Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
vreau sa cumpar un tir
Last Updated: Mar 02 2016 08:43, Started by
subwoofer26
, Jun 25 2007 20:31
·
0
#1
Posted 25 June 2007 - 20:31
as vrea sa aflu mai multe informatii despre achizitionarea unui tir si despre transportul de marfuri internationale.
as vrea sa mi raspunda cineva care se ocupa cu asa ceva si daca se poate sa mi spuna adevarul. se merita sa intru pe piata asta ? eu am banii necesari ca sa mi iau o masina buna dar as vrea sa stiu daca se scoate ceva . sunt plecat de vreo 8 ani din romania si asta ar fi o posibilitate pentru mine sa ma intorc acasa . dar nu stiu cam citi bani s ar cistiga din asa ceva si daca se merita. am permis de conducere A B C E , scos in grecia , si in prezent conduc un camion de 4,5 t printr altele. cred ca pentru inceput as fi dispus sa conduc eu tirul si mai spre viitor sa angajez un sofer . dar sincer as avea nevoie de niste sfaturi de la persoane care sunt in domeniu multumesc anticipat |
#2
Posted 25 June 2007 - 21:08
parerea mea sincera este sa stai linistit ,daca ai o alta varianta de a iti investi banii, lasa transportul ca o ultima varianta ,mai ales ca iti permiti o singura masina
construieste o casa si vinde-o sau fa pur si simplu specula cu terenuri transportul merge prost si va merge si mai prost pt firmele mici |
#3
Posted 25 June 2007 - 21:37
pimi, on Jun 25 2007, 20:08, said: parerea mea sincera este sa stai linistit ,daca ai o alta varianta de a iti investi banii, lasa transportul ca o ultima varianta ,mai ales ca iti permiti o singura masina construieste o casa si vinde-o sau fa pur si simplu specula cu terenuri transportul merge prost si va merge si mai prost pt firmele mici acum sa raspundem ... intreaba-l pe ¨soferul¨ pare mai serios, cu scuzele de rigoare fata de ceilalti. ¨care se simt¨. Edited by freightliner, 25 June 2007 - 21:38. |
#4
Posted 26 June 2007 - 13:24
sa zicem ca merg in germania si cumpar un tir cu 40 000 de euro , cind vin in romania cu el ce taxe am de platit? de exemplu ... cit ma ajunge taxa de inmatriculare? si ce alte cheltuieli mai am?
m ar ajuta foarte mult o discutie cu cineva care a adus masini din afara si si a deschis o firma de transport |
#5
Posted 26 June 2007 - 18:09
''' intreaba-l pe ¨soferul¨ pare mai serios, cu scuzele de rigoare fata de ceilalti. ¨care se simt'''
fara suparare poate ca nu par serios insa nu sunt sofer la o firma de transport, intamplator detin o firma de transport nu vreau sa te sperii nicidecum incerc sa iti arat realitatea -pana la urma sunt banii tai faci ce vrei cu ei eu iti zic` ca transportul in romania se comfrunta cu probleme mari in special firmele mici -suntem in ue-acest lucru nu a adus nimic bun pt transportatori-a adus doar concurenta puternica si neloiala a firmelor de afara-ma rog asta e alta discutie in acest topic copii visatori discuta despre ultimele sisteme electronice de pe nu stiu ce camion ultimul racnet-ar fi bine sa o lasam asa sa nu ne bagam in lucruri ce ne depasesc (bine freightliner?) legat de subiect la camioane euro3 ai taxa zero la euro 2 ai aprox 3500 de euro taxa pt un cap tractor de 12 mii cmc nu platesti tva nici acolo nici aici platesti doar cand vinzi camionul (am cumparat luna asta un camion si asa s-a procedat) aici ai taxele obisnuite pt carte talon numere impozit asigurare ro vineta etc .mai adauga 1000 de euro iti urez bafta si bani la timp |
#6
Posted 26 June 2007 - 20:51
Din pacate Pimi are dreptate, intr-adevar transporturile merg prost.Merg prost in toata Europa, nu numai la noi.Taxe mari de autostrada, pretul motorinei este urias si in plus au intrat in vigoare noile reguli privind timpii de conducere si odihna.Dar daca totusi vrei sa te aventurezi in jungla, in primul rind ar trebui sa stii ce vrei sa faci.Ce intelegi prin "vreau sa cumpar un tir"?Ce vrei sa transporti?La ce tonaj?Exista multe variante:sub 7.5t si peste,pina la 40t.Exista si camioane peste acest tonaj. poti transporta marfuri generale, in cisterne,animale vii, sticla,cu temperatura controlata(frig), ADR si exemplele ar putea continua.Sfatul meu este sa te documentezi inainte, gaseste munca prima data.Poti cumpara camionul dupa ce ai gasit ceva.Si daca vrei sa faci bani, cumpara-ti camion bun, nu mai poti lupta pe acest front cu rable.
Edited by anzo, 26 June 2007 - 20:52. |
#7
Posted 26 June 2007 - 22:44
anzo, on Jun 26 2007, 18:51, said:
sa stii ca ceva am eu in cap... am pe cumnatul meu in tara care face comert cu fructe si legume. saptamina trecuta i am trimis eu din grecia doua masini de harbuzi. erau cu prelata si am incarcat 22 de tone. deci cam asa o masina m ar interesa ...cu care sa ma bag in comertul asta cu fructe si legume, daca merge... daca nu, bineinteles ar trebui sa caut si alte domenii . oricum cu o masina cu prelata poti cara multe chestii. m am gindit si la un frig dar nu cred ca imi ajung banii . cind zici o masina buna cam la ce suma de bani te referi? deci cam citi bani crezi tu ca e nevoie ca sa ti iei o masina buna? eu am in jur de 50 ,60 de mii. dupa parerea voastra ar trebui sa merg in germania sa mi iau masina? credeti ca o gasesc mai ieftina acolo? din ce am vazut eu pe net sunt mai ieftine. din experienta voastra de soferi cam ce masina ar trebui sa mi iau? SCANIA? MAN? MERCEDES? Cu cutie manuala sau semiautomata? pe mine ce m a determinat sa ma gindesc la achizitionarea unui tir a fost criza asta de masini de acum din grecia. am avut comanda in tara de 8 tiruri cu harbuzi si eu nu am gasit decit doua. CREDETI MA CA AM DAT 100 DE TELEFOANE LA TOATE FIRMELE POSIBILE si rom si grecesti. nu am gasit. imi dau seama ca a fost acum sezonul de pepeni dar cind se termina asta incepe altceva si tot asa . si mai ales ca eu am trait atitia ani aici in grecia , as putea cauta citeva firme de aici si colabora . oricum ,deocamdata e numai o idee, bineinteles ca nu ma arunc cu capul inainte , asta e si motivul pentru care mai intreb si eu pe aici pe forum , si ma interesez si in alte parti . oricum , fiecare idee de a voastra conteaza pentru mine si ma va ajuta la luarea unei decizii corecte. multumesc Edited by MAK, 27 June 2007 - 20:26. |
#8
Posted 27 June 2007 - 12:21
din pacate romania asta mica a noastra, mai nou doar importa...exportul a scazut drastic producatorii unu la mana nu fac fata pretului sau calitatii produselor de afara si doi la mana unii au fost alungati din tara de preturile in continuua crestere la utilitati,asa ca s-au cam mutat in moldova sau ucraina (vezi disparitia firmelor de confectii)
din aceasta cauza daca o sa arunci o privire pe bursa de transport o sa vezi sute de curse de marfa din afara in romania care nu gasesc camioane si din pacate sute de masini care cauta cursa din romania in afara. din aceasta cauza nu ai gasit camioane din grecia daca voiai cursa invers din ro-grecia te asigur ca gaseai zeci de masini si tine cont ca acum e vara si de bine de rau lucrurile se misca la iarna nu vei gasi de lucru chiar nimic, plus ca in tara avem deja colosi de 5-600 de camioane ,nu ai cum sa tii pasul cu ei sau sa mergi la pretul la care isi permit ei sa mearga. legat de camion-da e bine sa il iei direct din germaia un euro 3 cu km rezonabili legat de marca fiecare cu preferintele lui diferente mari intre performante nu sunt, diferenta e doar in ce priveste fiabilitatea si costul de intretinere eu as merge pe mana celor de la Mercedes un exemplu banal fara a avea pretentia ca e cel mai bun http://www.mobile.de...a...1265462162 http://www.mobile.de...x...1265557561 |
#9
Posted 27 June 2007 - 13:16
Si eu tot pe Mercedes as miza.Experienta imi spune ca sunt cele mai fiabile.Nu prea le place soferilor fiindca sunt un pic mai lenese si nu sunt nici prea trendy in schimb consuma putin si nu necesita prea multe reparatii.Un Actros de 400 de cai cu cutie semi-automatica ar fi o alegere buna.Si modelele de 430 cai sunt bune.Vorbesc de modele de dupa 2001-2002.La semiremorca,daca vrei sa transporti legume si fructe orienteaza-te spre frigo.Nu de alta dar in occident cu prelata nu poti transporta nici macar cartofi si nu stii niciodata cind prinzi o cursa de Germania de ex.In general cele dotate cu Thermo-King sunt mai bune decit cele cu Carrier, dar si aici depinde de model si de anul fabricatiei.PS Incearca si Autoscout24.
Edited by anzo, 27 June 2007 - 13:17. |
#10
Posted 03 July 2007 - 22:42
salutare... vreau sa va dau si eu un sfat. am inceput transportu de 2 luni bazandu-ma pe un prieten care deja are 3 prelate si el m-a impins pe frig si mi-am luat Volvo 2003 cu frig 2003 cu o groaza de bani sperand ca totul va fi bine si ca voi avea de lucru cat nu voi putea duce dupa cum imi spunea el '' cat nu pot io duce doar bursa ii plina de curse''. noorcu meu a fost ca mi-am dat seama destul de repede de invidia care sta in unii transportatori si iti zic sincer ce am observat in 2 luni de activitate e ca: nu e concurentza ci razboi fratele meu. casele de expeditie au deja oameii lor si intri greu pe export nu mai vb ajungi sa mergi 1200- 1300 de km si se ofera 800-900 + Tva + cu restrictiile nu mai merge cu saritu frate si nu mai apuci sa faci o germania dus intors la program intr-o saptamana decat daca e undeva prin sud mai ales cu restrictiile de vara.
Ca sa scurtez de bine de rau am inceput agatandu-ma de un alt om prin intermediul caruia am reushit sa fac in medie o cursa pe saptamana dus intors italia sau germania avand deja la actvi 6 curse saptamana asta a 7-a. De mentionat faptul ca in aceste sapte curse nu am gasit export ci am mers gol de fiecare data si am venit plin si doar dupa tara veneam incarcat spre oradea arad. Saptamana trecuta in timp ce mashina era pe drum spre italia undeva in slovenia am fost anuntzat ca mi s-a anulat comanda mashina mi-a ajuns orikum joi si puteam incarca dar bursa era chiar cheala s iam reushit sa incarc abia luni seara ca sa incarc si la pret bun ca am mers gol. REpet asta se intampla doar pt frig sa mergi gol vii plin si sa fii pe plus chiar acceptabil. pe scurt asigura-te ca ai de lucru nu numai dintr-un punct ci din cel putin doua ca o sa ai surpriza. 2) nu te baza pe ce vezi tu acum pe bursa ca nu e chiar asa multi iti cer cotatzii si te trag in jos plus ca ceea ce tu nu vezi sunt incidentele care apar cu unu sau cu altu. 3) parerae mea e ca in acest an pana la sfarsit se va face o ruptura si cei care razbat vor merge mai departe anii viitori cei care nu vor inchide afacerile de anu asta. 4) daca tot vrei sa iei mashina nu sari pe leasing sau rate in banca daca nu ai venit sigur din alta parte de unde sa poti plati in caz ca nu ai de lucru pt ca incasezi la termene mari mai ales la prelata poate rar pupi un 15 zile. 5) pe langa banii de mashina si asta iti trebuie bani de inceput care iar nu sunt putin si o sa incepi sa sscoti pana dai drumu la masina tot sute de euro si asa mai departe mai ales daca nu ai de la inceput contract de motorina ca baietii nu pra fac contracte la firme noi fara bilantz doar daca pui cgaj asa s-a intamplat si la mine cu distribuitorii lui edy spedition. 6) atentie cu diagramele ca amenzile incep de la mii de euro chiar din ungaria sin ink o chestie pt cultura generala... taica meu lucreaza la o firma mare de transport din oradea care pe langa vreo 200 de mashini cu soferi are si vreo 200 de mashini far ashoferi si azi am primit informatiii ca si edy e in aceeasi situatie cu 300 de masini. si bomba consta in faptul ca renumita firma din oradea vrea sa aduca chinezi pe mashinile lor. intrebarea mea daca vor ajunge sa deschida ushile la duba ) . shoferu m-a sunat azi sa im zica ca taxele pe austria spre germanai s-au scumpit cu 25 euro pe sens. nu va luati dupa tot ce zboara pe forum |
|
#11
Posted 12 July 2007 - 19:40
Benny, that right!
Segmentul pe care te-ai acsat iti poate aduce satisfactiile asteptate. Nu peste mult timp.Ideea e sa cunosti pe cine trebuie. Nu considera mesajul meu ipocrit sau vetust. Stiu ce vorbesc. Am PM. Dar conexiunea joaca feste. |
#12
Posted 30 August 2007 - 15:14
vreau sa imi iau un TiR din germania.
am o oferta buna acolo. cu tot cu remorca. pot face ceva cu el? ce se mai care cutirul? am comenzi? se merita? astept ceva pareri oricum i-l umpar pt ca e o oferta si i-l iau de la cineva cunoscut. oricum e o investitie mare....si e ceva costisitor la pret. se mai castiga din transport in ziua de azi? |
#13
Posted 01 September 2007 - 10:05
cel mai bine daca e asa oferta ial si vindel dupa aia si vezi poate scoti ceva profit. numai ai grija ca pretul tirului+taxa de prima inmatriculare sa nu depaseasca pretul cu care il poti vinde aici!
|
#14
Posted 01 September 2007 - 22:43
geopsi, on Sep 1 2007, 10:05, said: cel mai bine daca e asa oferta ial si vindel dupa aia si vezi poate scoti ceva profit. numai ai grija ca pretul tirului+taxa de prima inmatriculare sa nu depaseasca pretul cu care il poti vinde aici! nu e mare prfit cu taxa cu tot.. cat sa fie de mare transport...motorina...etc taxa drum...si tot asa. |
#15
Posted 01 September 2007 - 22:51
stie cineva cum e treaba cu..."casele de expeditii?"
|
|
#16
Posted 05 September 2007 - 20:26
zumm, on Sep 1 2007, 23:51, said: stie cineva cum e treaba cu..."casele de expeditii?" Iti spun eu cum e cu casele de expeditii. De exemplu ei au contracte cu 3 ron+.t.v.a./km si tu daca vezi 2 ron+t.v.a. poti sa te consideri norocos.Ala sta la birou consuma net ,fax,mobil ceva fripturi si sprituri (ca de contractele trebuie unse) si tu bagi ca nebunu 8-1000 km pe luna,dormi nespalat in cabina,mananci la conserva , te certi cu toti cretinii la incarcare si la descare, platesti motorina cu peste 3 lei, taxe peste taxe,piese ,consumabile, etc,etc. Sfatul meu daca esti profan in domeniu : fugi si baga banii in altceva (doar daca nu ai ceva sau pe cineva in spate care sa iti dea de munca la preturi decente) Si cel mai misto este cand ai de platit aproape totul cu cash si tu incasezi banii la 35-45 de zile. Daca vrei mai multe detalii (asa doar ca sa stii ce te asteapta) iti stau la dispozitie. |
#17
Posted 05 September 2007 - 21:04
Salutare
Dupa aproape 3 ani ca persoana desemnata celor ce vor sa-si ia tir le dau un sfat: Luati-va tir doar daca va este de folos ca sprijin in desfasurarea unei alte activitati sau daca va bazati pe un contract .Altfel sa bagi cateva zeci de mii de euro intr-un camion si sa iei curse de pe bursa.....e moartea meseriei.Iar daca vreti sa vindeti nu va scoateti banii. Tendinta in RO va fi ca si in UE sa moara transportatorii mici ca sa creasca marii transportatori care nu ofera doar transport ci un intreg segment de logistica. Oricum inainte de a face acest pas intrebati si in stanga si in dreapta. |
#18
Posted 23 September 2007 - 22:49
va salut,totusi e f dificil cred sa obtii un contract inainte sa ti cumperi masina
am gasit niste parere interesante aici, eu nu prea ma bazez mult pe romania,in special rusia-polonia,turcia,pt ca asta fac persoanele mele de contact,de fapt cei care ma ajuta la inceput,relatii relatii relatii,vreau sa creez cat mai multe relatii pt inceput.asta fiind targetu principal,sfaturi in privinta asta ?orice din experienta voastra e binevenit,vreau sa invat din greseli,dar nu doar din ale mele... numai bine |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users