Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Mercedes GLK

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,658
  • Înscris: 26.11.2001
Deja reprezentantele din Romania le au un showroom, insa din cate am inteles e mare problema la RAR cu inmatricularea SH-urilor, asa ca momentan nu au numere :)

Azi am vazut exemplarul alb 320 CDI de la Autoklass Pipera.

Din fata arata ca si X3 vs X5; parca e un ML apasat pe cap :)
La interior pare mai mic decat X3, mai ales ca parbrizul este montat in plan mai vertical.

Interesant noul Command APS (se afla si pe ML cu facelift).
Spatiul interior pare copiat dupa X3, exceptie masivitatea usii soferului, care este deranjanta pentru piciorul stang.
La x3 ai probleme pe dreapta, din cauza masivitatii consolei centrale.

Respectivul exemplar avea si pachet offroad, insa e o gluma fata de ML si GL.
Nu include reductoare sau diferentiale blocabile !

Mai precis contine:

Quote

* 3-spoke leather steering wheel with shift paddles
* Additional underguard in Gemtex
* DSR switch (Downhill Speed Regulation)
* "G" switch for activating a special off-road driving program: modified accelerator pedal characteristics, adapted 7G-TRONIC shift points, manual shift mode for 7G-TRONIC, off-road ABS, specially tuned ESP?/4-ETS
* Off-road monitor with compass indicator, altimeter, GPS coordinates and tracking system to record routes in areas not covered by digitised maps (if COMAND APS is specified)

Astept sa vina numerele ca sa vad ce poate onroad :)

#2
groparu

groparu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 15.05.2008
L-am studiat si eu, pana in prezent doar pe hartie. Astept sa pot face si un test-drive.

#3
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Eu m-am "mutat" la Mercedes exact pt pachetul offroad. Si suspensii pneumatice...

#4
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,658
  • Înscris: 26.11.2001
Am mai scris cateva impresii

http://www.bogdanghe...5/mercedes-glk/

Iata si lista de preturi
http://www.bogdanghe...st_pret_glk.pdf

#5
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,658
  • Înscris: 26.11.2001
Azi m-am jucat cu GLK si sincer ma asteptam sa fie sportiv...

http://www.bogdanghe...cdi-test-drive/

#6
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,785
  • Înscris: 13.01.2005
Bre, ce-s prețurile alea?

#7
ColtAlb

ColtAlb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,639
  • Înscris: 11.01.2008
Pe lângă că mi se pare urâtă, ăia mai și cer atâția bani. Că, na, e Mercedes.

#8
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,658
  • Înscris: 26.11.2001

 mufa, on Oct 17 2008, 22:25, said:

Bre, ce-s prețurile alea?

halatul e scump. Exista configurator pe site.

#9
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,658
  • Înscris: 26.11.2001
Citind zilele trecute un blog, mi-a sarit in fata urmatoarea idee :)

Quote

"Scoring a rare clean sweep of our least desirable manufacturer awards - and with more creases in its bodywork than the table cloths at a dry cleaning convention - the Mercedes-Benz GLK crossover is a disaster of epic proportions and winner of the 2008 Autoextremist Answer to the Question that Absolutely No One is Asking Award (but Best Imitation of a Subaru Masquerading as a Mercedes). We gotta better idea, turn this thing into a boat anchor and drop it in the Detroit River."


#10
johny1977

johny1977

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.12.2007
Salut.

Am avut ocazia sa conduc GLK de cateva ori.

In primul rand: legat de design. Nimeni nu va face o masina care sa placa la toti. Tot legat de design, cum naiba poti sa compari designulunui GLK cu al unui SUbaru (parca asa am vazut)?? Masina asta, GLK, este clar inspirata din seria G de la Merc (bunicul G si balena GL) si adopta aceeasi filozofie a liniilor ca si C Klasse...

In al 2lea rand: legat de performante ON ROAD. Lasati carcotelile si conduceti-l. Si nu il comparati cu nu stiu ce WRx STi sau nu stiiu ce RS4... Comparati-l cu masinile din clasa lui: SUV-urile. Va garantez ca este unul dintre cele mai complete...
Trage bine motorul (celui care critica plecarea de pe loc: ce vrei de la combinatia tractiune integrala permanenta+230CP+cutie automata_oricat_ar_fi_ea_de_performanta+aproape_1900kg), cutia schimba foarte lin si stie sa se comporte si un pic sportiv atunci cand vrei, sta foarte bine pe sosea, comparabil direct cu multe limuzine compacte setate mai sportiv si are o suspensie de zile mari!! Cel pe care l-am condus avea sspensie sport si roti de 20". Si trecea extrem de bine peste orice denivelare...

In al 3lea rand: legat de performante OFF ROAD. Am vazut multe masini 4x4 adevarate impotmolite. Asta este un SUV. Si am iesit de 3 ori cu el pana acum de pe sosea. Retineti ca masina era echipata cu pachet sport adica garda mai joasa cu 2 cm si cu jante de 20" ale caror anvelope nu stiu ce e ala OFF ROAD. Am fost pe camp, prin namoale, pe macadam, am urcat pante abrupte, am mers pe drum forestier prin niste paduri uitate de lume. Si masina s-a comportat mai mult decat onorabil.

Spuneti-mi de o masina care sa afiseze un design original, sa aiba performante onorabile atat pe sosea cat si in afara ei, sa aiba suspensie foarte confortabila dar sa stea grozav pe curbe... Hai, imi spuneti?
Masina asta este scumpa, asa e, dar pana la urma este un Mercedes si nu este peste pretul concurentilor directi. Si aici ma refer la X3 si la Q5.

O sa mai revin cu impresii si poate poze...

#11
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,658
  • Înscris: 26.11.2001
Eu chiar am cu ce compara ;)
In ceea ce priveste Mercedes si BMW.. GLK nu e o solutie tocmai reusita.

Seamana mult cu modelul vechi de Subaru Forester, mai ales in lateral si partea din spate.
Faptul ca mosteneste colturile de la GLK.. nu insemna ca ii dobandesti si facilitatile de offroader (adica nu are garda reglabila, diferentiale blocabile. Nu are nici macar low-gear, dar nici concurenta nu are).

320 CDI este calul de povara al Mercedes in Europa + cutia cu 7 rapoarte G-tronic, insa consuma mult, cutia NU e sportiva, iar turbo-lagul este accentuat de cutie.

Mercedes a reusit sa faca o copie a unui model BMW din 2002 (x3), care nu exceleaza la nici un capitol.

Concurenta sa directa este X3 3.0d (sd e mult peste) + Audi Q5 3.0 TDI (are cutie tot cu 7 rapoarte si ambreaj dublu, o sa il testez maine). GLK e urat (aici castiga Q5) si puturos (aici castiga X3, care are ca principal avantaj agilitatea).
Toate sunt scumpe.

Nu iti doresc sa te afunzi in noroi/nisip cu nici o masina de acest gen, deoarece ajunge repede pe burta si chemi un tractor (am patit-o, foarte rusinos cu x3, vezi imaginile).

Intre 4Matic si X-drive.. cel putin la viteza, X-drive e mult mai activ. 4 Matic e batranesc (conduc masina cu 4Matic si am avut X3)

Attached Files



#12
johny1977

johny1977

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.12.2007

 Courage, on Jan 22 2009, 23:19, said:

Eu chiar am cu ce compara ;)
In ceea ce priveste Mercedes si BMW.. GLK nu e o solutie tocmai reusita.

Seamana mult cu modelul vechi de Subaru Forester, mai ales in lateral si partea din spate.
Faptul ca mosteneste colturile de la GLK.. nu insemna ca ii dobandesti si facilitatile de offroader (adica nu are garda reglabila, diferentiale blocabile. Nu are nici macar low-gear, dar nici concurenta nu are).

320 CDI este calul de povara al Mercedes in Europa + cutia cu 7 rapoarte G-tronic, insa consuma mult, cutia NU e sportiva, iar turbo-lagul este accentuat de cutie.

Mercedes a reusit sa faca o copie a unui model BMW din 2002 (x3), care nu exceleaza la nici un capitol.

Concurenta sa directa este X3 3.0d (sd e mult peste) + Audi Q5 3.0 TDI (are cutie tot cu 7 rapoarte si ambreaj dublu, o sa il testez maine). GLK e urat (aici castiga Q5) si puturos (aici castiga X3, care are ca principal avantaj agilitatea).
Toate sunt scumpe.

Nu iti doresc sa te afunzi in noroi/nisip cu nici o masina de acest gen, deoarece ajunge repede pe burta si chemi un tractor (am patit-o, foarte rusinos cu x3, vezi imaginile).

Intre 4Matic si X-drive.. cel putin la viteza, X-drive e mult mai activ. 4 Matic e batranesc (conduc masina cu 4Matic si am avut X3)


In momentul de fata, sa faci o masina originala dpdv al designului este foarte greu... Va exsita macar un element sau o anumita linie care a mai fost intalnita pana acum la un alt producator...
Iar partea cu placutul: vezi tu, eu iubesc designul GLK-ului, nu imi place deloc Q5-ul... Si va exista mereu cineva care sa ma contrazica...
Despre performante ce sa iti zic: poate X3-ul trage mai bine dar nu exceleaza la alte capitole, la fel si Q5, la fel si GLK...

Nu este o masina sportiva... Asta este, nici nu se doreste sa fie. Dar exceleaza la alte capitole: la imagine in primul rand, la suspensie (nici una din cele enumerate de tine nu este la fel de confortabila pe orice suprafata (fara sa devina o barca pe curbele mai rapide)...
Este mai degraba un fashion-car, la fel ca si Q5...
Dar este o masina in care te simti bine. Si asta este cel mai important...

Ce cautai pe acea plaja cu un X3? Care banuiesc ca nici nu avea anvelope adecvate?
Poti sa ajungi cu orice masina de teren pe burta, mai ales cand nu cunosti zona si nu stii sa o evaluezi corect... Ca sa stii cum sa treci pe acolo...

Am un prieten cu un WRANGLER RUBICON...
Este un 4x4 adevarat? Este! Reductoare, nu stiu ce suspensii si punti si alte chestii care se pot cupla sau decupla!!
toate nebuniile pe el! Troliu, anvelope speciale, etc! Motor diesel mare, cuplu mare!
Si ce a facut cu el? A ramas pe burta suspendat...
Si au incercat sa il traga de acolo: ML, X5, Range Rover, Grand Cherokee, o duba de marfa... Pana la urma a fost scos de un tractor...

Deci i se poate intampla oricui si cu orice masina "adevarata" de teren... Atata timp cat esti constient de limitele masinii pe care o detii eu zic ca nu risti sa ramai impotmolit cu ea...
Dar asta este doar parerea mea...

#13
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,658
  • Înscris: 26.11.2001
1. Gusturile nu se discuta. Incercam pe cat posibil sa fim obiectivi.

2. Chestia cu marca.. mai bine nu cometam, avand in vedere reclamatia depusa de mine la Mercedes (mi-au scos peri albi in service)

3. Exista mari diferente intre "barci".
X3 are suspensii tari, GLK moi, foarte moi.
Q5 si Tiguan au suspensii adaptive (optional).

4. la capitoul offroad conteaza foarte mult sa ai cursa mare a suspensiilor, ceea ce lipseste de la toate aceste masini.
Pozele sunt facute acum 3-4 ani, prin februarie... doream sa vad cum derapez.. controlat ;)
Ce cauciucuri credeai ca am (adecvate) ? Ai vazut X3 cu gume de noroi ? :) Exista gume de nisip ?

Eu subliniam doar faptul ca la capitolul offroad, ideea de 4x4 este adesea supraevaluata in viata de zi cu zi, mai ales daca urmaresti sa testezi limitele.

Pot sa imi dau repede seama cum se comporta un sistem 4x4 la viteza/curbe, dar cand vine treaba de offroad... deja e greu sa iti faci o imagine tavalind putin tabla prin noroi.

5. Merg mult (din pacate) pe drumuri desfundate si chiar in plin camp, dar cu toate ca masina mea este foarte dotata cu optionale offroad, totusi adesea "concurentul meu" este un Matiz (neinfricat) de la o firma de distributie... Sa trag concluzia ca Matizul e mai performant ?

Concluzia mea era ca GLK vine tarziu, cu un design neatractiv la mase, este scump si nu exceleaza prin nimic.
Asta nu insemna ca tu sau alti oameni nu il plac foarte mult.

Pana la urma, obiectiv vorbind... cifrele de vanzari vorbesc; nu am vazut decat 2-3 GLK pe strada.

#14
iceweasel

iceweasel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 15.10.2008
Nu stiu cui se adreseaza masina, mie nu-mi place nici cum arata nici cat costa, nici ideea de a conduce un Mercedes.

#15
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,658
  • Înscris: 26.11.2001
Un pdf cu furnizorii de componente glk :)

Attached Files



#16
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 Courage, on 24th September 2008, 22:47, said:

Respectivul exemplar avea si pachet offroad, insa e o gluma fata de ML si GL.
Nu include reductoare sau diferentiale blocabile !

Adica l-au impachetat si mai mult cu electronica, in loc sa-i puna un blocant pe spate de aia ~ 1100 de euro  :cursing:
Bine ca nu au inclus si functia "asistenta la urcarea bordurilor"  :death:

#17
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,172
  • Înscris: 02.04.2007
Courage, cand ai testa-o, ai sesizat vreo diferenta intre modul sport si confort (sau cum s-o numi)? Eu n-am vazut niciuna.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate