Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Cutia de viteze automata - distruge masina ?

- - - - -
  • Please log in to reply
282 replies to this topic

#271
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
La plecarea in panta smucea, in rest era lina, singurele "hopuri" erau vizibile pe turometru si la ureche.

Aseara am facut experiment intr-o panta destul de pronuntata, am luat piciorul de pe frana si am lasat masina libera, statea ca si cum ar fi legata cu o coarda de un stalp.

#272
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Daca vorbesti de panta e ok, face ca la mine cu manuala.
Experimentul se refera la prius, cu motorul electric? Daca da, este firesc, ca doar reduce usor tensiunea la plecarea in jos in panta. Daca ar fi ales varianta franelor ar fi fost mai dificil cu deblocatul lin

#273
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Probabil asta a si fost motivul celor de la Toyo sa renunte la sistemul clasic, desi la Prius franele sunt cu actionare electronica si permit o modulatie mult mai buna decat la unele masini clasice, un calculator decide cand si cum sa le aplice si face un amestec permanent intre frana regenerativa si cea mecanica, similar cu sistemul de franare de la metroul din Bucuresti.

Un cunoscut tot ma acreste cu Auto-hold-ul lui de la Passat-ul B6 si cutie DSG, ca il scuteste de statul la semafor cu piciorul pe frana.

#274
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,160
  • Înscris: 28.06.2005

Quote

Cutia de viteze automata - distruge masina?
Nu! Utilizatorul distruge maşina.

#275
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,082
  • Înscris: 09.01.2007

View Postconnectorxp, on 07 mai 2013 - 13:41, said:


Un cunoscut tot ma acreste cu Auto-hold-ul lui de la Passat-ul B6 si cutie DSG, ca il scuteste de statul la semafor cu piciorul pe frana.

Da, functioneaza si la pornirea din panta.

#276
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
La panta stiu ca merge, dar pe loc in plan orizontal este mai atractiva, te scuteste de calcatul franei si spartul retinei celui din spatele tau.

#277
Kortana

Kortana

    POWERED BY MICROSOFT !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,221
  • Înscris: 24.11.2010
Mai nou, sunt cutii de viteze rorobizate. Adica o cutie manuala care e schimbata de un robot, dar e controlata de computerul masinii.
Da, e mult mai avantajoasa decat una manuala. Soferul e mai atent la drum, viteza si directie.
Poate fi si una econimica la capitolul carburant.
Sincer, daca as cumpara o masina, as lua una cu cutie automata.

#278
KIFTI

KIFTI

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 17.09.2013
O intrebare am si eu aici: cand schimbi vitezele la o automata, din P in D de exemplu trecand prin R si N e bine ca masina sa fie oprita complet sau se poate schimba si la viteze foarte mici? Multumesc

#279
ticodriver

ticodriver

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,342
  • Înscris: 02.09.2005
Cel mai bine e sa fie oprita complet. De fapt, aceeasi recomandare se aplica si la cutiile manuale.
LE: Asta daca am inteles eu corect intrebarea, pt. ca suna cam ciudat "sa treci din P in D in mers" nu prea ai cum, in P masina, vrei nu vrei, sta pe loc.

Edited by ticodriver, 12 December 2013 - 11:47.


#280
KIFTI

KIFTI

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 17.09.2013
da, nu m-am exprimat eu corect, era din R in D

#281
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,680
  • Înscris: 30.01.2006
Nu prea conteaza, evident, sa nu ai viteza, daca se misca cu 2-3 km/h nu e o problema. Ideal ar fi sa fi pe loc, dar eu obisnuiesc sa trec din R in D sau invers cand masina inca se misca putin, si-mi da voie.

#282
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Bai, ia mai lasati hill holdul ala. M-am dat cu Juke CVT. Sa moara ma-sa daca o sa ma pot obisnui vreodata cu o astfel de cutie ... Am zis ca Honda este un "accident" si ma asteptam la altceva de la asta, recunosc. Bai, si ce-o mai lauda omul, ca "nu stii sa mergi cu ea", ca "hai sa-ti arat eu cum se merge sportiv", etc ... ... ... O calc si fuge, nu ? Eu asa stiu ... Sau imi scapa ceva ?

Inclin sa cred ca da, CVT-ul distruge motorul. Mai mult de 80% din mers am tinut-o numai in 3500+ ture. Pai normal sa aiba viata mai scurta la un numar de rotatii asa mare.

#283
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004
El ti-a aratat cum merge sportiv cu maneta in S si atunci e normal sa schimbe in ture mari

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate