Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

De ce e mai sigur avionul decat autoturismul?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
166 replies to this topic

#127
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
n-am zis ca nu sunt de acord cu tine
incercam sa le gasesc o posibila 'scapare' acelor jurnalisti imbecili...

#128
alexandra_hutton

alexandra_hutton

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 04.06.2007

 Petrache_Lupu, on Jun 10 2007, 16:26, said:

Poate mai ai vreo sarcina, cine stie, altfel e greu de explicat ca-ti vine greata numai citind ce scrie un user despre avioane.

Bine mai rautate, eu nu am spus asta apropo de avioane ci in legatura cu modul in care ai exprimat preferinta ta.

#129
dixy

dixy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,910
  • Înscris: 06.09.2004
Și mai sigur e să stai în peșteră și să nu circuli. De când te naști până când mori te supui la fel de fel de riscuri. În definitiv care-i diferența dacă ai căzut cu avionul, te calcă Păuneasca cu mașina sau faci infarct în timpul unui act sexual?

#130
Memo

Memo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,551
  • Înscris: 08.02.2005

 dixy, on Jun 11 2007, 01:15, said:

Și mai sigur e să stai în peșteră și să nu circuli. De când te naști până când mori te supui la fel de fel de riscuri. În definitiv care-i diferența dacă ai căzut cu avionul, te calcă Păuneasca cu mașina sau faci infarct în timpul unui act sexual?
Mda, unde mai pui ca am auzit ca poti sa mori inecat cu orez sau orice alt tip de mancare. Pana si sorbind dintr-o banala ceasca de ceai poti sa mori. Cel mai sigur  e sa nu mai bei si sa nu mai mananci nimic. Succes garantat. Nu mori inecat cu mancare!  :coolspeak:

Edited by Memo, 11 June 2007 - 02:16.


#131
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007
Cateva precizari.

Motoarele folosite de avionele de linie sunt diferite de cele de masina, primele sunt motoare cu reactie (cele noi sunt de tip turbofan), cele de masina sunt motoare obisnuite cu pistoane. Motoarele cu reactie de pe avioanele de linie au un interval intre de perioadele de mentenanta (TBM) in jur de 40000-50000 de ore. Cele mai fiabile motoare cu piston folosite in aviatie au TBM in jur de 2500-3000 de ore. Motivul pentru diferenta asta atat de mare este frecarea mult mai mica in motoarele cu turbina de gaze (motoare cu reactie) si simplitatea constructiva.

Axul motorului unui avion de linie cum ar fi un A330 produce aproape 50000 bhp (atentie, A330 nu are motoare turboprop ci turbofan, deci ratingul motoarelor se masoara in kg_forta, totusi puterea necesara invartirii treptelor low pressure este masurata in cai putere), cele mai puternice motoare cu pistoane folosite in aviatie nu depasesc 4500 bhp. Daca s-ar incerca cresterea puterii motoarelor cu piston, durata lor de viata ar scade atat de mult ca nu ar putea fi folosite economic. Chiar daca sunt atat de fiabile, motoarele cu turbina de gaze nu sunt adecvate pt masini, pt ca functioneaza stabil si economic intr-o plaja foarte restransa de turatii. Chiar si la turatia optima motoarele cu turbina consuma semnificativ mai mult decat motoarele cu pistoane (pt aceeasi putere dezvoltata).

Statisticile de siguranta care plaseaza avioanele pe primul loc se refera la numarul de accidente, morti si raniti comparat cu numarul de total de kilometri parcursi de pasageri.

#132
cap_tepos

cap_tepos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,653
  • Înscris: 08.05.2006
La numarul de Km parcursi, este mai sigur avionul.

Din punct de vedere insa al probabilitatii de a ajunge teafar la destinatie este mult mai sigur cu masina.

#133
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006
mie imi plac golurile de aer! super faina senzatia!!!

#134
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
ma intreb de unde le scoateti... tocmai s-a aratat mai sus ca in 60 de ani, IN TOATA LUMEA, au murit in accidente aviatice cam citi oameni au murit in accidente rutiere NUMAI IN ROMANIA SI NUMAI DE LA REVOLUTIE INCOACE

#135
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
cat e amr-ul pana cand va baga un user pe aici ceva cu avioane si teoria constipatiei?

stimati pasageri, bine ati venit la bordul aeronavei noastre. Linia aeriana Titanic va ureaza zbor placut dar va atragem atentia asupra masurilor de siguranta:

1. Pilotul e ocupat cu stewardesa
2. Copilotul are migrene ca a baut mult inainte de a se urca in avion
3. Daca motoarele dau rateuri nu va faceti griji : este in apa in kerosen. S-a mai intamplat la rusi
4. Controlorul de zbor este un specialist in NFS
5. Cauciucurile noastre sunt de Logan second hand
6. La ultima revizie avionul nu a trecut RAR-ul
7. Nu deschideti usa/fereastra in timpul zborului. E periculoso sporgersi

off: vad ca compania mea iubita Wizzair iar a belit un aeroplan de data asta pana sa decoleze. in ritmul asta, pica in curand sigur unul de la ei. http://www.realitate...re-Londra-.html

#136
dixy

dixy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,910
  • Înscris: 06.09.2004

 turbo trabannt, on Jun 11 2007, 09:18, said:

1. Pilotul e ocupat cu stewardesa

De unde știi măi? M-ai văzut tu?  :huh:

#137
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 dixy, on Jun 11 2007, 19:47, said:

De unde știi măi? M-ai văzut tu?  :huh:
pai normal ca ati intins un rand de scaune la clasa a 2-a si v-ati pus pe treaba.   :rolleyes:

si copilotul tau avea parkinson?

#138
Ganditorul

Ganditorul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 26.03.2005
Handi: numai un psiholog te va convinge sa te relaxezi in timpul zborului. Tu nu ai nevoie de explicatii rationale, ci de terapie.

#139
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

Quote

Handi: numai un psiholog te va convinge sa te relaxezi in timpul zborului. Tu nu ai nevoie de explicatii rationale, ci de terapie.
sau un bj intre scaune sau un quickie in buda !...dupa aia doarme si nu-l mai intereseaza...

#140
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 spare-me, on Jun 11 2007, 21:32, said:

sau un bj intre scaune sau un quickie in buda !...dupa aia doarme si nu-l mai intereseaza...
sau un bilet la clasa 1 si un dom perignon.

#141
alexandra_hutton

alexandra_hutton

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 04.06.2007

 dixy, on Jun 11 2007, 00:15, said:

Și mai sigur e să stai în peșteră și să nu circuli. De când te naști până când mori te supui la fel de fel de riscuri. În definitiv care-i diferența dacă ai căzut cu avionul, te calcă Păuneasca cu mașina sau faci infarct în timpul unui act sexual?

:w00t: Apropo de asta...e gluma aceea cu mame grijulii "nu mergi pe marginea trotuarului ca te calca tramvaiul"(era cazul in Satu Mare la inceputul sec XX, acum nu mai e)..dar apoi te gandesti..pai si daca mergi pe langa zid poate sa iti cada ceva in cap!Am fost in situatia cand de pe o cladire care urma sa fie renovata dar nu era inca protejata au cazut bucati de caramida, daca ele cadeau cu 3 secunde mai repede eu nu mai scriam asta  :worthy:

#142
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 alexandra_hutton, on Jun 11 2007, 21:46, said:

:w00t: Apropo de asta...e gluma aceea cu mame grijulii "nu mergi pe marginea trotuarului ca te calca tramvaiul"(era cazul in Satu Mare la inceputul sec XX, acum nu mai e)..dar apoi te gandesti..pai si daca mergi pe langa zid poate sa iti cada ceva in cap!Am fost in situatia cand de pe o cladire care urma sa fie renovata dar nu era inca protejata au cazut bucati de caramida, daca ele cadeau cu 3 secunde mai repede eu nu mai scriam asta  :worthy:
on topic: dar ce zici de aia care merg linistit in masina pe sosea si le cade avionul in cap?  :w00t:

#143
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
a murit o tipa in timisoara acum vreo citeva saptamini de la o bucata de bloc desprinsa. evident, statistic, mersul pe linga cladiri e mult mai sigur decit mersul cu avionul

#144
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

Quote

a murit o tipa in timisoara acum vreo citeva saptamini de la o bucata de bloc desprinsa. evident, statistic, mersul pe linga cladiri e mult mai sigur decit mersul cu avionul
daca introducem si obligativitatea castilro si costumelor de protectie...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate