Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Inlocuire produs in perioada de garantie
Last Updated: Sep 12 2015 07:34, Started by
ozrind
, Feb 15 2007 15:52
·
0
#19
Posted 04 September 2012 - 08:34
Salut pe toti membrii ai acestui site,cautand o solutie am dat de aceasta discutie de care sunt interesat.lucrurile stau asa in problema care ma chinuie de vreo 20 de zile,am cumparat un telefon nokia de la magazinul Flanco Unirea din capitala in 2011 luna ianuarie garantie pana in 2013 el sa defectat acum 20 de zile,constiincios am plecat cu el la garantie undeva pe Mosilor unde mi la tinut in service exact 15 zile toate bune pana aici,am ridicat aparatul mobil dar am constatat ca el se incinge foarte tare,imediat am sunat la acel serviceul de doi bani ca nu il pot numi altfel si am zis ca vin sa il aduc cauza fiind nefunctionare normala,la care replica a fost veniti luni ca oricum nu il mai ridica nimeni azi (vineri) bineinteles ca am fost inapoi cu telefonul care am uitat sa spun un nokia x7 si ma costat in 2011 vreo 1700 lei.finalul este urmatorul acum este la reparat fara nici un rezultat decat raspunsul operatoarei- sunati pe miercuri-joi poate este gata Ce se poate face ?unde pot sa fac o reclamatie pentru a solutiona acest caz care poate la mai patit si altii???
|
#20
Posted 13 September 2012 - 20:22
fanboss, on 04 septembrie 2012 - 08:34, said:
Salut pe toti membrii ai acestui site,cautand o solutie am dat de aceasta discutie de care sunt interesat.lucrurile stau asa in problema care ma chinuie de vreo 20 de zile,am cumparat un telefon nokia de la magazinul Flanco Unirea din capitala in 2011 luna ianuarie garantie pana in 2013 el sa defectat acum 20 de zile,constiincios am plecat cu el la garantie undeva pe Mosilor unde mi la tinut in service exact 15 zile toate bune pana aici,am ridicat aparatul mobil dar am constatat ca el se incinge foarte tare,imediat am sunat la acel serviceul de doi bani ca nu il pot numi altfel si am zis ca vin sa il aduc cauza fiind nefunctionare normala,la care replica a fost veniti luni ca oricum nu il mai ridica nimeni azi (vineri) bineinteles ca am fost inapoi cu telefonul care am uitat sa spun un nokia x7 si ma costat in 2011 vreo 1700 lei.finalul este urmatorul acum este la reparat fara nici un rezultat decat raspunsul operatoarei- sunati pe miercuri-joi poate este gata Ce se poate face ?unde pot sa fac o reclamatie pentru a solutiona acest caz care poate la mai patit si altii??? |
#21
Posted 05 November 2012 - 13:58
#22
Posted 09 November 2012 - 22:14
Din pacate raspunsul la aceasta intrebare l-am aflat pe propria piele de la OPC. In momentul de fata legea specifica ca poti cere inlocuirea produsului insa nu specifica ca noul produs (a se citi celalat produs) sa fie nou. Mie mi-a fost inlocuit un telefon mobil, pentru ca a stat mai mult de 10% din termenul de garantie in service, cu un alt telefon facut din piese de la vechiul telefon si de la un alt telefon. Cei de la OPC se scuza ca nu ei fac legea si ca nu e vina lor.
Faza cu cetateanul european e praf in ochii, toaca unii niste bani de la UE, nu mai poate OPC-ul de grija ta. E strigator la cer ce fac o parte din cei responsabili cu drepturile cumparatorului. |
#23
Posted 19 July 2014 - 08:07
Am cumpărat, acum 24 zile, pentru mama și pentru mine, 3 perechi de ochelari (mai bine zis o pereche completă de ochelari, pentru mine, lentilele au fost luate pentru mama) de la o firmă din București, dar care vindea în sediile PSD din diferite orașe. Mama nu poate folosi cele 2 perechi de ochelari, una de distanță, alta de aproape, pentru că nu vede mai deloc bine cu cei noi.
Am făcut demersuri să vedem ce putem face, măcar să-i schimbăm, pentru că nu poți da banii pe ceva care nu poți folosi. Am fost ieri acolo, dar cei de la firmă (aceasta e din București, noi suntem din provincie) nici n-au vrut să audă măcar să înlocuiască produsele, ce să mai zic de returnarea banilor, au făcut scandal, chiar ne-au forțat să plecăm de-acolo, cu sprijinul unor dubioși care nu știu ce căutau pe-acolo, erau cumva oameni puși să alunge pe cei care aveau ceva de reclamat ? Vrem să facem și o sesizare la OPC, dar vrem să știm de la cei în temă cu subiectul dacă putem s-o facem și prin poștă electronică, pentru că cei de la OPC din oraș ne-au direcționat către Colegiul Medicilor (?!). Odată ce e o marfă, e normal ca sesizarea s-o faci la OPC, ce treabă au medicii, ei ne dau banii înapoi, sau ne schimbă produsele ? Ce șanse am avea să rezolvăm cumva cazul, pentru că astfel noi am dat banii aiurea (100 lei + 150 lei = 250 lei), mama mea văzând mai bine cu vechii ochelari decât cu cei noi. Mai ales atitudinea violentă a celor de la firma respectivă e de neiertat ... am ajuns să fim agresați (deocamdată verbal) de cei care ne scot banii din buzunar (în total s-au dat 600 lei) pentru niște produse pe care le cumpărăm să le folosim un timp ceva mai îndelungat (nu era ceva alimentar, perisabil), nu să le aruncăm la gunoi. Măcar dacă erau diplomați, poate nu eram așa hotărâți, dar în cazul ăsta, ne vrem banii înapoi, pentru comportamentul lor agresiv. Dacă e nevoie, vom arăta dovezi în sensul ăsta. Ce ar spune legislația, în cazul mărfurilor precum ochelarii de vedere ? Știm că e o problemă mai delicată, dar noi, ca și cumpărători, am avea drepturi mai multe, mai ales că am cumpărat un produs pentru a ne folosi de el, nu să fie mai rău decât cel vechi (mă refer la vechile perechi de ochelari - de aproape și de distanță). Și oricum, noi avem o situație mai dificilă privitoare la venituri, trăim 3 persoane dintr-o pensie ! Am ajuns sclavii firmelor, care, atunci când constați că nu poți folosi un produs cumpărat de la ei, se comportă violent, chiar te alungă, poate să nu afle și alții că pot exista și probleme de tipul ăsta, să-și piardă clienții. |
#24
Posted 19 July 2014 - 08:53
Din cate inteleg produsul in sine nu are nici un defect... Pur si simplu e comandat aiurea...
|
#25
Posted 19 July 2014 - 14:29
Dupa 24 zile v-ati dat seama ca nu sunt buni ochelari? Nu ma pricep dar cand cumperi ochelari de vedere nu ți se fac niste teste sa vada aia ce lentile sunt necesare? Nu a-ti facut proba la ei?
|
#26
Posted 29 August 2014 - 13:54
Am o nelămurire: în cazul în care un produs e înlocuit în garanție cu unul nou, perioada de garanție rămâne la fel ca și cea a produsului înlocuit sau trebuie emis un nou certificat de garanție pe o perioada de 24 de luni la fel ca la un produs nou?
Edited by Syneweap, 29 August 2014 - 14:14. |
#27
Posted 13 March 2015 - 04:16
bereneagra33, on 19 iulie 2014 - 08:53, said:
Din cate inteleg produsul in sine nu are nici un defect... Pur si simplu e comandat aiurea... Oricum, am rezolvat problema, găsind mai multe articole din legi încălcate și amenzi primite de acea firmă (scrise într-o Petiție ca la carte, către A.N.P.C.), am reușit să obținem banii înapoi, fără ca firma să ne mai ceară și ochelarii înapoi (cred că au rămas mască atunci când au văzut câte legi au încălcat, și ca să nu ajungă să plătească despăgubiri, au ales calea asta). Dovada scanată, aici: http://files.myuploa.../getfile/c4bcns Dovada amenzii de la Suceava, o vedeți aici: ***Amenzi de aproape 30 de mii de lei aplicate comercianților de ochelari de soare și de vedere din județ » Monitorul de Suceava - Joi, 12.08.2010 *** https://www.monitoru...edere-din-judet Problema e că acea firmă îi dă înainte cu comerțul ambulant pus pe spinarea unor partide politice, dar în ceea ce privește acest tip de produs medical (ochelari) nu e de joacă, periclitează sănătatea oamenilor și pot lua un produs nefolosibil, eu am avut un caz fericit să obțin banii înapoi după maxim 45 zile, dar alții care n-au Internet să se informeze, ce fac ? |
#28
Posted 12 September 2015 - 07:34
Dar în cazul în care ai un telefon gratuit Lenovo de la RDS (promoţia din vara asta) şi l-ai avut în service, în garanţie (placa de bază stricată), şi s-a depăşit termenul de 15 zile de la predarea lui prin curier, n-ar fi normal ca RDS cel puţin să te scutească de plata abonamentului pe zilele în care telefonul a stat în garanţie, nefolosit ? Pentru că eu l-am luat mai mult pentru Internet şi pentru faptul că e Iphone, nu să-l folosesc ca un telefon obişnuit.
Eu am luat telefonul pentru aceste servicii, nu doar pentru a vorbi la el, pentru că aşa am multe telefoane obişnuite. Apropo, se calculează 15 zile de la primirea telefonului de la curier, sau se calculează altfel ? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users