Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cutia de viteze automata - distruge masina ?
Last Updated: Dec 15 2013 12:54, Started by
OClaudiu
, Apr 26 2008 21:00
·
0
#163
Posted 19 November 2009 - 13:16
Acuma cu simpatie zic, dar despici firul in 14 Eu cu DSG urc borduri si merg incet, cat de incet vrei tu, pe unde vrei tu. D este suficient, iar daca vrei turatie si mai mare bagi S. E foarte simplu.
|
#164
Posted 19 November 2009 - 13:55
_Smiley_, on 19th November 2009, 12:35, said: pai eu asta intreb: ce faci tu (din postura de sofer) pentru a urca o bordura? presupun ca pui masina langa bordura, apesi pe acceleratie, dar ce se intampla dupa ce roata urca pe bordura? ridici tu repede piciorul de pe acceleratie, se simte ea si reduce automat viteza, trebuie sa apesi tu pe frana? |
#165
Posted 19 November 2009 - 14:11
Cand nu gasesc loc de parcare "in fata", trebuie sa trec printr-un coridor foarte ingust catre parcarea "din spate". Daca merg pe acolo cat sa nu ating peretele din dreapta cu bara cand iau virajul, zgarii rau janta din stanga de o bordura. Asa ca de fiecare data incalec bordura aia ca sa nu zgarii janta. dar cum locul dintre coltul barei din fata si zid ramane de vreo 5 cm, merg mega incet. Asa ca las masina sa mearga cat stie ea de incet cu ralantiul, opresc de tot cand dau cu caiuciucul de bordura aia - in timpul asta bara din fata este la 2 degete de zid - apoi incep sa accelerez usurel, masina se urca pe bordura, las acceleratia si ciupesc un pic de frana ca sa nu las masina sa "cada" de pe bordura ca nu cumva din inertie sa dau cu bara de zid. dupa asta totul e ok, ca deja indrept rotile si pot merge normal. Scuze, nu pot sa filmez chestia, ca trebuie sa fiu atent rau, nu am destule maini si pentru camera si pentru volan.
Attached Files |
#166
Posted 19 November 2009 - 14:11
ma, dar greu mai scoate omul informatii de la voi
sa inteleg ca stie cutia automata cand e cazul sa jongleze cu puterea si viteza, astfel incat sa nu sara masina de nebuna dupa ce ai urcat bordura? atunci e bine. |
#167
Posted 19 November 2009 - 14:14
nu cred ca "jonglat" e cuvantul, dar chiar nu am avut nici un fel de probleme cu dozarea puterii.
|
#168
Posted 19 November 2009 - 14:16
Nu, nu stie singura. Trebuie sa iei nitel piciorul de pe acceleratie. Ca si la manuala: o turezi nitel si lasi ambreiajul, apoi il calci rapid. Ei bine, la automata o turezi nitel si apoi iei piciorul de pe acceleratie.
|
#169
Posted 19 November 2009 - 14:18
Asa cum stii sa jonglezi cu ambreiajul asa o sa stii sa jonglezi si cu acceleratia +/- frana. O sa stii cat si cum sa apesi
|
#170
Posted 19 November 2009 - 14:31
_Smiley_, on 19th November 2009, 14:11, said: ma, dar greu mai scoate omul informatii de la voi sa inteleg ca stie cutia automata cand e cazul sa jongleze cu puterea si viteza, astfel incat sa nu sara masina de nebuna dupa ce ai urcat bordura? atunci e bine. DSG face mult mai multe, 'invata' stilul de mers al soferului, chiar si in D schimba la alta turatie dupa cum dai talpa, face frana de motor etc. |
#171
Posted 19 November 2009 - 16:18
buntzi, on 19th November 2009, 05:41, said: Apesi pe accelerator? Marius3k, on 19th November 2009, 14:16, said: Nu, nu stie singura. Trebuie sa iei nitel piciorul de pe acceleratie. Ca si la manuala: o turezi nitel si lasi ambreiajul, apoi il calci rapid. Ei bine, la automata o turezi nitel si apoi iei piciorul de pe acceleratie. Exact. Nu va "sari" inainte, nu o ia razna. Un pic de acceleratie, urci bordura si iei piciorul de pe acceleratie |
#172
Posted 01 December 2009 - 12:21
eu conduc un civic sedan 1.8 ES AT si credeti'ma e o placere sa conduci asa masina cu asa motor si transimie.
