Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

Daewoo Cielo. Pareri pro si contra

- - - - -
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#19
morpheusdj

morpheusdj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,036
  • Înscris: 21.05.2004
de ce nu?

#20
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,986
  • Înscris: 04.08.2003
eu zic k merita avand in vedere kilometrajul. la 5000 ai luat-o

#21
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,120
  • Înscris: 05.12.2002
pt. ca alea din 2000-2003 sunt proaste de bubuie. consum mare, motor NEfiabil, etc.

#22
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,124
  • Înscris: 09.09.2003
singurele cielo-uri  care mai meritau cumparate erau alea aduse din Koreea si asta in 95 ... atunci erau competitive... acu-s niste verse de masini...  depasite moral, facute de romani, consum imens, nu tu ABS nu tu alte optiuni...   la banii aia mai pui ceva si-ti iei ceva Decent de la nemti!

#23
PicuTex

PicuTex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 531
  • Înscris: 14.11.2003

Quote

Originally posted by alex_bulzan
vreau sami cumpar un cielo din 2000 cu 5500eu 18000km...merita

Pai nu se merita deoarece.....
nu poti sti cat de reali sunt ce 18000 km si daca masina se mai afla in garantie , daca are pus ulei oki si cum sa comportat ala cu ea...in  plus un cielo nou euro 3 made 2004 costa doar 6.890E
Bafta

#24
caloyc

caloyc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.03.2007
Am un CIelo Euro 3 GPL din iulie 2006 si in 6 luni la 18 000 km am urmatoarele probleme :

-motorul consuma cu 2 , 3 % mai mult decat scrie in cartea tehnica atat pe benzina cat si pe gaz, adica 12 , 13 % in oras , 9 % in afara iar peste 130 km/h se duce la 10 11 %
-la viraj stanga se aude un zgomot ciudat la roata din dreapta fatza iar mecanicul de la garantzie a zis k nu isi poate da seama de unde  vine zgomotu si a lasato balta...
-o alta problema e una cunoscuta si anume scartzaitul sacaitor al plasticului de la bord
-in primele 2 saptamani sa dus fulia de la clima.. si a trecut vara pana mi-a inlocuit fulia


  in rest e ok .... pe sosea sta excelent... maxim am mers cu ea 165 .... de la 160 urca fff greu dar ar o stabilitate impecabila....
  si este foarte nervoasa pt motorul mic pe care il are.... in cartea tehnica zice k de la 0-100 km/h face 12 sec eu am reusit in 7 si ceva...
motorul e foarte bun doar ca consuma cam mult...

in mare toate problemele se pot rezolva cu exceptia lu una si anume frecatu... de ce freca la viraj stanga ?

#25
crazyAlex

crazyAlex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 547
  • Înscris: 06.02.2007

View Postcaloyc, on Mar 7 2007, 23:40, said:

si este foarte nervoasa pt motorul mic pe care il are.... in cartea tehnica zice k de la 0-100 km/h face 12 sec eu am reusit in 7 si ceva...

Daca iti da unu un Ferrari care prinde 100Km/h in 4 secunde tu prinzi in 2 secunde. Nici nu ma gandesc daca iti cade pe mana un Bugatti Veyron.

#26
spdude

spdude

    Banned at request

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,027
  • Înscris: 04.02.2007
Dubios ca a inviat un thread ca asta,dar fie , eu sunt ANTI cielo total,conduc asa ceva(mai bine zic conduceam ca in asa masina nu ma mai urc cat traiesc) si o pot lua asa:
1) si asta scartaie la viraje,si desi are servo-directie,ma simt ca intr-un sac de rumegus la volanul ei(desi am 1.90 am vizibilitate curioasa) .
2) Legendarele frane - EXECRABILE. Dom`le cred ca si un tren ar opri mai repede decat masina asta. Aveam 40 km/h, conditii de drum USCAT,perfect curat,un alt cielo in fata mea(culmea ironiei),el a franat brusc ,eu am franat cam 1 secunda dupa el(tinand cont ca cielo franeaza incet nu mi-am dat seama ca ala de fapt franeaza de urgenta) ,si m-am vazut mergand lin pana l-am pupat in fund..la propriu...nu a patit nimic(un + ptr ambele cielo`uri,sunt dure ca betonul ),mai putin suporturle mele ptr numar care le-am relocalizat pe sosea.
3)simtul ala de confort sincer nu stiu daca a existat vreodata(prin 99 mergeam des plimbat de unchiul meu cu un cielo si parca era mai rau decat intr`un Oltcit,ca tot era pomenit mai sus), scaunele alea sunt de proasta calitate,se lasa cu timpul,geamurile alea electrice s-au blocat de n ori(masina asta a tatalui meu e din `97 fabricata,in circulatie din 1999 !! go figure,a dormit 2 ani ) scartaie TOT in ea,de la scaun,volan,usa,buton A/C (are si asa ceva:D ) ..oribil..
4)Chiar si cu GPL instalat,e una din cele mai mari consumatoare din clasa ei (10-14% in oras ,8-10 in afara-nu e rau,dar faci des drumuri la alimentat)
5)Motorul devine tot mai puturos cu anii si uzura,poate datorita utilizarii in mare a GPL`ului ...
6)Motorul mai trebuie turat(idem explicatie 5) si devine zgomotos (ati auzit vreodata un cal flatuland intr-o conducta cilindrica in ecou?)
7)Motorul desi de 1.5 (suficient ca si cilindree) si 75 CP pe benzina,la gaz sincer nu stiu daca are 60..cat despre cuplu nici nu mai zic. Porneste a 1-a ca nebuna turata,pleaca repede,dar de aici incolo parca trage o casa , asa greu accelereaza. La deal e durere,se misca de parca ar fi batrana...totusi,motor de 1.5 !!
8)Nu stiu ce vorbeai de stabilitate,dar nu e chiar asa. Ajuta marimea ei si faptul ca e lata,dar nu e asa de stabila ca alte masini la marimea ei..e drept ca la ce pret o gasesti nici nu te astepti la raliu cu Cielo...poate cu un Executive..


Are si cateva plusuri : Ptr o masina de hutza-hutza,care are 160 000,inca merge(dar sa nu crezi ca nu costa intretinerea...la vechimea ei ,schimbi mereu ceva..) E spatioasa,si desi are butelia de gaz in portbagaj,de spatiu nu m-am putut plange..e mai mare decat la Corsa ..Servodirectia aia e simpatica ,dar poti face acorduri muzicale in momentul cand virezi prea tare(servo de generatie veche)

Deci ,2 cielo`uri le cunosc din experienta personala,1 l`am si condus vreo 10 000 km,a fost ultima data cand ma mai urc in asa masina...si mai sunt cateva Cielo`uri ale altora,care`mi impartasesc in proportie de 70% parerea..
Stiu ca pe alt thread criticam vehement Matiz`ul,care tot de Daewoo tine,dar se pare ca Matizul e reusit pe langa fratele sau mai mare..

De modelele "noi" nu pot sa zic,or fi bune(or fi rele) nu stiu... cat despre frecatul la viraje stanga...vezi daca e bine centrata roata(asta nu merge peste 100 ca e pericol sa nu dea transplant de roata cuiva pe marginea drumului) ,lasa roata virata si uita`te daca agata undeva,daca nu,du`te la service sa`ti verifice directia...asta daca vrei sa investesti in ea..
Si culmea e ca lumea cere si 5500 e pe un Cielo din 98 ! am vazut azi afis...cheala ca si suvita lui basescu...

#27
bgMiKe

bgMiKe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 28.01.2006
Am un Cielo de vreo 2 ani (sh, fabricatie decembrie 2000, motor 1.5, un singur ax cu came, vreo 75.000 km la cumparare, unic propietar, carte de service la zi, 5000€).
Pana acum am facut 55.000 km cu ea si in linii mari sunt multumit. La mecanica nu ma pricep, deci nu pot decat sa constat ca ceva nu mai e cum era sau nu prea e bine, fara sa spun si din ce motiv.

Sa le iau si eu pe rand.  

1. Inainte de Cielo am mai condus un Matiz de servici. Nashpa masina ... peste 130-140 km/h era barca, probleme cu telscoapele, ambreiajul si frana. Si era masina noua. Asta cel putin, cum spunea cineva inainte, pare mai stabila la viteze mari. Sau poate sa fie doar o iluzie.

2. Cu consumul sunt maniac ... mai mereu fac plinu oki ca sa aflu in ce stadiu mai e. La drum intins, 3-4 oameni in masina + ceva bagaje, imi consuma undeva intre 7 si 8. Poate urca pana la 8.15-8.20 cu AC-ul pornit. In oras, e drept, ia cam multicel. Mi-a ajuns si la 12%, vara cu AC.

3. Scartaitul plasticelor .... super enervant. Mai ales pe drumuri proaste devine de nesuportat (zona cu probleme mi se pare a fi cea a radioului/comenzi ventilatie).

4. Franele ... nu sunt cele mai bune si se cam vede lipsa ABS-ului. Cu timpul insa te inveti si daca nu e super din scurt poti frana.  Depinde acum si cat sunt de intretinute: placute, schimb ulei, aerisire.

5. Scaunele ... tre sa le schimb. De fapt ar fi trebuit de cand am luat-o. Si eu si fostul propietar suntem voluminosi ... si se vede.  In rest mi se pare ok ca spatiu/vizibilitate. Am mers si in Logan si in Opel astra si in seat leon.  

6. Pana acum, probleme am avut cu sonda lambda. In vremea aia imi consuma in draci, dar si-a revenit dupa ce am schimbat-o. De vreo 5-6 luni imi merge "in suturi", mai ales in oras ca la drum intins nu se simte. Am fost cu ea la service si la mecanic si inca nu se stie care e motivul. Unii spun ca ar fi de la benzina proasta, altii de la pompa de benzina. Cred ca pana la urma, cand fac rost de bani, schimb pompa si o sa aflu daca e de la ea sau nu.
O alta buba pe care am descoperit-o prin iarna e ca nu prea mai trage. La deal parca imi moare (am fost de Pasti la Ranca si am ajuns sa urc cu 1-a maxim a 2-a) iar la drum, la 80 km/h ca sa ma bag in depasire tre sa-i dau a 3-a. Ca altfel, daca mai e si tir, sunt cam in caca.  Si nici asta nu ma prind de unde mi se trage ... injectoarele le-am curatat in toamna, avansul l-am reglat, mai ramane kitul de ambreiaj.

7. Marele + il reprezinta piesele (inca) ieftine., chiar si in raport cu loganul.

Pentru Romania, e o masina bunicica si nici nu te rupe la bani.
Pacat ca finisajele si dotarile sunt asa cum sunt.  Un pic de siguranta in plus: ABS, airbag-uri, intr-un cuvant dotari "normale" pentru 2007 chiar nu ar strica.
La fel mai multa grija la finisajele din interior si eventual cateva ghidusii ieftine dar utile ar ridica un pic nivelul confortului.

#28
jamalex2000

jamalex2000

    Astept sa apara Starcraft 2!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 05.07.2006
mdea...si asta-i topic de cand era bunica fata...

are batranul un cielo E III 55.000 km de 3 ani si va spun...nu merita
a dat pe revizii de 3 ori cate 1500 RON
plasticul de pe bord e execrabil...a crapat in prima saptamana...ca si actuatoarele broastele de la usi capacul de la buson
butoanele ce actioneaza geamurile electrice sunt la interior intre scaune!!!! si ies cu totul din lacasul lor...nu se tin macar in ceva...
consumul e urias (stiu s-a mai zis)


Practic daca imparti costul de achizitie + benzina + intretinere la km parcursi vezi ca mai bine luai...(dar nu spun pt. ca suntem pe Just Cars si nu vorbim despre altele ca atunci am fi pe Versus :P )

#29
yir

yir

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 07.03.2007
Sa inteleg ca ti-ai facut motoru la fiecare revizie si de aici pretul de 1500ron??????????????? Altfel nu se explica.

#30
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
E cam trasa de par aia cu 1500 RON pe revizie. ;) Aia inseamna in mare cam 1 RON per fiecare km. Enorm.

#31
jamalex2000

jamalex2000

    Astept sa apara Starcraft 2!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 05.07.2006
unde ti trimit facturile?
nu e vina masinii exclusiv (adica daca o conduci agresiv si schimbi placutele de frana la 15 mii si sabotii...) sau cand dai in borduri cu ea si se rupe fuzeta si cu ocazia aia faci revizia...dar mie nu mi se pare ca a fost o masina care sa merite...


1500 RON odata la 15.000 KM nu insemna 1ron/km ...deci...?

#32
yir

yir

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 07.03.2007
Fuzeta aia de cielo se indoaie daca urci o bordura de peste 10cm cu peste 30km/h..... De rupt nu am auzit.
Sabotii ii schimbi la 15k doar daca pui botu la ce zice mecanicu din service, altfel nici o sansa... bine doar sa mergi cu frana de mana partial trasa.

#33
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
My bad, e vorba de 1 mie de lei per km, cam 1/3 din costul benzinei per km. RON-ii *****. :D

#34
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007
La Cielo piesele sunt ieftine, este rezistenta la tavaleala urbana, are portbagaju' mare, isi pastreaza pretu' in timp(aprox.)...si c-am atat.

Defecte....????....consum mare, siguranta activa si pasiva 0, motor de acum 20 de ani, design invechit, performante scazute, greieri gramada, un model care va iesi din fabricatie, etc

PS:Am avut in 2003-2004 un Cielo GLE an fab.1997 l-am tinut 1an si am facut 40000km.Interventiile service m-au dus aprox. 1000E cand am vandut-o am luat exact cat am dat pe ea 3500E.

#35
Vorbaretzu

Vorbaretzu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 22.09.2007
eu am un Mondeo break si un Cielo, ca masina de serviciu.pot sa spun ca merge perfect pentru o masina de 5000euro, cat am dat eu pe ea, tinand cont ca e din '98.Nu am schimbat nimic la ea si aproape in fiecare zi fac fetesti-constanta.viteaza are in limita bunului simt, ABS-ul...sa fim seriosi, e o masina aparuta prin 93, atunci oamenii d'abia aveau bani de scaune la masina si mai aveau nevoie de ABS. :lol: Pentru mine e masina perfecta pentru servici.am cumparat-o in 2002 pe cand avea 60000 km la bord.merge bine...pentru o familie cu un venit mediu. B)

#36
caesar_sw

caesar_sw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 16.04.2003
Reviziile costa sub 3 mil, si asta la service-urile din Buc. care au preturi mai mari comparabil cu provincia.
Masina iti ofera tot confortul, e drept consumul in Buc. te duce la un 10-11 chiar si mai mult insa spuneti-mi mie o benzinara din clasa ei care sa aiba un consum cu mult mai mic???
Parerea mea e ca la banii pe care i-am dat pe ea..a meritat si ultimul leut. E masina de tavaleala cu un motor chiar daca invechit destul de fiabil. Am 67k cu ea si nu prea am ce sa-i reprosez la motor, cutie etc...
Greierasi???  pana la urma toate ajung sa troncane...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate