Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Soferi de camion ( tir )

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1755 replies to this topic

#1
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005
Intentionez sa lucrez ca sofer pe tir si mi-ar prinde bine cateva sfaturi :
- lucruri care nu trebuie acceptate din partea angajatorilor ( daca exista )
- lucruri care TREBUIE stiute
- conditii de munca
- lucruri placute dar mai ales NEPLACUTE
- etc ..

Multumesc anticipat

#2
adriano_7

adriano_7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 28.06.2006
si eu as vrea sa lucrez pe tir,insa mai e mult pana atunci (am de-abia 15 ani).....apropo ce salarii au in medie soferii de tir ???

#3
Award

Award

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 24.04.2005
Din cate am auzit ...in tara sunt in jur de 700 € /luna iar afara merge intre  1200 - 2500 €/ luna .

#4
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006
interesant  discurs . acum sa asteptam experþii. sa vedem caþi entra< pe aceasta pagina. asta de 1200 - pana la 3000 e adevarat.

#5
stawte

stawte

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 08.12.2006