Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 

De ce e mai sigur avionul decat autoturismul?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
166 replies to this topic

#145
alexandra_hutton

alexandra_hutton

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 04.06.2007

 turbo trabannt, on Jun 11 2007, 10:48, said:

on topic: dar ce zici de aia care merg linistit in masina pe sosea si le cade avionul in cap?  :w00t:

Eu sincer am avut foarte des cosmaruri cu asa ceva de cand un avion a trecut extrem de aproape de casa noastra in SM, cica era un avioan de testare din armata dar in orice caz era mare huiduma(nu inteleg cum de nu am surzit) si a facut umbra pe cer cateva secunde. Eu fireste credeam ca o sa se prabuseaca peste noi dar nu a fost asa.Asta s-a intamplat cam acum 12-13 ani si va dati seama ca inca mai visez urat. :confuzzled:

#146
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 alexandra_hutton, on Jun 11 2007, 21:59, said:

Eu sincer am avut foarte des cosmaruri cu asa ceva de cand un avion a trecut extrem de aproape de casa noastra in SM, cica era un avioan de testare din armata dar in orice caz era mare huiduma(nu inteleg cum de nu am surzit) si a facut umbra pe cer cateva secunde. Eu fireste credeam ca o sa se prabuseaca peste noi dar nu a fost asa.Asta s-a intamplat cam acum 12-13 ani si va dati seama ca inca mai visez urat. :confuzzled:
ehehe mie mi se intampla zilnic faze de genul asta la birou. nu stii niciodata daca e nor sau avion  :naughty:

#147
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
La stiri pe cnn nu vezi accidente de circulatie, cu toate ca mor milioane de oameni, pt ca nu sint cool. Cool e sa arati ca un avion a dat intr-un munte sau ca a cazut la 1 km de pista....

Helooooo...
Pe culoarele aeriene nu se fac depasiri pe linie continua, pilotii (99.99%) nu se urca beti la mansa, nu adorm la mansa, nu vorbesc cu stewardesa in timpul pilotajului, nu trec pe rosu, nu depasesc viteza sunetului nu... nu.... nu...

Iar motorul de avion este mult mai fiabil decit un motor auto in primul rind pt ca este o morisca care se invirte ca nebuna acolo, nu are pistoane, supape, radiatoare.... Iar avionul are mai multe motoare spre deosebire de masina... Mecanicii din aviatie nu sint cirpaci (ma rog, au fost citeva accidente din cauza reparatilor proaste dar acelea au fost cauzate de compania aeriana care facea economie la piese/intervalul de reparatii)...

#148
Petrache_Lupu

Petrache_Lupu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,314
  • Înscris: 31.10.2005

 turbo trabannt, on Jun 11 2007, 12:01, said:

ehehe mie mi se intampla zilnic faze de genul asta la birou. nu stii niciodata daca e nor sau avion  :naughty:
Mai sa fie! Da ce, lucrezi in zgarie-nori?

#149
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 Petrache_Lupu, on Jun 12 2007, 06:21, said:

Mai sa fie! Da ce, lucrezi in zgarie-nori?
nu, dar lucrez langa o pista fix pe culoarul de decolare. si de fiecare cand se opinteste unul , "zboara, puiule , zboara !"  :naughty:

#150
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
deci esti in continuarea pistei...? la baneasa business center  ? :)

Edited by spare-me, 11 June 2007 - 21:41.


#151
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 spare-me, on Jun 12 2007, 08:41, said:

deci esti in continuarea pistei...?
cumva un pic paralel ....

ce conteaza , cand da ala rateul rade juma de cartier. ah , si bineinteles ce imi plac mie aterizarile/decolarile  pe mallorca drept in capul alora de pe plaja  :coolspeak:

#152
WALLACE99

WALLACE99

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 23.05.2007
Rog pe cei avizati sa faca "radiografii" in antiteza (plusuri/minusuri) intre aparatele de zbor TAROM, Airbus 318 vs boeing 737-700/800
Pentru primul zbor care este mai recomandat? multumesc anticipat

#153
dan4

dan4

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 11.12.2002
Se calculeaza în funcție de produsul număr_de_pasageri * distanța

Exemplu:

     Să zicem că un avion transportă în medie 300 de pasageri * 5000 Km la o cursă și are probabilitatea de prăbușire 1:100000 iar o mașină transportă în medie 2 persoane 50 de km la o cursă și are probabilitatea de accident grav 1:10000.
Este nevoie de (300*5000)/(2*50) = 15000 de curse de masini medii ca să echivaleze produsul pasageri*kilometrii al avionului mediu.

Statisticile spun clar că este mai sigur avionul. Nu cunosc date exacte că nu lucrez în domeniu, am pus cifre orientative.

#154
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008

 H725, on 11th June 2007, 12:33, said:

........
Pe culoarele aeriene nu se fac depasiri pe linie continua, pilotii (99.99%) nu se urca beti la mansa, nu adorm la mansa, nu vorbesc cu stewardesa in timpul pilotajului, nu trec pe rosu, nu depasesc viteza sunetului nu... nu.... nu...
........

Ei draci, nu-i chiar asa!! Eu am mers cu unul de la Malev care cred ca fuse-se disponibilizat de la echipa de acrobatie.... brrrrrrr .... am vazut Budapesta la 90 de grade dreapta in timp ce avea botul in sus la 30 de grade .....

Revenind la subiect 98% din accidentele de masina se soldeaza fara morti. La avioane e raportul cred ca e invers. La masina mai ai un airbag, un sant, un copac, un gard, un mal de pamant. La avion ce ai? Baierile cerului.

#155
darkangelo

darkangelo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,499
  • Înscris: 12.09.2006
statistic vorbind, sansele sa mori in accident de masina sunt mai mari decat sa mori in accident aviatic. soferilor cred ca le e mai greu sa accepte treaba asta ca in avion nu au absolut niciun control asupra evenimentelor.

#156
absenteist

absenteist

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 599
  • Înscris: 19.04.2010
Sigur nu e nici pe picioarele tale, da` io zic ca indiferent de mijlocu` de transport, tre` sa`ti asumi riscurile.
Asta ar presupune inclusiv sa nu mai deschizi topicuri de gen.

Io merg pe bicicla, ca vorb`aia, sunt ecologist, tin la planeta :lol:

#157
ASCENDED

ASCENDED

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,749
  • Înscris: 02.07.2010
PENTRU CA LA MASINA MAI AI SANSE SA SCAPI,DAR LA AVION NU!

#158
cap_tepos

cap_tepos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,653
  • Înscris: 08.05.2006
DPDV al km parcursi, avionul e cel mai sigur.
DPDV al probabilitatii de a ajunge viu la destinatie, avionul e pe ultimul loc. As mai adauga din acest punct de vedere, ca la coada cozii se mai afla si vapoarele, iar la noi in RO un vehicul periculos este motocicleta si chiar bicicleta atunci cand mergi cu ea pe strada, din lipsa de piste adecvate si respect ca participant la trafic.

#159
arcond

arcond

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,116
  • Înscris: 15.11.2006

 cap_tepos, on 5th August 2010, 21:57, said:

DPDV al km parcursi, avionul e cel mai sigur.
DPDV al probabilitatii de a ajunge viu la destinatie, avionul e pe ultimul loc.
DPVD al logicii , lipseste ... logica ! :naughty:

#160
domnul-hindus

domnul-hindus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,122
  • Înscris: 05.08.2010
de ce nu merg puse parasute,baloane sau scaune ejectabile la avioanele comerciale?
in caz de pericol(se rupe aripa)  sa se deschida parasuta.

#161
arcond

arcond

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,116
  • Înscris: 15.11.2006

 domnul-hindus, on 5th August 2010, 22:17, said:

de ce nu merg puse parasute,baloane sau scaune ejectabile la avioanele comerciale?
in caz de pericol(se rupe aripa)  sa se deschida parasuta.
Mergi mai intai la OSIM , brevetezi ideile , dupa care le vinzi lu' Boeing , Airbus sau altei companii . Ca aia e niste handicapati , nu-i duce mintea la giumbuslucuri de astea de care vorbesti matale .
In acest fel afli raspunsul mult dorit si te umpli si de bani , probabil de iepuroi ... :notangel:

#162
domnul-hindus

domnul-hindus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,122
  • Înscris: 05.08.2010

 arcond, on 5th August 2010, 22:23, said:

Mergi mai intai la OSIM , brevetezi ideile , dupa care le vinzi lu' Boeing , Airbus sau altei companii . Ca aia e niste handicapati , nu-i duce mintea la giumbuslucuri de astea de care vorbesti matale .
In acest fel afli raspunsul mult dorit si te umpli si de bani , probabil de iepuroi ... :notangel:
eu am intrebat -de ce nu merge?
m-am gandit la cateva idei
punerea pasagerilor intr-o cutie si parasutati
parasute gigant
balon cu umflare rapida

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate