Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Renault Megane Sedan 1.5 dCI 105CP vs Fiat Bravo 1.9 150 CP

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007
Renault Megane Sedan 1.5 dCI 105CP Privilege sau Fiat Bravo 1.9 Multijet 150 CP Dynamic [varianta de 150 CP deoarece are 6 trepte] ? Diferenta de pret nu conteaza [care ajunge vreo 1000 de euro]. Mai mult ma intereseaza daca Fiat-ul au service-urile mai ieftine decat Renault si daca banii care ii voi arunca pe combustibil [8 litri in oras la Fiat ] se vor recupera prin service-urile mai ieftine.Cu alte cuvinte ajung tot acolo la intretinerea masinii sau as iesi mai bine daca as merge pe Renault ? Stiu stiu ca la consum motorul de 1.5 isi arata coltii dar sa intretii un Renault nu e ieftin [mai bine zis te belesc in service de bani]. Am cunostinte care au Renault si stiu despre ce vorbesc. Oricum ca imagine si ca putere Fiat-ul e mai smecher... insa la consum ma lasa race. In orice caz merg pe Diesel - evident mai ieftin.

Sa mai mentionez ca sunt student si de asta ma intereseaza atat de mult intretinerea & consumul ?  Multumesc mult pentru orice sfat.

Edited by ice4wise, 29 July 2008 - 18:49.


#2
Klasse

Klasse

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,041
  • Înscris: 29.05.2006
Strict parerea mea:
1. preturile la Fiat nu sunt mai mici. doar preturile masinilor sunt in general mai mici. piesele sunt scumpe.
2. vrei numai una din cele doua?

#3
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
eu as alege Bravo

de ce?

in primul rand este de conceptie noua,are suspensie independeta,garantia de 5ani pare interesanta (acum depinde si ce cuprinde),desing mai reusit si nu in ultim rand e vb 150cp

nu stiu cum e cu intretinerea la Fiat,insa la Megane benzina reviziile erau 450ron,deci la diesel probabil 750-800ron

de consum ce sa zic,fiat-ul va consuma ceva mai mult,insa CP costa,oricum in regim urban zic eu ca va lua 8-9% fata de Renault 6.5-7%,in regim ex.urban diferentele vor fi de max 1 litru asta daca mergi linistit,daca mergi tare renaultul va consuma mai mult

LE curand o sa apara megane 3

Edited by ionutMembruAnonimut, 29 July 2008 - 18:57.


#4
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

 Klasse, on Jul 29 2008, 18:53, said:

Strict parerea mea:
1. preturile la Fiat nu sunt mai mici. doar preturile masinilor sunt in general mai mici. piesele sunt scumpe.
2. vrei numai una din cele doua?

Da normal ca numai una! :))) Nu are taticu asa multi bani! Si asa face un efort mare... sa-mi ia masina.

#5
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
as merge pe bravo pt cei 150cp in primul rand. in al doilea, datorita faptului ca e o masina mai noua cu 5 ani decat megane-ul. bine, as merge deasemenea pe benzina, da' tu stii mai bine

ai mai luat in calcul si altele din clasa compactelor? focus, astra, mazda3...

#6
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

 herculane, on Jul 29 2008, 19:36, said:

as merge pe bravo pt cei 150cp in primul rand. in al doilea, datorita faptului ca e o masina mai noua cu 5 ani decat megane-ul. bine, as merge deasemenea pe benzina, da' tu stii mai bine

ai mai luat in calcul si altele din clasa compactelor? focus, astra, mazda3...

Mazda are niste preturi de ma lasa :|. Opel Corsa nu ofera climatronic si mp3 nici la setul cel mai scump de optiuni.. (trebuie luat separat si asta inseamna ca vine masina in 10 ani). Opel Astra e mult prea scump (cel in 5 usi). Ford Focus acelasi lucru. :| Am studiat piata... (dupa mine) Ar mai fi ceva la Citroen dar acum nu stiu sigur :).

#7
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
probabil ar mai fi c4. si Kia ceed

pai daca vorbesti de corsa, inseamna ca te-ai uitat si la clasa mica. vezi si Clio, grande punto, 207 (asta e cam scump, totusi)

#8
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

 herculane, on Jul 29 2008, 23:52, said:

probabil ar mai fi c4. si Kia ceed

pai daca vorbesti de corsa, inseamna ca te-ai uitat si la clasa mica. vezi si Clio, grande punto, 207 (asta e cam scump, totusi)

Bine ca ai zis de Citroen. Bag in joc cele din topic, Opel Corsa 1.7 Cosmo = 16.000 euro sau Citoren C4 berlina SX 1.6HDi 16V Euro 4, 1560cc (110CP)ca aia Sedan nici nu ofera ESP sau clima ( din nou :| ) Acum care-i cea mai apriga, mai ieftin de intretinut, mai fiabila si care consuma si destul de lejer ? ( buzunarul unui student intotdeauna o sa fie subtire... )

Si totusi din ce tara e firma Citroen ?

Edited by ice4wise, 30 July 2008 - 00:27.


#9
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006
La ultima intrebare: Franta :P
La primele intrebari: Nici Una! Aruncati ochii la Kia Cee'd, mi se pare cea mai buna alegere daca dai 16k euroi pe o masina pt un student :P Sau un Golf 4(5) sh

#10
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
daca iti iei Citroen diesel ia-ti motor de 90cp nu 110 .
e cel mai fiabil motor al lor(?).
HDIul de 110 face probleme dupa un timp.
citro e frantuzesc iar motorul 1.6 hdi este imprumut si de Ford si Mazda de la pejo&citro.

opelul e posibil sa fie mai fiabil si mai ieftin de intretinut pe termen lung dar ofera mai putin confort decat c4 (pt  mine cel putin) pe drumuri normale.
pe drumuri rele opelul preia mai bine si fara zgomot denivelarile. citro face destul de urat. cica nici n-ar fi suspencia de vina ci rezervorul care are un sistem de prindere mai altfel si se loveste de ceva pe acolo. oricum, deranjaza zgomotul ala.
dar altfel, opelul e mai zgomotos (motor, antifonare, aerodinamica) dar are o imagine mai buna (cred ca stiai).
in fata se sta mai bine in citro(depinde si de fizic) iar in spate in Opel.
la viteza si pe curbe luate mai hotarat  citro iti da ceva mai multa incredere.
garantia e mica la ambele. vreo 2 ani cu posibilitate de extindere.

LE: Kia e cea mai buna varianta cea de 12.000 de euro. restul sunt acolo cu ceilalti, dar doar atat.
oricum, gandestete-te cata benzina iei de diferenta de bani daca ai lua o kia de 12.000.
si de diferenta de la revizie. si de diferenta de dobanda. si de diferenta de tva la dobanda (mai nou). de diferenta de plata la casco. daca ai diferenta la achizitie de 2000 de euro sa zicem, in cativa ani acei 2000 de euro pot trece lejer de 4000 de euro cu tot ce ziceam eu mai sus ca platesti in plus la o masina  mai scumpa.
asta daca te intereseaza sa ai un cost total cat mai mic pe km parcurs.
daca parintii iti cumpara masina (felicitari ;) ) iar tu benzina, ia-o pe cea mai scumpa care consuma cel mai putin.

Edited by undercoverbrother, 30 July 2008 - 09:59.


#11
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007

 ice4wise, on Jul 30 2008, 00:48, said:

Opel Corsa nu ofera climatronic si mp3 nici la setul cel mai scump de optiuni.. (trebuie luat separat si asta inseamna ca vine masina in 10 ani).

Daca esti student si bugetul este limitat, eu zic sa renunti la optiunile astea doua, vei economisi niste bani buni. Climatronic te costa undeva pe la 300eur iar mp3-ul e vreo 200eur. Climatronicul e intr-adevar foarte comod, dar dupa parerea mea nu este ATAT de util incat sa merite efortul tau financiar. In fine, daca tu il consideri mai util decat aerul conditionat cu reglare manuala, atunci bifeaza-l. Dar in privinta mp3-ului, lasa-l in urma obligatoriu. Cu aceiasi bani iti iei ulterior un sistem audio SUPER, nu mizeriile care vin instalate din fabrica. Poti sa ai mp3 player original al masinii + 4 boxe de 15W sau, in aproximativ aceeasi suma, poti sa ai mp3 player Pioneer/Alpine si sistem pe componente de 55W care se va auzi mult mai bine. Daca esti genul care asculta radio la volum 4/30, atunci ia cel mai ieftin sistem audio, dar daca iti place muzica si ai deja cd-urile pregatite sa te bubui in masina, atunci NU lua mp3 de fabrica, sunt bani aruncati.

#12
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
la unii producatori, un sistem audio cumparat after market duce la pierderea garantiei ;)

#13
bambucea

bambucea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 11.01.2007
si eu as lua benzina, revizii mai ieftine, pret mai mic de achizitie, benzina mai ieftina, probabil toate astea compenseaza consumul la un rulaj de maxim 25 k /an.

la Renault reviziile sunt cam 450 - 500 ron ( benzina ), la Fiat nu stiu.

cu 16 000 eur as lua Toyota auris 1.6 benzina, foarte fiabila, destule optionale, arata bine ( mie imi place ).

cel mai bine e sa faci si un drive test, sa vezi cum ti se par ambele motoare, si de ce nu, o varianta benzina.

Edited by bambucea, 30 July 2008 - 13:14.


#14
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

 Rapier, on Jul 30 2008, 09:40, said:

La ultima intrebare: Franta
La primele intrebari: Nici Una! Aruncati ochii la Kia Cee'd, mi se pare cea mai buna alegere daca dai 16k euroi pe o masina pt un student Sau un Golf 4(5) sh

Kia Cee'd 1.6 DSL 115CP MT Classic (fara clima) ma ajunge 16050 exact cat Renault-ul - care e full full de optiuni. Faza ca masinile frantuzesti nu sunt fiabile imi urla in cap dar daca ai mei inclina tare spre Renault nu am cum sa le-o tai decat cu ceva mult mai misto, cu un motor mult mai bun si mai economic si care sa aibe macar aceleasi optiuni. Nu incape in discutie ceva SH (tata sare cu banu si nu vrea nimic SH :| ). Altfel optam eu spre Golf de mult...oricum deja 18 000 de euro e exagerat... si la 17 000 intind coarda in jur de 16k e ok... hai 17 si un pic dar sa fie masina de masina :).

 undercoverbrother, on Jul 30 2008, 09:47, said:

daca iti iei Citroen diesel ia-ti motor de 90cp nu 110 .
e cel mai fiabil motor al lor(?).
HDIul de 110 face probleme dupa un timp.
citro e frantuzesc iar motorul 1.6 hdi este imprumut si de Ford si Mazda de la pejo&citro.

opelul e posibil sa fie mai fiabil si mai ieftin de intretinut pe termen lung dar ofera mai putin confort decat c4 (pt  mine cel putin) pe drumuri normale.
pe drumuri rele opelul preia mai bine si fara zgomot denivelarile. citro face destul de urat. cica nici n-ar fi suspencia de vina ci rezervorul care are un sistem de prindere mai altfel si se loveste de ceva pe acolo. oricum, deranjaza zgomotul ala.

Astazi am fost la Renault si am facut drive test cu Megane 1.6 16 valve (benzina) Privilege. Merge super, numai ca nu-mi place bej-ul ala din interior. Faza e ca eu vreau 1.5 DCI dar na.. am luat si eu ce aveau la drive test. Vineri ma duc la Opel, Citroen, Fiat si Kia. Eu ma uit un pic si la cuplu si la viteza ... si ma uit si la consum. Un 1.7 pe Corsa sau un 1.6 pe C4 in 2 usi imi surade tare.. :) Raman pe diesel deoarece are cuplul jos. Eu platesc motorina... ai mei cumpara masina si probabil vor pune si la revizii Oricum e o chestie de gust. Am facut scoala pe Golf V pe motorina si ai mei au pe benzina. Oricum imi placea cum merge motorina, cum intra turbina si ma baga in scaun. La benzina simti din astea daca motoru e >= 1.6 si na... cosumul e pe masura 7.1 mediu (vazut de mine astazi la Megane la drive test pe 1.6 sn). Poate am sange de camionagiu si nu stiu. :) Oricum eu sunt inalt. Ai mei zic cum sa-mi iau o masina asa gheboasa ca Opel Corsa. Gheboasa gheboasa dar banuiesc ca infipta (vad vineri la drive test). Ai prins ideea... ei masina eu benzina sau motorina. Dar cum spuneam motorina e mai atragatoare :) Benzina am si na... nu am avut senzatii decat in masini pe motorina :D Stiu stiu.. trebuie turata pe la 3500 dar... si asa tot nu ma incanta.Iar de bani... eu zic ca la drum una e sa consume 7 mediu alta e sa consume 5.5. Pai nu stiu... aici daca merg mult in oras....si e si normal student fiind hai colo hai colo... consumul se vede imediat. Considerand ca nu duc masina in service... stiu ca piesele la Diesel sunt ceva mai scumpe. Acum nu stiu ... in mare raman pe diesel.Eu am facut calcul efectiv daca pun motorina si pe un motor intre 1.5 si 1.9 diesel - in orice caz ies mai ieftin decat un motor 1.4-1.6 pe benzina considerand ca nu platesc DECAT combustibilul.

 tchoara, on Jul 30 2008, 10:16, said:

Daca esti student si bugetul este limitat, eu zic sa renunti la optiunile astea doua, vei economisi niste bani buni. Climatronic te costa undeva pe la 300eur iar mp3-ul e vreo 200eur. Climatronicul e intr-adevar foarte comod, dar dupa parerea mea nu este ATAT de util incat sa merite efortul tau financiar. In fine, daca tu il consideri mai util decat aerul conditionat cu reglare manuala, atunci bifeaza-l.

Pai na... daca tot imi da tata banii de masina si imi zice sa-mi iau ceva calumea pt ca nu o sa-mi schimb masina ca pe sosete (asta insemnand la el DELOC) sau poate cand o sa fiu eu pe salaru' meu.Mi-l baga pe gat la toate masinile din cate am intrebat...  un mp3, o vopsea metalizata - nu scapi de ele. Si na inca e vacanta si nu pot astepta 2-3 luni sa-mi aduca masina EXACT cum vreau eu :| eu deja mi-am facut calcul ca vreau amplificator si un subwoofer (macar) - ascult Vibe FM destul de des (cred ca intelegi ce vreau sa spun) iar daca o sa am mp3 e evident ca fac cd-uri cu muzica. Acum na.. banii oricum vor fi dati cu mp3 inclus.. mai mult am auzit ca se poate pune subwoofer si pe radio-cd-mp3-ul standard si ca se va leaga la boxe.. acum nu stiu ca nu ma pricep.

 herculane, on Jul 30 2008, 12:57, said:

la unii producatori, un sistem audio cumparat after market duce la pierderea garantiei ;)

Ce pot sa zic decat ca NASPA! Dar daca pun un subwoofer cu amplificator pe playerul standard  voi pierde garantia ? Eu cred ca nu ...

 bambucea, on Jul 30 2008, 13:12, said:

si eu as lua benzina, revizii mai ieftine, pret mai mic de achizitie, benzina mai ieftina, probabil toate astea compenseaza consumul la un rulaj de maxim 25 k /an.

Chestia e ca ... merg pe motorina. Conduc destul de des un 1.4 100CP Renault Symbol si parca merge in reluare. Daca o sa ajung si la Toyota la reprezentata poate... desi motorul de 1.4 Diesel e pus pe economie prea mult iar la tras cred ca nu prea trage. Mie imi trebuie ceva echilibrat ... si sa te impinga in scaun si sa consume putin. De exemplu un 1.5, un 1.6 sau hai un 1.7 Diesel.Deja cel de 1.9 de pe Bravo e pus pe prea mult tras... iar de halit motorina cred ca papa tot. Am vazut acum preturile la Diesel la Toyota Auris si la echipare... si era sa pic de pe scaun.... prea mult...

Edited by ice4wise, 30 July 2008 - 19:34.


#15
Klasse

Klasse

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,041
  • Înscris: 29.05.2006

 ice4wise, on Jul 29 2008, 20:05, said:

Da normal ca numai una! :))) Nu are taticu asa multi bani! Si asa face un efort mare... sa-mi ia masina.
nu m-ai inteles. adik te rezumi la astea 2 sau vrei si alte optiuni?

#16
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

 Klasse, on Jul 30 2008, 19:33, said:

nu m-ai inteles. adik te rezumi la astea 2 sau vrei si alte optiuni?
Pai na.. ar mai fi Opel corsa , Kia cee'd si Citroen c4 (as vrea cea in 2 usi... dar ai mai cum zic ca eu nu voi mai schimba masina ever vor lua berlina sau sedan).

Edited by ice4wise, 30 July 2008 - 19:37.


#17
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

 ice4wise, on Jul 29 2008, 19:46, said:

Sa mai mentionez ca sunt student si de asta ma intereseaza atat de mult intretinerea & consumul ?  Multumesc mult pentru orice sfat.

Fiat BRAVO.
Motor care nu-l poti compara cu 1.5 dci, frumos, tineresc, intretinere mai ieftina, consum sensibil mai mare (depinde cat de vitezoman esti, oricum e dizal, daca vrei scoti consum bun), motor bun (la dizal sunt buni!), diferenta de pret (chiar daca spui ca nu conteaza) merita, se regaseste cu varf si indesat in masina.

#18
ice4wise

ice4wise

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 25.02.2007

 Octavian___28, on Jul 30 2008, 19:36, said:

Fiat BRAVO.
Motor care nu-l poti compara cu 1.5 dci, frumos, tineresc, intretinere mai ieftina, consum sensibil mai mare (depinde cat de vitezoman esti, oricum e dizal, daca vrei scoti consum bun), motor bun (la dizal sunt buni!), diferenta de pret (chiar daca spui ca nu conteaza) merita, se regaseste cu varf si indesat in masina.

Vineri fac drive test cu tot ce se poate din ce am enumerat eu... Cel putin asa as vrea :) Am intrat intr-un Fiat bravo.. si m-am indragostit de masina. Dar cand am auzit de 7 litri consum mediu de la un proprietar de bravo 120CP diesel am zis da... bine... Ii buna la toate masina dar cere prea mult sa-i dau de mancare. Mai ramane sa vad cu ochii mei... cam cat ia in oras si cat in afara.

Edited by ice4wise, 30 July 2008 - 19:42.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate