Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

salarii in industria petroliera in strainatate

- - - - -
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#37
bubalus

bubalus

    Membru chel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,206
  • Înscris: 15.02.2005

 virgil3210, on Mar 25 2009, 19:21, said:

Am primit de curand de la Emirom o oferta p[entru Nigeria sau Angola in Project Planning,sunt an terminal la Inginerie Economica in cadrul Politehnicii Bucuresti,Facultatea IMST.Se va face un training de Primavera sau SAP in Bucuresti,iar apoi se pleaca acolo pe 1500 euro.Ce spuneti,este OK?As vrea sfatul cuiva care lucreaza in astfel de proiecte.Si mi-e oarecum teama de tarile respective,sunt conflicte interne,sunt tari sarace,daca ei nu isi respecta contractul nu o sa mai pot pleca de acolo,nu este la fel ca in UE...Ce sfat imi puteti da ?
emirom lucreaza in general pentru Saipem (ENI).
in nigeria e cam nasol...in angola e mai bine.

Edited by bubalus, 01 April 2009 - 12:35.


#38
ynos

ynos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.04.2009

 virgil3210, on Mar 25 2009, 20:21, said: