Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Intrebare pentru cei ce stiu !!!!
Last Updated: Nov 13 2006 07:30, Started by
AIWAMAN
, Apr 02 2002 17:56
·
0
#1
Posted 02 April 2002 - 17:56
Am modem.....am serviciul activat de ID-Caller (clip A) ...am win2k cat si win98SE.....NU MERGE....!!!!
:mad: DE CE??????????????????? :mad: Modemul e asta: http://developer.int...ducts/536ep.htm si conform celor spuse acolo...e destept si stie de serviciul asta!!! Gates e vinovat si de asta ,nu??? :mad: Speedo help! |
#2
Posted 02 April 2002 - 18:07
Well.. nici nu o sa mearga atata timp cat nu te duci matale la RTC si depui o cerere prin care soliciti activarea serviciului "Caller ID"
In orasele de "la tara" (cum zic unii destepti...) :droll: (adica toate in afara de Bucuresti) treaba se rezolva finut ! Depui cerere si gata ! Nu te costa nimic si ai serviciul acesta... Well.. in Bucuresti (varful civilizatiei :vomiton: AIUREA ) NU e asa ! Eu am un telefon care stie chestia asta si merge oriunde in tara numai in B nu.. pt. ca aici tre sa fii smecher sa ai asa ceva.. ce ti-e si cu "civilizatia" asta ... /jerk/ |
#3
Posted 03 April 2002 - 06:26
Of MONITOXULE...iar citesti "El fugitivoooo"....
"Am modem.....am serviciul activat de ID-Caller (clip A) ...am win2k cat si win98SE.....NU MERGE....!!!! " Deci demersurile legale sint facute....cerere si etc..... |
#4
Posted 03 April 2002 - 10:19
atunci RTC nu ti-a activat CLID-ul
mai suna-i, mai bate-i la cap --- esti in RO |
#5
Posted 03 April 2002 - 10:27
Nu vad cum as putea eu sa te ajut.
Cauta un telefon care stie CLIP si vezi daca vede ID-ul numarului celui care te suna, daca da, e totul OK din punct de vedere al RTC si problema este la drivere sau modem. Greets, Speedo |
#6
Posted 03 April 2002 - 13:18
Pai asta e ...e activat...si merge....dar nu vrea modemul...driverele sint OK la zi as spune....
|
#7
Posted 03 April 2002 - 13:30
Man, cu modemul faci asa: deschizi fereastra terminal pe el, dai AT#CID=1, primesti OK, si apelezi apoi modemul de pe alt numar.
O sa vezi pe ecran RING pentru fiecare sonerie. DACA intr-adevar RTC iti ofera CID, intre primul si al doilea RING trebuie sa mai apara si ALTCEVA ! PS: Esti SIGUR ca iti ofera CID pe analogic ?? Nu cumva e vorba de ISDN ? |
#8
Posted 03 April 2002 - 13:31
RTC-ul transmite CLIP-ul prin FSK (Frequency Shift Key), dar in lume sunt doua norme pentru transmisia CLIP, FSK si DTMF (renumitul ton). La noi nu este implementat decat FSK.
Verifica daca modemul tau stie CLIP prin FSk si daca da este doar probleme de drivere. Deocamdata m-am uitat putin peste documentatia modemului si nu spune nicaieri ca stie CLIP. Search more! Greets, Speedo |
#9
Posted 03 April 2002 - 16:53
Inca o chestie, unele modemuri - desi raspund cu OK la AT#CID=1, nu stiu de asa ceva!
Pentru verificare dati AT#CID=1 si apoi AT#CID=? . Daca afiseaza 1 e ok , daca afiseaza 0 e naspa. PS: semnul egal (=) din comenzi s-ar putea sa nu trebuiasca. |
#11
Posted 13 November 2006 - 07:30
djlyon, on Apr 3 2002, 16:53, said: Inca o chestie, unele modemuri - desi raspund cu OK la AT#CID=1, nu stiu de asa ceva! Pentru verificare dati AT#CID=1 si apoi AT#CID=? . Daca afiseaza 1 e ok , daca afiseaza 0 e naspa. PS: semnul egal (=) din comenzi s-ar putea sa nu trebuiasca. Eu i-am dat comanda AT+vcid=1 (asta cica e valabila in cazul chipsetului meu, un cirrus logic) mie imi afiseaza "OK, 0, 1, 2". Ce inseamna asta? Ca nu e nici unul activat? Ca e naspa? Am cumparat de curand un modem Micronet SP3008EB cu intentia de a-l folosi pentru telefonie. Adica vreau sa formez apeluri catre Romtelecom, sa trimit faxuri si sa raspund la telefon din calculator, sa vorbesc la telefon cu un headset conectat la modem, si sa vad caller ID-ul pe monitorul calculatorului. Am gasit programe pentru asa ceva (Faxtalk, Classic PhoneTools, Advanced Call Center etc.). Modemul are functie de speakerphone si full-duplex, deci pana aici totul e ok. Am activat serviciul Caller ID la Romtelecom si vad ca pe telefonul General Electric pe care il am functioneaza perfect. Dar pe calculator nu functioneaza... Si nu inteleg de ce... Am o banuiala ca modemul poate nu suporta caller ID... desi dintr-un program numit "modem check" i-am dat comanda AT+vcid=1 si mi-a zis OK. Dar cand primesc apeluri, in programele de telefonie pe care le am tot nu se vede caller id-ul... Cum il fac sa functioneze? Cum ii transmit modemului sa activeze serviciul de caller ID, daca cumva il are? Oare am caller ID pe modem? Comenzile AT au rol de verificare sau chiar de a seta modemul? N-am inteles unde trebuie sa scriu comenzile AT pentru a-l seta. Toata lumea vorbeste despre comenzile astea, dar nimeni nu lamureste cum se introduc, sa inteleaga si aia mai nepriceputi... Va multumesc anticipat pentru raspunsuri P.S. Aici va pun linkul la pagina produsului, poate ma lamureste cineva daca are sau n-are modemul asta caller ID: http://www.micronet....s...o=10&sno=92 Din cate m-am lamurit eu din cautari laborioase are chipset Cirrus Logic CL-MD5650 (dar nu sunt sigur 100%...) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users