Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Recomandari Centrale Termice (2013-2018)
#487
Posted 13 February 2014 - 10:39
scheleton, on 13 februarie 2014 - 00:34, said:
Mai mult, stiu si diferentele intre diversii producatori de schimbatoare de AL-SI. Ca una e Beretta sau ferroli, alta e Buderus, alta e Remeha si cu totul alta e Bosch si Weishaupt. Chiar in cadrul aceluiasi concern sunt diferente intre schimbatorul de GB (Buderus, fabricat in Olanda) si cel de Condens 7000 (fabricat la Junkers Wernau). ... am pe undeva niste prezentari Al-Si versus Inox, parca de la Bosch, dar si de la Remeha.. daca exista interes, le caut. Eu habar n-aveam ca schimbatoarele Al-Si sunt asa pacatoase. Dau o bere virtuala pentru o prezentare despre schimbatoare, eventual si o lista cu ce fel de schimbatoare folosesc diversi producatori in diverse modele de centrale. scheleton, on 13 februarie 2014 - 00:34, said:
modulatia e mai importanta decat randamentul ? Centrala mea, Vitopend 100 WH1D, coboara pana pe la 8.5 kW (masurat pe contor de energie termica inseriat intre centrala si instalatie). Pe functionare cu circulatie continua, centrala aprinde focul la temperatura tur X grade si il opreste la X+12 grade. Daca am 8 calorifere deschise, am un debit de 1 mc/h si functioneaza bine. Daca am 7 calorifere deschise, am un debit de 0.9 mc/h si functioneaza cu rateuri. Din cauza debitului scazut, unele arderi se termina in 10 secunde. Daca am 6 calorifere deschise, cam tot timpul merge cu arderi scurte de 10 secunde. Numarul de calorifere deschise variaza pentru ca 6 din 8 au cap termostatic. (Ma rog, eu am rezolvat problema cu puffer de 30 de litri si vana de amestec intre centrala si calorifere, dar eu nu sunt "normal", cred ca sunt singurul care am aceasta configuratie intr-un apartament ) Edited by kolfleading, 13 February 2014 - 10:41. |
#488
Posted 13 February 2014 - 10:55
#489
Posted 13 February 2014 - 12:40
#490
Posted 13 February 2014 - 13:27
Duzele nu-i greu sa le obturezi. Cum acolo nu ai deloc temperatura, o poti face si cu hirtie igienica daca vrei. Cel mai simplu ar fi cu Picatura sau SuperGlue. Celelalte duze nu vor fi afectate daca refaci reglajele la vana de gaz. Problema va fi ca se reduce si puterea maxima a centralei si in cazul asta poti avea neplaceri pe partea de ACM. Daca faci jongleria asta cu duzele ar cam trebui sa-ti schimbi si schimbatorul in placi cu unul de la o centrala de 31kw.
|
#491
Posted 13 February 2014 - 16:06
-Salutare,sper ca am postat unde trebuie, dar chiar am mare nevoie de sfaturi pertinente
ma aflu in situatia de a alege o centrala termica pe gaz la un apartament de cc. 60m2(doua camere). In ultumile 2 saptamani tot citesc pe net, merg la magazine de profil din oras si cer sfaturi. Sunt cam bulversat la un moment eram hotarat sa achizitionez o centrala termica in condensatie dar dicutand cu mai multi “specialisti (vanzatori,instalatori) am fost “fortat” sa renunt la prima alegere. Toti au zis ca nu are ce cauta acel tip de centrala, in micutul meu apartament. Din aceasta cauza sunt suparat foc pt. ca realmente ma indragostisem de aceasta posibila nou achizitie(in condencatie). Ma gandeam ca sunt mai bune din pt. de vedere calitativ si siguranta fata de cele conventionale, imi placea fff. mult afisajul electronic functiile etc..Sunt satul de centrala parintilor, atunci cand fac dus se raceste apa cand se spala ceva la bucatarie+++ Dar acum nu mai stiu ce sa aleg, simt ca sunt la mana “expertilor”. Si asta urasc cel mai mult acum. Banii nu sunt o prblema, stiu din propria experienta ca 2 lei dai 2 lei face +++ probleme. Dar nu mai exista "magie" in aceasta alegere…. Ma poate ajuta cineva ?????? |
#492
Posted 13 February 2014 - 18:57
MENOR, on 13 februarie 2014 - 16:06, said:
-Salutare,sper ca am postat unde trebuie, dar chiar am mare nevoie de sfaturi pertinente ma aflu in situatia de a alege o centrala termica pe gaz la un apartament de cc. 60m2(doua camere). In ultumile 2 saptamani tot citesc pe net, merg la magazine de profil din oras si cer sfaturi. Sunt cam bulversat la un moment eram hotarat sa achizitionez o centrala termica in condensatie dar dicutand cu mai multi “specialisti (vanzatori,instalatori) am fost “fortat” sa renunt la prima alegere. Toti au zis ca nu are ce cauta acel tip de centrala, in micutul meu apartament. Din aceasta cauza sunt suparat foc pt. ca realmente ma indragostisem de aceasta posibila nou achizitie(in condencatie). Ma gandeam ca sunt mai bune din pt. de vedere calitativ si siguranta fata de cele conventionale, imi placea fff. mult afisajul electronic functiile etc..Sunt satul de centrala parintilor, atunci cand fac dus se raceste apa cand se spala ceva la bucatarie+++ Dar acum nu mai stiu ce sa aleg, simt ca sunt la mana “expertilor”. Si asta urasc cel mai mult acum. Banii nu sunt o prblema, stiu din propria experienta ca 2 lei dai 2 lei face +++ probleme. Dar nu mai exista "magie" in aceasta alegere…. Ma poate ajuta cineva ?????? Edited by octavianlaz, 13 February 2014 - 18:59. |
#493
Posted 13 February 2014 - 19:31
#494
Posted 13 February 2014 - 21:14
dan20c, on 13 februarie 2014 - 08:53, said:
. Centrala lucreaza la puterea minima de 9 kW, la 50-30. Acest lucru nu o foreaza sa functioneze in cicluri scurte? E o problema reala? Cei 4 kW ai radiatoarelor nu sunt suficienti pentru temperaturi exterioare negative. Pentru a compensa, va trebui marita temperatura apei in centrala. Cat de mult scade randamentul, de ex. La 65/55? Raspunsul pe care l-ai primit de la Scheleton e perfect pentru ceea ce ai cerut; o centrala cu condensare nu prea poate sa se amortizeze la preturile actuale ale gazului la tine. Ce e aproape sigur gresit e necesarul tau termic, cred ca e de fapt intre 5 si 7 kW, daca nu cumva ai suprafete vitrate imense. Normal ca centrala va functiona cu porniri repetate daca doresti o temp. cat de cat apropiata de 50 de grade, la mine la o centrala cu puterea minima de 7 kW si calorifere de 28 kW (real cred ca mai au doar vreo 20 kW) chiar pe o la temp. de 55 de grade pe tur sunt multe porniri - opriri cu rand. mai scazut al instalatiei. Totusi prefer aceste temp. scazute in special pt. un confort mai mare; temp. ridicata a caloriferelor imi displace profund mai ales ca este urmata de perioade lungi de timp in care centrala nu mai porneste si apare senzatia de rece. Daca te intereseaza cat de cat confortul, sfatul meu e sa te uiti dupa o centrala cu condensare cu o putere termica inferioara cat mai redusa si chiar un boiler de peste 200 litri ar fi indicat. |
#495
Posted 13 February 2014 - 21:56
sbarsanescu, on 13 februarie 2014 - 09:49, said:
Modulatia e importanta. Randamentul REAL - subliniez real - e cam acelasi la toate centralele... faptul ca dai 107,x vs 108 vs 110 iseamna o variatie procentuala de 2.5%!!! Adica fix nimic! Hotarati-va.. Quote ..Cum Viessmann foloseste tot pompe 3rd party, vane de gaz 3rd party, actuatoare si senzori 3rd party... nu vad o diferenta. Iar dpv service, in experienta mea limitata, la un Vitodens 200W la care s-a dus ventilatorul, service-ul a spus ca e de la variatie de tensiune si utilizatorul a platit cca 400Eur un ventilator nou. (e similar cu industria auto.. Fiat sau Renault stiu de unde si cu ce se aprovizioneaza Mercedes -dar ce folos..?). Ref. ventilator vitodens 200-W: ventilatoarele astea cu turatie variabila merg f. bine in Vest. La noi, praful si curentul electric le termina urgent. E valabil pentru orice producator. -insa o intretinere preventiva (ce rezolva praful) si un stabilizator de tensiune de 200 Lei te duc la liman. Nu ? Quote Unde anume, te rog? Ultimul Vitodens 100 si 200 la care m-am uitat are domeniu de 1:5. Poate imi scapa ceva? Quote Pai tocmai - conteaza. Ariston Genus e mai ieftin mult decat Vitodens 100W. Pentru mine, costul total e mai important. Eu chiar folosesc un Ariston (..e captura de razboi, luat in cont de niste datorii), si ma enervez de cate ori ii ramane reset-ul blocat. Si ma mai enervez ca fierbe din prima saptamana de folosire. Mie nu-mi pasa cat a costat sau cat costa: pur si simplu mi-e scarba de el. Si ma enerveaza zilnic. Quote Cum spuneam, intre 107% si 110% eu nu vad nici o diferenta de randament REAL. Quote Pentru mine, Ariston e marca budget, insa au o retea service bine pusa la punct, iar un utilizator normal va fi probabil multumit de produs. Vitodens 100 si mai ales Vitopend intra in aceeasi categorie dupa mine. Facute sa raspunda unui buget strans. Daca ar fi sa aleg acum, as prefera un Genus Evo fata de Motanul meu. Vitopend nu as lua in nici un caz, iar Vitodens 100 ar veni pe locul 3 dupa Motan - prea scumpa pt ce ofera. E doar opinia mea, desigur. Voi vedea daca am dreptate sau nu peste inca 3-4 ani. Quote Chiar te rog... si te mai rog inca ceva - ma ajuti, te rog sa citesc corect datten-blattul de la 300W? Pt ca ai scris mai sus ca Pmin pleaca de la 1.9KW la un 300W, iar eu vad tot 4KW in focar - la modelul de 35KW, desigur, ca doar nu ne uitam la cel de 11??? http://www.viessmann..._05-2013_DE.pdf Puterile minime sunt urmatoarele: 1,7 kW (cazan 11 kW); 1,7 kW (cazan 19 kW); 3,6 kW (cazan 26 kW); 3,6 kW (cazan 35 kW). Acum socoteste tu care e raportul in fiecare caz. Si publica dup-aia datele pt. un premium d-asta aici. gelunechifor, on 13 februarie 2014 - 08:54, said: sunt bune eolo mytos astea ..? MENOR, on 13 februarie 2014 - 16:06, said: .. o centrala termica pe gaz la un apartament de cc. 60m2 (doua camere). Quote simt ca sunt la mana “expertilor”. Si asta urasc cel mai mult acum. |
#496
Posted 13 February 2014 - 21:59
scheleton,serbanescu... si nu numai.
Spatiul tehnic este la subsol,nu e problema cu estetica.Optiunea mea este clara pt.o centrala in condensatie. As dori un sfat legat de automatizare la care am 2-a variante(o sa dau ex.Buderus pt.ca o stapanesc ceva mai bine) PACHET BUDERUS( GB 162 -35 KW cu RC35 ,senzor extern,sonda boiler.kit evacuare,vana cu 3 cai,vase de expansiune centrala,boiler,supape de siguranta6,3 bar)+butelie de egalizare+boiler 300l: I.2-a temperaturi diferite pe parter si etaj,cu 2-a pompe parter,respectiv etaj +vana cu 3 cai+servomotor cu comanda electrica. Apoi automatizare RC 25,WM 10(comanda butelia de egalizare),MM 10(comanda 1 circuit incalzire cu 3 cai si o pompa)-2buc II. temperaturi diferite pe camere prin termostate: 1 pompa( mai mare pt.ambele circuite de pardoseala),in distribuitoarele de pe etaj servomotoare pe fiecare circuit,regleta cu modul de pompa,WM 10 , 1 buc MM10 |
|
#497
Posted 13 February 2014 - 22:34
cipaul, on 13 februarie 2014 - 21:14, said:
Ce e aproape sigur gresit e necesarul tau termic, cred ca e de fapt intre 5 si 7 kW, daca nu cumva ai suprafete vitrate imense. Inteleg ca-mi recomanzi o centrala in condensatie cu putere minima cat mai redusa, sau mai degraba o centrala clasica de doamne-ajuta? |
#498
Posted 13 February 2014 - 23:49
dan20c, on 13 februarie 2014 - 22:34, said:
126 mp utili, 350 mc volum, 21 mp suprafete vitrate, necesar intre 5 si 7 kW? N-ar fi rau, chiar deloc. Chiar daca izolatiile termice sunt competente si geamurile eficiente, eu nu sunt chiar atat de optimist. Sau ar trebui sa fiu? Inteleg ca-mi recomanzi o centrala in condensatie cu putere minima cat mai redusa, sau mai degraba o centrala clasica de doamne-ajuta? Daca scrii suprafata peretilor, la geamuri si usi (si ce fel de usi ai) si grosimea izolatiei tavanului o estimare mai precisa a necesarului termic se poate face. Pot sa iti spun ca stiu f. bine ce inseamna o centrala clasica cu arzator atmosferic care modula manual pana la 1;20 si temp. in caloriferele de fonta pe tur era intre 32....60 grade. Dupa cresterea puterii minime a centralei data de o flacara de veghe plus un termostat f. sensibil, confortul termic a scazut mult mai mult decat se poate astepta cineva exact datorita perioadelor in care centrala era oprita si senzatiei de frig care apare.Pot sa spun ca stiu si ce inseamna sa iti vina apa calda instant la temp. constanta de la un boiler sau sa astepti cateva zeci de secunde pana se incalzesc tevile cu izolatie proasta. Cel mai convenabil pt. tine ar fi sa existe o centrala clasica cu boiler si o putere minima pe la 1...4 kW. Ideea e ca cam 90 % din perioada de incalzire o sa ai un necasar termic in plaja 1...3 kW. |
#499
Posted 14 February 2014 - 00:45
Spuneai ca raspunsul de la Scheleton e perfect pentru cerintele mele, insa toate centralele alea lucreaza la un minim de 8-9 kW.
Exista centrala care sa lucreze la minim 1-3 kW si sa incalzeasca macar 9-10 litri de apa pe minut? |
#500
Posted 14 February 2014 - 01:10
Doar unele de generatie mai nou, dar obligatoriu cu condensatie (dar nici astea nu coboara chiar la 1kw). Sunt amintite si astea mai sus.
|
#501
Posted 14 February 2014 - 09:37
|
#502
Posted 14 February 2014 - 09:55
gelunechifor, on 14 februarie 2014 - 09:37, said:
Model de 11 KW cu plecare de la 3,2/3,6 kw De ce zic ca-s depasite alea puse de tine: pt. ca noile aparate au 110% randament (ca tot zice lumea ca nu conteaza) -bravo Wolf si incep de la 1,8 kW http://www.wolf-heiz...wert/cgb-2.html [ http://www.baulinks.de/webplugin/2013/i/0624.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] didel, on 13 februarie 2014 - 21:59, said:
Spatiul tehnic este la subsol,nu e problema cu estetica.Optiunea mea este clara pt.o centrala in condensatie. As dori un sfat legat de automatizare la care am 2-a variante(o sa dau ex.Buderus pt.ca o stapanesc ceva mai bine) PACHET BUDERUS( GB 162 -35 KW cu RC35 ,senzor extern,sonda boiler.kit evacuare,vana cu 3 cai,vase de expansiune centrala,boiler,supape de siguranta6,3 bar)+butelie de egalizare+boiler 300l: I.2-a temperaturi diferite pe parter si etaj,cu 2-a pompe parter,respectiv etaj +vana cu 3 cai+servomotor cu comanda electrica. Apoi automatizare RC 25,WM 10(comanda butelia de egalizare),MM 10(comanda 1 circuit incalzire cu 3 cai si o pompa)-2buc II. temperaturi diferite pe camere prin termostate: 1 pompa( mai mare pt.ambele circuite de pardoseala),in distribuitoarele de pe etaj servomotoare pe fiecare circuit,regleta cu modul de pompa,WM 10 , 1 buc MM10 Alege intai producatorul, ca multi au automatizari dedicate (cum e si cel mentionat de tine, Buderus). Daca e vorba de Buderus, vezi ca are documentatii de proiectare f. frumoase si clare, la fel si alti producatori. Ref. incalzire in pardoseala, e bine sa clarifici cum va fi, e o chestiune oarecum separata. E bine sa gasesti o firma care stie sa faca toate astea (deci nu invers, sa stabilesti tu solutia si sa-i pui pe altii s-o monteze). |
#503
Posted 14 February 2014 - 10:26
MENOR, on 13 februarie 2014 - 16:06, said:
eram hotarat sa achizitionez o centrala termica in condensatie dar dicutand cu mai multi “specialisti (vanzatori,instalatori) am fost “fortat” sa renunt la prima alegere. Toti au zis ca nu are ce cauta acel tip de centrala, in micutul meu apartament. Ma gandeam ca sunt mai bune din pt. de vedere calitativ si siguranta fata de cele conventionale, imi placea fff. mult afisajul electronic functiile etc. Ma poate ajuta cineva ?????? Cel mai corect ar fi sa intrebi pe cineva care face service pe ele. Recomandarea mea este sa mergi cu incredere pe condensare. Edited by servoman, 14 February 2014 - 10:27. |
#504
Posted 14 February 2014 - 11:44
kolfleading, on 13 februarie 2014 - 10:39, said:
Eu habar n-aveam ca schimbatoarele Al-Si sunt asa pacatoase. Dau o bere virtuala pentru o prezentare despre schimbatoare, eventual si o lista cu ce fel de schimbatoare folosesc diversi producatori in diverse modele de centrale. Hai ca am gasit ceva Al/Si versus Inox: Aluminium heat exchanger
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users