Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

NU MAI CUMPARATI DE LA PC GARAGE !

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
251 replies to this topic

#1
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005
Nu va luati nimic de la PC GARAGE ca eu am cumparat un sistem de 5400 ron de la ei prin 22 august,  pe 13 decembrie mi s-a ars sursa SIRTEC 500 W cu toate protectiile mamei ei cu tot si nici pana acum nu mi-au acordat garantia. Am lasat computerul mergand singurel si cand m-am intors era stins, si nu pornea. Cand am fost cu el in garantie, mi-a desfacut geamul ala lateral de la carcasa si cu toate ca era sistemul meu bijuterie .. chiar o bijuterie ...  mi-a lasat partea aia de carcasa sa cada pe jos de la 40 de cm de parca era o bucata de gunoi ... un second hand :| ... Am sunat de nenumarate ori la ei dar fara niciun rezultat. Ba se scuzau ca au fost sarbatorile si n-au lucrat, ba ca o sa ma sune cand afla mai multe informatii (si nu au mai sunat) etc etc ... NU ACORDA GARANTIE !! ...  3 luni si jumatate de avut computerul, o luna si jumatate si se mai aduna de fara sa pot folosi nici macar o chestie la el pentru ca n-am sursa ... sursa a fost 250 ron .. n-a fost una d-aia pocnitoare -_-   ... am depus reclamatie la ei ... fara vreun rezultat .. acum intentez proces prin Protectia Consumatorului  ... grrrrr :angry:

Abia dupa ce am pus posturile astea si le-am facut reclama proasta s-au sinchisit sa ma sune si sa ma ameninte ca de ce am pus posturile, mi le-au sters si au avut tupeul sa ma intrebe care e nemultumirea mea. Dupa ce ca in contract scrie ca in termen de 20 de zile lucratoare sunt obligati sa imi acorde garantia, a inceput cel de la telefon sa-mi spuna vrajeli ca nu i-a venit de la importator sursa si sa imi spuna: "conform legii pot tine in service componenta 10 % din perioada de garantie acordata acelei componente"  , care e 2 ani la sursa ...  dar daca el mi-o tine mie 3 luni de zile !?!? ...   ce se intampla cu garantia intregului sistem ?!?!  3 luni de zile dispar asa din pura incompetenta si incercare de pacalire a clientului a lor ?!  .. inadmisibil ....   sterge-ti-mi toate posturile,  pana nu primesc despagubire morala, financiara pentru daunele faptului ca mi-ati taiat accesul la computer cand eu lucrez la acel computer,  eu voi continua sa spun adevarul si firmulitza voastra va disparea de pe piata.


Mai bine dati un pic mai mult si luati de la cineva mai serios ...  mult mai serios ! ...   pe facturile lor chiar vad ca au ca si capital social 200 ron :| .. adica exact cat este necesar sa deschizi o firma. Iar sediul este se pare intr-un sat din judetul Buzau, o casa :|  ...    ca sa nu mai zic de greselile profesionale de asamblare a computerului cand mi l-au trimis cand l-am cumparat .. un harddisk era asezat OBLIC !! ...  si era totusi "indesat" acolo cum trebuie, deci nu ca a uitat sa-l puna .. asa a vrut idiotul sa-l bage acolo ...  doamne ce frustrati de incompetenti platiti cu salariul minim pe economie sunt  :cursing:X-( x-( X-(


ASTA NU ESTE PC GARAGE,  ESTE PC GARBAGE

Edited by Enoeth, 25 January 2008 - 12:50.


#2
artistul_x

artistul_x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,062
  • Înscris: 08.05.2007
ai avut alta sursa disponibila sa poti face o proba?
din cate stiu eu, daca s-a intamplat sa pice sursa, cel mai probabil a picat singura.
le trimiteai doar sursa, pt ca garantia e pe componente.
apoi asteptai sa ti-o repare/inlocuiasca.

daca depasea aceasta operatiune numarul de zile scrise pe certificatul de garantie, sunai la ei sa ii intrebi ce si cum.
daca tot refuzau sa raspunda, ii actionai imediat cu tot ce prevede legea(aici nu ma pricep).

#3
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005

 artistul_x, on Jan 25 2008, 12:50, said:

ai avut alta sursa disponibila sa poti face o proba?
din cate stiu eu, daca s-a intamplat sa pice sursa, cel mai probabil a picat singura.
le trimiteai doar sursa, pt ca garantia e pe componente.
apoi asteptai sa ti-o repare/inlocuiasca.

daca depasea aceasta operatiune numarul de zile scrise pe certificatul de garantie, sunai la ei sa ii intrebi ce si cum.
daca tot refuzau sa raspunda, ii actionai imediat cu tot ce prevede legea(aici nu ma pricep).

N-ai citit ? Am fost cu unitatea la ei in bucuresti si m-au tratat de parca adusesem un gunoi si imi faceau nush ce favor ca se si uitau la el. Mi-au testat unitatea cu alta sursa. Nici macar nu s-au uitat pe un monitor sa vada daca booteaza si intra in sistem. Am facut CISCO si stiu ca exista si riscul sa pice si altceva inafara de sursa si de-aceea trebuie sa verifici ca intra in sistem si ca sursa e singura afectata. Le-am spus !!! Si mi-a spus ignorant ala din service ca garanteaza el ca nu e altceva stricat.  

Si daca ESTE si altceva, cine-mi plateste taxi-ul sa merg de unde stau eu momentan in bucuresti pana la ei ca m-a costat 20 de lei sa ajung acolo !!! ...

:huh:   <_<  :cursing:

Asta am facut :

Quote

daca depasea aceasta operatiune numarul de zile scrise pe certificatul de garantie, sunai la ei sa ii intrebi ce si cum.
daca tot refuzau sa raspunda, ii actionai imediat cu tot ce prevede legea(aici nu ma pricep).

N-au raspuns, le-am dat vreo 10 telefoane si emailuri si nu comunicau. Am anuntat OPC-ul si incep demersurile sa-mi recuperez si paguba lipsei de calculator din cauza nesimtirii lor hotzesti ...   Dar abia dupa ce am postat pe Wishlisturile lor patzania mea si le-am facut o serioasa reclama negativa, la o ora ma suna unu sa ma ameninte ....   ca ce-am postat ....  si ca de unde ca era un harddisk pozitionat oblic ....   :cursing:   Si mi-a spus ca e alegerea mea daca vreau sa continui demersurile cu OPC si ca intr-o saptamana va fi gata sursa ... si ca e de vina importatorii cica care etc etc  :angry:

Traim in Romania dar asa ceva eu nu voi tolera ...  niciodata.  Fie ma despagubesc ei consistent fie las OPC-ul sa le dea o amenda usturatoare de zeci de milioane si sa-mi dea mie portia mea ceruta ca despagubire. Daca sunt destepti vor incerca sa musamalizeze totul, insa asemenea comportament profesional nu va rezista prea mult in lume. N-are cum. Omul se satura la un moment-dat de atata rahat in jur.

Edited by Enoeth, 25 January 2008 - 12:58.


#4
artistul_x

artistul_x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,062
  • Înscris: 08.05.2007
vad ca ai multe pe suflet.  :P

let's make it simple, ca sa ma lamuresc si eu.

1. pe ce data ai trimis sursa la ei?

2. ce scrie EXACT in certificatul de garantie privind service/reparatii/inlocuiri?

3. cand ai sunat si ce a zis OPC-ul sau altcineva ce se ocupa cu legea?

#5
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005

 artistul_x, on Jan 25 2008, 13:12, said:

vad ca ai multe pe suflet.  :P

let's make it simple, ca sa ma lamuresc si eu.

1. pe ce data ai trimis sursa la ei?

2. ce scrie EXACT in certificatul de garantie privind service/reparatii/inlocuiri?

3. cand ai sunat si ce a zis OPC-ul sau altcineva ce se ocupa cu legea?

1) 13 decembrie

2)  In maxim 20 de zile lucratoare se va acorda garantia in eventualitatea in care nu prezinta lovituri fizice, etc
     Unitatea n-am lasat-o la ei ca au spus ca nu au unde sa tina in stoc asemenea lucruri voluminoase insa am lasat si predat sursa. L-am intrebat de 5 ori pe prostu ala care mi-a zgariat nitel carcasa cand mi-a lasat-o sa cada, "Cand primesc sursa din garantie" ??  si mi-a raspuns ca voi primi un SMS cand va fi gata si estimativ intre 5-10 zile lucratoare.

Au trecut peste 30 de zile lucratoare si nimic !! Banuiesc ca daca nu mi-ar fi acordat garantie macar mi-au fi spus lucrul acesta si macar mi-ar fi dat sursa asa cum era inapoi.

3) Acum o saptamana si fie investigheaza ei in ritmul lor, fie ii contactez mai departe ca sa dau eventuale documente aditionale, astfel permitandu-mi mie sa imi primesc si despagubirea ceruta si sa fiu tinut la curent cu evolutia demersurilor. Culmea este ca PC garage are pe website si site-ul unde poti face reclamatii atat la ei cat si la OPC !!! .. de parca se asteptau ca vor fi asa ceva, sau poate cere legea ... sau poate patronul vrea sa mearga lucrurile bune dar daca ii plateste p-aia ingrozitor, este evident ca si calitatea serviciilor vor fi mizere.

Uite site-urile: http://www.pcgarage.ro/cum-cumpar/

(la sectiunea de: Reclamatii

Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre:

    * PC Garage, folosind formularul online sau numerele de telefon afisate pe pagina de contact.
    * Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, la oficiul din judetul dvs. de resedinta sau online la aceasta pagina. "

http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=178

Vorbim daca vreti mai incolo ca am niste drumuri de facut.

#6
HelllBoy

HelllBoy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,175
  • Înscris: 03.01.2007

 Enoeth, on Jan 25 2008, 12:56, said:

N-ai citit ? Am fost cu unitatea la ei in bucuresti si m-au tratat de parca adusesem un gunoi si imi faceau nush ce favor ca se si uitau la el. Mi-au testat unitatea cu alta sursa. Nici macar nu s-au uitat pe un monitor sa vada daca booteaza si intra in sistem. Am facut CISCO si stiu ca exista si riscul sa pice si altceva inafara de sursa si de-aceea trebuie sa verifici ca intra in sistem si ca sursa e singura afectata. Le-am spus !!! Si mi-a spus ignorant ala din service ca garanteaza el ca nu e altceva stricat.  

Si daca ESTE si altceva, cine-mi plateste taxi-ul sa merg de unde stau eu momentan in bucuresti pana la ei ca m-a costat 20 de lei sa ajung acolo !!! ...

:huh:   <_<  :cursing:

Asta am facut :



N-au raspuns, le-am dat vreo 10 telefoane si emailuri si nu comunicau. Am anuntat OPC-ul si incep demersurile sa-mi recuperez si paguba lipsei de calculator din cauza nesimtirii lor hotzesti ...   Dar abia dupa ce am postat pe Wishlisturile lor patzania mea si le-am facut o serioasa reclama negativa, la o ora ma suna unu sa ma ameninte ....   ca ce-am postat ....  si ca de unde ca era un harddisk pozitionat oblic ....   :cursing:   Si mi-a spus ca e alegerea mea daca vreau sa continui demersurile cu OPC si ca intr-o saptamana va fi gata sursa ... si ca e de vina importatorii cica care etc etc  :angry:

Traim in Romania dar asa ceva eu nu voi tolera ...  niciodata.  Fie ma despagubesc ei consistent fie las OPC-ul sa le dea o amenda usturatoare de zeci de milioane si sa-mi dea mie portia mea ceruta ca despagubire. Daca sunt destepti vor incerca sa musamalizeze totul, insa asemenea comportament profesional nu va rezista prea mult in lume. N-are cum. Omul se satura la un moment-dat de atata rahat in jur.


nu renunta la OPC , cum au stiut sa ia banii asa trebuie sa stie sa ofere seriozitate , trebuie sa plateasca si ei ceva amenzi ca sa inteleaga ce inseamna respectul fata de clienti .


sa va spun un secret ? 5-6 angajati de la mediadot au fost dati afara , din cauza mai multor nemultumiri ale clientilor . deci se poate .

tzin minte cu astral upc pana nu si-au luat mii de amenzi de la OPC nu s-au invatat ... acum sunt pe drumul cel bun  dar departe de adevar .

asa si cu pc garbage


P.S. hai ca m-ai speriat ci sirtecul ala ca acel model il am si eu (dar cumparat dela alt magazin "de renume mondial"), si chiar imi aduc aminte ca a fost momente cand il porneam si nu pornea semnal spre video , doar coolere etc se aprindeau , si trebuia sa-l inchid si sa-l repornesc .

Edited by HelllBoy, 25 January 2008 - 13:54.


#7
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005
Da, trebuie forjat bine de tot in ei daca patronul nu pune piciorul in prag sau a plecat din start de la ideea de a trata neprofesional clientela.

Parerea mea este ca nu musti mana care te hraneste, dar unii nu pricep acest lucru ..

#8
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006
si eu care ma gandeam sa iau un CPU de la ei.... adio!

#9
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Eu voiam sa iau un Samsung 226BW de la ei si le-am specificat clar ca vreau sa desfac pachetul inainte sa-l platesc sa ma asigur ca e sigilat. Ma suna unul si incheiem verbal tranzactia, iar cand ii reamintesc de doleanta mea pe care o scrisesem in comanda ramane inmarmurit si a refuzat categoric spunandu-mi ca oricum in 10 zile il pot returna si imi primesc integral banii inapoi. Probabil alea 10 zile erau de fapt vreo 10 zile jupiteriene ca si in cazul patitului de mai sus. Am mai cumparat online si niciodata nu am platit inainte sa desfac coletul. Abia acum inteleg de ce era atat de speriat si revoltat.
Eu voiam sa iau de la ei vreo jumatate de sistem: placa de baza, noul procesor E8400, o placa video 8800 GT sau HD 3870, 4 GB memorie, o sursa. Evident ca nu mai au.
Avantajul meu e ca am niste prieteni buni la turbozone in Iasi si imi dau discount, asa ca nu mai are rost sa ma complic cu "garbage"-uri fantoma de genul asta. Spre exemplu, monitorul l-am luat tot cu 1100 ron cat era si la pc garbage.
E pacat pt ca lumea asociaza toate magazinele online cu astefel de gunoaie ca pc garbage dupa ce se frige o data. E pacat pt ca sunt sigur ca sunt si firme serioase care practica un astfel de comert mai ieftin si mai rentabil pana la urma pt noi, consumatorii.

#10
AsterX

AsterX

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 888
  • Înscris: 03.01.2007

 Enoeth, on Jan 25 2008, 12:43, said:

Nu va luati nimic de la PC GARAGE ca eu am cumparat un sistem de 5400 ron de la ei prin 22 august, pe 13 decembrie mi s-a ars sursa SIRTEC 500 W cu toate protectiile mamei ei cu tot si nici pana acum nu mi-au acordat garantia. Am lasat computerul mergand singurel si cand m-am intors era stins, si nu pornea. Cand am fost cu el in garantie, mi-a desfacut geamul ala lateral de la carcasa si cu toate ca era sistemul meu bijuterie .. chiar o bijuterie ... mi-a lasat partea aia de carcasa sa cada pe jos de la 40 de cm de parca era o bucata de gunoi ... un second hand :| ... Am sunat de nenumarate ori la ei dar fara niciun rezultat. Ba se scuzau ca au fost sarbatorile si n-au lucrat, ba ca o sa ma sune cand afla mai multe informatii (si nu au mai sunat) etc etc ... NU ACORDA GARANTIE !! ... 3 luni si jumatate de avut computerul, o luna si jumatate si se mai aduna de fara sa pot folosi nici macar o chestie la el pentru ca n-am sursa ... sursa a fost 250 ron .. n-a fost una d-aia pocnitoare -_- ... am depus reclamatie la ei ... fara vreun rezultat .. acum intentez proces prin Protectia Consumatorului ... grrrrr :angry:

Abia dupa ce am pus posturile astea si le-am facut reclama proasta s-au sinchisit sa ma sune si sa ma ameninte ca de ce am pus posturile, mi le-au sters si au avut tupeul sa ma intrebe care e nemultumirea mea. Dupa ce ca in contract scrie ca in termen de 20 de zile lucratoare sunt obligati sa imi acorde garantia, a inceput cel de la telefon sa-mi spuna vrajeli ca nu i-a venit de la importator sursa si sa imi spuna: "conform legii pot tine in service componenta 10 % din perioada de garantie acordata acelei componente" , care e 2 ani la sursa ... dar daca el mi-o tine mie 3 luni de zile !?!? ... ce se intampla cu garantia intregului sistem ?!?! 3 luni de zile dispar asa din pura incompetenta si incercare de pacalire a clientului a lor ?! .. inadmisibil .... sterge-ti-mi toate posturile, pana nu primesc despagubire morala, financiara pentru daunele faptului ca mi-ati taiat accesul la computer cand eu lucrez la acel computer, eu voi continua sa spun adevarul si firmulitza voastra va disparea de pe piata.


Mai bine dati un pic mai mult si luati de la cineva mai serios ... mult mai serios ! ... pe facturile lor chiar vad ca au ca si capital social 200 ron :| .. adica exact cat este necesar sa deschizi o firma. Iar sediul este se pare intr-un sat din judetul Buzau, o casa :| ... ca sa nu mai zic de greselile profesionale de asamblare a computerului cand mi l-au trimis cand l-am cumparat .. un harddisk era asezat OBLIC !! ... si era totusi "indesat" acolo cum trebuie, deci nu ca a uitat sa-l puna .. asa a vrut idiotul sa-l bage acolo ... doamne ce frustrati de incompetenti platiti cu salariul minim pe economie sunt :cursing: X-( x-( X-(


ASTA NU ESTE PC GARAGE, ESTE PC GARBAGE

pe ei , pe mama lor !!! :boxing:  :gunsmilie:  chiar daca iti dau sursa si isi cer scuze pentru inconveniente sa nu te lasi impresionat , ca pe ei i-a durut in c*r de problemele tale, mergi pana la capat. Sunt o gramada de nesimtiti ca ei care pur si simplu isi bat joc de clienti, trebuie sa le puna cineva capac.

#11
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005
Unable to connect

      

      
      
      

      
        
        

          

Firefox can't establish a connection to the server at www.pcgarage.ro.

        


        
        


    *   The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few
          moments.

    *   If you are unable to load any pages, check your computer's network
          connection.

    *   If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
          that Firefox is permitted to access the Web.



S-a intamplat si asta ...  cand mi-au sters din reclama negativa facuta lor ca am zis adevarul, m-au banat pe ip sa intru pe website-ul lor :| am verificat si celorlalti le merge.

Hai ca ma supar rau de tot si cer 5000 ron despagubire  :cursing: <_<  

Let everyone know pc garbage is junk !

#12
AsterX

AsterX

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 888
  • Înscris: 03.01.2007

 Enoeth, on Jan 25 2008, 22:05, said:

Unable to connect













Firefox can't establish a connection to the server at www.pcgarage.ro.








* The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few
moments.

* If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.

* If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.



S-a intamplat si asta ... cand mi-au sters din reclama negativa facuta lor ca am zis adevarul, m-au banat pe ip sa intru pe website-ul lor :| am verificat si celorlalti le merge.

Hai ca ma supar rau de tot si cer 5000 ron despagubire :cursing:  <_<

Let everyone know pc garbage is junk !


daca e asa cum zici sunt niste oameni de tot k*tu'. Incearca si cu alt browser.

#13
Finkregh

Finkregh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 18.02.2007
Si eu am comandat un sistem intreg de la el si dupa ce l-am asamblat am constatat ca nu puteam instala windows, hardul (un Samsung de 500 de GB) era plin de baduri, nu putea fi nici formatat etc.

Am sunat la ei de 10 ori intr-o zi la toate numerele de telefon, nu raspundea nici dracu. Asa ca le-am scris un mail urat de tot cu ANPC, cu instanta civila etc. etc. si a doua zi dimineata m-a sunat directorul lor de vanzari sa discute cu mine problema. Omul a fost foarte politicos cu mine, am trimis hard-ul defect pe banii lor inapoi (asta fiind miercuri) si astazi am primit un Western Digital 5000AAKS in loc, cu scuzele de rigoare, desi in cazul asta chiar n-a fost vina lor sau a importatorului, ci a muncitorilor subnutriti de pe vaporul unde se asambleaza hard-urile de la Samsung.

Oricum, cel putin problema mea au rezolvat operativ si pe barba lor.

#14
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005

 AsterX, on Jan 25 2008, 22:10, said:

daca e asa cum zici sunt niste oameni de tot k*tu'. Incearca si cu alt browser.

Am incercat. Crede-ma .. si pot spune ca ma pricep binisor la calculatoare, ca sa stiu care pot fi eventualele probleme. Cand toate celelalte site-uri merg si nu vrea nici cu www. , nici cu http://www,  nici direct cu http:// ...  ce altceva sa fie ?

#15
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005

 Finkregh, on Jan 25 2008, 22:16, said:

Si eu am comandat un sistem intreg de la el si dupa ce l-am asamblat am constatat ca nu puteam instala windows, hardul (un Samsung de 500 de GB) era plin de baduri, nu putea fi nici formatat etc.

Am sunat la ei de 10 ori intr-o zi la toate numerele de telefon, nu raspundea nici dracu. Asa ca le-am scris un mail urat de tot cu ANPC, cu instanta civila etc. etc. si a doua zi dimineata m-a sunat directorul lor de vanzari sa discute cu mine problema. Omul a fost foarte politicos cu mine, am trimis hard-ul defect pe banii lor inapoi (asta fiind miercuri) si astazi am primit un Western Digital 5000AAKS in loc, cu scuzele de rigoare, desi in cazul asta chiar n-a fost vina lor sau a importatorului, ci a muncitorilor subnutriti de pe vaporul unde se asambleaza hard-urile de la Samsung.

Oricum, cel putin problema mea au rezolvat operativ si pe barba lor.


Crezi ca eu nu i-am amenintat ca depun sesizare la OPC daca nu mi-este rezolvata problema acum 3 saptamani ? ...  trecusera deja o luna si o saptamana si nimic ...  le-am spus ce va urma si tot nimic a fost ...  TACERE TOTALA !!! ...   deja tind sa cred ca asta e furt .. ca pana la urma mi-au sechestrat sursa aia .. fie ca mai merge sau nu ...

Dar nici nu-mi dau seama cum putea sa cedeze o sursa ca aia cand are toate protectiile de anti-supra-voltaj,  anti-cadere de tensiune ,  protectie peste protectie ...   :huh:    doar daca le-or achizitiona de la niste furnizori care le dau lor reboot-urile din magazinele care se respecta :|

#16
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005
Nu puteai opta pentru inlocuirea sursei cu alta, de la alta firma + diferenta daca era cazul?
In genere, daca cumperi un monitor LCD am inteles ca garantia nu se aplica daca ai pana la maxim 5 pixeli "morti". Cum produsul nu-l poti testa inainte de cumparare, in caz ca ai pixeli "morti" poti sa-l dai inapoi si sa ceri restituirea banilor (nu poti apela la garantie pt. ca nu acopera decat peste 5 pixeli "morti")? Am impresia ca conform legislatiei returul bunului nu trebuie justificat.

#17
Enoeth

Enoeth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 28.09.2005

 alex7905, on Jan 25 2008, 22:48, said:

Nu puteai opta pentru inlocuirea sursei cu alta, de la alta firma + diferenta daca era cazul?
In genere, daca cumperi un monitor LCD am inteles ca garantia nu se aplica daca ai pana la maxim 5 pixeli "morti". Cum produsul nu-l poti testa inainte de cumparare, in caz ca ai pixeli "morti" poti sa-l dai inapoi si sa ceri restituirea banilor (nu poti apela la garantie pt. ca nu acopera decat peste 5 pixeli "morti")? Am impresia ca conform legislatiei returul bunului nu trebuie justificat.

La o firma din Ploiesti care e pe piata de peste 10 ani de zile si se respecta, aici e regula de doar 3 pixeli morti, blocati, stinsi, aprinsi.

Cat despre sursa, ei nu mi-au spus niciodata ca mi-ar fi dat banii sau ca sa platesc ceva in plus sa aduca altceva.

De fapt ei nu au NIMIC PE STOC. Ei nu sunt decat niste gainari se pare (scuzati expresia), care decat intermediaza (total incompetent si neprofesional) produse. Iar ce fac ei service este de departe o treaba de .. cel putin amatori ..  daca service-ul lor era intr-o camera de maxim 2x3 metri ... cred ca exagerez. Era mai mica !

Singurele lucruri cu care fura nitel ochii clientilor sunt consola aia PlayStation 2 la care te poti juca cand astepti sa nu-ti faci nervi, si tipa satena cu ochii albastri care fura ochii baietilor de la biroul de informatii, achizitii si relatii cu publicul. In rest iti vine sa te urci pe peretii aia inghesuiti.

Edited by Enoeth, 25 January 2008 - 22:54.


#18
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005

 Enoeth, on Jan 25 2008, 22:52, said:

La o firma din Ploiesti care e pe piata de peste 10 ani de zile si se respecta, aici e regula de doar 3 pixeli morti, blocati, stinsi, aprinsi.

Cat despre sursa, ei nu mi-au spus niciodata ca mi-ar fi dat banii sau ca sa platesc ceva in plus sa aduca altceva.

De fapt ei nu au NIMIC PE STOC. Ei nu sunt decat niste gainari se pare (scuzati expresia), care decat intermediaza (total incompetent si neprofesional) produse. Iar ce fac ei service este de departe o treaba de .. cel putin amatori ..  daca service-ul lor era intr-o camera de maxim 2x3 metri ... cred ca exagerez. Era mai mica !

Stiu ca e vorba de un anumit numeri de pixeli care se accepta ca fiind "nefunctionali".
Majoritate magazinelor virtuale procedeaza asa. Este mult mai economic si profitabil se investesca banii numai in lucruri care deaja au client/cumparator. Acesta este si unul din motivele preturilor mai mici decat la magazinele propiu-zise. Foarte putine lucruri sunt tinute pe stoc, in genere lucruri care ocupa spatiu putin, ieftine sau au cautare. Ca sa-ti faci o parere vezi sectiunea "Lichidari" la site-urile care au aceasta sectiune.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate