De ce e mai sigur avionul decat autoturismul?
Last Updated: Aug 05 2010 23:57, Started by
ciuhandicapatu
, Jun 08 2007 14:05
·
0
#145
Posted 11 June 2007 - 10:59
turbo trabannt, on Jun 11 2007, 10:48, said: on topic: dar ce zici de aia care merg linistit in masina pe sosea si le cade avionul in cap? Eu sincer am avut foarte des cosmaruri cu asa ceva de cand un avion a trecut extrem de aproape de casa noastra in SM, cica era un avioan de testare din armata dar in orice caz era mare huiduma(nu inteleg cum de nu am surzit) si a facut umbra pe cer cateva secunde. Eu fireste credeam ca o sa se prabuseaca peste noi dar nu a fost asa.Asta s-a intamplat cam acum 12-13 ani si va dati seama ca inca mai visez urat. |
#146
Posted 11 June 2007 - 11:01
alexandra_hutton, on Jun 11 2007, 21:59, said: Eu sincer am avut foarte des cosmaruri cu asa ceva de cand un avion a trecut extrem de aproape de casa noastra in SM, cica era un avioan de testare din armata dar in orice caz era mare huiduma(nu inteleg cum de nu am surzit) si a facut umbra pe cer cateva secunde. Eu fireste credeam ca o sa se prabuseaca peste noi dar nu a fost asa.Asta s-a intamplat cam acum 12-13 ani si va dati seama ca inca mai visez urat. |
#147
Posted 11 June 2007 - 11:33
La stiri pe cnn nu vezi accidente de circulatie, cu toate ca mor milioane de oameni, pt ca nu sint cool. Cool e sa arati ca un avion a dat intr-un munte sau ca a cazut la 1 km de pista....
Helooooo... Pe culoarele aeriene nu se fac depasiri pe linie continua, pilotii (99.99%) nu se urca beti la mansa, nu adorm la mansa, nu vorbesc cu stewardesa in timpul pilotajului, nu trec pe rosu, nu depasesc viteza sunetului nu... nu.... nu... Iar motorul de avion este mult mai fiabil decit un motor auto in primul rind pt ca este o morisca care se invirte ca nebuna acolo, nu are pistoane, supape, radiatoare.... Iar avionul are mai multe motoare spre deosebire de masina... Mecanicii din aviatie nu sint cirpaci (ma rog, au fost citeva accidente din cauza reparatilor proaste dar acelea au fost cauzate de compania aeriana care facea economie la piese/intervalul de reparatii)... |
#148
Posted 11 June 2007 - 19:21
#149
Posted 11 June 2007 - 21:35
#150
Posted 11 June 2007 - 21:41
deci esti in continuarea pistei...? la baneasa business center ?
Edited by spare-me, 11 June 2007 - 21:41. |
#151
Posted 11 June 2007 - 21:42
#152
Posted 09 May 2010 - 11:06
Rog pe cei avizati sa faca "radiografii" in antiteza (plusuri/minusuri) intre aparatele de zbor TAROM, Airbus 318 vs boeing 737-700/800
Pentru primul zbor care este mai recomandat? multumesc anticipat |
#153
Posted 09 May 2010 - 21:06
Se calculeaza în funcție de produsul număr_de_pasageri * distanța
Exemplu: Să zicem că un avion transportă în medie 300 de pasageri * 5000 Km la o cursă și are probabilitatea de prăbușire 1:100000 iar o mașină transportă în medie 2 persoane 50 de km la o cursă și are probabilitatea de accident grav 1:10000. Este nevoie de (300*5000)/(2*50) = 15000 de curse de masini medii ca să echivaleze produsul pasageri*kilometrii al avionului mediu. Statisticile spun clar că este mai sigur avionul. Nu cunosc date exacte că nu lucrez în domeniu, am pus cifre orientative. |
#154
Posted 09 May 2010 - 22:55
H725, on 11th June 2007, 12:33, said: ........ Pe culoarele aeriene nu se fac depasiri pe linie continua, pilotii (99.99%) nu se urca beti la mansa, nu adorm la mansa, nu vorbesc cu stewardesa in timpul pilotajului, nu trec pe rosu, nu depasesc viteza sunetului nu... nu.... nu... ........ Ei draci, nu-i chiar asa!! Eu am mers cu unul de la Malev care cred ca fuse-se disponibilizat de la echipa de acrobatie.... brrrrrrr .... am vazut Budapesta la 90 de grade dreapta in timp ce avea botul in sus la 30 de grade ..... Revenind la subiect 98% din accidentele de masina se soldeaza fara morti. La avioane e raportul cred ca e invers. La masina mai ai un airbag, un sant, un copac, un gard, un mal de pamant. La avion ce ai? Baierile cerului. |
|
#155
Posted 09 May 2010 - 23:01
statistic vorbind, sansele sa mori in accident de masina sunt mai mari decat sa mori in accident aviatic. soferilor cred ca le e mai greu sa accepte treaba asta ca in avion nu au absolut niciun control asupra evenimentelor.
|
#156
Posted 09 May 2010 - 23:01
Sigur nu e nici pe picioarele tale, da` io zic ca indiferent de mijlocu` de transport, tre` sa`ti asumi riscurile.
Asta ar presupune inclusiv sa nu mai deschizi topicuri de gen. Io merg pe bicicla, ca vorb`aia, sunt ecologist, tin la planeta |
#157
Posted 05 August 2010 - 19:48
PENTRU CA LA MASINA MAI AI SANSE SA SCAPI,DAR LA AVION NU!
|
#158
Posted 05 August 2010 - 20:57
DPDV al km parcursi, avionul e cel mai sigur.
DPDV al probabilitatii de a ajunge viu la destinatie, avionul e pe ultimul loc. As mai adauga din acest punct de vedere, ca la coada cozii se mai afla si vapoarele, iar la noi in RO un vehicul periculos este motocicleta si chiar bicicleta atunci cand mergi cu ea pe strada, din lipsa de piste adecvate si respect ca participant la trafic. |
#159
Posted 05 August 2010 - 21:11
|
#160
Posted 05 August 2010 - 21:17
de ce nu merg puse parasute,baloane sau scaune ejectabile la avioanele comerciale?
in caz de pericol(se rupe aripa) sa se deschida parasuta. |
#161
Posted 05 August 2010 - 21:23
domnul-hindus, on 5th August 2010, 22:17, said: de ce nu merg puse parasute,baloane sau scaune ejectabile la avioanele comerciale? in caz de pericol(se rupe aripa) sa se deschida parasuta. In acest fel afli raspunsul mult dorit si te umpli si de bani , probabil de iepuroi ... |
#162
Posted 05 August 2010 - 22:32
arcond, on 5th August 2010, 22:23, said: Mergi mai intai la OSIM , brevetezi ideile , dupa care le vinzi lu' Boeing , Airbus sau altei companii . Ca aia e niste handicapati , nu-i duce mintea la giumbuslucuri de astea de care vorbesti matale . In acest fel afli raspunsul mult dorit si te umpli si de bani , probabil de iepuroi ... m-am gandit la cateva idei punerea pasagerilor intr-o cutie si parasutati parasute gigant balon cu umflare rapida |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users