Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

2 euro litrul de ulei la Metro!

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
108 replies to this topic

#91
nano_thrust

nano_thrust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 10.08.2007

 romaximusro, on May 8 2008, 22:16, said:

mi-am facut stocul pentru urmatoarele 2 luni de atunci :) cat o mai ajuns uleiul? zicea unu ca 9 lei :)
s-a stabilizat la 7-8 lei :P da daca vrei unu de "marca" tre sa dai peste 9 lei.
vor sa ajunga neaparat pretul rotund(10 lei)

Edited by nano_thrust, 12 May 2008 - 15:13.


#92
JJOne

JJOne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.08.2006
Pretul la ulei a crescut cu 50% in primele 4 luni ale anului 2008. Ma bate gandul sa-mi iau o duba si sa merg sa cumpar 3-4 tone de ulei din Ucraina.

#93
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Cine vrea să achiziționeze ulei din semințe de floarea soarelui, ambalat în PET de diverse capacități, este liber să o facă de pe piața liberă, la preț de sub 1 euro / litru.
Chiar și de la intermediari, se pot obține prețuri de circa 0,95 Euro - 1 Euro / litru.

Pentru a nu mă certa Gtk pentru că nu dau referințe, postez și niște referințe:

We sell refined sunflower oil  for human consumption in one Litre PET Bottles.
origin Spain:       20.000MT/Month x 12 Month Price CIF ASWP USD 1.299 per MT
origin Argentina: 12.500MT/Month x 12 Month Price CIF ASWP USD 1.399 per MT
http://www.alibaba.c...onsumption.html

Our company is trading in the Thailand. We accordingly make the following offer :
1. Product name :  Refined sunflower oil
2. Quantity :Minimum 5,000 MT
3. Port of destination
4. Name of loadport :
4. Packing : 1 LT (12 Bottles per 1 Carton)
5. Payment : Irrevocable,Confirmed,Transferable L/C at sight of 100% invoice value by first prime bank
6. Shipment : First shipment within 30-60 days after receive the workable buyer's L/C
7. Price :1,550 $US/MT ON CIF ASWP
http://www.alibaba.c...flower_Oil.html

Place of origin: Argentina
Model No: 70072392
Fob Price: FOB aswp Other 1350~1675
Port: aswp
Payment Terms: L/C,T/T
Minimum Order Quantity: 50 Metric Ton PRICES: CAN BE MODIFIED,without advice.
Supply Ability: 1500 Metric Ton per   Day
Package: A- 0,90lt.;1lt.;2lt.;3lt.;5lt., pet bottles in cartoons.  B- 20lt.; 200lt in steel or pvc-drums;flexitanks 25MT in containers 20'; 40'.
Delivery Time: 30,45 days after agreement.
Brand Name: Eigenfeld
http://www.alibaba.c...flower_Oil.html

Refined sunflower oil in 1,2,3 lt pet bottle: 842$/mt cif middle east ports.
Origin: Ukraine, payment: L/c irrev, at sight%100, delivery is in 25 days max, pb: %2 max, there is also sgs supply.
http://www.alibaba.c...flower_Oil.html

Acum fiți pe fază :
Urmează surpriza emisiunii.
O firmă românească vinde ulei la export cu prețul de ...... senzațional .... 1420 USD/tonă.
Ce tîmpiți !!!
Dacă ar ști cu cât se vinde în Metro, nu ar mai vinde atât de ieftin. Ce stupizi !
Dacă ei vând cu 1420, oare cu cât cumpără ?
Dacă niște neica nimeni au acces la aceste prețuri, oare Metro nu poate avea acces ?
Dacă are acces, atunci de ce mama dracului își pune adaos de 150% ?
Grele întrebări.

http://www.alibaba.c...flower_Oil.html

Firma este aceasta:

  
Our company was founded in 2001 in Romania.

Our main bussines is: Military Equipment`s and Civilian Product`s for Europe. Our company is a Military Company which is a producer for Military Equimpent`s, in the past of years our company was sign and
completed many Commercial and Development deal with powerful company, in this Countries such as: Turkey, Belgium, Israel, Gulf, Arab Countries, Romania, also our company have strong contact`s with Kenya
Administration and other Countries. At first of this year our company became Mandate Seller for this Product`s, such as: Urea N46, Black TEA, Saudi Light Crude Oil, Gas Oil D2, Oil Mazut 100

OPTOTECHNOLOGIES SA
Military Equipment`s, 3D Design Catia / Solit Works, Optics /
Optronic`s, Saudi Light Crude Oil Export, Urea N46 Export, Black Tea
Export, Oil Mazut Export, Gas Oil D2 Export, Oil Sunflower Export  

Bucharest Sector 5, B-dul Mihail Kogalniceanu, Nr. 49, SC B, Flor 5, Ap 68 A ,, Bucharest, Romania Zip: 050108
http://www.advanced-sistems.com

Main Customers:
Test Metrix Inc, Sabiex International S.A, RomArm S.A, Border Police of Romania, Romanian Army. ;)
Factory Location: Romania,Kenya,Gulf,Arab Countries  :huh:

-----------------------------------------------------------

Aceștia sunt doar intermediari, nu vânzători la prima mână.
La fabrică este mai ieftin de 1000 USD/tona de ulei rafinat, ambalat la PET, infoliat în bax și paletizat.

După cum spuneam, există o discrepanță foarte mare între prețul de cumpărare și cel de vânzare, la raft, diferență care nu se justifică prin eventualele costuri suplimentare, legate de ambalare,
întrucât acest ulei vine gata ambalat, pregătit a fi pus pe raft.
Un lanț de hypermarketuri, cu multe magazine, nu văd ce problemă ar avea să cumpere 10000 de tone pe lună și să le împrăștie prin rețea.
Dacă ar practica adaosuri de 10 - 20%, pe cât se spune, ar trebui să vândă uleiul cu cel mult 4,5 RON, hai să zicem 5 RON.

Edited by tomaso, 13 May 2008 - 21:19.


#94
JJOne

JJOne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.08.2006
Posibil ca pentru importuri de ulei din afara UE sa existe accize. Plus ca se mai adauga transportul din Dubai/Thailanda...

#95
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

 JJOne, on May 14 2008, 10:25, said:

Posibil ca pentru importuri de ulei din afara UE sa existe accize. Plus ca se mai adauga transportul din Dubai/Thailanda...

Un container de 40', plin cu peturi de ulei, pe paleți, are cam 25 de tone și costă  34.000  USD.
Transportul  până la Constanța costă ( cel mult ) 3100 - 3150 USD. Mai punem BAF, CAF, manipularea din port, inspecția, etc și ajungem  la 3500 USD . De acolo pleacă direct către punctele de desfacere,așa că mai adăugăm un cost mediu de 850 USD ( cu mijloacele proprii de transport ) sau 1250 USD ( cu autocamioane închiriate ).
Total 38.500 USD
Asta înseamnă un plus de 13 - 14%.
Așadar, la 1350 USD pe tonă, avem un preț de 1540 - 1550 USD/tona preț la , adică aproximativ 1 Euro/kg.

Nu știu dacă sunt accize vamale la uleiul de floarea soarelui.
http://ec.europa.eu/...Description=yes

#96
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

 tomaso, on May 14 2008, 21:59, said:

Un container de 40', plin cu peturi de ulei, pe paleți, are cam 25 de tone și costă  34.000  USD.
Transportul  până la Constanța costă ( cel mult ) 3100 - 3150 USD. Mai punem BAF, CAF, manipularea din port, inspecția, etc și ajungem  la 3500 USD . De acolo pleacă direct către punctele de desfacere,așa că mai adăugăm un cost mediu de 850 USD ( cu mijloacele proprii de transport ) sau 1250 USD ( cu autocamioane închiriate ).
Total 38.500 USD
Asta înseamnă un plus de 13 - 14%.
Așadar, la 1350 USD pe tonă, avem un preț de 1540 - 1550 USD/tona preț la , adică aproximativ 1 Euro/kg.

Nu știu dacă sunt accize vamale la uleiul de floarea soarelui.
http://ec.europa.eu/...Description=yes
deci baietii destepti castiga de rup...

#97
gafton26

gafton26

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 153
  • Înscris: 08.08.2006
Solutie: Ne reprofilam pe uleiul de palmier.

Acesta este mult mai sanatos decat cel de floarea soarelui. Desi este adus din import e putin mai ieftin decat uleiul clasic produs in Romanica.

Ulei de palmier

Ce dreq noi depindem de ei sau ei de banii nostri ?

#98
Scumpicuta

Scumpicuta

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 559
  • Înscris: 27.10.2007
Asta s-a dorit.
Ca oamenii sa renunte la uleiul de floarea soarelui in avantajul celui sau celor care importa ulei de palmier...
Care nici macar nu este de palmier...

#99
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
e ceva de uleiul ala, cat e litrul?

#100
Scumpicuta

Scumpicuta

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 559
  • Înscris: 27.10.2007
Uleiul asta e cel mai bun pe care il poti gasi in Romania.

Diletantul de mai sus, care vinde si el niste ulei, habar n-are ce mina de aur este Liqui Moly.

In primul rand, calitatea germana isi spune cuvantul, eu il schimb la 15000 km si nici macar nu devine malos sau negru.

Mai mult, toti piratii au ochii pe bidoanele cu Castrol, Mobil sau alte firme, asa ca poti sa fii sigur ca nu e ulei de porumb in bidon...

Pretul e extrem de mic, pentru ca au vanzari enorme...

#101
ozrind

ozrind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.12.2006
Tu ai citit despre ce se discuta aici?

#102
arcond

arcond

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,116
  • Înscris: 15.11.2006

 ozrind, on May 18 2008, 10:07, said:

Tu ai citit despre ce se discuta aici?
Ca n-are  voie omu sa bea un pahar , o halba sau o sticla de ceva ... acolo , ca doar e vikend !
:D

#103
ozrind

ozrind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.12.2006
Doar sa nu bea din ce a spus pe acolo, Castrol....

#104
Scumpicuta

Scumpicuta

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 559
  • Înscris: 27.10.2007
Scuzati, am confundat uleiurile...

Postul meu de mai sus trebuia aici :
http://forum.softped...p;#entry4589044

#105
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
ca sa vezi ca unii folosesc ulei comestibil la motor si ulei de motor pentru salate...

#106
manitu

manitu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 696
  • Înscris: 04.12.2007
http://www.expres.ro...amas-fara-bani/

Tribunalul Municipiului București a declarat Societatea Metro Cash and Carry România insolventă.

Sentința a fost dată după ce firma Toneli, care aprovizionează Metro cu ouă, a cerut în instanță plata restanțelor pentru marfa livrată. Datoria se ridica la 50.000 de euro.

  Decizia tribunalului a fost luată pe 16 mai și nu este una definitivă. Astfel Metro poate să facă recurs.  

  Instanța a cerut un raport asupra cauzelor și împrejurărilor care au dus la neplata datoriilor. Tribunalul a mai decis ca nici o sumă de bani să nu mai fie retrasă sau transferată din conturile Metro, fără acordul unui judecător sau a unui administrator.

#107
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

 manitu, on May 27 2008, 15:44, said:

http://www.expres.ro...amas-fara-bani/

Tribunalul Municipiului București a declarat Societatea Metro Cash and Carry România insolventă.

Sentința a fost dată după ce firma Toneli, care aprovizionează Metro cu ouă, a cerut în instanță plata restanțelor pentru marfa livrată. Datoria se ridica la 50.000 de euro.

  Decizia tribunalului a fost luată pe 16 mai și nu este una definitivă. Astfel Metro poate să facă recurs.  

  Instanța a cerut un raport asupra cauzelor și împrejurărilor care au dus la neplata datoriilor. Tribunalul a mai decis ca nici o sumă de bani să nu mai fie retrasă sau transferată din conturile Metro, fără acordul unui judecător sau a unui administrator.
na si tu cu ouale...altu cu ulei de masina...ce mai urmeaza?

#108
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Este exact ce încerc să spun. Acest episod este o ilustrare perfectă.

Lanțurile de hypermarketuri au căpătat obiceiul ( prost ) să învârtă doar banii producătorilor și le pute să vină cu bani de acasă.
Aroganță dusă la extrem, mârlănie și ghiolbanism de dâmbovița.

Nemții de la Metro ar trebui să fi știut că dacă pui un român la conducere, acesta va încerca să tragă țepe, să facă la bani, sau să șantajete.

Ok, să vă spun care a fost faza, așa cum bănuiesc eu, știind felul cum se lucrează cu românii, atunci când vine vorba despre afaceri.
Patronii fabricii de ouă nu au dat dreptul și de aceea au fost întârziați cu banii.
Nici când metro a fost dat în judecată, aceștia nu au binevoit să realizeze că morcovul le penetrează anusul lor scârbos, pe principiul că ei sunt metro, au anusul ca betonul armat, mâncațaș , au influență și l-i  se rupe p*l* de judecători.

Iată un exemplu de prsotie tipic românească și mai iată de ce firmele serioase nu își pun manageri români.
________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________

Cazul Toneli-Metro nu este singular in Romania si pare sa fie unul dintre episoadele razboiului dintre producatori si lanturile de hipermarketuri. Companii precum Selgros, Mega Image, Carrefour sau Altex au fost chemate in instanta de catre producatori, care incearca sa isi recupereze datorii de milioane de euro. Reprezentantii producatorilor sustin ca marii retaileri nu isi platesc producatorii pentru ca folosesc banii pentru speculatii financiare. De cealalta parte, producatorii apeleaza la instanta doar in cazuri extreme deoarece se tem ca vor ramane fara comenzi din partea lanturilor de hipermarketuri.

Un exemplu asemantor litigiului Toneli-Metro este si procesul dintre compania Rio Bucovina si Carrefour Romania. In acest caz distribuitorul, Rio Bucovina, care pe anul trecut a raportat o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro, a actionat in instanta Carrefour pentru o presupusa datorie de aproape 140 000 de euro. “Carrefour a refuzat luni de zile plata acestei sume, astfel incat am considerat ca singura solutie pentru recuperarea datoriei este sa ii actionam in instanta”, a explicat Raluca Andronache, consilierul juridic al Rio Bucovina. Procesul este in acest moment pe rolul Tribunalului Bucuresti.

Producatorii cer falimentul sau recurg la somatii de plata

Pentru a-si recupera datoriile, producatorii (in special din domeniul alimentatiei) au ales doua cai: solicitarea in instanta a falimentului (cazul Toneli-Metro) sau somatiile de plata. Alte procese de faliment au mai fost inregistrate si in tara:

  • Retailerul Mega Image, membra a Delhaize Group, este chemat in instanta intr-un proces in care BMS Comert solicita falimentul lantului de supermarketului pentru a recupera o datorie.
  • Compania Contfin Liquidation a cerut falimentul Selgros pentru neplata unor datorii. Procesul judecat la Brasov a fost castigat de catra Selgros.
  • La Piatra Neamt, Austral Trade a chemat in instanta Altex pentru neplata unor datorii. Procesul se judeca pe fond la Judecatoria Piatra-Neamt
Sorin Minea, presedintele Romalimenta, Federatia Patronala Romana din Industria Alimentara, a explicat pentru HotNews.ro de ce retaileri din Romania nu isi onoreaza la timp contractele cu furnizorii. “Sunt situatii in care, ca producator, astepti luni de zile dupa bani. Pentru retailer este cel mai profitabil credit. Sa ne gandim ca se strange o suma de 5 milioane de euro, bani care trebuie platiti catre producatori; acesti bani sunt tinuti in conturi o luna sau doua. Profiturile sunt imense si intra in buzunarul conducerii acesor lanturi de magazine”, a explicat Sorin Minea.  

De asemenea, presedintele Romalimenta sustine ca uneori retaileri nu platesc producatorii si utilizeaza banii pentru a face specula. “De exemplu, daca sa zicem ca leul trece printr-o perioada de depreciere, hipermarketurile tin banii in conturi si cumpara valuta, dupa care, cand leul revine, o convertesc”, a mai explicat presedintele Romalimenta. Sorin Minea afirma ca si el, in calitate de distribuitor, are un proces cu Selgros. “Au o datorie de 170 000 de lei. Abia dupa ce am deschis proces au inceput sa plateasca. Aceasta este singura solutie pentru a recupera datoriile, cel putin acum”, a mai declarat Minea.

De ce isi permit retailerii sa nu plateasca

Potrivit presedintelui Romalimenta, lanturile de hipermarketuri au impus pe piata contracte extrem de paguboase pentru producatori. “In contractele incheiate cu producatorii, hipermarketurile au impus clauze cu penalitati in cazul in care nu livrezi marfa la timp sau cantitatea solicitata, dar nu sunt clauze pentru intarzierea platii. Eu, de exemplu, am incercat sa impun o clauza de acest gen si mi s-a aruncat contractul in fata”, a declarat Sorin Minea.

El a mai explicat ca inainte de a ajunge in instanta pentru a-si recupera banii, un producator este obligat sa participe la o conciliere cu lantul de hipermarketuri. “Aici de multe ori se ajunge la discutii de genul, da avem o datorie la tine de 1,7 miliarde, dar iti platim peste o luna un miliard, pentru ca 300 de milioane a fost retur, nu am vandut marfa, mai sunt taxele de raft. Problema este la producatorii mai mici, pentru care poate 30-40 mii de euro reprezinta veniturile pe o saptamana”, a mai declarat Minea.
Presedintele Romaliment a mai explicat ca multi dintre producatori accepta acesta situatie pentru ca odata ce intra in conflict cu un lant de magazine risca sa ramana cu marfa in depozite.            
                  
http://economie.hotn...i-datoriile.htm                                                                                                                                      [ http://economie.hotnews.ro/images/new/pixel.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by tomaso, 29 May 2008 - 09:48.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate