Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Iar a cazut sistemul de carduri BRD
Last Updated: Apr 05 2007 08:59, Started by
PORTOCAL
, Nov 10 2006 23:39
·
0
#1
Posted 10 November 2006 - 23:39
Platile cu cardul BRD paralizate
Intregul sistem de plata cu cardurile bancare ale BRD Groupe Societe Generale a fost blocat ieri, timp de doua ore, in toata tara. Adela Pascu, secretarul general al BRD ne-a declarat ca defectiunea nu a fost cauzata de sistemul informatic, ci de o pana de curent la Centrul Informatic. "Am fost informata de aceasta problema in jurul orei 18.00 si va mai dura cam o ora pana se remediaza problema", ne-a declarat Pascu, la ora 19.40. Ea a spus ca repunerea in functiune a platilor prin carduri dureaza atat de mult deoarece, din motive de siguranta, nu s-au grabit sa restabileasca sistemul. Mentionam ca BRD nu a considerat necesar sa anunte imediat aceasta defectiune, in ciuda faptului ca sunt numeroase persoane care au incercat in aceasta perioada de timp sa faca plati cu cardul. (C.S.) |
#2
Posted 11 November 2006 - 10:23
Prostie sau rea credinta ?
Astia de UPS-uri de mare capacitate pentru sisteme critice sau generatoare pe motorina nu au auzit ? |
#3
Posted 11 November 2006 - 10:30
si daca chestia asta cu caderea de curent e doar o explicatie pt public si de fapt e altceva?
|
#4
Posted 11 November 2006 - 18:45
#5
Posted 11 November 2006 - 19:03
#6
Posted 11 November 2006 - 21:52
Ati sesizat asta doar pentru ca toate lanturile mari de magazine folosesc Brd ca si partener de pos-uri.
Daca ar fi fost alta banca ar fi picat mult mai des, motiv pentru care pos BT,Raiffaisen etc vezi doar pe la cate un comerciant razlet .Ei(brd) sunt singurii deocamdata care pot tine asa ceva in spate la un nivel cat de cat civilizat,dar deh...asa e romanul....ce conteaza ca merge 99% bine....ne legam de aia 1 %... Nu comenteaza nici unul ca pica renelul....de jdemii de ori pe zi. Cat despre anuntat.....pai...luati un pic problema logic.....aveti macar o vaga idee cate pos-uri brd exista? cati comercianti?.....pai ar dura cateva zile sa ii anunte pe toti... |
#7
Posted 11 November 2006 - 21:59
angajatul, on Nov 11 2006, 21:52, said: Ati sesizat asta doar pentru ca toate lanturile mari de magazine folosesc Brd ca si partener de pos-uri. Daca ar fi fost alta banca ar fi picat mult mai des, motiv pentru care pos BT,Raiffaisen etc vezi doar pe la cate un comerciant razlet .Ei(brd) sunt singurii deocamdata care pot tine asa ceva in spate la un nivel cat de cat civilizat,dar deh...asa e romanul....ce conteaza ca merge 99% bine....ne legam de aia 1 %... Nu comenteaza nici unul ca pica renelul....de jdemii de ori pe zi. Cat despre anuntat.....pai...luati un pic problema logic.....aveti macar o vaga idee cate pos-uri brd exista? cati comercianti?.....pai ar dura cateva zile sa ii anunte pe toti... Sa fim seriosi. Era vorba de carduri si nu de POSuri. Auchan are POSuri de la BRD si nu mergeau cardurile BRD, in schimb se putea plati cu orice alt card. Eu am platit cu ABN Amro fara probleme. Sa fim seriosi: BRDul este singura banca unde apar astfel de probleme neprogramate. Eu am card la ING; ABN AMRO si Finans si nu am avut astfel de probleme pana acum niciodata. Sistemul BRDului de carduri a avut probleme de la inceput (cand au dat vine pe IBM, ca si integrator...cata prostie pe persoana care se ocupa de comunicare in BRD). |
#8
Posted 11 November 2006 - 22:09
Vineri, 3oct, BRD de la IC Bratianu (vis-a-vis de Unirea) avea intreaga retea cazuta (nu doar ATM-urile ci absolut tot ce inseamna retea). Incidentul s-a derulat pe o perioada de cateva ore (am fost la 16.00 si apoi cu putin timp inainte de inchidere si tot nu se remediase). Nimeni nu stia nimic, dar macar era bucurie pt angajati ca nu mai aveau de lucru, motiv pentru care o mare parte si-au luat liber pentru o cafea sau un pateu cu branza...
|
#9
Posted 11 November 2006 - 22:21
Dokken, on Nov 11 2006, 22:09, said: Vineri, 3oct, BRD de la IC Bratianu (vis-a-vis de Unirea) avea intreaga retea cazuta (nu doar ATM-urile ci absolut tot ce inseamna retea). Incidentul s-a derulat pe o perioada de cateva ore (am fost la 16.00 si apoi cu putin timp inainte de inchidere si tot nu se remediase). Nimeni nu stia nimic, dar macar era bucurie pt angajati ca nu mai aveau de lucru, motiv pentru care o mare parte si-au luat liber pentru o cafea sau un pateu cu branza... Astia nu au auzit de contingency plans, etc... Nu au back-ups? Dzeule, este vb de o banca nu de un provider de internet. Eu am un amic care, atunci cand au schimbat cei de la BRD sistemul de carduri si cand a durat cu aproximativ 2 zile mai mult decat anuntasera a ramas blocat in Viena deoarece nu si-a putut plati biletul de avion. |
#10
Posted 11 November 2006 - 22:38
"fluctuatiile astea de curent" genereaza si alte probleme. Eram la BRD acum 6 luni cand a venit un client nemultumit ca a trecut la clienti rau platnici si asta cu toate ca, ATENTIE, la data scadenta omul avea bani pe card, mult mai multi decat era rata creditului sau. In mod normal banca isi lua automat rata la data scadenta insa datorita unei caderi de tensiune "sistemul" nu a realizat operatiunea. Dupa doua saptamani clientul bancii retrage toti banii de pe card pentru nevoi urgente, bun bazat fiind ca i-a fost luata din cont rata creditului (si daca va intrebati de ce nu stia cati bani avea in cont si sa sesizeze aspectul in momentul retragerii, ei bine, omul avea peste o suta de milioane in cont iar rata era de vreo 5 mil. asa ca nu mai tinea minte cu exactitate cat avea in card). Ce s-a intamplat mai departe?... In urmatoarele zile persoana in cauza primeste acasa o adresa prin care i se cere sa se prezinte urgent la banca pentru motivul ca nu si-a platit creditul si in consecinta a intrat in baza de date referitoare la rau platnici. Asa ca.. BRD se vrea o banca de prestigiu insa de multe ori serviciile nu sunt pe masura laudelor
Edited by tchibos, 11 November 2006 - 22:40. |
|
#11
Posted 11 November 2006 - 22:46
tchibos, on Nov 11 2006, 22:38, said: "fluctuatiile astea de curent" genereaza si alte probleme. Eram la BRD acum 6 luni cand a venit un client nemultumit ca a trecut la clienti rau platnici si asta cu toate ca, ATENTIE, la data scadenta omul avea bani pe card, mult mai multi decat era rata creditului sau. In mod normal banca isi lua automat rata la data scadenta insa datorita unei caderi de tensiune "sistemul" nu a realizat operatiunea. Dupa doua saptamani clientul bancii retrage toti banii de pe card pentru nevoi urgente, bun bazat fiind ca i-a fost luata din cont rata creditului (si daca va intrebati de ce nu stia cati bani avea in cont si sa sesizeze aspectul in momentul retragerii, ei bine, omul avea peste o suta de milioane in cont iar rata era de vreo 5 mil. asa ca nu mai tinea minte cu exactitate cat avea in card). Ce s-a intamplat mai departe?... In urmatoarele zile persoana in cauza primeste acasa o adresa prin care i se cere sa se prezinte urgent la banca pentru motivul ca nu si-a platit creditul si in consecinta a intrat in baza de date referitoare la rau platnici. Asa ca.. BRD se vrea o banca de prestigiu insa de multe ori serviciile nu sunt pe masura laudelor Doar la capitolul profit se pare ca se tine bine. Cat despre comunicarea lor, dna Adela Pascu (Secretar General...banca asta se crede in continuare institutie de stat) mai are multe de invatat. |
#12
Posted 12 November 2006 - 01:56
Am patit ceva asemanator acum vreo 5 luni cu un card de la Unicredit si Romexterra , nu au mers de pe la ora 23 pana dimineata la 7 , si in situatii critice cum era atunci cand trebuia sa arat in vama bani pt iesire din tara si nu puteam scoate de pe card . Am sunat la linia de urgenta si mi s-a spus ca e o problema tehinica si nu se stie cand se remediaza.
|
#13
Posted 12 November 2006 - 11:35
angajatul, on Nov 11 2006, 20:52, said: Ati sesizat asta doar pentru ca toate lanturile mari de magazine folosesc Brd ca si partener de pos-uri. Daca ar fi fost alta banca ar fi picat mult mai des, motiv pentru care pos BT,Raiffaisen etc vezi doar pe la cate un comerciant razlet .Ei(brd) sunt singurii deocamdata care pot tine asa ceva in spate la un nivel cat de cat civilizat,dar deh...asa e romanul....ce conteaza ca merge 99% bine....ne legam de aia 1 %... Nu comenteaza nici unul ca pica renelul....de jdemii de ori pe zi. Edited by tiff, 12 November 2006 - 11:36. |
#14
Posted 12 November 2006 - 11:44
tiff, on Nov 12 2006, 11:35, said: Problema este ca jeneaza acesti 1%, care se produc nu noaptea la orele 2-3, ci ziua in amiaza mare (intr-o sambata nu am putut plati cu cardul la Cora) sau seara cand merge omul la cumparaturi. Iata de ce car dupa mine un card de back-up (suna aiurea, nu?) de la alta banca pentru ca totusi sa-mi pot plati cumparaturile fara sa car dupa mine hartiile alea de plastic Ce naiba, suntem totusi in 2006, e jenant sa nu poti plati cu cardul ptr ca a picat nu stiu ce la o banca cu nasul pe sus. Dar totusi, nu pot fi date bancile in judecata pentru asa ceva? |
#15
Posted 12 November 2006 - 15:52
|
#16
Posted 12 November 2006 - 16:26
Probabil ca undeva, in contractul de emitere a cardului, e un SLA care ii acopera de chestiile astea; ramane totusi realitatea, e jenant ptr banca respectiva sa ai o suma consistenta de bani in card si sa nu te poti folosi de ei.
|
#17
Posted 31 March 2007 - 21:05
Am fost astazi la IKEA si nici unul din POSurile BRD nu functionau. La fel si bancomatele.
Se pare ca si in alte parti s-a intamplat la fel. |
#18
Posted 31 March 2007 - 22:00
PORTOCAL, on Mar 31 2007, 21:05, said: Am fost astazi la IKEA si nici unul din POSurile BRD nu functionau. La fel si bancomatele. Se pare ca si in alte parti s-a intamplat la fel. Si ce daca? Intr-un mare magazin pos-urile/atm-urile sint legate in reteaua locala a comerciantului. Legatura wan e asigurata de romtelecom/orage/conex, eventual mai intervin ceva intermediari. Deci intre faptul ca tu nu poti folosi cardul si banca emitenta distanta e mai mare decit poti crede uneori. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users