Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Lectii de OFF ROAD
Last Updated: Dec 12 2019 19:37, Started by
GKLASS
, Jun 24 2008 22:36
·
0
#73
Posted 11 October 2008 - 19:13
T0M, on Oct 11 2008, 19:35, said: Ba da, am 4x4 varianta A, chiar am un beculet frumos care mi se aprinde in bord cand blochez diferentialul central , sfaturile le-am dat in cunostinta de cauza. La partea cu locuri fara gunoaie (la propriu si la figurat) m-ai ghicit, sunt mare fan. OK deci ai putin microbul de afine si curatenie. Incet incet ne vei spune ca ai si reductor, si diferential spate blocabil, si sasiu, si punti rigide.... Sau beculetul e totul dpdv tractiune? Ramane blocat tot timpul sau se deblocheaza la o anumita viteza? Daca mergi cu masina prin padure si nu ai ramas impotmolit, nici nu ai nevoie de off-roader. Poate chiar pneurile adecvate si soferul bun pot trece muntii numai cu un "dif. central blocabil". Adaug totusi ca masinile de teren adevarate (nu cele enumerate de tine la categoria A) fac asta toata viata fiind construite sa reziste, nu numai sa mearga de doua ori pe an la un gratar la gol, sau la stana unde ajung ciobanii cu papucul 4x4. Ca sa nu spun ca pe drumurile de macadam unde masinile normale merg cu 10km/h facand slalom printre denivelari, merg cu 40-60 la ora fara sa simta nimic. Nici masina nici pasagerii. Daca ai ramas impotmolit poate e interesant sa ne spui in ce conditii. Pozele de la B sunt off-road extrem. Baietii acolo nu se plimba. E un microb mai periculos si foarte costisitor. |
#74
Posted 11 October 2008 - 22:31
gtk, on Oct 11 2008, 18:41, said: touareg-ul e un 4x4 veritabil cu reductor, diferetiale blocabile si o garda la sol maxima care o depaseste pe cea a multor masini cu pretentii de off-roadere "autentice" ... deci nu le amesteca... nu as vrea sa o lungim fiindca s-a mai discutat foarte mult pe tema asta (pls. nu veni cu argumente gen sasiu separat sau punti rigide, ca-s de doi lei) |
#75
Posted 18 October 2008 - 14:32
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fuepkesNXhQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
un off-roader recent de la rusi care va fi diponibil si la public motor de 5 litri turbodiesel 140/h dar nu il opreste nimic in off-road iata cu asa ceva ar invata multi off-rod |
#76
Posted 18 October 2008 - 15:06
gtk, on Oct 11 2008, 19:41, said: touareg-ul e un 4x4 veritabil cu reductor, diferetiale blocabile si o garda la sol maxima care o depaseste pe cea a multor masini cu pretentii de off-roadere "autentice" ... deci nu le amesteca... nu as vrea sa o lungim fiindca s-a mai discutat foarte mult pe tema asta (pls. nu veni cu argumente gen sasiu separat sau punti rigide, ca-s de doi lei) Here we go again... ....eu de-aici inteleg atat: ori n-ai habar de offroad, ori o doza de fanatism avansat nu-ti permite sa vezi adevarul: Touareg, este unul dintre cele mai capabile SUV-uri in offroad, limitandu-se la asta, fara a avea ceva cat de mic in comun cu un offroader adevarat. |
#77
Posted 05 November 2008 - 21:17
gtk, on Oct 11 2008, 05:41, said: touareg-ul e un 4x4 veritabil cu reductor, diferetiale blocabile si o garda la sol maxima care o depaseste pe cea a multor masini cu pretentii de off-roadere "autentice" ... deci nu le amesteca... nu as vrea sa o lungim fiindca s-a mai discutat foarte mult pe tema asta (pls. nu veni cu argumente gen sasiu separat sau punti rigide, ca-s de doi lei) |
#78
Posted 06 November 2008 - 11:29
Eu cred totusi ca prima data (adica la dus ) il poate urmari.
Pentru intoarcere va fi nevoie de ceva pungi de plastic sau cutii mari de carton.... |
#79
Posted 06 November 2008 - 13:11
#80
Posted 12 December 2008 - 20:01
buun, acum am inteles. imi trebuie un santafe sau un tuareg pt offroad extrem.
e bine asa? |
#81
Posted 17 January 2009 - 11:48
Giobica, on Sep 1 2008, 15:59, said: Parca am mai raspuns la asta. LC nu e o masina buna. Filmele de pe youtube sunt edificatoare. Cel mai bun in teren accidentat este Touareg apoi vin Land Rover-ele. Japonezii nu se pricep la masini, ei mai mult cu electronica, pescuitul, sumo. Ar exista si un raspuns serios la filmele tale, deci daca mai apar altele noi pe youtube nu ezita sa le mentionezi. Nu cred ca te vom convinge care masina e mai buna (nici nu cred ca te intereseaza) dar poate ne convingi tu sa le vindem sau sa le dam la Remat pentru 3000 RON. Cristiano, dupa vasta experienta cu 4x4 chiar nu stiai ce face un diferential blocabil? Cei care conduceau masinile stiau ? Frate eu am un Freelander 2 si iti spun ca merita toti banii este luat din Germania de la reprezentanta si nu se compara cu cele din tara (cu mult mai ieftin , si pe deasupra il ei si fara TVA) merita toti banii sunt foarte bune si le recomand tuturor celor care vor sa isi cumpere un Freelander 2 model HSE |
#82
Posted 21 January 2009 - 16:24
Scuzati-mi inoportunitatea... dar vad ca acest topic s-a ratacit pe drum.
Constat ca tot la... deja celebrul "versus" s-a ajuns, de unde el trebuia sa fie... un fel de mica initiere in off-road.... pacat. Edited by coq, 21 January 2009 - 16:24. |
|
#83
Posted 08 March 2009 - 23:56
sal. sunt nou pe aici si in off road la fel; am si eu cateva "experiente" de impartasit... Mentineti viteza constanta la urcarea in rampa mai ales pe teren alunecos (zapada, iarba, noroi, etc) altfel s-ar putea sa va treziti cu toate rotile invartindu-se in gol si "sapand" in teren; daca va panicati si apasati frana va veti duce "sanie" in jos si va va fi foarte greu sa restabiliti controlul; recomand cauciucuri tip M/T sau macar M+S lanturi...f. important e sa le ai pe gheata acoperita cu un strat subtire de zapada nu va mai ajuta nici cele mai grozave cauciucuri pt off road; recomand 2 perechi de lanturi (4 buc) pentru maxim de siguranta si minim de palpitatii si nu ma refer la lanturi din aluminiu cumparate din market-uri care se vor rupe la o solicitare mai serioasa... in plus daca ai pe fiecare roata lanturi chiar daca se rupe unul dintre ele mai ai 3
folositi lanturi ca nu se stie si nici nu sunt grau de carat La capitolul masina nici macar nu ma pot lauda cu ceva...am un simplu papuc 4x4 1,9D de retinut: cauciucuri de noroi (MUD) viteza constanta lanturi BUNE nu aruncatii mii de eur pe masini scumpe daca sunteti la inceput in off road; s-ar putea sa va para rau. incepeti cu ceva mai ieftin care daca il avariati macar nu va pare rau... |
#84
Posted 26 March 2009 - 15:04
#85
Posted 26 March 2009 - 15:28
Eu as vrea sa vad chiar si-un Defender preparat facand asta, dar nu se poate. Ala e deja offroad extrem, nu e pentru o masina care are usi si scaune si creature comforts, indiferent de numele din bot.
|
#86
Posted 26 March 2009 - 15:58
Uita-te aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/o7hDh4gr4qU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cel de la inceputul filmuletului - in padure, prin sleauri - este un Jeep Wrangler (e drept, preparat). Fucking crazy Russians ! |
#87
Posted 27 March 2009 - 15:11
|
#88
Posted 26 April 2009 - 09:18
richelieu, on Mar 27 2009, 16:11, said: Pai...inclusiv prima faza..aia cu Niva ... Va salut Cam de multa vreme nu mai este activitate pe aici,se pare ca s-a si derapat putin de la subiect,doresc sa-mi spun si eu parerea. In primul rand pt. o masina de teren conteaza foarte mult tipul anvelopelor, tipul puntilor (rigida/independenta), tipul diferentialelor (simple,blocaj manual,autoblocant),garda la sol, apatament,si nu in ultimul rand puterea motorului (preferabil diesel ). Aceste lucruri le spun dintr-o experienta de multi ani (e drept pe un Aro 244 ) la care reusisem sa adaptez pe fata un diferential cu blocare manuala,iar motorul era un Fiat de 2400cmc cu o volanta usurata cu 5 kg. Am mers si cu masini gen frontera si Toyota,insa ca sa mergi cu aceste masini (ca si propietar ) pe drumuri desfundate sau accidentate -doar de dragul de a demonstra ca ''pot''-nu cred ca se merita (decat daca ai suficienti bani sa iti bati joc de o masina). Am fost martor cand niste baietei (carora le luase taticu masina) incercau sa urce la muntele rosu (catre cladirea instit. seismic (sau cum s-o numi),si in afara de fum din roti si motor nu au reusit,mai intai ca nu stiau decat sa accelereze in nestire ,cu cauciucuri neadecuate (si este vorba de tuareg-care avea si predare lizing lipit pe geam),si unde am urcat cu aro cat a putul motorul fara a pierde aderenta nici o secunda (la 30 m de padure) |
#89
Posted 02 May 2009 - 00:26
Apropo de LC....
1. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lyl7ytk1YIw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 2. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/E0egd7JHH3Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eu zic ca cei care nu au asa ceva ar trebui sa isi cumpere! |
#90
Posted 05 May 2009 - 20:24
Salutare, eu mi-am luat in nov TLC120 si sunt f multumit de ea. Am facut si ceva offroad cu ea dar nu cu teren nashpa ci cu pante mari, peste 38 - 40 grade. Masina nu are nici un fel de preparatie, nu are nici bullbar si nici nu-i pun. Are gumele originale ... Merge de rupe. Nu recunosc un comportament de Toyota in clipurile de la inceputul acestui thred. Sincer. Aici am filmat cateva chestii prin padurile pe unde am haladuit. sper sa va placa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users