea chiar.

Daca asta ar fi fost problema.....na ...poate ca mai treaca mearga...insa am observat ca consulma si fff mult undeva la 7 7.5 extraurban si nici putere nu prea are in comparatie cu un opel tot din 93, acelasi motor.

Care ar fi problema de consuma asa de mult si se incalzeste asa de tare?Sa fie din reglaje de la carburator sau de la vreun senzor de temperatura?

#2
makaveli_2peu

makaveli_2peu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 09.08.2007
  • ID membru: 212,198
90 de grade e o temperatura cat se poate de normala!!!nu ai de ce sa te sperii....acum cu consumul,sunt o multime de factori care ar putea sa il influenteze....da-ne si tu mai multe detalii!!!!scoate fum,nu scoate,filtrele sun schimbate?bujiile in ce stare sunt,alte probleme,comportament  anormal al motorului?

#3
semibreve

semibreve

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 28.05.2008
  • ID membru: 330,976
Fum nu scoate, bujiile sunt bune, filtru de aer e schimbat.Motorul se aude frumos si merge rotund, uleiul e ok....ce as mai putea verifica?....
Se poate ca amestecul de benzina din carburator sa nu fie ok?....adica prea multa benzina si putin aer

#4
closchkutza

closchkutza

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,618
  • Înscris: 08.12.2006
  • ID membru: 114,828
  • Locație: Bucuresti
Arunca un ochi si la bujii, daca nu le-ai verificat. Vezi daca mai ai bujii, cum arata(daca sunt afumate) ar putea sa-ti dea indicii despre calitatea amestecului(afumate =>amestec bogat; albicioase =>amestec sarac). De asemenea, verifica si fisele(empiric, daca sunt la vedere: noaptea, pe intuneric, salta capota si vezi daca nu ai scantei pe acolo=>vreo fisa intrerupta; mai profi, cu un micrometru, verifica rezistenta interna, insa pentru vw nu stiu ce valoare ar trebui sa ai).

Consumul mare il poti avea si din cauza benzinei, nu stiu daca s-a trecut la benzina de iarna(mai volatila) iar benzina de vara+temperaturi scazute scad performantele masinii si cresc consumul.

Temperatura de 90 de grade pentru un motor benzinar este ok, acolo trebuie sa stea.

P.S: Ignora partea cu bujiile, acum am vazut ca le-ai verificat.

Edited by closchkutza, 06 October 2008 - 12:11.


#5
makaveli_2peu

makaveli_2peu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 09.08.2007
  • ID membru: 212,198
semibrave dupa problema ta cu temperatura motorului imi dau seama ca nu te prea pricepi la motoare(iarta-ma daca gresesc).tu spui ca bujiile sunt bune...ce vrei sa spui cu asta?descriele:ce culoare au,care e distanta la electrod?



#6
semibreve

semibreve

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 28.05.2008
  • ID membru: 330,976
Pai daca ma pricepeam nu mai scriam pe forum....o rezolvam eu!Bujiile sunt bune in sensul ca s-a uitat un prieten care le are cat de cat a avut si el masini la viata lui si mi-a zis ca-s bune.

In alta ordine de idei......de ce 90 grade la 30 km parcursi e normal?(asta pt un vw poate?).La un opel tot de 1.4 benzinar tot 93 nu sare de 70 maxim 75.Dar poate asta e o caracteristica a masinilor golf 3.ma rog.....o sa caut un service care sa poata sa-mi spuna sigur ce e in neregula....ca asa sunt satul de nea X,Y care incepe si pune surubelnita pe masina asa dupa ureche....iti ia banu si constati ca nu ti-a facut nimic....

#7
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,779
  • Înscris: 06.04.2007
  • ID membru: 164,095

View Postsemibreve, on Oct 6 2008, 11:55, said:

Am observat de curand ca la un drum campina ploiesti(DN1-30km) temperatura motorului a ajuns la 90, iar motorul era mult prea cald, frigea chiar.

Daca asta ar fi fost problema.....na ...poate ca mai treaca mearga...insa am observat ca consulma si fff mult undeva la 7 7.5 extraurban si nici putere nu prea are in comparatie cu un opel tot din 93, acelasi motor.

Care ar fi problema de consuma asa de mult si se incalzeste asa de tare?Sa fie din reglaje de la carburator sau de la vreun senzor de temperatura?
De cand ai observat toate astea si cum se comporta inainte de a observa? Temp apa si consum.
Ca ce ai spus tu din observatii, nu sare cu nimic din tipar (mers normal), adica: apa la 90grC, consum de ~7% extraurban.  <_<

#8
semibreve

semibreve

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 28.05.2008
  • ID membru: 330,976
Masina o am de 2 saptamani(adusa din germania) deci....totusi 7l/100km extraurban nu e mult la motor de 1.4?

#9
Drug

Drug

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 07.05.2005
  • ID membru: 36,176
Normal ca nu e mult. Eu cu motor 1.2 pot sa scot si 7.5-8% daca merg cu 140-150

#10
danpopescu m

danpopescu m

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 01.03.2007
  • ID membru: 149,461

View Postsemibreve, on Oct 6 2008, 11:37, said:

Fum nu scoate, bujiile sunt bune, filtru de aer e schimbat.Motorul se aude frumos si merge rotund, uleiul e ok....ce as mai putea verifica?....
Se poate ca amestecul de benzina din carburator sa nu fie ok?....adica prea multa benzina si putin aer
CUM AI TRAS CONCLUZIA CA SUNT BUNE? stii ceva de istoricul service al masinii? cand au fost schimbate ultina data.daca ai cumparat masina de curand , o regula de ''aur'' sa zic, este sa schimbi toate consumabilele si sa nu mergi pe incredere.pt varsta bujiilor te poti ghida si dupa hexagonul lor, improprou oarecum, si anume cat de oxidat este. in felul acesta stii ca de cati ani sunt pe masina.la o masina pe carburatie  dupa 15000 km , nu mai poti cere randament de la acele bujii. multi vor spune ca merg 30000 . da chiar 100000. cunosc un batranel cu o dacie care afirma acest lucru. corect. merge . se invarte roata. randament, consum.......neglijabile

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users