Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Apr 18 2024 19:21, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#6085
Posted 07 December 2016 - 15:37
Un test de zgomot si vibratii dupa 3500 km cu ulei eneos sustina 5w-40 + IF- WS2 ( MOTOR 1,4 / 16V / 75 CP GOLF 4 LA 90 GRADE APA / RELANTI / TEMP EXTERIOARA 4,5 GRADE ; 185.000 km / benzina 95 )
aparatul de masurat asezat pe motor zgomot : 75 dB ; vibratii 4 (dupa cum arata vibratiile au un maxim aproape liniar motorul este inca bine echilibrat deci compresia este egala , bujiile dau inca bine toate 4 la 35.000 km ) aparatul in cabina : zgomot 45 dB ; vibratii 1,8 ( vibratiile nu prea mai sunt sunt la amplitudinea maxima liniare dar asta tine de cabina si alte lucruri care nu deranjeaza sau nu este un semn de alarma . ) se explica prin poze cam ce inseamna indicatiile si ce anume ar reprezenta Attached Files |
#6086
Posted 07 December 2016 - 17:07
danut101958, on 07 decembrie 2016 - 15:37, said:
Un test de zgomot si vibratii dupa 3500 km cu ulei eneos sustina 5w-40 + IF- WS2 ( MOTOR 1,4 / 16V / 75 CP GOLF 4 LA 90 GRADE APA / RELANTI / TEMP EXTERIOARA 4,5 GRADE ; 185.000 km / benzina 95 ) |
#6087
Posted 07 December 2016 - 18:19
@danut101958
Nu stiu daca are relevanta, mai ales la vibratii ( testul de compresie este de baza) insa asa arata la mine. 4600km cu shell ultra 5w40 masina avand 126k motor 3.5l 272cp temp de 90 de grade. Telefonul a fost asezat in locul incercuit pe motor. Attached Files |
#6088
Posted 07 December 2016 - 19:52
au relevanta vibratiile . scoate o fisa de la o bujie si atunci se pot vedea cum arata vibratiile .sigur ca testul de compresie este de baza dar daca compresiile difera si exploziile difera si atunci iar avem vibratii neregulate datorita unor socuri . eu zic asa din ce vad . motor v6 deci mai bine echilibrat amplitudinea vibratiilor mai mica dar mai neregulate ca la mine .
cum ai facut calibrarea la sunet ? ca 35 dB este incerdibil de bine practic nu-l auzi , pentru ca din tabele acest zgomot este : soapta ( Quiet whisper or Very quiet room fan at low speed at 1 m distance ,ori intre quiet bedroom at night si quiet library de fapt iti arata pe aparat asta . ) http://www.sengpiela...ssureLevels.htm si la vibratii cum ai facut calibrarea ( la mine la vibratii a fost + 8 cu ( - 0,3 eliminare distorsiune la baza ) |
#6089
Posted 07 December 2016 - 19:57
Nu am calibrat nimic, am instalat programele si am luat citirea.
|
#6090
Posted 07 December 2016 - 21:35
pai nu este corect . trebuie calibrat . vezi pe citirea de sunet in dB ti-a iesit zgomot de biblioteca cu liniste deplina ( quiet library scrie sub 35 dB ) .
si asta cu aparatul pus pe motor ! |
#6091
Posted 08 December 2016 - 18:40
@danut101958
Am facut calibrarea la sunet si la vibratie exact ca la tine si astea sunt rezultatele: Attached Files |
#6092
Posted 08 December 2016 - 18:50
Hai ma...sunteti copii.. Ce teste ''precise'' mai faceti si voi.. Cu telefonul..pe bune?
|
#6093
Posted 08 December 2016 - 23:00
La sunet am calibrat pe zero ; la vibratii a fost asa cum am spus +8 ( -0,3 distorsiune ) ca asa am egalat un aparat de masurare vibratii dedicat si conform tabelului standarlizat de sunet am obtinut date conforme deci nu aiurea .
Si acum pentru ghilimele cateva consideratii ( as intreba care este eroarea fata de unul precis si la ce m-ar ajuta daca cu aceeasi eroare masor si la urmatoarea data ca eu nu doresc sa masor sunetul emis ca o caracteristica ci daca , fata de prima masuratoare la o alta masuratoare am diferente sau daca la un ulei am un sunet de o anumita marime si la altul alta marime eroarea pastrandu-se ; daca era un sonometru profesional tot diferente aveam daca erau dar cu eroare pe masuratoare mai mica . Numai in cazul in care diferentele dintre cele doua masuratori ar fi de 1 dB atunci poate cu telefonul nu as sesiza . dar la 1,2 dB in plus sau minus nu m-as ingrijora de sunet . ) Vis a vis de un sonometru profesional programul de pe un tel . este bun daca il calibrezi avand o frecventa de raspuns intre 250 si 4000 Hz suficient pentru a asculta un motor . La un sonometru profesional se pot elimina sunete parazite sau care nu te intereseaza , gama de frecventa este mai larga (intre 50 - 10.000 Hz ). acuratetea este cam de 0,1 dB si mai poti identifica sursa zgomotului . . Deci unul profesional poate masura in conditii grele adica cu zgomote diferite imprejur iar la sunete foarte inalte eroarea este mai mica dar iar nu-i cazul la un motor . Cu telefonul nu se poate asta dar se poate masura destul de precis daca ai liniste in jur . Da sa zicem ca nu este precis si masoara 60 dB si unul profesional da 40 dB . Pai la o urmatoare masuratoare eroarea v-a fi aceeasi si daca arata 65 dB inseamna ca apare o problema de zgomot si atunci daca vrei sa cauti sursa folosesti un sonometru adevarat dar trebuie sa stii pe ce frecvente functioneaza fiecare reper ceea ce este numai pentru profesionisti . daca ai studiat motoare si proiectarea lor trebuie sa cunosti ca fiecare reper in functionare emite o anumita frecventa care este cunoscuta si inregistrata de producator Nota: am un samsung (pe camera foto 13 mP / iso max 800 / 1,9 luminozitate ) dar si un nikon d 3300 Low Pass / 24 MP / iso max 12500 / obiectiv Carl Zaiss FleKtogon 20/4 . in conditii bune de iluminare diferentele de fotografie sunt greu sesizabile daca stii sa fotografiezi si daca treci telefonul pe manual si nu merita un Nikon . In conditii grele de fotografie apar diferente majore si atunci merita .asa si la sunet / vibratii ( eu am indicat o metoda simpla si al indemana oricui ca telefoanele moderne au ceva precizie ; acum fiecare face ce crede ) asa indicam analizor spectral de vibratii dar cati pot face asta si unde in afara de o uzina serioasa ? Asa se mentin utilajele prin analiza vibratiilor si analiza sunetelor . Mai sunt si alte metode nu e locul . |
#6094
Posted 09 December 2016 - 19:15
Shell ultra 5w40 cu peste 5k km si consumul este extraordinar pt motorasul meu.
Attached Files |
|
#6095
Posted 10 December 2016 - 14:12
danut101958, on 08 decembrie 2016 - 23:00, said:
as intreba care este eroarea fata de unul precis si la ce m-ar ajuta daca cu aceeasi eroare masor si la urmatoarea data Corect. Nu sensibitatea in sine aparatului conteaza in primul rand, ci standardizarea masuratorii. Adica daca tu masori in Ro, si i860 in UK, amandoi folosind acelasi program, cu aceleasi setari, chiar pe un banal telefon mobil............ valoreaza infinit mai mult decat daca ati folosi fiecare cate un vibro/sonometru ultra sensibil dar diferit, cu marje de eroare diferite, captand frecvente diferite. In plus, conteaza ce inregistreaza fiecare pe acelasi motor , cu aceleasi setari, dar cu uleiuri diferite. Nu comparam motoare, ci uleiuri. Edited by zveroboi78, 10 December 2016 - 14:26. |
#6096
Posted 10 December 2016 - 14:30
Prefer oricand niste masuratori, fie si cu telefonul, dar riguroase, decat filmuletele de autoproslavire pe Youtube... filmate probabil tot cu telefonul.
La fel, rusii aia cu sticlele de ulei scoase din congelator... nu-s chiar lipsite de valoare. Aia aplica un standard de masurare, atata cat pot ei acolo in gospodarie, nu cersesc admiratie, bagare-n seama si like-uri. Edited by zveroboi78, 10 December 2016 - 15:00. |
#6097
Posted 10 December 2016 - 15:14
Am schimbat uleiul, filtrul si busonul azi.
Am scos uleiul cu pompa dupa care am dat drumul la buson, nici o picatura de ulei nu a curs. Am bagat si o camera inauntru si din ce pot vede este curat. http://imgur.com/a/cEfXc http://imgur.com/a/Qpunz |
#6098
Posted 12 December 2016 - 11:23
Am reusit si eu in weekend sa fac revizia la masina, am turnat Ravenol SSL 0W-40.
Motorul se comporta foarte bine, dar fara UOA este greu sa faci comparatie intre uleiuri. Cifrele vorbesc. |
#6099
Posted 12 December 2016 - 12:13
2000 km in 5 zile cu golful meu 1.9 tdi 308 000km actual.
Consum 5% pe 2000km extraurban in tara cu viteza medie de 74 km/h. Drumuri Buc- Maramures saptamana trecuta. Consum de ulei 0, motorul porneste la sfert, fara nici un sunet diferit fata de +35 grade, chiar si la -10 grade dimineata. Ulei Fuchs 5w40 XTL gt1, vechime 3000km. Vedem cum se comporta la 8000km. |
|
#6100
Posted 12 December 2016 - 13:49
danut101958, on 08 decembrie 2016 - 23:00, said:
... Am facut un test si cu uleiul nou. Primul este pe gaz al doilea set de poze este pe benzina. Injectoarele de gaz sunt un pic mai galagioase ca cele de benzina. Insa nu este o diferenta mare intre un ulei de 5000km si ulei nou. Attached FilesEdited by Speedo, 13 December 2016 - 15:25. |
#6101
Posted 12 December 2016 - 19:42
zveroboi78, on 18 noiembrie 2016 - 19:18, said: LE promotii in FR Shell Helix Ultra ECT C3 5w30.................... 28.xx eur/ 5+ 1 L Shell Helix Ultra 5w40 .................................... 38 eur / 5 + 2 L ce parere ai de gama noua de uleiuri Havoline ProDS http://www.4tuning.r...rods-33117.html http://romania.havol...ine-pro-ds.html |
#6102
Posted 13 December 2016 - 11:22
Nu stiu nimic despre ele, deci n-am nici o parere.
Daca poti, pune tds si msds, n-am reusit sa le descarc pe tel |
Anunturi
▶ 5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users