Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Soferi de camion ( tir )
Last Updated: Jun 05 2020 00:22, Started by
Award
, Jan 06 2007 03:08
·
0
#1
Posted 06 January 2007 - 03:08
Intentionez sa lucrez ca sofer pe tir si mi-ar prinde bine cateva sfaturi :
- lucruri care nu trebuie acceptate din partea angajatorilor ( daca exista ) - lucruri care TREBUIE stiute - conditii de munca - lucruri placute dar mai ales NEPLACUTE - etc .. Multumesc anticipat |
#2
Posted 07 January 2007 - 13:51
si eu as vrea sa lucrez pe tir,insa mai e mult pana atunci (am de-abia 15 ani).....apropo ce salarii au in medie soferii de tir ???
|
#3
Posted 07 January 2007 - 18:14
Din cate am auzit ...in tara sunt in jur de 700 € /luna iar afara merge intre 1200 - 2500 €/ luna .
|
#4
Posted 07 January 2007 - 19:17
interesant discurs . acum sa asteptam experþii. sa vedem caþi entra< pe aceasta pagina. asta de 1200 - pana la 3000 e adevarat.
|
#5
Posted 08 January 2007 - 11:48
Cumnatul meu lucreaza in Spania ca sofer pe un MAN 420 sau asa ceva.E platit la kilometri nu are salariu fix.Asta pt ca face numai curse in interiorul Spaniei si Portugaliei.Dar tara e destul de mare si are ce face in curse lungi.
|
#6
Posted 08 January 2007 - 23:01
stawte, on Jan 8 2007, 09:48, said: Cumnatul meu lucreaza in Spania ca sofer pe un MAN 420 sau asa ceva.E platit la kilometri nu are salariu fix.Asta pt ca face numai curse in interiorul Spaniei si Portugaliei.Dar tara e destul de mare si are ce face in curse lungi. poti sa divulgi cat €/km. ar fi de mare ajutor pt unii. |
#7
Posted 08 January 2007 - 23:32
un amic este "tirist" pe ruta germania-franta-spania , are salariu de baza 300 euro din cate retin si este platit la kilometru. castiga undeva la 2000 euro pe luna bani in mana. lucreaza legal dar are deja 2 ani si s-a cam saturat de stat prin parcari.
|
#8
Posted 09 January 2007 - 12:13
eu cunosc pe cineva care face romania-italia si are salariul la cursa.......ajunge la vreo 2000 euro/luna
|
#9
Posted 09 January 2007 - 21:24
si totusi cati €/km. si pt 2000 € la luna ce face; conduce ....., se mai opreste ..... si .....
|
#10
Posted 09 January 2007 - 22:40
ma in afara nu stiu cat se da pe km la noi cam 2000/km
Edited by REB 00, 09 January 2007 - 22:41. |
|
#11
Posted 09 January 2007 - 22:43
Tiristii, au o lume a lor, nu toata lumea poate sa faca ce fac acesti oameni.
Nu va uitati la banii ce-i cistiga, ii cistiga meritat. Citi dintre voi ati putea sa stati departe de prieteni/familie, si asta nu o zi, o saptamina, ci poate 6 luni sau mai mult pe an ? Si eu m-am gindit la meseria asta, dar asta era buna pe vremea lui Ceasca. Si acum fac multi Km, citeodata conduc mai mult de 12 ore, dar sint acasa aproape in fiecare noapte, si ma simt de nota 10 cind deschid usa casei mele, imi fac tabieturile, si dorm in patul meu. |
#12
Posted 09 January 2007 - 23:38
MAK, on Jan 9 2007, 21:43, said: Tiristii, au o lume a lor, nu toata lumea poate sa faca ce fac acesti oameni. Nu va uitati la banii ce-i cistiga, ii cistiga meritat. Citi dintre voi ati putea sa stati departe de prieteni/familie, si asta nu o zi, o saptamina, ci poate 6 luni sau mai mult pe an ? Si eu m-am gindit la meseria asta, dar asta era buna pe vremea lui Ceasca. Si acum fac multi Km, citeodata conduc mai mult de 12 ore, dar sint acasa aproape in fiecare noapte, si ma simt de nota 10 cind deschid usa casei mele, imi fac tabieturile, si dorm in patul meu. Lucrezi in tara sau in afara ? Itzi descarci singur camionul ? Cate ore bagi pe zi ? cate ar trebui sa bagi ? Etc ... |
#13
Posted 09 January 2007 - 23:47
exact.. oamenii aia au o rezistenta aparte. cei care sunt soferi adevarati. pe la noi mai mult carpaci care n-au nici o treaba cu meseria.
oricum, e obositor mental prin monotonia ocupatiei sa conduci zece ore pe zi, departe de familie, casa, tara, tot ce vrei. si sa dormi prin parcari sau prin moteluri. pe mine dupa 8h la volan ma apuca nervii pur si simplu. n-as fi bun de tirist nici batut. |
#15
Posted 09 January 2007 - 23:54
|
#16
Posted 10 January 2007 - 03:52
nu uitati ca oamenii astia au pe masini tahografe si oricind li se poate cere diagrama; conduci 6 sau 8 ore, te inlocuieste soferul de schimb(daca este) si la nu stiu cite ore de functionare trebuie sa se odihneasca si masina (am un amic care a fost tirist la viata lui).
Recent am mers in jermanica cu autocarul (never nu mai merg asa ) si soferii se schimbau intre ei cam la acelasi interval si nu stiu cam cit de bun e somnul in burta autocarului. Si da, au viata de kkt, dupa ce ca am intirziat prin vamile A si H si pe traseu cu 2 3 ore fata de graficul de sosire in Buc (la ora 1 am ajuns), ei trebuiau sa mearga sa curete autocarul si sa alimenteze pt ca a doua zi la 4/5 dimineata plecau catre ...Spania. |
#17
Posted 16 January 2007 - 18:39
nu e nici un sofer de tir p-aici sa ne povesteasca si noua experienta lui ????
|
#18
Posted 24 January 2007 - 14:47
Intrebati-l pe Pistruiatul ca am vazut ca el este TIR-ist, insa am vazut ca eram cam sictirit, nu atat de meserie cat de faptul ca nu se intelegea cu seful lui. Oricum omul mi s-a parut de bun simt. Ce viata a avut si omul asta!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users