Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Transalpina, cea mai inalta sosea din tara

- - - - -
  • Please log in to reply
4395 replies to this topic

#4195
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
partea cea mai proasta este ca multi au circulat fara sa stie ca este drum inchis circulatiei :)))) desi sunt/au fost intotdeauna indicatoare mari. deci va dati seama ce soferi sunt in romania asta........

#4196
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 17.01.2008
Nu cred ca intrat nimeni pe TA fara sa vada semnul de circulatie interzisa. Nu ai cum sa nu-l vezi!!

#4197
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

 bossake, on 25 august 2014 - 20:48, said:

partea cea mai proasta este ca multi au circulat fara sa stie ca este drum inchis circulatiei Posted Image))) desi sunt/au fost intotdeauna indicatoare mari. deci va dati seama ce soferi sunt in romania asta........

Da exact,adica se aduna cu cei care depasesc pe linie continua,nu respecta viteza legala,nu dau prioritate pietonilor,parcheaza aiurea pe doua-trei locuri,circula pe sens interzis,se baga in fata la semafor,etc.etc.etc.adica aproape 100% din soferi.Noi toti, adica.

ps.Banuiesc ca te regasesti si tu in careva ipostaza,nu-i asa?
ps1.Si daca e vorba de drum inchis,atunci sa fie drum inchis,mama lui de drum,cu baricade sau cu santuri,nu cu asfalt ca-n palma!!!!

#4198
blackcat

blackcat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 29.11.2001
Intrebarea e, insa, de ce mama ma-sii sa fie drum inchis? De ce?

#4199
daniel_LNC

daniel_LNC

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 07.03.2010

 blackcat, on 26 august 2014 - 16:43, said:

Intrebarea e, insa, de ce mama ma-sii sa fie drum inchis? De ce?

pentru ca in proportie de peste 60% din drum lipsesc parapetii de protectie,marcajul,semnele ce indica curbele destul de periculoase,etc Posted Image

#4200
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 daniel_LNC, on 26 august 2014 - 19:31, said:

pentru ca in proportie de peste 60% din drum lipsesc parapetii de protectie,marcajul,semnele ce indica curbele destul de periculoase,etc Posted Image
Situatia este valabila si pe Transfagarasan, in sensul ca lipsesc toate cele, si nu este inchis.

Edited by MembruAnonim, 27 August 2014 - 06:56.


#4201
daniel_LNC

daniel_LNC

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 07.03.2010

 G-Ionel, on 27 august 2014 - 06:55, said:

Situatia este valabila si pe Transfagarasan, in sensul ca lipsesc toate cele, si nu este inchis.

nu vreau sa fac o dezbatere pe aceasta tema,eu doar mi-am spus parerea mea care coencide si cu cea a autoritatilor si nu prea merge comparatia cu Transfagarasanul,pe Transalpina ai zone muuuult mai periculoase si fara vizibilitatea.

drumuri bune Posted Image

#4202
PeterPan 42

PeterPan 42

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 15.06.2007

 daniel_LNC, on 26 august 2014 - 19:31, said:


pentru ca in proportie de peste 60% din drum lipsesc parapetii de protectie,marcajul,semnele ce indica curbele destul de periculoase,etc Posted Image
Si cand era deschis, avea toate astea?
'ai, dom'le, sa fim seriosi.
E o treaba ce tine de birocratie, nicidecum de parapeti si alte alea.

#4203
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006
Am gasit aici un mic articol din care reiese clar cat de dobitoci sunt cei care iau deciziile (nu stiu cat de proaspat este):

http://www.digi24.ro...lei Transalpina

Eu am circulat pe el acum trei ani.E fantastic.Ca o fi inchis,ca-i deschis nici dracu' nu mai stie,dar dupa stiinta mea chiar daca lipsesc unele sau altele,nu s-a inregistrat nici un accident rutier cauzat de acele lipsuri.Repet,eu asa stiu.

#4204
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 17.01.2008
^^ Adica atunci cand era drum forestier...

#4205
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 PeterPan 42, on 27 august 2014 - 07:27, said:

Si cand era deschis, avea toate astea?
'ai, dom'le, sa fim seriosi.
E o treaba ce tine de birocratie, nicidecum de parapeti si alte alea.
.
era drum forestier inainte

 G-Ionel, on 27 august 2014 - 06:55, said:

Situatia este valabila si pe Transfagarasan, in sensul ca lipsesc toate cele, si nu este inchis.
nu lipsesc marcajele pe sosea pe T/fagarasean.
si nici T/Fagarasanul nu e deschis tot timpul, daca ai vezut semnul

 blackcat, on 26 august 2014 - 16:43, said:

Intrebarea e, insa, de ce mama ma-sii sa fie drum inchis? De ce?

E un drum la un nivel de 2,000m+
Apar frecvent nori, ceea ce se traduce in ceata cu un nivel de transparenta mic. Ai condus vreodata in ceata densa?
Not fun.
Daca nu ai marcaje nu stii exact pozitia pe banda. Pericol sa cazi pe prapastie sau de accident cu Huidu si sa faci buba

 adisz, on 25 august 2014 - 21:05, said:

ps1.Si daca e vorba de drum inchis,atunci sa fie drum inchis,mama lui de drum,cu baricade sau cu santuri,nu cu asfalt ca-n palma!!!!

te gandesti si ca drumul ala trebuie terminat?
adica au dreptul si au prioritate basculantele si autospecialele care pregatesc/repara drumul.
CNADNR ti-a pus un semn. Ca nu vrei sa-l respecti e problema ta personala.
Mie de ex. nu-mi place ca drumul va fi asfaltat si terminat.
Cand era forestier avea gustul lui. Acum mi-a ramas doar Strategica, in rest e plin de bombe care vand prosoape si struguri din Grecia, pantofari care-si propun sa ajunga in 2 ore de la Novaci la Sebes, peturi si cutii de bere aruncate aiurea etc.

#4206
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

 adisz, on 27 august 2014 - 09:33, said:



Eu am circulat pe el acum trei ani.

 danutzu_1069, on 27 august 2014 - 09:35, said:

^^ Adica atunci cand era drum forestier...


Vorbesti in necunostinta de cauza.Acum trei ani (204,2013,2012) nu era vorba despre nici un drum forestier.


 tsunnami, on 27 august 2014 - 10:22, said:

.
era drum forestier inainte


Daca nu ai marcaje nu stii exact pozitia pe banda. Pericol sa cazi pe prapastie sau de accident cu Huidu si sa faci buba




adica au dreptul si au prioritate basculantele si autospecialele care pregatesc/repara drumul.

CNADNR ti-a pus un semn.

Mie de ex. nu-mi place ca drumul va fi asfaltat si terminat.
Cand era forestier avea gustul lui. Acum mi-a ramas doar Strategica, in rest e plin de bombe care vand prosoape si struguri din Grecia, pantofari care-si propun sa ajunga in 2 ore de la Novaci la Sebes, peturi si cutii de bere aruncate aiurea etc.

Cum am mentionat mai sus,nu era drum forestier.NU A CIRCULAT NICI UN FEL DE BASCULANTA SAU CAMION pe acest drum.Drumul a fost asfaltat in proportie de 99,90%.
Nu a existat nici un fel de semn pyus de CNADR.(circultia rutiera se desfasoara respectand codul rutier,nu codul CNADRPosted Image)
Cand am fost eu (in 2012,acum trei ani),spre norocul nostru nu existau nici un fel bombe.
Sunt total de acord cu tine cand zici ca era mai bine cand era forestier.

#4207
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 adisz, on 27 august 2014 - 11:36, said:

Cum am mentionat mai sus,nu era drum forestier.NU A CIRCULAT NICI UN FEL DE BASCULANTA SAU CAMION pe acest drum.Drumul a fost asfaltat in proportie de 99,90%.
Nu a existat nici un fel de semn pyus de CNADR.(circultia rutiera se desfasoara respectand codul rutier,nu codul CNADRPosted Image)
Cand am fost eu (in 2012,acum trei ani),spre norocul nostru nu existau nici un fel bombe.
Sunt total de acord cu tine cand zici ca era mai bine cand era forestier.

Inainte sa fie asfaltat era forestier, sau cum dracu i-o zice, dar era.
Autospecialele TREBUIE sa circule pe acolo sa ajute la drum, cum crezi ca se poate face soseaua?
Cred ca am si fotografii daca ma apuc sa caut

Circulatia rutiera se desfasoara conform codului rutier, corect, in care se povesteste de semnele de circulatie, care se propun si aproba impreuna cu politia rutiera, de cine crezi? CNADNR in afara localitatilor si primarii in localitate. Politia nu fabrica panouri cu "Drum inchis" ci CNADNR. Uite o scrisoare pe care am primit-o la o sesizare de-a mea in jud Calarasi in care am mentionat ca in locul respctiv TREBUIE un semn de circulatie, fiind zona si curba periculoasa

Attached Files



#4208
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007

 adisz, on 27 august 2014 - 11:36, said:

Cand am fost eu (in 2012,acum trei ani),spre norocul nostru nu existau nici un fel bombe.

cand ai fost tu in 2012 exista anunt la intrarea pe drum care anunta clar ca drumul este inchis circulatiei publice !!! acel indicator a fost pus intotdeauna si inca este pus !!
de asta ma revoltam eu .. ca ce soferi avem in romania. nu sunt in stare sa citeasca indicatoarele corect. multi credeau ca domne indicatorul ala a ramas de mult, e pus aiurea acolo.
transalpina nu a fost niciodata deschisa circulatiei publice (vorbim din punct de vedere OFICIAL) din 2009-2010 si pana acum !! problema e ca multi efectiv nu au realizat lucrul asta. ori nu au observat indicatoarele ori au crezut ca de fapt au uitat aia sa ia indicatoarele...
habar nu am daca acele indicatoare erau puse si pana sa inceapa marea asfaltare. tind sa cred ca da, dar nu asta e relevant pt discutia noastra.
eu am fost in fiecare an pe transalpina dupa asfaltare desi stiam ca este oficial inchis si mi-am asumat niste riscuri (care le consider minime). dar am realizat intotdeauna ca a fost inchis. sunt total surprins de multi care au fost anii trecuti dar anul asta nu au mai mers ca stai domne acum e inchis drumul. drumul a fost intodeauna inchis !!

Edited by bossake, 27 August 2014 - 15:17.


#4209
PeterPan 42

PeterPan 42

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 15.06.2007

 tsunnami, on 27 august 2014 - 10:22, said:

.era drum forestier inainte
In 2002, cand l-am parcurs prima data pe tronsonul Novaci-Obarsia Lotrului, posibil, desi imi amintesc ca era trecut pe harta.
In 2012, zece ani mai tarziu, era deschis cu anumite restrictii, intre Ranca si Sebes.
In 2013, aceeasi situatie: drum deschis, cu restrictiile aferente unui drum in lucru.

#4210
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
despre ce restrictii vorbesti? cum sa fie drumul deschis?!? a existat intotdeauna indicator care spune drum inchis circulatiei publice Posted Image vorbesc de perioada de dupa asfaltarea din 2009-2010. si vorbesc de portiunea ranca-obarsie.
am atasat si 2 poze de pe google maps. poze facute in 2012 (o poza este facuta la obarsie una imediat dupa ranca) unde se vede clar indicatorul care spune ca drumul este inchis circulatiei publice.
am atasat si o a3a poza cu indicatorul care spune ca drumul este inchis circulatiei publice. a3a poza este imediat la intrarea pe drumul 67c din drumul rm valcea - targu jiu (unde faci dreapta)

Attached Files


Edited by bossake, 27 August 2014 - 16:54.


#4211
dcr

dcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,009
  • Înscris: 01.05.2004
Prima data cand am strabatut Ranca - Obarsia Lotrului, cu masina, a fost in 1979. Iar atunci, ca si acum, se numea DN67C, adica era drum national. Avea si indicatoare, nu multe (cred ca 2 sau 3 Posted Image ) dar aveau si masina(masini?!) pentru intretinerea drumului.

Indicatoarele de drum inchis circulatiei publice au aparut dupa cativa ani si initial erau montate unul in Ranca, unde era unitatea de vanatori de munte si unul  la Obarsie. Dupa ce au inceput constructiile Posted Image in Ranca au mutat semnul aici. Si au pus unul si la intrarea de la Obarsia Lotrului.

Edited by dcr, 27 August 2014 - 19:32.


#4212
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 17.01.2008
Tre sa-i amendam pe astia de la goagle maps ca au circulat pe un drum inchis circulatiei publice.
N-as +dori numanui sa circule pe un drum fara marcaj (cel putin) in conditii de ceata si ninsoare!
Si asta pe 11 octombrie.

Attached Files


Edited by danutzu_1069, 27 August 2014 - 20:06.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate