Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
CHIMIE COCSAREA INTARZAIATA (dela...

Apelul la Ordonanta presedentiala

reallocated sector count

Jurassic World
 Jurassic World

Excedentul bugetar care genereaza...

Dream Town Residence Popesti

PRO TV a castigat majoritatea pre...
 BUGETU...fa... fa bugetul!

Caramida sau BCA?

[Algoritmica] Cubul lui Rubik - P...

autobuz torino - nice
 Platforma magazin online

Student Medicina-Practica de vara...

Orange Rono vs Smart 4 Power vs G...

Instalare windows pe laptop acer ...
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Despre Land Rover Defender

  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#109
franz

franz

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 18.02.2007
  • ID membru: 144,230

salutare> am si eu nevoie de un sfat de la cunoscatori. vreau sa iau un 110 dar nu  m-am hotarat inca daca sa iau 300tdi sau td5. am gasit cateva la pret bun in germania din ambele motorizatii.Imi explica si mie cineva care din cele doua ar fi mai usor de intretinut si reparat. am gasit pareri contradictorii despre calitatile fiecaruia.Vreau sa-l folosesc pentru off road si pentru calatorii lungi. mersi

#110
akeem

akeem

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 17.10.2003
  • ID membru: 7,332
Ai rabdare pana vede gusterul intrebarea ta :)
Oricum, ideea va fi: cu cat mai simplu (adica mai putina electronica) cu atat mai bine.

#111
gusteru

gusteru

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
  • ID membru: 54,862

 franz, pe Feb 18 2007, 15:48, a scris:

salutare> am si eu nevoie de un sfat de la cunoscatori. vreau sa iau un 110 dar nu  m-am hotarat inca daca sa iau 300tdi sau td5. am gasit cateva la pret bun in germania din ambele motorizatii.Imi explica si mie cineva care din cele doua ar fi mai usor de intretinut si reparat. am gasit pareri contradictorii despre calitatile fiecaruia.Vreau sa-l folosesc pentru off road si pentru calatorii lungi. mersi
pentru calatorii lungi e de preferat 300tdi din prima serie. pentru 300tdi iti trebuie o trusa buna de scule,pentru td5 ai nevoie de un garaj specializat, 2 saptamini si un sac de bani.personal am vindut td5-ul si am un 109D la care nu-i nevoie decit de sirma ,o cheie reglabila si un ciocan.mai citeste p-aici pe la-nceput

#112
andrei_o

andrei_o

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008
  • ID membru: 280,315
daca mai sunteti prin preajma si v-ati dat cu varianta noua (2007) a LRD-ului, as dori cateva opinii.

Au schimbat interiorul (in bine, zic eu) facandu-l cat de cat mai user friendly.
Au schimbat MOTORUL - lunadu-l de pe Ford Tranzit daca am auzit bine (TD5 de 2.5L)
Au schimbat cutia de viteze (6 rapoarte fata de 5)
Au imbunatatit ventilatia la interior.
A disparut posibilitatea echiparii cu banchete spate la 110 SW - toate locurile (max. 7) trebuind orientate spre fata masinii.
Din acelasi motiv, a disparut posibilitatea echiparii LRD 90 SW cu mai mult de 4 locuri.
Grilele de ventilare frontale (sub parbriz) s-au pierdut. A ramas doar ca o chestiune de design.
In continuare e cu 5k EUR mai scump in RO decat in restul Europei.

Tare ma tem ca pana apuc sa iau eu unul (36-40K nou), il scot de pe piata :(

#113
gusteru

gusteru

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
  • ID membru: 54,862

 andrei_o, pe Jan 30 2008, 12:24, a scris:

daca mai sunteti prin preajma si v-ati dat cu varianta noua (2007) a LRD-ului, as dori cateva opinii.

Au schimbat interiorul (in bine, zic eu) facandu-l cat de cat mai user friendly.
Au schimbat MOTORUL - lunadu-l de pe Ford Tranzit daca am auzit bine (TD5 de 2.5L)
Au schimbat cutia de viteze (6 rapoarte fata de 5)
Au imbunatatit ventilatia la interior.
A disparut posibilitatea echiparii cu banchete spate la 110 SW - toate locurile (max. 7) trebuind orientate spre fata masinii.
Din acelasi motiv, a disparut posibilitatea echiparii LRD 90 SW cu mai mult de 4 locuri.
Grilele de ventilare frontale (sub parbriz) s-au pierdut. A ramas doar ca o chestiune de design.
In continuare e cu 5k EUR mai scump in RO decat in restul Europei.

Tare ma tem ca pana apuc sa iau eu unul (36-40K nou), il scot de pe piata :(
stai linistit, se vor fabrica pina in 2010 dupa care productia se va transfera in india sub numele de Land Rover Defindia. oricum , ca si cele de la td5 in sus nu vor mai fi ce-au fost, masini de calatorii lungi, pe care sa te poti baza cu adevarat. a ramas numai legenda.

#114
andrei_o

andrei_o

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008
  • ID membru: 280,315

 gusteru, pe Feb 4 2008, 18:25, a scris:

stai linistit, se vor fabrica pina in 2010 dupa care productia se va transfera in india sub numele de Land Rover Defindia. oricum , ca si cele de la td5 in sus nu vor mai fi ce-au fost, masini de calatorii lungi, pe care sa te poti baza cu adevarat. a ramas numai legenda.

e ingrozitor!

daca o sa le faca in India, o sa puna carton presat in loc de "tabla" clasica (aluminiu rezistent la coroziune...etc...)
iar cat despre motor - imi dai alta veste ingrozitoare.

Eu ma bucuram ca noul model a fost imbunatatit simtitor la capitolul comfort interior - UNICUL motiv care ma impiedica sa caut un SH in tarile vestice.

:death: O sa ma "sinucida" nevasta daca am s-o duc la munte in versiunea veche, eventual cea cu scaune de vinil.

#115
horia66

horia66

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,092
  • Înscris: 23.11.2006
  • ID membru: 111,369
Pentru cei care admira Land Rover-ul de la distanta si n-au pus niciodata piciorul in el: asa eram si eu acum cativa ani - muream de dragul unui Land Rover cand il vedeam pe strada - pana cand am condus unul.
E groaznic. E un tractor, nu o masina. Motorul foarte zgomotos si vibrant - daca tii mana pe schimbator cand stai la semafor, iti vibreaza cu tot cu mana. N-ai loc la volan - eu am 1,85 si 105 kg. Mana stanga ti se loveste de geam cand o tii pe volan, dar mai ales cand iei viraje. Suspensia este de tractor - scaunele cam ca cele de ARO - un buret care se lasa sub tine, mici si inguste. Ambreiajul - groaznic ! Are un arc foarte tare (sau asa e placa de presiune) - daca stai cu piciorul pe el la o "cedeaza trecerea", dupa cateva secunde incepe sa-ti tremure piciorul. La curbe se lasa pe o parte de zici ca se rastoarna.
Credeti-ma ca e o masina care merita admirata numai pe dinafara si de preferinta la altii - sau in filme ... Daca ar fi dupa mine - pentru mers la munte, la cabanuta etc. - mi-as lua un pick-up dubla cabina - Ford, Mazda, Toyota, Nissan - ce va place - in nici un caz un Land Rover. Dupa cum spunea un prieten care a analizat-o si el indeaproape: "niciodata n-am vazut o masina care sa arate atat de ieftin si sa fie atat de scumpa ..."

#116
andrei_o

andrei_o

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008
  • ID membru: 280,315
mi-a placut comentariul amicului tau :)

in rest, asa e ... experienta la volan nu are nimic in comun cu comfortul. N-ai ce sa cauti cu ea in oras, decat in caz de "stejar! extrema urgenta!"

dar altfel, masinuta e ok in mediul ei.

#117
Trenu

Trenu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 10.10.2006
  • ID membru: 101,745
Am si eu o intrebare,
pe site-ul : omc4x4.it am gasit niste defendere ex carabinieri care au un motor de 2.0 16v benzina...
pe net am gasit producatori de genu: vw, opel, renault pentru motoru asta de 2.0 16v... dar la landrover nu...
stie cineva de ce provenienta sunt motoarele astea ? o fi vreo comanda speciala ... in afara de 140 de cai cat zic italienii astia ca are motoru, ... ce cuplu are ?
Multumesc

uitati ce imi raspunde gagiul de la omc4x4.it  (se pare ca se face ca nu stie engleza... ) :

A riguardo dei Defender 90 ex Carabinieri:
Modello          Defender 90
Motore           2000 i 16 valvole benzina
CV                   140
Anno               1995/1996/1997

Costo:
€ 4.000           nelle condizioni originali Carabinieri, messo in moto, e con documenti per l’immatricolazione
€ 5.000           bonificato dei contrassegni CC, tetto verniciato in tinta, telaio controllato e verniciato, tagliando completo meccanica, con sost. componenti (oli, filtri, distribuzione ecc.), collaudo MCTC, revisione, targhe e documenti.
                        Trasferimento di proprietà a carico acquirente.
Extra              gomme e cerchi maggiorati, verricello anteriore, paraurti personalizzati, interni, riverniciatura a tinta cliente, impianto GPL, impianto Metano, gancio traino, kit di rialzo, assetti gara, CB, VHF, accessori vari, ecc…..

Visita il ns. sito      www.omc4x4.it
Fuoristrada e veicoli speciali, accessori e ricambi fuoristrada di tutte le marche.
Gomme e cerchi di tutte le misure, veicoli personalizzati.
OMC4x4.it
S.S. 372 Km 45.500 Zona Ind.le
82036 Solopaca (BN)
Tel/fax 0824.902040
Cell.  3389454498
Info@omc4x4.it

Cordiali saluti,
            Alfredo Carini  resp.le comm.le

Edited by Trenu, 04 November 2008 - 02:06.


#118
andrei_o

andrei_o

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 28.01.2008
  • ID membru: 280,315

Eu zic sa nu te mai apuci...

Pe cat de entuziastmat eram de masina, pe atat de tare m-am desuflat, la sosire din Scotia / Anglia, cand am mai apucat sa le "vad" 1st hand la lucru.

Dupa cum imi spuneau si flacaii de acolo, oameni care le utilizeaza zilnic (game control - vanatori care impusca animale, pt a nu creste extrem de mult populatia de caprioare/cerbi!!!): o masina extrem de capabila, care te duce aproape oriunde, dar care se strica extrem de des si costa o avere s-o repari.

M-a dat gata! Dupa ce ca dai 35.000 eur pe ea, mai pui de-o parte inca 10k pt reparatii ulterioare?

sau lasa....

cred ca mai degraba iau o bicla enduro si-mi fac damblaua..

#119
gusteru

gusteru

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
  • ID membru: 54,862
cred ca baiatul nu stie ce are in dotare, LR nu mai face motoare de 2000 din anii '60. si ma indoiesc ca au montat special asemenea motoare desi se prea poate sa fie adevarat.
cit despre stricatul ëxtrem de des nu e chiar asa, desi comparativ cu japonezele e intr-adevar mai des. insa cind se strica e mult mai ieftin de  reparat decit multe altele si SE REPARA oriunde si oricum, ceea ce nu pot spune despre multe alte marci consacrate.calitatea insa a scazut dupa ce au aparut cele cu tdi5, prea multa electronica si rahaturi de astea care nu au ce cauta intr-o masina de long range raid.

#120
BabaLulu

BabaLulu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.04.2007
  • ID membru: 163,037
o intrebare; stiu ca Defender a fost si este una din cele mai bune masini offroad, dar nu ma pot lamuri cu un lucru? cat de buna este? adica daca as avea bani de asa ceva, probabil pe asta as merge.. totusi am vazut recent un film legat de Humvee si m'a cam pus pe ganduri:




eivdent ca Humvee are avantajul de a fi mai lat si mai lung dar totusi daca  asa e cazul, de ce muti offroaderi prefera Defender? si ma refer aici lac ei cu bani destui sa isi permita cam orice..

#121
terratec

terratec

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,237
  • Înscris: 02.03.2003
  • ID membru: 3,100
  • Locație: Se zice "loc".

View PostTrenu, on 4th November 2008, 02:07, said:

Am si eu o intrebare,
pe site-ul : omc4x4.it am gasit niste defendere ex carabinieri care au un motor de 2.0 16v benzina...
pe net am gasit producatori de genu: vw, opel, renault pentru motoru asta de 2.0 16v... dar la landrover nu...
stie cineva de ce provenienta sunt motoarele astea ? o fi vreo comanda speciala ... in afara de 140 de cai cat zic italienii astia ca are motoru, ... ce cuplu are ?
Multumesc

uitati ce imi raspunde gagiul de la omc4x4.it  (se pare ca se face ca nu stie engleza... ) :

A riguardo dei Defender 90 ex Carabinieri:
Modello          Defender 90
Motore           2000 i 16 valvole benzina
CV                   140
Anno               1995/1996/1997

Costo:
€ 4.000           nelle condizioni originali Carabinieri, messo in moto, e con documenti per l’immatricolazione
€ 5.000           bonificato dei contrassegni CC, tetto verniciato in tinta, telaio controllato e verniciato, tagliando completo meccanica, con sost. componenti (oli, filtri, distribuzione ecc.), collaudo MCTC, revisione, targhe e documenti.
                        Trasferimento di proprietà a carico acquirente.
Extra              gomme e cerchi maggiorati, verricello anteriore, paraurti personalizzati, interni, riverniciatura a tinta cliente, impianto GPL, impianto Metano, gancio traino, kit di rialzo, assetti gara, CB, VHF, accessori vari, ecc…..

Visita il ns. sito      www.omc4x4.it
Fuoristrada e veicoli speciali, accessori e ricambi fuoristrada di tutte le marche.
Gomme e cerchi di tutte le misure, veicoli personalizzati.
OMC4x4.it
S.S. 372 Km 45.500 Zona Ind.le
82036 Solopaca (BN)
Tel/fax 0824.902040
Cell.  3389454498
Info@omc4x4.it

Cordiali saluti,
            Alfredo Carini  resp.le comm.le



Motorul tau are foarte mari sanse sa fie FIAT. Exista motoare FIAT si pe MASSIF.




@BabaLulu
Uita Humvee, marketingul e de el. Pentru teren exista Defender, G, destul de multe japoneze, Pinz, unele rusesti si Wrangler.

Edited by terratec, 20 December 2009 - 01:29.


#122
horia66

horia66

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,092
  • Înscris: 23.11.2006
  • ID membru: 111,369

View PostBabaLulu, on 20th December 2009, 01:23, said:

... de ce muti offroaderi prefera Defender? si ma refer aici lac ei cu bani destui sa isi permita cam orice..
Eu cunosc un tip cu destul de multi bani care si-a luat Defender (cu toate ca se chinuie cand merge cu el ...) cred ca datorita unui efect de "virilizare" si "nobilizare" cand se urca la volanul lui...

Condusul unui Land Rover iti permite sa-ti imaginezi ca esti un lord in drum spre terenul de va^natoare ...
Pe cand daca mergi cu un Double Cab japonez nu prea arati decat a fermier australian mirosind a transpiratie ...

View Postgusteru, on 8th November 2008, 18:11, said:

...
cit despre stricatul ëxtrem de des nu e chiar asa, desi comparativ cu japonezele e intr-adevar mai des. insa cind se strica e mult mai ieftin de  reparat decit multe altele si SE REPARA oriunde si oricum, ceea ce nu pot spune despre multe alte marci consacrate....

Asta poate la modelele din anii '60.
Plus ca am inteles ca majoritatea suruburilor sunt pe imbus, asa ca e o "placere" sa mesteresti la ea ...

De fiabilitatea scazuta se pla^ng chiar britanicii ...

#123
gusteru

gusteru

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
  • ID membru: 54,862

View Posthoria66, on 22nd December 2009, 14:34, said:

Eu cunosc un tip cu destul de multi bani care si-a luat Defender (cu toate ca se chinuie cand merge cu el ...) cred ca datorita unui efect de "virilizare" si "nobilizare" cand se urca la volanul lui...

Condusul unui Land Rover iti permite sa-ti imaginezi ca esti un lord in drum spre terenul de va^natoare ...
Pe cand daca mergi cu un Double Cab japonez nu prea arati decat a fermier australian mirosind a transpiratie ...



Asta poate la modelele din anii '60.
Plus ca am inteles ca majoritatea suruburilor sunt pe imbus, asa ca e o "placere" sa mesteresti la ea ...

De fiabilitatea scazuta se pla^ng chiar britanicii ...
aici ai mare dreptate. 109-le  din 71 are 625000 km documentati, anul asta m-a lasat un lift de supapa unde mi-era lumea mai draga in islanda. dar asta a fost tot ( exceptind, fireste , consumabile) in dest pene de cauciuc, un furtun de radiator, o pompa de alimentare care cam picura de vreo 3 ani.
def-ul mi-a bagat mina in buzunar pina la cot si nu o data . 2 cutii de viteza, electronica, cacatul de abs care nu are ce cauta la o masina de drum lung.
insa alegerea unui def lung ramine prima optiune a calatorului pentru piese relativ ieftine, reparatie usoara, spatiu de incarcare si posibilitatea uriasa de bricolare care nu multe masini o au.

#124
NiNelu

NiNelu

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 17.05.2007
  • ID membru: 180,998
  • Locație: Bucuresti
Salut,
Care aveti un manual de utilizare in romana sau engleza,caci pe gooagle nu gasesc nimic.

Multumesc

Edited by NiNelu, 28 December 2012 - 23:45.


#125
matrwe

matrwe

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 445
  • Înscris: 14.06.2012
  • ID membru: 766,442
Primele 2 rezultate de pe goagle:
http://www.mylandy.c...-TD5-TDI-V8.pdf
http://www.landrover...-rover-manuals/

https://www.google.r...iw=1680&bih=959

#126
sean70

sean70

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 20.01.2014
  • ID membru: 844,886
Salutare,
Sunt nou-venit si mi-a atras atentia topicul asta prafuit!
Sunt posesor de Defender 90 si pot confirma faptul ca este o "masina abominabila pe care o iubesti sau o urasti" - eu o iubesc dar sunt constient ca nu este o masina pentru oricine.
Merg zilnic cu ea cam 150 km chiar daca am si alta masina mai confortabila (un LR Discovery folosit la iesirile cu nevasta si copiii) si senzatia e unica.
Este o masina buna,fiabila, care te duce unde vrei,pe sosea sau pe aiurea - ca stai inghesuit,ca uruie,ca nu fuge cu 300 la ora,ca nu are bling-blinguri,abs-uri,esp-uri sau alte chestii sunt detalii mai mult sau mai putin suparatoare.
In concluzie - masina e din '97,avea motorul de 2 litri benzina aspirat de 140 cp - provine de la Carabinieri si 320.000 a mers fara probleme- pe care l-am schimbat cu acelasi motor in varianta turbo luat de pe un Rover 820 ce are 200 cp din fabrica si ma ajuta mai mult pe asfalt,i-am pus un gaz secvential si merg la costuri de Matiz,i-am pus diferentiale autoblocante,suspensii Ironman,si o gramada de alte chestii - piesele sunt ieftine si piata este imensa.
Defenderul e una dintre putinele masini  "nemuritoare" - asta o spun statisticile (70% din totalul "Seriilor" si Defenderelor fabricate sunt in circulatie) si pretul de vanzare sh ridicat.
Ceva poze:

Attached Files



Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users