Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Despre Land Rover Defender

- - - - -
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#55
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Caroseria e nituita pentru ca panourile sunt de aluminiu.
La ultimele modele roata nu mai este pe capota pentru ca nu toata lumea e in stare sa salte capota cu ditamai roata pe ea. Plus ca numai capota singura avea o gramada de kg pentru ca era puternic ranforsata sa poata tine roata aia.
Masina e facuta sa traga din greu prin hartoape, de-aia pe sosea n-o sa se simta la fel de bine ca un X5.

#56
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
o super masina, intr-adevar. dar sincer, prefer noul Discovery. Extrem de capabila in varianta de serie, nu am vazut pana acum nimic modificat. Pentru cei care se uita la top gear, clarkson s-a suit cu ea pana pe varful unui munte, fara drum de acces, fara poteca, fara nimic. Direct pe iarba, pietre, mlastina, etc.

#57
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Da, si Discovery sunt masini tari. Cele ce participau la Camel Trophy erau masini de serie care erau echipate cu roll-bar, troliu, portbagaj si umplute de echipament. Nu se umbla la nimic altceva.

#58
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003

Arpi, on Dec 9 2004, 10:08, said:

Orice ati zice un patrol ramane un patrol si o masina JAPONEZA!
:OK:
@xfil3s

Superba masina!

<{POST_SNAPBACK}>



desteptu p##ii
mi s-a acrit de scrolluit in lateral de la poza ta :cursing:

Edited by addicted, 07 June 2005 - 12:38.


#59
vladd

vladd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 28.03.2005
Akeem, eu iti vorbesc in calitate de om ce merge cu rucsacul in spate si ocazional ma bag si la pereti (dar si ca pasionat de off-road cat cuprinde), si crede-ma ca am vazut destule masini pe trasee - care mai de care Dacii vechi, Aro, Tico sau te mai miri ce.      
De ce vrei tu sa arunci cu zecile de mii de EURO pentru ture montane? (cand cu banii astia aproape iti faci o cabana  :peacefingers: ) daca nu participi la competitii de profil unde oricum mai trebuie sa "arzi" vreo 10k EUR sa-ti prepari masina.
De ce nu mergi pe un super-capabil Suzuki Jimny de vreo 15-18.000 cu care-ti faci placerea fara nici un fel de probleme? (si la care ai: consum redus, durabilitate exemplara, piese si revizii acceptabile)

Asta bineinteles ca sfat practic. Tu, daca ai capatat un fix cu Defenderul ... is OK man  :coolspeak:

Ideea de a ajunge la cabana cu masina este destul de des intalnita in exemplele multor producatori si de cele mai multe ori supraapreciata. Eu personal nu cunosc nici o cabana in Rom unde sa nu se ajunga cu O MULTITUDINE de automobile cu tractiune integrala (incepand cu Pick-up mioritic) - in afara de cele unde nu se poate ajunge cu nimic, firesc!

Concluzia este: daca e Defender e OK (super chiar) insa merge si cu altele

#60
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003

addicted, on Jun 7 2005, 12:37, said:

desteptu p##ii
mi s-a acrit de scrolluit in lateral de la poza ta :cursing:

<{POST_SNAPBACK}>


Hai ca l-am rezolvat, l-am bagat in atasament :)

Vladd, in primul rand, intr-adevar am un fix cu Defender-ul. In al doilea rand, ceea ce nu e OK e faptul ca deocamdata nu prea se intrevede vreunul la orizont :angry:

Altfel spus, si eu sunt pasionat ca si tine, chiar daca nu la nivelul pereti. Masina as lua-o nu pentru dus pana la cabana (si in nici un caz la Hotel Piatra Mare, nu asta e ideea mea de recreere la munte) ci pentru un gen de vacanta-raid, cu dormit prin locuri pustii de oameni. Daca nu folosesc cortul, e din cauza ca am un fix provenit din copilarie, cand am fost intr-o expeditie de o saptamana din care ne-am intors dupa 2 zile, dupa ce niste cretini ne-au taiat corturile. De atunci nu mai pot sa dorm in cort, toata noaptea stau cu grija ca vine careva peste mine, indiferent cate picioare sau labe are. Asa incat eu dorm in masina atunci cand pretenii mei dorm in cort.
Pentru asta mi-as lua un Defender 110 (ala lung) si nu 90, care e pentru trial sau alte chestii, pe care l-as echipa la interior cu facilitati de dormit.

Oricum, daca as castiga la Loto si mi-as face nspe case si apartamente, dupa cum vrea familia, pretentia mea personala ar fi o casuta gen Muzeul Satului undeva la marginea unui sat din munti unde n-a ajuns curentul electric si unde sa evadez la sfarsit de saptamana, in nici un caz nu stiu ce viloi cu termopan, jacuzzi si butelie Shell-Gas, ca aia nu mai e comuniune cu natura.

#61
vladd

vladd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 28.03.2005
nasoala faza cu cortu! d-aia dorm eu cu barda alaturi  :naughty:

exista intr-un nr. de 4WD Magazine o masina (parca GM) in care cortul se poate monta undeva in bena!!. Daca gasesc poza cu pricina o pun pe aici.  

Un defender 110 exista in permanenta in perioada sarbatorilor de iarna la baza partiei Sorica.
In actiune: urca o panta pe care eu ma chinuiam in clapari. Opreste sfidator la jumatatea pantei (1m de zapada pe jos) coboara, merge la o farmacie adiacenta, iese dupa 10s se urca in masina, si fara cea mai mica jena intoarce frumusel masina coboara panta si pleaca in tromba :angry: !!! asta in timp ce eu imi adunam limba de pe jos in varful pantei respective  :confuzzled:

#62
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
eu am vazut pe langa orsova un VW bus parcat cu un cort mic deasupra, pe portbagaj de plafon. misto chestia, cu scarita, dichisit.

#63
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Eu nu pot sa spun ca cunosc Defender-ul altfel decat in reviste, singura secventa live am vazut-o la TV (de fapt parca am mai povestit prin spate). Oricum m-a impresionat destul de mult. Era in timpul unui trial prin niste coclauri si la un moment dat, la jumatatea unei pante a ramas un Patrol din ala vechi si scurt (care ii zice lumea Porcu'). Pur si simplu nu mai putea urca pentru ca i se invarteau rotile in gol, desi avea niste caucioace din alea enorme si M/T. Atunci a plecat un Defender de pe margine, care statea si el pe acolo (cred ca era de la asistenta), s-a asezat in fata (asezat inseamna ca a venit tot pe acelasi traseu, dar asa de lejer si fara roti patinand si fara motor turat incat parea la plimbare), au legat un cablu de el si a plecat de-a dreptul pur si simplu cu Nissan-ul in spate pana in varful pantei, tot asa, ca la plimbare. Si vreau sa spun ca arata foarte normal, fara roti speciale, trolii si alte alea, nici macar abtipilduri nu avea pe el.

De asemenea, la Camel Trophy, pe langa Discovery ale echipajelor exista si Defender care fac pe carausii expeditiei si care vin pe acelasi traseu, incarcati cu echipament, dar pe astia nu-i filmeaza nimeni, ca fac parte din asistenta.

Oricum, daca face asemnea lucruri se cheama ca e o masina descurcareata :)

Attached Files

  • Attached File  mud1.jpg   98.92K   286 downloads
  • Attached File  mud2.jpg   79.95K   284 downloads

Edited by akeem, 10 June 2005 - 13:34.


#64
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003

addicted, on Jun 8 2005, 16:38, said:

eu am vazut pe langa orsova un VW bus parcat cu un cort mic deasupra, pe portbagaj de plafon. misto chestia, cu scarita, dichisit.

<{POST_SNAPBACK}>


Uite diverse variante.

Attached Files



#65
ak70g2

ak70g2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.07.2005
fratzilor, vreau si eu sa-mi aduc din italia un 110 TDi.... n-are euro3... se mai poate inmatricula in romania? se zice ca-i mai fiabil decit TD5-ul...

#66
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
N-as prea zice fara Euro 3.
Cu cat il iei?

#67
bibicu13

bibicu13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 27.12.2004
Are careva un link (in Romania) de unde poti sa iti iei un defender 110 (nou sau sh) ??

#68
cotzi

cotzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 07.09.2004
akeem, si eu sunt pasionat de masinile de teren. Am un Nissan Terrano II fabr. 2001 cu care m-am descurcat binisor pana acum. Evident, in materie de off-road (si ma refer la trasee f. grele aici) nu se compara cu Defender insa, pot sa spun cu mana pe inima ca nu am ajuns inca in situatia sa nu pot aborda un traseu cu masina mea. Evident, nu am mers la competitii si nici nu am incercat sa imit figurile vazute la TV :D Singura chestie penibila pe care am patit-o a fost datorita prostiei mele: masina era incaltata cu niste ST-uri (Grabber) de la General si am incercat sa traversez o zona in care era niste argila gri-albastruie. Evident, acolo am ramas si am fost scos afara de un tractor. Insa eram la inceput, aveam anvelope nepotrivite si cel mai rau lucru, am ezitat. In argila moale, masina de 2 t a ramas intepenita. M-am cam pierdut in povesti si am uitat sa spun ceea ce consideram eu ca e mai important: masina pe care o am e ok (atat cat poate fi un 4x4) si pe sosea, si pe albia unui parau de munte si pe drumuri forestiere fie ele si f. noroiosae sau cu zapada mare. Odata iesit din traseu, merg la prima spalatorie auto si ma pot prezenta si in fata unui restaurant de lux la cine stie ce petrecere fara sa starnesc priviri curioase. E o masina capabila, ascultatoare, cu care poti face multe nebunii dar de care se poate bucura si restul familiei. Asa e, am facut un compromis: nu mi-am putut permite (deocamdata) doua masini (una de oras si un 4x4) asa ca am ales una care sa le inlocuiasca cat se poate de putin pe amandoua. Astfel ne bucuram toti de ea, mai ales ca putem ajunge si iarna la casa de vacanta situata pe un drum forestier de ~ 5 km. In materie de anvelope, acum am pe masina Bridgestone Dueller A/T 694 iar pentru nebunii am BF Goodrich M/T pe jante de otel. Vreau sa zic ca, chiar si cu A/T-uri am reusit sa strabat niste drumuri infundate cu zapada in niste catune uitate de lume si am fost primul care am trecut pe acolo. E f. misto senzatia cand poti doar sa intuiesti drumul si acolo unde se poate ii dai bice iar masina se leagana ca si o salupa pe valuri :D Dintre traseele abordate: am traversat M. Calimani de la Toplita la Gura Haitii, am urcat in M. Rodnei pana in saua Gagii (sau Gajii nu stiu care denumire e corecta) de unde se ajunge f. rapid la Lacul Lala sau pe vf. Ineut, am traversat Raraul iarna si am avut parte de emotii f. mari pe portiunile cu gheata, uneori am taiat serpentinele prin padure, direct, apoi am traversat tot iarna (pe zapada mare in unele locuri) Obcina Mestecanis de la Carlibaba spre Izvoarele Sucevei. In rest, ma mai distrez pe dealurile din jurul Sucevei pentru ca stau f. prost cu timpul incat nu pot sacrifica 1-2 zile pentru o tura. Sper sa rezolv problema cu timpul si sa imi iau si eu un ragaz, sa pun M/T -urile si vreau sa traversez M. Suhard + o portiune de creasta pana la Lacul Icoana.
Si acum, dupa toate cele spuse de mine (care, sper sa nu le luati neaparat ca pe o lauda) nu te tenteaza sa te orientezi catre o masina de teren capabila, dar care sa fie ok si d.p.d.v. al pretului, aspectului, confortului, etc. Sper ca nu am pus o intrebare prosteasca si sper sa nu te fi suparat pentru motivul ca nu prea imi place Defender insa, m-ar interesa parerea ta vis-a-vis de cele spuse de mine. Ma uitam la pozele din postul #63, crezi ca astfel de ture off-road le vei practica des? Daca da, atunci ia-ti Defender! Daca raspunsul e nu, atunci, ce zici de un 4x4 mai domestic cu performante bune, mult peste medie dar care are si aspect de masina de oras? Gandeste-te ca astfel de drumuri infundate cu noroi iti vor pune des probleme indiferent ca ai Defender sau Discovery sau Terrano. Cine abordeaza astfel de trasee e bine sa fie insotit de alta masina la fel de capabila, altfel risti sa chemi un TAF sau tractor din cine stie ce catun.
Ma rog, probabil nu cunosc in amanunt datele problemei insa m-as bucura sa iti satisfaci setea de aventura si, mai mult dacat atat sa ajungi sa stapanesti sanatos masina pe care ti-o doresti.

#69
cotzi

cotzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 07.09.2004
Uite si o poza din Calimani, la coborarea prin cariera.

Attached Files



#70
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Thread-ul nu a fost deschis decat strict pentru Defender. Despre SUV-uri in general mai exista o gramada pe forum. De aceea n-ai citit nimic despre ele aici. Cat despre pozele alea cu situatii extreme, le-am pus doar pentru a se vedea ce e in stare sa faca. In rest, mai prin primele posturi poti vedea ca nu am dorinte de trial ci doar de vacante-raid, de aceea imi doresc un 110 si nu un 90. Cam asta e tot.

Cat despre tine, iti doresc sa stapanesti sanatos masinuta si sa te bucuri de ea.

#71
cotzi

cotzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 07.09.2004
OK, sorry pt. interventie! Totusi, Terrano nu e SUV.

#72
dacia_loo_gone

dacia_loo_gone

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.08.2005

cotzi, on Aug 11 2005, 20:37, said:

OK, sorry pt. interventie! Totusi, Terrano nu e SUV.

<{POST_SNAPBACK}>


:rolleyes: What next ? O sa apara cineva sa ne explice catde "rugged" e Cayenne-ul, nu ? Sau cum s-a dus pana hat, sus in Fagaras cu vreun Chevy Suburban ?

umm..   ba Terrano e foarte SUV... daca-l compari cu Defender nu e nici macar SUV, e masina de oras. Singura chestie utila in teren produsa de Nissan e Patrol-ul.

O diferenta fundamentala care face Terrano sa fie SUV fata de Defender este faptul ca Terrano e din plastic (proportional vorbind, cred ca jumatate din masa unui Terrano sunt mase plastice). Defender nici n-a auzit de materialul asta. QED

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate