Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...

Sony FH 10W reparatie
 

Suzuki SX4

- - - - -
  • Please log in to reply
2720 replies to this topic

#2647
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008
Buna masina nene , am fost plecat si a stat pe bara 5 saptamani si acum am ramas fara frane pe spate si frana de mana   :thumbdown:  ,   Deci ambreiaj la 9000 , caseta caraie , frane pe spate si de mana lipsa. Ma intreb ce surprize o sa mai am. Nu mi-a placut cazanul de la inceput si acum al dracului fier se razbuna   :naughty:

#2648
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,695
  • Înscris: 23.04.2007

 NGCM51, on 24th June 2012, 22:30, said:

am ramas fara frane pe spate si frana de mana
au reusit sa ti le fure ???

#2649
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008

 adrian_r5, on 26th June 2012, 10:23, said:

au reusit sa ti le fure ???

Nooo , au ruginit elementele de actionare  si "  i-a cazut curentu' in benzina , cica ar trebui sa dau cu spray de filamente de becuri halogen inainte de a conserva masina pentru perioade lungi de stationare , recomandabil de la 24 de ore in sus "

#2650
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Vezi, asa iti trebuie, daca te-ai zgarcit la tarate si nu ai luat ceva mai bun. Astept cu nerabdare sa ne povestesti urmatoarele patanii cu masina. Mai trebuie sa fie si din cei ce fac reclama negativa.

#2651
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008

 rexkroki, on 26th June 2012, 18:25, said:

. Mai trebuie sa fie si din cei ce fac reclama negativa.

Pentru masina este reclama negativa , pentru mine e naspa.

#2652
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,695
  • Înscris: 23.04.2007

 NGCM51, on 26th June 2012, 11:00, said:

cica ar trebui sa dau cu spray de filamente de becuri halogen inainte de a conserva masina
Zice-se ca fumu' de tamiie e mult mai eficient  :drac: :drac: :drac:

#2653
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Nu iese fum fara foc...  asata asa, ca tot am citit de multi ce si-au dus masina pe la manastiri pentru o sfestanie...  poate e o solutie in cazul de fata...   :hypocrite:

#2654
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Mai dar se mai fac masini care sa tina?
Ma uit un topic mai sus la Kia, probleme, aici, probleme.

As cam avea nevoie de o masina de genul asta, noua, la un pret corect dar vad ca din pacate treaba nu e chiar simpla.
Mai sus de Sportage nu prea m-as duce si nici nu cred ca as putea si cred ca si cu SX4 mi-as face treaba rezonabil ba chiar cu o economie consistenta de cash dar ma cam pun pe ganduri problemele care pot imobiliza masina naiba stie pe unde, situatie in care garantia nu prea tine de cald. Ca se strica ceva dar ajungi acasa, mai inchizi un ochi ca e vorba de niste masini entry level dar probleme care pot imobiliza masina, cam nasol.

#2655
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Ghinion sa nimeresti o masina construita luni, adica cu mai multe probleme decat media pe modelul respectiv, poti avea la orice marca. Intradevar, e foarte neplacut sa dai bani pe o masina noua si sa ai apoi probleme. Dar si aici trebuie sa facem diferenta intre tipurile de probleme ce apar. Una e sa se strice masina in drum si sa nu poti merge mai departe si alta e sa fie probleme mai mici, de genul celor cu caseta de directie de exemplu de la SX4. Ori din punctul asta de vedere eu nu am auzit de nici un caz la SX4 unde masina sa-si continue drumul pe platforma la service.
In ceea ce priveste garantia eu am avut o problema cu stergatoarele, nu mai vroiau sa se miste singure, decat ajutate cu mana, pe autostrada in Cehia. Am sunat la un numar de asistenta Suzuki si problema a fost remediata gratis de un service local. Am scris mai multe despre acest incident la momentul respectiv in jurnalul de bord.

#2656
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008

 rexkroki, on 26th June 2012, 18:25, said:

Vezi, asa iti trebuie, daca te-ai zgarcit la tarate si nu ai luat ceva mai bun. Astept cu nerabdare sa ne povestesti urmatoarele patanii cu masina. Mai trebuie sa fie si din cei ce fac reclama negativa.


Deci am fost la service si mi-a deblocat nu stiu ce pistonas care din cauza ca nu a fost folosit o luna a ruginit , deci l-au deblocat i-au dat cu spray si gata  am frane din nou pe spate si de mana. Acum alta-i grozavia , placutele au acumulat particule de oxid de fier care sunt mai dure decat discurile pe spate si mi-au facut niste santuri pe discuri de zici ca-s de pick up , cand apas frana haraie de zici ca sunt discurile ovalizate - dar nu sunt ca nu se simte in pedala .Am fost la amicul care are service autorizat si are si ITP cu personal autorizat RAR si mi-a testat eficacitatea la franare. Nu iau niciodata ITP -ul asa , i-am povestit pataniile mele si dupa ce s-a spart de ras mi-a raspuns exact ca in citatul lui rexkroki cu privire la zgarcitul la tarate si m-a sfatuit sa scap de ea urgent , sa mai pun ceva banuti si sa iau una din Germania veche de 1 an - se referea la o marca de masini germana in niciun caz la Suzuki.
Cei de la noul service unde am deblocat franele au raspuns cam asa ceva la intrebarea de ce s-a uzat ambreiajul la 9000 km : nu ai voie sa cuplezi 4x4 in zapada si de aceea s-a stricat. Va dati seama ca le-am replicat ca au 100% dreptate , ca 4x4 este incomplet si ca ii mai lipseste = 16 , si ca normal se foloseste numai vara torida pe drumuri prafuite.
Mai vreti distractie ? Discurile au facut santurile ca am mers cu piciorul pe frana 220 km de cand mi-au deblocat ei pistonasele de actionare si pana m-am intors sa le consemnez pocinogul.
Voi chiar nu ati avut aventuri ca si mine , sunt eu singurul care are probleme cu cazanul ?
Ar mai fi ceva , au inceput din nou sa cloncane placutele pe fata cand apas frana. :coolspeak:

Rulaj lin

#2657
Aries(ro)

Aries(ro)

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,568
  • Înscris: 22.03.2004
La cum mergi tu cu ele ai avea probleme cu orice :).

PS: scrie și-n manual treaba cu 4x4, da' e greu cu cititul.

#2658
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008

 Aries(ro), on 11th July 2012, 20:04, said:

La cum mergi tu cu ele ai avea probleme cu orice :).

PS: scrie și-n manual treaba cu 4x4, da' e greu cu cititul.


Aries(chin)  te rog sa ma crezi ca nu sunt la prima masina , am avut incepand de la batarana Dacia pana la masini mai bine cotate decat cele medii , am avut sau/si folosit masini consacrate 4x4 , acum am 3 in dotare , toate luate de noi .De asemenea am avut si masini SH si te rog sa ma crezi ca pana acum nu am stricat niciun ambreiaj si nici nu am patit asa cu nicio masina daca nu am folosit-o. Interesant este ca se pare ca ma cunosti din moment ce afirmi ca merg cum merg , de unde oare , haide sa ne prezentam , da-mi exemple reale de cum merg si promit ca o sa ma indrept .Apoi daca o luam logic la afirmatia ta ca stilul meu de condus ar fi daunator pentru masini ar trebui sa le stric pe toate nu numai pe aceasta sau din nou logica dicteaza ca aceasta ar fi de o calitate toatal necorespunzatoare stilului meu de condus.

Ai spus ca :" scrie si- n manual treaba cu 4x4, da' e greu cu cititul " , promit ca voi citi dar te rog sa te astepti la un raspuns in genul lui Basexu  :naughty:

Rulaje line.

#2659
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008

 Aries(ro), on 11th July 2012, 20:04, said:

La cum mergi tu cu ele ai avea probleme cu orice :).

PS: scrie și-n manual treaba cu 4x4, da' e greu cu cititul.


Buuuun , am citit si manualul si iata ce scrie la  cap 5 - paragraful 11 :
- Tractiune 4x4 Auto  ......." Aceasta functie imbunatateste stabilitatea vehiculului si usurinta de conducere pe drumuri accidentate si normalizeaza performanta de conducere pe un drum in panta , acoperit cu zapada sau in conditii similare ............."
- Blocare 4x4 : In aceata pozitie , puterea motorului este transmisa pe axele din fata si din spate. Folositi aceasta pozitie cand este dificil sa porniti de pe loc in modul de tractiune 4x4 AUTO , de exemplu , in noroi , nisip sau zapada " , iar la Capitolul 6 paragraful 2 Conducerea in conditii de carosabil cu pericol de derapare scrie
: Pentru modelele cu tractiune integrala (4x4) : Modelul dvs 4x4 este conceput pentru o tractiune mai buna decat modelele cu tractiune pe 2 roti , in conditii de carosabil cu conditii de derapare. totusi , in zapada inalta , noroi sau nisip vehiculul dvs 4x4 nu va avea o asemenea tractiune precum cele dedicate 4x4. Nu incercati sa conduceti vehicolul 4x4 in zapada inalta , noroi sau nisip. Modelele cu tractiune integrala 4x4 nu sunt vehicole sportive/utilitare si nu sunt concepute pentru utilizare pe drumuri neamenajate " .

Bun , se pare ca ai dreptate n-am citit si observatia asta capitala , dar daca crezi ca eu am folosit cazanul asta pe la munte iarna , pe drumuri forestiere inseamna ca ma crezi chiar idiot , chestia cu zapada a fost doar asta iarna cand intram in locul de parcare sau ieseam dupa cele 8-10 ore de munca si ninsoare , colegii mei cu masini cu tractiune normala se chinuiau dar ieseau din aceleasi parcari fara sa le miroasa ambreiajul.


Asa ca ......
Cat despre treaba cu cititul o fi greu , ca am citit muuult la viata mea , dar cu intelesul a ceea ce citesti se pare ca .....................

Rulaje line

#2660
Aries(ro)

Aries(ro)

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,568
  • Înscris: 22.03.2004
Mergi la service și fă scandal să-ți schimbe ambreiajul și aia e... Data viitoare nu mai forța ieșirea din mormane cu 4x4 că nu asta-i soluția.
Anvelopele de iarnă și garda la sol te scot de acolo.

Mai nou, materialele din plăcuțele de frână etc. sunt din chestii ecologice. Până nimeresc ăștia formulele, or să apară tot felul de probleme legate de asta.
Așteaptă-te la surprize de genul ăsta la orice mașină nouă :).

#2661
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008

 Aries(ro), on 12th July 2012, 11:17, said:

Mergi la service și fă scandal să-ți schimbe ambreiajul și aia e... Data viitoare nu mai forța ieșirea din mormane cu 4x4 că nu asta-i soluția.
Anvelopele de iarnă și garda la sol te scot de acolo.

Mai nou, materialele din plăcuțele de frână etc. sunt din chestii ecologice. Până nimeresc ăștia formulele, or să apară tot felul de probleme legate de asta.
Așteaptă-te la surprize de genul ăsta la orice mașină nouă :).


Ok iti inteleg pdv , ai aceleasi pareri ca cei de la service-urile unde am fost cu masina , orice zapada din parcare inseamna automat mormane , orice utilizare mai barbateasca a ambreiajului inseamna fortaj si albastrirea placilor de frictiune deci pierderea garantiei.
Materialele de frictiune nu mai contin azbest de cativa ani , urmare a directivelor europene de protectie a mediului , numai ca : firmele producatoare serioase au rezolvat problema materialelor iar cele de kkt nu , ce vina are cumparatorul ?
Ambreiajul mi l-am schimbat in ...... Ungaria , bineinteles pe moca , fara intrebari , fara aberatii ca nu am voie sa conduc pe drumuri inzapezite , mi-au pus un alt model despre care m-au asigurat ca pot merge prin zapada , in orase , nu pe drumuri forestiere sau de munte  , pacati ca atunci nu aveam probleme si cu franele , le-as fi rezolvat la fel de elegant .
Problema mare este la noi , de ce trebuie sa faci scandal sa ti se schimbe o piesa sau alta in garantie , scrie undeva ca doamnele nu au voie sa conduca cu pantofi cu toc ca sa nu se uzeze ambreiajul ?
Si noi suntem de vina ca acceptam prea usor gainariile acestea .
Cam atat , sper sa nu mai am interventii gen antireclama la produs si va doresc , rulaje line si fara de peripetii.

#2662
Aries(ro)

Aries(ro)

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,568
  • Înscris: 22.03.2004
Am adus în discuție scandalul din cauza modului în care ai pus problema :). Eu nu-s genul care face asta și nici nu am avut probleme vreodată în a schimba ceva în garanție.

#2663
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,695
  • Înscris: 23.04.2007

 NGCM51, on 12th July 2012, 10:29, said:

vehiculul dvs 4x4 nu va avea o asemenea tractiune precum cele dedicate 4x4.
Habar n-am daca masina isi merita sau nu banii ... da' manualul in care scrie treaba de mai sus e de nepretuit  :lol: :lol: :lol:  

 NGCM51, on 12th July 2012, 11:58, said:

sper sa nu mai am interventii gen antireclama la produs
Speranta moare ultima ... da' atentie - e mare curva ... toata lumea traieste cu ea ;)
PS - daca ai ceva pe suflet ... zi-ne ... nu te abtine si nu tine in tine ca nu face bine ;)

#2664
NGCM51

NGCM51

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 26.09.2008
Apropos de antireclama.

Asa ceva este chiar imposibil , azi am observat ca bordul a ........ crapat !!!!!!!!!!!!!!! Plansa de bord , in partea dreapta sus are o crapatura destul de fina , dar vizibila , lunga de 10 cm , am apasat usor cu mana si plansa se afunda destul de usor , cred ca este foarte subtire.
Bordul nu a fost lovit niciodata , masina am abandonat-o in curte , dar are paravan de protectie in parbriz si nici soarele nu bate pe laterale din cauza casei si a unui tei , deci ce sa fie ?
. De crapat a crapat sigur din cauza caldurii pentru ca ultima data acum o luna am curatat eu bordul si as fi observat cu siguranta crapatura
. Mai are cineva asa probleme ? Oare cum s-o putea remedia ?
Multumesc.
Rulaje line.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate