In ianuarie Daewoo opreste productia la Matiz
#55
Posted 12 December 2007 - 20:07
#56
Posted 12 December 2007 - 23:20
Probabil ca nu stiai ca maty a fost una dintre cele mai premiate masini, nu-i asa?
|
#57
Posted 12 December 2007 - 23:23
#58
Posted 12 December 2007 - 23:59
1."Best Small Car of the Year" from BBC TV's Top Gear program in the United Kingdom.
2.The program's magazine followed by declaring the Matiz "Best Value Car" in Britain. 3.The British magazine Auto Express named it "Best Small Car" in the magazine's used-car awards. 4.In 1998 the Matiz was named "Best Small Car" by the Italian Automobile Test Institute and readers of the world's largest automobile publication, Quattroruote. 5.Auto Motor und Sport, chose Daewoo's Matiz as one of the top three car brands after a survey of consumers in 13 European countries. 6.The Matiz was also the winner in the small cars segment at "The World's Most Beautiful Automobile of 1998" Uite, ai 6 distinctii. Si da, Matizul a fost desenat de Giorgetto Giugiaro, ma refer la forma lui initiala(Matiz I). Edited by closchkutza, 13 December 2007 - 00:01. |
#59
Posted 13 December 2007 - 00:06
#60
Posted 13 December 2007 - 00:07
#61
Posted 13 December 2007 - 00:09
Mai stiu eu 2 distinctii ale lui "Maty" :
1.Cea mai buna masina craioveana cu motor in 3 pistoane si nume care incepe cu M... 2.Cel mai fiabil Matiz (ma refer la forma lui initiala - Matiz I ) |
#62
Posted 13 December 2007 - 00:16
"The World's Most Beautiful Automobile of 1998"... fie vorba intre noi, aia care l-au desemnat ori erau beti ori nu se mai vindea alta masina in tara aia.
P.S. alexshelby427 Te pricepi colegul, zic sa brevetezi topurile astea pana nu-ti fura cineva ideea Edited by filipxxx, 13 December 2007 - 00:19. |
#63
Posted 13 December 2007 - 00:45
turbo trabannt, on Dec 13 2007, 00:07, said: logan este 5,000USD Car of the Millennium filipxxx, on Dec 13 2007, 00:16, said: "The World's Most Beautiful Automobile of 1998"... fie vorba intre noi, aia care l-au desemnat ori erau beti ori nu se mai vindea alta masina in tara aia. P.S. alexshelby427 Te pricepi colegul, zic sa brevetezi topurile astea pana nu-ti fura cineva ideea la inceputul anilor '90, toate SA-urile foste fabrici comuniste cumparau trofee de genul steaua de aur a calitatii, asa ca un trofeu de cea mai frumoasa masina nu impresioneaza pe nimeni... Edited by H725, 13 December 2007 - 00:48. |
#64
Posted 13 December 2007 - 00:48
H725, on Dec 13 2007, 00:45, said: la inceputul anilor '90, toate SA-urile foste fabrici comuniste cumparau trofee de genul steaua de aur a calitatii, asa ca un trofeu de cea mai frumoasa masina nu impresioneaza pe nimeni... nu mai fiti rai cu ea ca acu e istorie. le: sa nu iasa loganu din productie ca plang juma din soferii patriae noastrae fara autostradae. Edited by turbo trabannt, 13 December 2007 - 00:50. |
|
#65
Posted 13 December 2007 - 00:54
adevarul e ca mi-a placut cind a aparut. am si condus citiva km unul. atit ca nu imi inspira incredere stabilitatea la viteza...
in 2007 o masina fara airbag (matiz 1 vindut in UE avea airbaguri) si cu ratingul ei de securitate nu mai trebuie fabricata... Edited by H725, 13 December 2007 - 00:55. |
#66
Posted 13 December 2007 - 09:06
Premiul pentru cea mai frumoasa masina(la clasa ei, bineinteles) a fost acordat in cadrul salonului auto de la Milano..deci nu are nici o treaba cu Kazahstan-ul sau mai stiu eu ce din ce aberati aici.
Pe topicul asta se poate "admira" cel mai bine caracterul tipic romanesc. Apropo de ratingul se securitate: nu este singura masina care se vinde si care are 3 stele la N-cap..dar ce sa-i faci.. Edited by closchkutza, 13 December 2007 - 09:07. |
#67
Posted 13 December 2007 - 09:18
3 stele euroncap are din cate stiu eu cu 2 airbaguri frontale. ala din romania are 2 airbaguri?
|
#68
Posted 13 December 2007 - 09:23
Are doar unul.
Una este sa critici o decizie tampita luata de niste oameni cretini si alta este sa spui despre o masina ce si-a dovedit fiabilitatea si care a fost apreciata in tari mai spalate decat romania ca este o mare porcarie, bazandu-te pe niste informatii auzite la metrou. Majoritatea celor ce au scris aici n-au saltat in viata lor capota la unul, dar stiu sigur ei ce probleme au, etc, etc. Asa este romanul, pretentios dom`le. Italienilor, care fac masini "urate" le-a placut, la fel si nemtilor si englezoilor, dar pentru romania nu e bun dom`le, rumanu` s-a nascut cu curul in BMW 750i. Edited by closchkutza, 13 December 2007 - 09:27. |
#69
Posted 13 December 2007 - 09:27
deci masinuta nu are 3 stele euroncap cat despre comentat aiurea, fara suparare closhcutza da cred ca incepi sa intelegi unele lucruri
Edited by romaximusro, 13 December 2007 - 09:28. |
|
#70
Posted 13 December 2007 - 09:53
closchkutza, on Dec 13 2007, 09:23, said: Are doar unul. Una este sa critici o decizie tampita luata de niste oameni cretini si alta este sa spui despre o masina ce si-a dovedit fiabilitatea si care a fost apreciata in tari mai spalate decat romania ca este o mare porcarie, bazandu-te pe niste informatii auzite la metrou. Majoritatea celor ce au scris aici n-au saltat in viata lor capota la unul, dar stiu sigur ei ce probleme au, etc, etc. Asa este romanul, pretentios dom`le. Italienilor, care fac masini "urate" le-a placut, la fel si nemtilor si englezoilor, dar pentru romania nu e bun dom`le, rumanu` s-a nascut cu curul in BMW 750i. Tu bei multa cafea, nu? Eu unul sunt convins ca daca lumea aprecia intr-adevar aceasta masina (asa cum era ea, nu mai conteaza), o cumpara iar fabrica nu mai producea pe stoc, ca in vremurile in care se raportau productii-record, dar nevandute. Post editat. Edited by valeriu.b, 13 December 2007 - 10:23. |
#72
Posted 13 December 2007 - 10:23
valeriu.b, on Dec 13 2007, 10:53, said: Tu bei multa cafea, nu? Eu unul sunt convins ca daca lumea aprecia intr-adevar aceasta masina (asa cum era ea, cu o stea NCAP, nu mai conteaza), o cumpara iar fabrica nu mai producea pe stoc, ca in vremurile in care se raportau productii-record, dar nevandute. matizul a tinut fabrica din craiova in viata. pentru clasa mini este o realizare. la o firma unde am lucrat am luat vreo 20 pentru agenti. excelenta masina de oras pt agent. ieftina, consum mic, spatiu cacalau, usor de parcat, piese de schimb garla in schimb de sparkuri se plangeau de confort interior ( mai mica inauntru) si de consum un pic mai mare. agentii intre spark si matiz alegeau matiz masinile au fost bune desi calitatea ei scazuse in ultimii ani. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users