Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cutia de viteze automata - distruge masina ?
Last Updated: Dec 15 2013 12:54, Started by
OClaudiu
, Apr 26 2008 21:00
·
0
#271
Posted 07 May 2013 - 12:05
La plecarea in panta smucea, in rest era lina, singurele "hopuri" erau vizibile pe turometru si la ureche.
Aseara am facut experiment intr-o panta destul de pronuntata, am luat piciorul de pe frana si am lasat masina libera, statea ca si cum ar fi legata cu o coarda de un stalp. |
#272
Posted 07 May 2013 - 13:15
Daca vorbesti de panta e ok, face ca la mine cu manuala.
Experimentul se refera la prius, cu motorul electric? Daca da, este firesc, ca doar reduce usor tensiunea la plecarea in jos in panta. Daca ar fi ales varianta franelor ar fi fost mai dificil cu deblocatul lin |
#273
Posted 07 May 2013 - 13:41
Probabil asta a si fost motivul celor de la Toyo sa renunte la sistemul clasic, desi la Prius franele sunt cu actionare electronica si permit o modulatie mult mai buna decat la unele masini clasice, un calculator decide cand si cum sa le aplice si face un amestec permanent intre frana regenerativa si cea mecanica, similar cu sistemul de franare de la metroul din Bucuresti.
Un cunoscut tot ma acreste cu Auto-hold-ul lui de la Passat-ul B6 si cutie DSG, ca il scuteste de statul la semafor cu piciorul pe frana. |
#274
Posted 07 May 2013 - 15:56
Quote Cutia de viteze automata - distruge masina? |
#275
Posted 08 May 2013 - 21:41
#276
Posted 09 May 2013 - 01:40
La panta stiu ca merge, dar pe loc in plan orizontal este mai atractiva, te scuteste de calcatul franei si spartul retinei celui din spatele tau.
|
#277
Posted 16 June 2013 - 09:41
Mai nou, sunt cutii de viteze rorobizate. Adica o cutie manuala care e schimbata de un robot, dar e controlata de computerul masinii.
Da, e mult mai avantajoasa decat una manuala. Soferul e mai atent la drum, viteza si directie. Poate fi si una econimica la capitolul carburant. Sincer, daca as cumpara o masina, as lua una cu cutie automata. |
#278
Posted 12 December 2013 - 11:30
O intrebare am si eu aici: cand schimbi vitezele la o automata, din P in D de exemplu trecand prin R si N e bine ca masina sa fie oprita complet sau se poate schimba si la viteze foarte mici? Multumesc
|
#279
Posted 12 December 2013 - 11:46
Cel mai bine e sa fie oprita complet. De fapt, aceeasi recomandare se aplica si la cutiile manuale.
LE: Asta daca am inteles eu corect intrebarea, pt. ca suna cam ciudat "sa treci din P in D in mers" nu prea ai cum, in P masina, vrei nu vrei, sta pe loc. Edited by ticodriver, 12 December 2013 - 11:47. |
#281
Posted 12 December 2013 - 23:13
Nu prea conteaza, evident, sa nu ai viteza, daca se misca cu 2-3 km/h nu e o problema. Ideal ar fi sa fi pe loc, dar eu obisnuiesc sa trec din R in D sau invers cand masina inca se misca putin, si-mi da voie.
|
#282
Posted 15 December 2013 - 09:52
Bai, ia mai lasati hill holdul ala. M-am dat cu Juke CVT. Sa moara ma-sa daca o sa ma pot obisnui vreodata cu o astfel de cutie ... Am zis ca Honda este un "accident" si ma asteptam la altceva de la asta, recunosc. Bai, si ce-o mai lauda omul, ca "nu stii sa mergi cu ea", ca "hai sa-ti arat eu cum se merge sportiv", etc ... ... ... O calc si fuge, nu ? Eu asa stiu ... Sau imi scapa ceva ?
Inclin sa cred ca da, CVT-ul distruge motorul. Mai mult de 80% din mers am tinut-o numai in 3500+ ture. Pai normal sa aiba viata mai scurta la un numar de rotatii asa mare. |
#283
Posted 15 December 2013 - 12:54
El ti-a aratat cum merge sportiv cu maneta in S si atunci e normal sa schimbe in ture mari
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users