in afara de consum, care foarte mare in conditiile orelor de varf din bucuresti :13-14-15%, aceasta masina este raiul pe pamant pt orice sofer. se adapteaza perfect fiecarui stil de a conduce, chiar si pt cei cu pasiune pt MT, avand posibilitatea de a schimba tu vitezele de pe clapetele de pe volan. |
#173
Posted 02 December 2009 - 20:35
overseas, on 19th November 2009, 14:31, said: DSG face mult mai multe, 'invata' stilul de mers al soferului, chiar si in D schimba la alta turatie dupa cum dai talpa, face frana de motor etc. Orice automata, chiar si cele in trei trepte de acum 2o ani faceau acelasi lucru. Nu invata nimic de la sofer. |
#175
Posted 03 December 2009 - 07:05
#176
Posted 03 December 2009 - 07:12
X-plane, on 2nd December 2009, 22:35, said: Orice automata, chiar si cele in trei trepte de acum 2o ani faceau acelasi lucru. Nu invata nimic de la sofer. |
#177
Posted 03 December 2009 - 10:15
Da, unele cutii retin anumiti parametri in memoria temporara la fel cum face si ECU la cam toate masinile moderne.
Mie-mi place automata + RWD, asa fain te distrezi! |
#178
Posted 03 December 2009 - 10:17
#179
Posted 04 December 2009 - 10:51
X-plane, on 3rd December 2009, 08:05, said: Nu invata nimic. Oricum din documentul aratat de tine reiese ca are niste programe electronice care sunt apelate in functie de modul in care folosesti transmisia. Edited by leoangi, 04 December 2009 - 10:55. |
#180
Posted 06 January 2010 - 04:26
X-plane, on 3rd December 2009, 07:05, said: Nu invata nimic. Oricum din documentul aratat de tine reiese ca are niste programe electronice care sunt apelate in functie de modul in care folosesti transmisia. DSG-ul invata. Dupa cum zice si OVERSEAS este vorba de Fuzzy Logic. Daca mergi calm cu ea schimba economic, nu se tureaza aiurea. Cand o calci prima oara dupa 5-10km de mers calm ii ia pana si 2 secunde sa ajunga din treapta 5 (60km/h) in treapta 2-3 si sa manance asfaltul. Dupa 2 cicluri de "talpa" din senin, o lasi la 60km/h si culmea e ca nu mai merge in treapta a 5-a la 1400RPM, ci sta in treapta 3-4 la 1900-2200RPM. Daca vede ca nu mai vrei... dupa vreo 30 de secunde trece iar la modul "chill". Pentru restul senzatiilor, sa fie si cutia pregatita, motorul si turbina in cuplu exista Sport M-am dat pe gheata cu ea a mers perfect... din Drive in Reverse si invers fara sa opresc (in timpul alunecarii) si nu a smucit, carait, etc. s-a comportat excelent! Nu as renunta la DSG in favoarea cutiei manuale. Inca ceva... iarna pe gheata sau zapada plecarile sunt super. Se ridica piciorul de pe frana si practic se pleaca la turatia de ralanti la care motorul dezvolta aproximativ 45Nm (2.0TDI 140CP) Ultima chestie oarecum offtopic iarna daca se schimba inferioara pentru frana de motor pe gheata, masina are grija sa reduca viteza atat cat ii permite aderenta. Chestie valabila la masinile VAG cu ESP! Edited by Spider1, 06 January 2010 - 04:32. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users