Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
romsgeor

romsgeor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2007
Am considerat necesar acest topic pentru ca am vazut, ca la Suzuki cel putin, s-au pus in discutie aproape toate modele de la noi. Lipsea ..... sau nu am gasit eu tocmai GV.
Ca posesor de asa ceva....as fi bucuros sa aflu si de la altii , pareri, experiente traite sau auzite, care sa aiba in centru performantele sau nonperformantele lui GV, model mai nou sau mai vechi..!
Deasemeni.... poate ce accesorii utile ar fi de luat, ce fel de tunning de facut...etc


#2
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
cel mai complet suv la pretul lui. din pacate se cam invarte intr-un cerc vicios. cred ca 90% din cei care isi iau SUVuri nu au vazut macar pe strada un GV model nou ca de showroom nu mai vorbesc.
nu sunt multe pe strada - nu vrea nimeni sa faca experimente pe banii lui . daca nu face nimeni experimente, nu le vezi pe strada :) .

culme e ca fac totusi experimente cu super luxury  :lol:  ala powered by mitsubishi  :D

LE: tuning nu cred ca ajuta la o masina grea cum e GV.
iar ca "tunning" poti sa-i pui un bullbar care la o adica poate sa faca diferenta dintre vatamare corporala din culpa si omor din culpa.

performante-- pentru un 1.6 cred ca e de ajuns :) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8N-jCgLKI7U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by undercoverbrother, 30 January 2008 - 16:42.


#3
romsgeor

romsgeor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2007

 undercoverbrother, on Jan 30 2008, 16:33, said:

cel mai complet suv la pretul lui. din pacate se cam invarte intr-un cerc vicios. cred ca 90% din cei care isi iau SUVuri nu au vazut macar pe strada un GV model nou ca de showroom nu mai vorbesc.
nu sunt multe pe strada - nu vrea nimeni sa faca experimente pe banii lui . daca nu face nimeni experimente, nu le vezi pe strada :) .

culme e ca fac totusi experimente cu super luxury  :lol:  ala powered by mitsubishi  :D

LE: tuning nu cred ca ajuta la o masina grea cum e GV.
iar ca "tunning" poti sa-i pui un bullbar care la o adica poate sa faca diferenta dintre vatamare corporala din culpa si omor din culpa.

performante-- pentru un 1.6 cred ca e de ajuns :) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8N-jCgLKI7U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ai dreptate (sau cel putin asta este si parerea mea in legatura cu "cel mai complet suv la pretul lui".....dar nu cred ca e vorba de teama de experimente... ci mai degraba faptul ca nefiind un unic importator..(dupa cite stiu eu sint vre-o 4 sau 5... mai nou) nimeni nu da banii sa-l promoveze...(si sa profite altii!) Eu am mai vazut pe starda in ultima perioada... ce-i drept nu ca "Touaregii...sau Santa Fe-ii" dar cit de cit....!
Cind spuneam de tuning ma gindeam la motor... am vazut pe site-uri din Elvetia si Germania... niste "chestii" care se pun la motor si cica i-ar creste puterea la 140 CP (este vorba de diesel 1.9) si cuplu la 330Nm..... "Agregatul " in sine nu costa mult, dar interesant este ce urmeaza dupa.... ca fiabilitate si uzura..?!
Bull baruri si alte "fonfleuri" le poti pune si pe "Dacie" la o adica.... eu ma refeream la blocante, etc (poate o bara cu troliu incorporat...)
Nu prea am inteles totusi de ce spui ca e o masina grea.... mai ales ca dai exemplu varianta 1.6.... Ai dreptate , nu e o masina usoara... dar totusi 1.6 mie mi se pare cam putin lasind la o parte ca e benzina...!!!

#4
u2_2

u2_2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 02.07.2006
Suzuki face masini exceptionale, iar GV este o masina super ok. Noul GV chiar arata super fain...

#5
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
pai daca un 1.6 scoate monstrul din noroi, un diesel cred ca face mult mai multe. asta era ideea.
tuningul respectiv se face la masini mai usoare iar cresterea de putere e la turatii mari(cred). masinile grele au nevoie de putere la turatie mai mici. poate mai cari ceva. poate o mai scoti de pe sosea. oricum, nu stiu cat, cum si daca cresterea aia de putere influenteaza comportamentul motorul la turatii medii-joase. in rau bineinteles.
despre troliu, nu stiu ce sa zic. daca o aduci in situatia de a avea nevoie de troliu cred ca iti cam bati joc de ea. nu e facuta chiar pentru chestii extreme.
parerea mea.

Edited by undercoverbrother, 03 February 2008 - 09:20.


#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
1.9-ele ala din cate stiu eu e un dci Renault, deci s-ar putea ca sa poata fi marita puterea si prin programe de tuning pentru 1.9 dci

#7
Sandox

Sandox

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 28.01.2007

 romaximusro, on Feb 3 2008, 09:30, said:

1.9-ele ala din cate stiu eu e un dci Renault, deci s-ar putea ca sa poata fi marita puterea si prin programe de tuning pentru 1.9 dci

1.9 DDiS este defapt motorul 1.9 Multijet de la Fiat(regasit pe modele precum Alfa Romeo 147,159,Fiat Grande Punto,Sedici,Bravo,Croma,Doblo,IdeaMultipla,Lancia Musa) ,motor folosit in urma colaborarii GM-Fiat si pe modele Opel (Astra,Vectra,Zafira) Saab(9-3,9-5) Cadillac (BLS) si chiar Suzuki (SX-4,Grand Vitara).
Asadar in coditiile actuale ale evolutie pietei auto si al globalizarii ,colaborarile dintre constructorii de automobile pentru reducerea costurilor si cresterea eficientei duc la situatii in care un motor poate fi regasit si pe o masina din clasa mica si pe una din clasa medie sau chiar pe un SUV.

#8
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
http://www.adevarul....mai-bine/166984 , e de provenienta Renault.

#9
Sandox

Sandox

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 28.01.2007
romaximus ai dreptate m-am uitat in catalog motorul 1.9 Multijet de la Fiat e doar la Suzuki SX4 am avut impresia ca il folosesc si pe Grand Vitara oricum si in cazul acestuia se aplica cam aceeasi logica tinand cont de faptul ca motorul 1.9 dCI de la Renault e folosit pe Megane ,Laguna ,Scenic, ceea ce nu inseamna ca e un motor ,stiu eu, slab ba dimpotriva motorul mi se pare foarte ok cel putin la Megane si Laguna se achita bine de sarcini acuma problema ar interveni la Grand Vitara,pe care recunosc nu l-am condus pana acum, pt ca este cu cca 200 de kg mai greu decat Laguna ceea ce ar putea sa afecteze prestatiile.
Am avut ocazia sa vad o Grand Vitara mai de aproape si nu pot sa zic ca m-a impresionat ba din contra aspectul bordului e cam auster (plasticul folosit nu prea mi-a placut ) desi per total masina mi-a lasat o impresie generala de robustete.
Dupa parerea mea pretul de 31 599 de euro cu TVA pentru varianta Navi,care are cam tot ce iti trebuie, mi se pare bun comparativ cu oferta Mitshubishi sau Toyota.

#10
romsgeor

romsgeor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2007
Poate ca ai dreptate Sandox in ceea ce priveste bordul si materialele folosite, cu toate ca personal (ca posesor de GV, de asta zic ca poate fi subiectiva parerea..) nu mi se pare chiar asa! Bordul chiar imi place, mai ales ca , ceasurile nu se vad decit cu cheia in contact.....(au inprumutat tehnologia de la Toyota...) Sigur ca nu se ridica la pretentiile unui ML sau X5.... dar nici pretul!! Pe de alta parte , la un SUV (cu toate ca aici ar fi putin de discutat....daca chiar il putem baga in clasa asta..) bordul trebuie sa fie un picut mai serios si mai simplu..... Materialele.....nu mi se par atit de proaste....dar inca o data spun s-ar putea sa fiu subiectiv!
In ce priveste clasa SUV, pentru ca veni vorba.... GV parerea mea , nu l-as incadra aici.... mai repede intre un SUV si un OffRoader.....si am sa ma explic:
SUV-ul este, dupa mine reprezentat perfect de SantaFe.....(noul).....,din cite stiu acesta nu are reductor...si nu are central blocabil! Sigur ca nu numai astea doua chestii fac dintr-un SUV un OffRoader... dar una este sa le ai... si alta sa nu ! De aceea zic ca dupa mine....lasind la o parte performante , etc, nici noul Freelander nu prea e SUV... cu toate ca este incadrat acolo! Ar fi o clasa, care imi place sa cred, fiecare la nivelul marcii, pastreaza inca un strop din ce inseamna offroaderul veritabil, atita doar, cit sa nu alunge definitv iubitorii de SUV-uri.... si in acelasi timp sa atraga si pe cei care vor un pic mai multa adrenalina!(prin noroaie , ape, si zapezi..)
Poate ma insel.....!?

Cit priveste motorul....Renault.... cred ca aici (asa cum spun cam toate revistele de specialitate) Suzuki a cam dat-o in bara...! Putea alege ceva mai bun, mai aproape de ce inseamna Dieselul azi....! Cu toate ca se pare ca Japonezii au mai modificat cite ceva prin el, pe ici pe colo....(de exemplu la momentul aparitiei, Renault nu echipa masiniile cu acest motor cu filtru de particule) totusi, se putea gasi ceva mai bun si mai "tacut" si mai puternic un pic, macar 140CP cu un cuplu de 330 - 350 Nm. Nu e rau nici asa... dar ...! (cum s-ar spune nemultumitului i se i-a darul...)  Ceea ce este de retinut... parerea mea ca , cu aceasta masina greu poti sa ramai blocat undeva (cu cauciucuri adecvate), asta doar daca ,nu vrei neaparat sa o suspenzi, sau ....sa o rastorni pe undeva...!

#11
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
filtru de particule exista pe 1.9dci insa nu in romania. eu zic ca motorul e destul de bun are deja 300 Nm la o putere de 129 cp . Ar fi putut avea o oferta de motor mai mare (ma gandesc de exemplu la 2.0 dci 175 cp , care are deja 380 Nm) insa probabil ar fi ridicat pretul masinii destul de mult si probabil s-au gandit ca nu va fi cerut.

#12
tsp_ul

tsp_ul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.12.2006
Ca posesor de Suzuki GRAND Vitara, un TD de 1998cc, cu motor Mazda, fabricat in anul 1998, pot spune ca din punct de vedere reclama si promovare pe piata, comparativ cu alte 4x4, inclusiv japoneze, SUZUKI GV a fost si este aproape uitat. Si este pacat. Dupa patru ani de utilizare, inclusiv pe drumuri foarte grele, pot spune ca este una din cele mai fiabile masini pe care le-am condus. Si am o varsta... iar meseria mea de baza este constructia de automobile.
    E adevarat. Are un interior auster( cel putin modelul pe care il am eu). NU este o masina de super viteza. Nu este o masina de super fite. Nu este foarte cunoscuta. Nu vezi multe pe strada. Dar: e fiabila, super sigura in functionare, cu un consum politicos ( circa 9 in oras si putin sub 7 afara), tratata super anticorosiv, nici prea mare nici prea mica, nepretentioasa la toate  capitolele; pentru un familist caruia ii place muntele o recomand cu caldura.
   Tot din pacate, nu gasesti un service care sa se priceapa. Nici macar la simple lucrari de intretinere. Iti trebuie mult curaj ca sa-i lasi sa-ti schimbe chiar si o curea de ventilator. Iar la service-ul reprezentantei...preturile sunt de neimaginat. Ex: schimbarea discurilor de frana fata si a placutelor de frana, cu piesele lor + manopera, aproape 20 milioane lei vechi! Acum trebuie sa schimb cureaua distributiei si ma gandesc cu groaza la amatorismul cu care se lucreaza chiar in service-ul reprezentantei....care la o discutie preliminara mi-au dovedit ca habar nu au despre ce este vorba la acest tip de motor!
    Noul GV s-a inscris cerintelor noi de piata, renuntand la unele avantaje dar adaugand altele. Cresterea importanta a puterii (si implicit a vitezei in cazul nostru) duce la solicitari mult mai mari a subansamblurilor, unor uzuri mai mari cu urmari usor de ghicit la capitolul fiabilitate si consumuri marite.. Electronica este adusa la zi, cu beneficii certe (bord, faruri, control functionare motor si anexe etc)

#13
LC_TM

LC_TM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 02.10.2007
Sper ca nu e vorba de Sara Motors,unde acum 4-5 ani o revizie la un Swift ma costa 5milioane de lei vechi.  ;)

#14
romsgeor

romsgeor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2007

 tsp_ul, on Feb 27 2008, 19:42, said:

Ca posesor de Suzuki GRAND Vitara, un TD de 1998cc, cu motor Mazda, fabricat in anul 1998, pot spune ca din punct de vedere reclama si promovare pe piata, comparativ cu alte 4x4, inclusiv japoneze, SUZUKI GV a fost si este aproape uitat. Si este pacat. Dupa patru ani de utilizare, inclusiv pe drumuri foarte grele, pot spune ca este una din cele mai fiabile masini pe care le-am condus. Si am o varsta... iar meseria mea de baza este constructia de automobile.
    E adevarat. Are un interior auster( cel putin modelul pe care il am eu). NU este o masina de super viteza. Nu este o masina de super fite. Nu este foarte cunoscuta. Nu vezi multe pe strada. Dar: e fiabila, super sigura in functionare, cu un consum politicos ( circa 9 in oras si putin sub 7 afara), tratata super anticorosiv, nici prea mare nici prea mica, nepretentioasa la toate  capitolele; pentru un familist caruia ii place muntele o recomand cu caldura.
   Tot din pacate, nu gasesti un service care sa se priceapa. Nici macar la simple lucrari de intretinere. Iti trebuie mult curaj ca sa-i lasi sa-ti schimbe chiar si o curea de ventilator. Iar la service-ul reprezentantei...preturile sunt de neimaginat. Ex: schimbarea discurilor de frana fata si a placutelor de frana, cu piesele lor + manopera, aproape 20 milioane lei vechi! Acum trebuie sa schimb cureaua distributiei si ma gandesc cu groaza la amatorismul cu care se lucreaza chiar in service-ul reprezentantei....care la o discutie preliminara mi-au dovedit ca habar nu au despre ce este vorba la acest tip de motor!
    Noul GV s-a inscris cerintelor noi de piata, renuntand la unele avantaje dar adaugand altele. Cresterea importanta a puterii (si implicit a vitezei in cazul nostru) duce la solicitari mult mai mari a subansamblurilor, unor uzuri mai mari cu urmari usor de ghicit la capitolul fiabilitate si consumuri marite.. Electronica este adusa la zi, cu beneficii certe (bord, faruri, control functionare motor si anexe etc)
In ceea ce priveste amatorismul celor din service ..... daca te referi la B&S.... nu stiu ce sa-ti spun.... mie nu mi s-a parut....dar nu sint de meserie asa cum zici ca esti tu. (deci poti judeca in cunostinta de cauza) ! Eu am facut doua revizii obligatorii din 10 in 10 mii de kilometri...si pot sa spun ca dpdv pret.. este in limita celorlalti dealeri de auto...! cca 10 mil. lei vechi.! (aici a intrat uleiul care chiar daca ei nu ar fi folosit Mobil... l-as fi cumparat eu... deci cam acelasi pret...cca 4.5-5 milioane vechi...restul evident fiind manopera plus filtre...ulei , aer, polen....) La un Logan... din ce-mi spun prietenii o revizie de 10 mii de kilom. costa in jur de 7-8 milioane...! Asa incit... nu mi se pare ca la Suzuki ar fi exagerat (asta nu inseamna ca nu e mult...!) Mi-au facut ceva... care dupa cite am intels a fost "ordin" de la Suzuki Mare... o chestie din fabricatie probabil..... care facea ca martorul luminos pentru  filtru de particule sa se tot aprinda...(foarte des)....iar acum aceasta problema a disparut...(daca nu i-or fi scos firul ca sa nu mai vezi.... dar nu cred.!
Este o mare schimbare la B&S... (in bine) de ceva timp....Acum vre-o trei patru ani... era un dezastru..!
Cit priveste fiabilitatea modelului nou fata de cel vechi ... vom vedea... eu cel putin sper sa fie aceeasi...! Oricum si modelul "vechi" mie personal mi-a placut si imi place in continuare.....cu toate ca evident cel nou este mai ..."nou"...!

#15
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 romsgeor, on Feb 29 2008, 09:09, said:

In ceea ce priveste amatorismul celor din service ..... daca te referi la B&S.... nu stiu ce sa-ti spun.... mie nu mi s-a parut....dar nu sint de meserie asa cum zici ca esti tu. (deci poti judeca in cunostinta de cauza) ! Eu am facut doua revizii obligatorii din 10 in 10 mii de kilometri...si pot sa spun ca dpdv pret.. este in limita celorlalti dealeri de auto...! cca 10 mil. lei vechi.! (aici a intrat uleiul care chiar daca ei nu ar fi folosit Mobil... l-as fi cumparat eu... deci cam acelasi pret...cca 4.5-5 milioane vechi...restul evident fiind manopera plus filtre...ulei , aer, polen....) La un Logan... din ce-mi spun prietenii o revizie de 10 mii de kilom. costa in jur de 7-8 milioane...! Asa incit... nu mi se pare ca la Suzuki ar fi exagerat (asta nu inseamna ca nu e mult...!) Mi-au facut ceva... care dupa cite am intels a fost "ordin" de la Suzuki Mare... o chestie din fabricatie probabil..... care facea ca martorul luminos pentru  filtru de particule sa se tot aprinda...(foarte des)....iar acum aceasta problema a disparut...(daca nu i-or fi scos firul ca sa nu mai vezi.... dar nu cred.!
Este o mare schimbare la B&S... (in bine) de ceva timp....Acum vre-o trei patru ani... era un dezastru..!
Cit priveste fiabilitatea modelului nou fata de cel vechi ... vom vedea... eu cel putin sper sa fie aceeasi...! Oricum si modelul "vechi" mie personal mi-a placut si imi place in continuare.....cu toate ca evident cel nou este mai ..."nou"...!

la partea boldata prietenii iti spun prost. dar sa nu polemizam pe asta. la ce masina te-a costat revizia 10 milioane la fiecare 10k km? vitara? e benzina sau diesel?

#16
andrudav

andrudav

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 29.02.2008
Am citit ce s-a scris pana acum, si as dpori si eu mai multe informatii sau macar un sfat.
Sa-mi cumpar un GV diesel sau nu?
Cam cum este cu intretinerea sidaca au fost cazuri de probleme majore pana acum?

#17
romsgeor

romsgeor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 15.03.2007

 romaximusro, on Feb 29 2008, 09:55, said:

la partea boldata prietenii iti spun prost. dar sa nu polemizam pe asta. la ce masina te-a costat revizia 10 milioane la fiecare 10k km? vitara? e benzina sau diesel?
La Grand Vitara 1.9 DDIS (deci diesel)...... asta ti-o pot dovedi cu facuri...!
Cit priveste revizia la Logan... nu te contrazic....iti spun din auzite...! (care o fi realitatea D-zeu cu mila...)

 andrudav, on Feb 29 2008, 16:04, said:

Am citit ce s-a scris pana acum, si as dpori si eu mai multe informatii sau macar un sfat.
Sa-mi cumpar un GV diesel sau nu?
Cam cum este cu intretinerea sidaca au fost cazuri de probleme majore pana acum?
Din punctul meu de vedere (ca posesor de asa ceva...) merita toti banii...! De intretinere am scris mai sus....nu mi se pare exagerat de scump...iar probleme majore deocamdata nu am avut..(sper nici pe viitor) Ca sa fii pe deplin edificat... ar trebui sa mai vorbesti si cu altii care au altceva, apropiat ca pret..si eventual sa te duci se le vezi sau sa le testezi.....apoi sa decizi singur....! Cel putin GV-DDIS, la o utilizare normala (ma refer la "normalitatea" unui 4x4, adica sa o mai scoti cind si cind si pe aratura dar nu exagerat,nu numai in oras sau pe sosea..) se comporta foarte bine, consum relativ normal (combinat :70%oras si restul afara) 9.5-10% ...confort bun... are tot ce-ti trebuie chiar mai mult ... (din punctul meu de vedere) , e destul de mare dar nu exagerat...
Acum important este si ce vrei sa faci cu ea....! Pentru off road extrem... nu cred ca e bine...pentru viteza, deasemeni......deci pina la urma totul se rezuma la utilitate si placere....Succes!

#18
choixalacreme

choixalacreme

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 07.03.2005
Detin una bucata  Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS, doritorii de informatii pot sa caute posturi mai vechi. Sau sa intrebe iar :-)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate