Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Ajutor la o zugraveala

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
vld_1221

vld_1221

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 24.07.2007
Am un apartament... locuiesc in el de 2 ani, zugraveala era deja veche cand l-am "primit", eu sunt student, deci chiar nu imi permit sa imi angajez pe cineva sa il zugraveasca... asa ca cel care va face asta voi fi eu si cu un coleg de apartament si inca un prieten (daca ne vor mai ramane bani sa ii luam o bere aluia  ;) ). Dar nu stim nimic despre zugravit......si aici interveniti voi. Din cate imi dau seama in apartament este dat pur si simplu cu var, fara alte chestii.... cum ar fi cel mai rapid si mai usor sa zugravim? Putem sa dam si cu var, dar nu stim cum... nu ne intereseaza luxul, sa fie numai igienic, si ieftin....Sa nu va ganditi ca stim ceva, ca habar nu avem, descrieti ce trebuie sa facem pas cu pas.... Va multumesc mult pt ajutor si timpul acordat.
Edit: Am citit aici ca etapa precursoare vopsitului cu lavabil este gletuirea, iar inainte de aceasta trebuie sa curatam peretii... acum intrebarea este: Nu ne puteti recomanda ceva ce sa vina pur si simplu peste vechea zugraveala? (care eu zic ca e var)

Edited by vld_1221, 24 August 2007 - 18:53.


#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006