Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pareri despre Tico si Matiz
Last Updated: Feb 10 2020 16:22, Started by
ady_botos
, Sep 24 2003 17:33
·
0
#469
Posted 08 October 2007 - 06:42
Pacat k nu se mai fabrica tico.Sunt peste matizuri.Pot spune din experienta pentru k am avut tico si apoi matiz,dar va garantez k dc faceti un drum Cta-Buc +mers prin bucuresti cu ambele o sa va convingeti de ce zic.Matizul e puturos, instabil si consuma si mult. Bine k am scapt de el.
|
#470
Posted 08 October 2007 - 10:48
Mai, probabil depinde si de masini. Si eu am avut Tico 7 ani jumate, si de un an jumate am si MAtiz. Care este euro 3, deci nu dintre cele mai vioaie, doar 48 de cai. Cu toate astea, este mult mai fasnet decat Tico pe care l-am avut, mai comod, si muuuuuult mai silentios. In schimb consuma mult mai mult. Si in oras si in afara, cam cu 2 litri peste cat consuma Tico, dar si are 250 de kile in plus. Este adevarat ca am reusit cu Tico un consum record, demn de Plattner ala: 3.2% consum interurban .
Este adevarat ca Matizul e ceva mai putin stabil, dar nu cred ca toata lumea vrea sa mearga la limita. Iar la cei 1.83m ai mei, tico era un chin la drum lung, dupa maxim 2 ore trebuia sa iau pauza sa imi dezmortesc genunchi, aveam niste dureri groaznice. La Matiz nu mai simt asa ceva. |
#471
Posted 18 October 2007 - 07:34
salut.as avea si eu cateva intrebari pentru posesorii de tico sau soferii de tico.abia mi`am luat permisul si as vrea sa`mi cumpar un tico SH.Bineinteles k o sa merga,cineva care cunoaste cat de cat o masina, cu mine dar as vrea sa stiu si eu la ce sa ma uit inainte sa o cumpar...sa nu ma duc afon ca nici nu am un profesionist care sa`mi fie ff apropiat,abia il cunosc pe baiat si nush cat de bun e la masini.in conluzie as vrea sa stiu...asa cam ce teste sa cer sa se faca,sau cum aflu daca e revopsita sau ruginita...si cel mai important!! cum aflu CE CONSUM ARE...k vanzatorul poate zice ca are 5l/100km ,dar nu pot avea incredere ca asa e! Va multumesc...si astept sugestiile voastre !! Va rog raspundeti doar cei ce cunoasteti Tico!
|
#472
Posted 10 November 2007 - 19:13
Buna seara,
Am citit tot forum-ul acesta, deoarece doresc sa cumpar un Matiz nou. Dar nu sunt sigura daca aceasta este o alegere corecta, tinand cont de situatia fabricii Daewoo Craiova, nu stiu daca in situatia actuala mai merita cumparat un Matiz nou. Masina va fi luata in rate pe cativa ani. Credeti ca ar trebui sa ma ingrijoreze ca fabrica a dat faliment si aceasta masina nu se va mai fabrica in curand? Cat timp se va mai fabrica Matiz-ul? Ce credeti ca se va intampla cu reteaua de service-uri Daewoo? Garantia de cine este oferita? Dealer-ul de unde as cumpara masina este obligat sa imi asigure garantie la masina sau garantia intra in obligatia producatorului? Dumneavoastra v-ati cumpara un model de masina care nu se va mai fabrica in curand (repet masina va fi luata in rate si este singura masina noua pe care mi-o permit la ora actuala)? Daca sunt si alte lucruri pe care trebuie sa le am in vedere in luarea deciziei achizitionarii unei masini va rog sa mi le spuneti. Sper sa ma ajutati sa iau o decizie corecta. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. |
#473
Posted 10 November 2007 - 19:29
Tico si Matiz sunt masini doar si doar pt oras.Daca nu parasiti limitele localitatii sunt ok pt consumul lor si nu va intereseaza dotarile.
Daca doriti sa parasiti localitatea sau poate chiar tara feriti va de cutiile de chibrite. Motive: -siguranta =0 in afara orasului unde se circula mai repede(o dacie veche e mai buna , e mai mare e mai grea deci sanse mai mici de acidentari grave ca la micutele koreene) -stabilitate = 0 (din cauza greutatii scazute , a ampatamentului si a inaltimii lor in fuctie de lungimea masinii) -fiabilitate - motoarele mici , mai ales cele in 3 pistoane se chinuie mai mult decat un motor normal de peste 1,2 litrii , deci se va uza mai repede) -practicalitate - nu ai loc sa pui nimik in ele , mai ales daca vrei un picnic cu familia , mai ales ca daca le incarci motorasu ala se va chinuii si mai greu sa traga toti membrii familiei) -la drum lung sunt mai obositoare decat un sedan compact datorita faptului ca manevrabilitatea este f scazuta) Cam asta este parerea mea si doresc sa mai punctez odata subiectul sigurantei.Sunt mici deci nesigure pe langa o masina de marimea loganului sau a unei dacii normale.Eu nu mi as pune niciodata familia sau prietenii in o masina chibrit la un drum lung sau la plimbari prin Europa. Parerea mea este ca siguranta este pe primul loc. |
#474
Posted 10 November 2007 - 20:51
te inseli ca nu e mai sigura ca o dacie berlina. iti vine sa crezi sau nu, un matiz cu 2 airbaguri are 3 stele euroncap. la clasa mini
|
#475
Posted 10 November 2007 - 21:02
Frate lasa ma cu testele la clasa MINI , ce e cert e cert .Aia are capota mare si e mai grea , aia iti intra motorul in burta.Tico cate stele mai are? Si nu iti pune problema doar cu o dacie veche de cand lumea , gandeste te ca stalpul are mai multe stele si ca Dacia si ca matizul.Mai hangeste te ca la un impact din spate , aia de stau acolo sunt ca si dusi la ce distanta e intre bancheta si bara din spate. E masina de oras oricum ai pune o.Si da a luat 3 stele la clasa mini , dar Doamne fereste sa te loveasca unu care nu e la clasa mini sa vezi atunci.
Parerea mea ca sunt doar pt oras si la siguranta stau oribil orice ar spune testul pe pe euroncap.com .E mica , te compresezi in ea ca un acorderon.Si din pacate am si avut ocazia sa vad busite rau de tot.Frate era volanul de atingea de plafon.Crezi tu ca te mai ajuta 3 stele? Si testele ncap sunt la o anumita viteza , daca dai cu ea mai tare? Sau si mai rau daca da unu cu o masina k a mea in tine cu matizu?(cu toate ca a mea nu are nici un puct ca nu se faceau atunci - da are 1,7 tone) Ce faci?O iei spre cer cu siguranta Si oricum raman celelalte probleme care le am enumerat. Edited by badegheo, 10 November 2007 - 21:04. |
#476
Posted 10 November 2007 - 23:40
aia cu nu e sigura doar euroncap o poate spune pentru ca ei se ocupa cu asa ceva. masina e destul de sigura pentru varsta aia si pentru clasa din care face parte. Si inseamna ca are niscaiva zone deformabile controlat, ca airbagurile isi fac datoria (ceea ce nu e cazul la matiz, parca are doar un airbag frontal standard in romania). Clar ca daca intra un tir peste tine te face acordeon, insa la fel face si o masina ceva mai grea,insa mai veche ce nu a auzit de zone deformabile controlat & shit.
|
#477
Posted 10 November 2007 - 23:56
pai vezi ca am un si un topic la accidente ca am patit o de dimineata.Masina mea are 1,7 tone si nu cred ca e cu zone deformabile.Adika a intrat in loganu ala ca infipta fara sa am damage la ea.
Edited by badegheo, 10 November 2007 - 23:56. |
#478
Posted 12 November 2007 - 07:25
adriana2000, on Nov 10 2007, 19:13, said: Buna seara, Am citit tot forum-ul acesta, deoarece doresc sa cumpar un Matiz nou. Dar nu sunt sigura daca aceasta este o alegere corecta, tinand cont de situatia fabricii Daewoo Craiova, nu stiu daca in situatia actuala mai merita cumparat un Matiz nou. Masina va fi luata in rate pe cativa ani. Credeti ca ar trebui sa ma ingrijoreze ca fabrica a dat faliment si aceasta masina nu se va mai fabrica in curand? Cat timp se va mai fabrica Matiz-ul? Ce credeti ca se va intampla cu reteaua de service-uri Daewoo? Garantia de cine este oferita? Dealer-ul de unde as cumpara masina este obligat sa imi asigure garantie la masina sau garantia intra in obligatia producatorului? Dumneavoastra v-ati cumpara un model de masina care nu se va mai fabrica in curand (repet masina va fi luata in rate si este singura masina noua pe care mi-o permit la ora actuala)? Daca sunt si alte lucruri pe care trebuie sa le am in vedere in luarea deciziei achizitionarii unei masini va rog sa mi le spuneti. Sper sa ma ajutati sa iau o decizie corecta. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Chiar daca Daewoo va vinde fabrica, timp de 10 ani asa cum prevede legislatia vor exista piese de schimb si service-uri pt masinile Daewoo. Cred ca singura problema pe care ai putea-o avea va fi la revinzare, cind s-ar putea sa o vinzi mai greu si la pret mic, in rest daca crezi ca masinuta asta este cea mai buna solutie pentru tine, atunci nu ezita! Sau mai pune ceva si ia-ti un Chevrolet Spark! |
|
#479
Posted 12 November 2007 - 07:51
badegheo, on Nov 10 2007, 21:02, said: Parerea mea ca sunt doar pt oras si la siguranta stau oribil orice ar spune testul pe pe euroncap.com .E mica , te compresezi in ea ca un acorderon.Si din pacate am si avut ocazia sa vad busite rau de tot.Frate era volanul de atingea de plafon. volanul ala este calculat sa se "duca" spre plafon, nu spre pieptul soferului, maestre! si toate astea la un rahat de Tico... sa nu mai vorbim de deformatiile aripilor si capotei... un Daewoo arata ca o cutie de conserve calcata cu trenul, dar soferii mai au sanse sa scape intregi. |
#481
Posted 12 November 2007 - 08:37
#482
Posted 12 November 2007 - 15:42
badegheo, on Nov 10 2007, 19:29, said: Tico si Matiz sunt masini doar si doar pt oras.Daca nu parasiti limitele localitatii sunt ok pt consumul lor si nu va intereseaza dotarile. Daca doriti sa parasiti localitatea sau poate chiar tara feriti va de cutiile de chibrite. Motive: -siguranta =0 in afara orasului unde se circula mai repede(o dacie veche e mai buna , e mai mare e mai grea deci sanse mai mici de acidentari grave ca la micutele koreene) -stabilitate = 0 (din cauza greutatii scazute , a ampatamentului si a inaltimii lor in fuctie de lungimea masinii) -fiabilitate - motoarele mici , mai ales cele in 3 pistoane se chinuie mai mult decat un motor normal de peste 1,2 litrii , deci se va uza mai repede) -practicalitate - nu ai loc sa pui nimik in ele , mai ales daca vrei un picnic cu familia , mai ales ca daca le incarci motorasu ala se va chinuii si mai greu sa traga toti membrii familiei) -la drum lung sunt mai obositoare decat un sedan compact datorita faptului ca manevrabilitatea este f scazuta) Cam asta este parerea mea si doresc sa mai punctez odata subiectul sigurantei.Sunt mici deci nesigure pe langa o masina de marimea loganului sau a unei dacii normale.Eu nu mi as pune niciodata familia sau prietenii in o masina chibrit la un drum lung sau la plimbari prin Europa. Parerea mea este ca siguranta este pe primul loc. Din ciclul "Daca taceai filozof ramaneai" sau " Prostu` nu e prost destul pana nu e si fudul" avem afirmatiile facute mai sus de al nostru coleg de forum priceput in toate! O sa le iau pe rand: - siguranta: nu stiu nimic de tico, nu comentez, dar in privinta matizului te inseli. Cauta pe net, vezi ca fusese un accident intre ul Logan si un matiz. Vezi care a fost treaba cu victimele; Daca tu crezi ca scapi dintr-un impact cu o masina de aceeasi greutate cu a ta, la 100km/h in mormanul ala de 1.7t de fier vechi cu care te dai mare, te inseli amarnic. -stabilitate-destul de buna, pentru dimensiuni si masa; stabilitatea depinde de inaltime si latime, nu de inaltime si lungime, domnu` inginer-sef!! Te anunt ca orice masina inalta(vezi masini de teren) are probleme la vant lataral. Chestia cu stabilitatea o baga in vata numai soferii inapti, care nu stiu sa conduca decat in linie dreapta; Greutatea unui matiz este peste 800kg, gol, in functie de dotari. Sunt masini mult mai usoare, si nu le ia vantul de pe strada. -fiabilitate-Esti cumva sofer de dacie 1300, moskvitch sau lada sau raba? Numai unii din categoria asta, cei mai inapti din categoria asta pot emite asemenea judecati de valoare. Cum mama naibii iti explici ca motoarele asiatice, care sunt prin definitie motoare de turatie ridicata, sunt si cele mai fiabile??Dar tu le stii pe toate.... -practicabilitate-matizul se adreseaza unu anume segment de piata-un cuplu de doi tineri/mai putin tineri. Nu se vrea si nu s-a vrut niciodata masina de familie, desi ai ramane surprins sa vezi ca un matiz cu 4 persoane nu tocmai slabe plus 2 trollere in portbagaj nu se chinuie deloc.(aici nu vorbim de motoare terminate sau de familie in care fiecare membru cantareste 150kg si se vrea sa se transporte 8 persoane). -In extremis, poti spune orice despre masina asta, dar sa spui ca nu e manevrabila, asta spune totul despre cunostintele matale in domeniu auto. Ce ar trebui sa intelegem, ca o Honda Civic hatch este mai putin confortabila la drum decat un logan sau un munte de fiare vechi de 1.7t? @carman: la ce te referi mai exact? Edited by closchkutza, 12 November 2007 - 15:44. |
#483
Posted 12 November 2007 - 18:02
badegheo, on Nov 10 2007, 20:29, said: Tico si Matiz sunt masini doar si doar pt oras.Daca nu parasiti limitele localitatii sunt ok pt consumul lor si nu va intereseaza dotarile. Daca doriti sa parasiti localitatea sau poate chiar tara feriti va de cutiile de chibrite. Motive: -siguranta =0 in afara orasului unde se circula mai repede(o dacie veche e mai buna , e mai mare e mai grea deci sanse mai mici de acidentari grave ca la micutele koreene) -stabilitate = 0 (din cauza greutatii scazute , a ampatamentului si a inaltimii lor in fuctie de lungimea masinii) -fiabilitate - motoarele mici , mai ales cele in 3 pistoane se chinuie mai mult decat un motor normal de peste 1,2 litrii , deci se va uza mai repede) -practicalitate - nu ai loc sa pui nimik in ele , mai ales daca vrei un picnic cu familia , mai ales ca daca le incarci motorasu ala se va chinuii si mai greu sa traga toti membrii familiei) -la drum lung sunt mai obositoare decat un sedan compact datorita faptului ca manevrabilitatea este f scazuta) Cam asta este parerea mea si doresc sa mai punctez odata subiectul sigurantei.Sunt mici deci nesigure pe langa o masina de marimea loganului sau a unei dacii normale.Eu nu mi as pune niciodata familia sau prietenii in o masina chibrit la un drum lung sau la plimbari prin Europa. Parerea mea este ca siguranta este pe primul loc. Esti complet pe din afara taicule. Trag concluzia asta din cel putin doua dintre afirmatiile caraghioase pe care le faci. Legat de fiabilitatate ar trebui sa afli ca motoarele de Tico/Matiz, care sunt identice mai putin injectia la Matiz, duc fara probleme majore spre 300kkm cel putin. De altfel teoria ta cu motoarele cu 3 cilindri e ridicola, n-ai aflat ca VW, Fiat, Opel, Suzuki sau altii le fabrica la greu? Crezi ca or fi innebunit firmele astea care le fabrica? Legat de manevrabilitate, nici nu se merita sa-ti mai zic ceva, ca ti-au spus altii mai sus. Nu stiu cum o fi cu siguranta la Tico, dar Matizul nu sta deloc prea rau si am si vazut cazuri. |
|
#484
Posted 13 November 2007 - 01:39
Ia ti tu matiz si tico , eu raman la parerile mele si la masina mea. Daca vrei sa dai inapoi de la o dacie in 4 pistoane e problema ta. Siguranta e o prostie la cutiile de chibrituri. Manevrabilitatea tre sa fi nebun sa crezi ca e buna la o masina asa de mica cu un ampatament mic si cu niste roti subtiri ca biscuitele in dunga.
Parca ati fi aerieni naiba cu masinutele astea de jucarie care au fost concepute pt oras. Si vezi cand iei maztiz sa aveti vanturile laterale puternice sau curbele luate mai sportiv ca zbori cu 3 pistoane nu cu avion cu reacitie. Vad din rautatea ta ca esti pus pe contradictii . Poate chiar ai o cutie de chibrite... Cand vei fi informat despre acest subiect si cand vei conduce altceva in afara de matiz si Dacia sa vb. Daca chiar ai o masina respectabila atunci esti total pe langa ce blambani pt ca avand o masina respectabila si spunand ce ai spus mai sus e clar ca nu le ai cu masinile. |
#485
Posted 13 November 2007 - 07:25
badegheo, on Nov 13 2007, 01:39, said: Daca chiar ai o masina respectabila atunci esti total pe langa ce blambani pt ca avand o masina respectabila si spunand ce ai spus mai sus e clar ca nu le ai cu masinile. |
#486
Posted 13 November 2007 - 09:19
Badegheo, eu nu inteleg ce te streseaza pe tine ca la altii le plac masinutele astea ?
Uite, eu am avut doua Tico si am fost extrem de multumit de masinute, consum 5-6% in oras si 3,8-4,5 % in afara. De fiabilitate nici nu mai vorbesc, nu mi-a cazut nimic pe ele, doar am taiat la una un burduf de planetara, dar bine ca l-am vazut la timp. Si acum am o masinuta, mie unul imi plac masinile mici, mai ales in oras, sa vezi ce ma inghesui cu ea peste tot. Tu cu vaporul esti mincat, iti trebuie Marea Neagra sa-l intorci. In afara este altceva. Asta e, nu toata lumea este la fel, bine ca nu este la fel, ne intorceam la Nea Nicu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users