Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum se conduce corect o masina !
Last Updated: Nov 27 2008 15:29, Started by
spdude
, Mar 21 2007 12:14
·
0
#19
Posted 22 March 2007 - 15:39
asa e...trebuia as completez ca astea noi poate s-au mai schimbat
dar daca vrei sa o pacalesti si sa ai un sprint mai bun, de exemplu la 30 km/h treci pe 2 si dai blana..e putin mai repede decat sa astepti sa isi dea seama cutia la ce viteza e si ce "treapta" ar avea nevoie... |
#20
Posted 22 March 2007 - 16:01
uko, on Mar 22 2007, 16:39, said: asa e...trebuia as completez ca astea noi poate s-au mai schimbat revin cu amanunte... Oricum, nu sunt convins ca pleaca de unde trebuie automata , daca ai 150km/h, franezi la 60km/h si pe urma trebuie sa redemarezi urgent.Cred ca-i trebuie nitzel "timp de gandire" si nu cred ca reduce ea in functie de viteza de deplasare a masinii.Poate daca-i dai pe SPORT, sincer nu am mers, nu ma pricep la asa ceva...dar nu-mi place sa debraieze masina cand franez si am 170km/h. Sau mergi cu 120 si vrei sa dai o viteza inferioara-pana se gandeste ea sa faca kick down sau cum s-o numi,...ai bagat de 10 ori in viteza manual.Ca "vine tiru"!! Edited by sanddy1964, 22 March 2007 - 16:06. |
#21
Posted 22 March 2007 - 16:02
LOL, uko, tu cand ai condus ultima oara o automata?
Intreb asta deoarece pana si un W115 200 D din 1973 avea functie de kick-down... Also, la cutiile automate nu exista notiunea de "debreiere", din simplul motiv ca nu au ambreiaj, ci convertor de cuplu. LE: Sanddy, pana la un eventual test cu Lexus Ls cu 8 trepte, eu consider 7 G-Tronic-ul de la Mercedes cea mai evoluata transmisie automata din lume. In primul rand ca nu simti cand schimbi viteza, iar pe modul sport schimba in aproximativ 200 ms (mai rapid decat orice manuala vreti voi, cu Schumacher la volan), iar la functia kick-down poate sari pana la patru trepte deodata (nu ca mult laudat-ul DSG al grupului VAG, care din a 6-a intr-a doua schimba in aproape o secunda). DSG-ul este totusi "manuala" robotizata, nu automata clasica. Edited by WildChild, 22 March 2007 - 16:12. |
#22
Posted 22 March 2007 - 16:11
WildChild, on Mar 22 2007, 17:02, said: LOL, uko, tu cand ai condus ultima oara o automata? Intreb asta deoarece pana si un W115 200 D din 1973 avea functie de kick-down... Also, la cutiile automate nu exista notiunea de "debreiere", din simplul motiv ca nu au ambreiaj, ci convertor de cuplu. |
#23
Posted 22 March 2007 - 16:35
e o chestie mult diferita. convertorul asta nu e un buton on/off, are o infinitate de stari intermediare.
|
#25
Posted 22 March 2007 - 17:07
sebulbus, on Mar 22 2007, 12:15, said: vincent_29: nu e recomandat deloc sa o muti pe N decat daca stationezi mai mult de 2-3 minute. cine zice asta nu are habar sa conduca a/t. Un raspuns complet ar fi presupus sa si motivezi de ce nu e bine. Nu pretind ca sunt un maestru in condus masini cu cuti automate, dar pot sa-ti spun ce de exemplu Infiniti seria FX, daca masina sta mai mult de 3 sec. in pozitia D fara ca masina sa se miste, cutia va trece automat in pozita N pt. a menaja ambreajul. |
#26
Posted 22 March 2007 - 17:14
cautati in topicul cu Santa Fe, am mai pus eu un document despre cum se conduce o automata.
ce zici tu e posibil sa fie vreo masura anti-prost sau cutia respectiva sa fie o manuala robotizata, la cutii automate de-adevaratelea se face cum ti-am zis eu. in cutie nu exista un ambreiaj conventional. e un convertor de cuplu similar ca si principiu de functionare cu un diferential. puterea motorului se transmite cutiei cu ajutorul presiunii unui fluid. la stationare in D partile componente ale sistemului se departeaza si lasa motorul sa ruleze aproximativ in gol, transmitand doar o farama de cuplu rotilor motoare, cuplu caruia te opui cu frana. ar trebui sa mai fie inca pe howstuffworks explicatii detaliate. google is your friend. |
#27
Posted 22 March 2007 - 17:20
Ca tot veni vorba. A condus cineva o cutie manuala cu ambreiaj automat? Ca abia acolo sunt curios cum se simte
|
#28
Posted 22 March 2007 - 17:25
eu citronel c2 (parca aia are asa ceva). mi-au placut clapitele alea de pe volan, dar e cam bleaga, per total.
|
|
#29
Posted 22 March 2007 - 17:27
spdude, on Mar 21 2007, 12:14, said: 3) Cum se porneste corect o masina,cat timp se sta inainte de a demara Benzinar, cutie manuala: Eu nu las niciodata in viteza la parcare, doar daca e panta abrupta, in rest frana de mana. a. Rotesti cheia pana se aprind martorii b. Nu apasa pe pedala de acceleratie. c. Dupa stingerea martor ulei si altele (unele raman aprinse: frana de mana, sistem depoluant, etc), daca temperatura e cu + poti "sa-i dai cheie" ... dupa care stai cateva secunde/zeci de secunde ... asta daca motorul e rece. Daca motorul e cald, stai macar pana se stinge martorul sistemului depoluant. Daca, in schimb, e rece afara (-), inainte sa-i dai cheie, apasa si ambreajul, pentru a ajuta motorul ... apoi stai cateva zeci de secunde ... tot asa daca motorul e rece. d. Nu incalzi masina stand pe loc (la relanti). Pornese la drum cu condu in regim normal. Se va incalzi mult mai repede. Pana sa se incalzeasca motorul de tot, s-ar putea sa sune mai altfel, sa scoata mai mult fum, sa consume mai mult. e. In general ruleaz-o inainte de oprire pana ce motorul a atins temperatura optima. Cele de mai sus sunt spicuiri din cartea tehnica a masinii, un Citroen C4, benzina, 1.6i La restul punctelor nu prea stiu ce sa adaug |
#30
Posted 22 March 2007 - 17:29
incearca sa o lasi tot timpul in treapta de viteza si cu frana de mana trasa...
|
#31
Posted 22 March 2007 - 17:32
sebulbus, on Mar 22 2007, 18:25, said: eu citronel c2 (parca aia are asa ceva). mi-au placut clapitele alea de pe volan, dar e cam bleaga, per total. Dupa parerea mea, la o frana la 130km/h , ultimul lucru ar fi sa apas ambreiajul pt decuplarea motorului.Corectati-ma daca gresesc. |
#32
Posted 22 March 2007 - 17:33
MembruAnonimelby427, on Mar 22 2007, 17:20, said: Ca tot veni vorba. A condus cineva o cutie manuala cu ambreiaj automat? Ca abia acolo sunt curios cum se simte Opel Cosra, cutie Easytronic. Se poate conduce in modul automat sau modul manual (+ si - din levier) dar in oricare din conditii esti asistat de unitatea electronica a cutiei. Adica daca esti in viteza 4 manual si franezi brusc pana la 0 KM/H si nu retrogradezi progresiv, cutia te trece automat in viteza 1 ... chestii din astea face. Deci e tot o cutie asistata electronic. De simtit se simte ca o automatica adica si in modul manual simti delay-ul si ca timp si ca forta, pana sa schimbe viteza. |
#33
Posted 22 March 2007 - 17:47
vladut_v, on Mar 22 2007, 18:33, said: Opel Cosra, cutie Easytronic. Se poate conduce in modul automat sau modul manual Eu merg 75-80% afara si restul in oras. oricum, vad ca nemtii baga tiptronic la greu pe masini, asa ca precis nu e decat o sperietura inutila... Edited by sanddy1964, 22 March 2007 - 17:48. |
|
#34
Posted 22 March 2007 - 17:51
sanddy1964, on Mar 22 2007, 17:32, said: pai cuplaj sau nu, cum e cand atingi frana? Decupleaza motorul sau nu? Stie ca la viteza aia e mai bine sa-l lase cuplat sau nu? Dupa parerea mea, la o frana la 130km/h , ultimul lucru ar fi sa apas ambreiajul pt decuplarea motorului.Corectati-ma daca gresesc. daca iei piciorul brusc din acceleratie stie singura ca urmeaza o frana de motor si vei simti frana de motor si pana sa atingi frana de serviciu. apoi pe masura ce franezi si cutia retrogradeaza progresiv. cum ziceam, cuplajul ala are o infinitate de stari intermediare, prin care si trece. detalii aici: http://auto.howstuff...e-converter.htm |
#35
Posted 22 March 2007 - 18:00
Extrem de eficienta remarca privind pornirea motorului iarna cu ambreiajul apasat. Am avut nevoie de ea de vreo 2 ori
Referitor la frana de mana nu e indicata lasarea ei actionata pe sezonul rece. La masinile cu frana de mana pe cablu aceasta poate ingheta. La fostul meu SAAB nici nu puteai scoate cheia din contact daca nu lasai masina in marsarier. |
#36
Posted 22 March 2007 - 18:03
sebulbus, on Mar 22 2007, 18:51, said: cum ziceam, cuplajul ala are o infinitate de stari intermediare, prin care si trece. detalii aici: http://auto.howstuff...e-converter.htm Oricum cand schimba progresiv, nu mai are motorul cuplat...nu?ca tu franezi atat de rapid ca nu apuca ea sa schimbe viteza ca ai si ajuns acolo unde tre sa retrogradeze inca o treapta...deci in timp ce franezi, motorul e decuplat, la frane mai "tzapene".Daca franezi mai incetisor, cred ca are timp sa retrogradeze si sa cupleze pe masura ce frabneaza masina...ca doar nu asteapta pana termini tu de stabilizat oarecum viteza ca sa schimbe...ea baga in permanenta. Oricum, nu toate merg la fel: au si multitronic, si steptronic si geartronic.Si DSG, si altele, desigur. Dureaza ceva pana inveti sa mergi cu o cutie din asta cred.... Edited by sanddy1964, 22 March 2007 - 18:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users