Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce e mai sigur avionul decat autoturismul?
Last Updated: Aug 05 2010 23:57, Started by
ciuhandicapatu
, Jun 08 2007 14:05
·
0
#127
Posted 10 June 2007 - 22:34
n-am zis ca nu sunt de acord cu tine
incercam sa le gasesc o posibila 'scapare' acelor jurnalisti imbecili... |
#128
Posted 10 June 2007 - 23:24
#129
Posted 11 June 2007 - 00:15
Și mai sigur e să stai în peșteră și să nu circuli. De când te naști până când mori te supui la fel de fel de riscuri. În definitiv care-i diferența dacă ai căzut cu avionul, te calcă Păuneasca cu mașina sau faci infarct în timpul unui act sexual?
|
#130
Posted 11 June 2007 - 02:16
dixy, on Jun 11 2007, 01:15, said: Și mai sigur e să stai în peșteră și să nu circuli. De când te naști până când mori te supui la fel de fel de riscuri. În definitiv care-i diferența dacă ai căzut cu avionul, te calcă Păuneasca cu mașina sau faci infarct în timpul unui act sexual? Edited by Memo, 11 June 2007 - 02:16. |
#131
Posted 11 June 2007 - 04:38
Cateva precizari.
Motoarele folosite de avionele de linie sunt diferite de cele de masina, primele sunt motoare cu reactie (cele noi sunt de tip turbofan), cele de masina sunt motoare obisnuite cu pistoane. Motoarele cu reactie de pe avioanele de linie au un interval intre de perioadele de mentenanta (TBM) in jur de 40000-50000 de ore. Cele mai fiabile motoare cu piston folosite in aviatie au TBM in jur de 2500-3000 de ore. Motivul pentru diferenta asta atat de mare este frecarea mult mai mica in motoarele cu turbina de gaze (motoare cu reactie) si simplitatea constructiva. Axul motorului unui avion de linie cum ar fi un A330 produce aproape 50000 bhp (atentie, A330 nu are motoare turboprop ci turbofan, deci ratingul motoarelor se masoara in kg_forta, totusi puterea necesara invartirii treptelor low pressure este masurata in cai putere), cele mai puternice motoare cu pistoane folosite in aviatie nu depasesc 4500 bhp. Daca s-ar incerca cresterea puterii motoarelor cu piston, durata lor de viata ar scade atat de mult ca nu ar putea fi folosite economic. Chiar daca sunt atat de fiabile, motoarele cu turbina de gaze nu sunt adecvate pt masini, pt ca functioneaza stabil si economic intr-o plaja foarte restransa de turatii. Chiar si la turatia optima motoarele cu turbina consuma semnificativ mai mult decat motoarele cu pistoane (pt aceeasi putere dezvoltata). Statisticile de siguranta care plaseaza avioanele pe primul loc se refera la numarul de accidente, morti si raniti comparat cu numarul de total de kilometri parcursi de pasageri. |
#132
Posted 11 June 2007 - 07:31
La numarul de Km parcursi, este mai sigur avionul.
Din punct de vedere insa al probabilitatii de a ajunge teafar la destinatie este mult mai sigur cu masina. |
#134
Posted 11 June 2007 - 07:50
ma intreb de unde le scoateti... tocmai s-a aratat mai sus ca in 60 de ani, IN TOATA LUMEA, au murit in accidente aviatice cam citi oameni au murit in accidente rutiere NUMAI IN ROMANIA SI NUMAI DE LA REVOLUTIE INCOACE
|
#135
Posted 11 June 2007 - 08:18
cat e amr-ul pana cand va baga un user pe aici ceva cu avioane si teoria constipatiei?
stimati pasageri, bine ati venit la bordul aeronavei noastre. Linia aeriana Titanic va ureaza zbor placut dar va atragem atentia asupra masurilor de siguranta: 1. Pilotul e ocupat cu stewardesa 2. Copilotul are migrene ca a baut mult inainte de a se urca in avion 3. Daca motoarele dau rateuri nu va faceti griji : este in apa in kerosen. S-a mai intamplat la rusi 4. Controlorul de zbor este un specialist in NFS 5. Cauciucurile noastre sunt de Logan second hand 6. La ultima revizie avionul nu a trecut RAR-ul 7. Nu deschideti usa/fereastra in timpul zborului. E periculoso sporgersi off: vad ca compania mea iubita Wizzair iar a belit un aeroplan de data asta pana sa decoleze. in ritmul asta, pica in curand sigur unul de la ei. http://www.realitate...re-Londra-.html |
#136
Posted 11 June 2007 - 08:47
|
#137
Posted 11 June 2007 - 08:49
#138
Posted 11 June 2007 - 10:15
Handi: numai un psiholog te va convinge sa te relaxezi in timpul zborului. Tu nu ai nevoie de explicatii rationale, ci de terapie.
|
#139
Posted 11 June 2007 - 10:32
Quote Handi: numai un psiholog te va convinge sa te relaxezi in timpul zborului. Tu nu ai nevoie de explicatii rationale, ci de terapie. |
#140
Posted 11 June 2007 - 10:38
#141
Posted 11 June 2007 - 10:46
dixy, on Jun 11 2007, 00:15, said: Și mai sigur e să stai în peșteră și să nu circuli. De când te naști până când mori te supui la fel de fel de riscuri. În definitiv care-i diferența dacă ai căzut cu avionul, te calcă Păuneasca cu mașina sau faci infarct în timpul unui act sexual? Apropo de asta...e gluma aceea cu mame grijulii "nu mergi pe marginea trotuarului ca te calca tramvaiul"(era cazul in Satu Mare la inceputul sec XX, acum nu mai e)..dar apoi te gandesti..pai si daca mergi pe langa zid poate sa iti cada ceva in cap!Am fost in situatia cand de pe o cladire care urma sa fie renovata dar nu era inca protejata au cazut bucati de caramida, daca ele cadeau cu 3 secunde mai repede eu nu mai scriam asta |
|
#142
Posted 11 June 2007 - 10:48
alexandra_hutton, on Jun 11 2007, 21:46, said: Apropo de asta...e gluma aceea cu mame grijulii "nu mergi pe marginea trotuarului ca te calca tramvaiul"(era cazul in Satu Mare la inceputul sec XX, acum nu mai e)..dar apoi te gandesti..pai si daca mergi pe langa zid poate sa iti cada ceva in cap!Am fost in situatia cand de pe o cladire care urma sa fie renovata dar nu era inca protejata au cazut bucati de caramida, daca ele cadeau cu 3 secunde mai repede eu nu mai scriam asta |
#143
Posted 11 June 2007 - 10:49
a murit o tipa in timisoara acum vreo citeva saptamini de la o bucata de bloc desprinsa. evident, statistic, mersul pe linga cladiri e mult mai sigur decit mersul cu avionul
|
#144
Posted 11 June 2007 - 10:52
Quote a murit o tipa in timisoara acum vreo citeva saptamini de la o bucata de bloc desprinsa. evident, statistic, mersul pe linga cladiri e mult mai sigur decit mersul cu avionul |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users