Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Apr 18 2024 19:21, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#5707
Posted 23 September 2016 - 17:19
depinde si de unde erau acele mann-uri.
cele mai smechere ar trebui sa fie hengst, mai sportive. |
#5708
Posted 23 September 2016 - 17:55
Mie filtrele de origine Renault nu-mi tineau uleiul in ele si dimineata la pornire dura foarte mult pana venea ulei in rampa.
Cu mahle aveam ulei la pornire si nu-mi mai bateau culbutorii. Nu erau made in france ci made in tunisia sau maroc ceva de genul insa erau renault genuine. |
#5709
Posted 23 September 2016 - 18:47
E discutabil (provenienta, marca masina etc etc), la Flocus 2 1.6 benzina cu Mahle tot timpul bateau culbutorii la rece (masina luata de noua) cu Mann nu.
|
#5710
Posted 23 September 2016 - 19:16
Mann Germany
Mahle China Filtrul il avea in casa. Era mai mic decat MANN-ul si am zis ba nu pun asa filtru. Dar daca alte persoane au pus pe acelasi motor si au zis ca e ok, de ce nu ? Edited by Kspic, 23 September 2016 - 19:18. |
#5711
Posted 24 September 2016 - 09:57
Referitor la valva unidirectionala (antiretur) din filtrul de ulei,am patit-o recent,avand in motor (Logan 1.2 16v) Mobil 1 new life 0w40 (cumparat din Carrefour,vechime maxim 1 an pe bidon) si filtru ulei Mahle (cutie albastra,made in austria) OC475.La pornirea la rece aveam batai,dar nu mereu.Mi-a facut iarna,la temperaturi cu minus,dar si primavara la temperaturi cu plus.Am fost nevoit sa schimb uleiul si filtrul la mai putin de 2000 km .Ori uleiul era prost,ori supapa din cauciuc antiretur din filtrul de ulei nu-si facea treaba mereu (ultima varianta cea mai plauzibila).Am mai avut la alte schimburi si filtru Knecht OC475 (cutie portocalie,made in austria) cu uleiuri 5w30,dar nu s-a intamplat niciodata sa bata motorul la pornire.Atentie, constructia filtrului de ulei Mahle OC475 nu este aceeasi cu Knecht OC475.Am vazut pe youtube ambele sectionate.
|
#5712
Posted 24 September 2016 - 23:39
swtm, on 20 septembrie 2016 - 13:02, said:
Greu de crezut sa fie fake în kaufland |
#5713
Posted 24 September 2016 - 23:51
Scrie made in EU pe bidon luat din Kaufland. Turcia nu e in EU
|
#5714
Posted 25 September 2016 - 03:55
TURCAS PETROL A.Ş. (TRCAS)
TURCAS Petrol is a leading player in the Turkish oil and energy sector who has partnerships in a variety of ventures as part of its international corporate culture. As an integrated energy company, TURCAS operates and invests in the fields of fuel distribution and lubricants, oil refining and petrochemicals, electricity generation and trading, and natural gas wholesale. TURCAS’ fuel retail and lubricants subsidiary SHELL & TURCAS Petrol operates a network of nearly 1,050 nation-wide dealers and has an annual turnover of TL 9.4 Billion. TURCAS' refining and petrochemicals subsidiary SOCAR & TURCAS Enerji is the parent company of PETKIM who had a gross production of 3.2 million tons and revenues of TL 3 Billion in 2010. TURCAS and its subsidiaries employ approximately 3,500 people. Turcas’ business development activities for natural gas trading and oil & gas production in the energy-rich countries of the regional geography continue as we plan to establish potential partnerships in various projects with multinational oil/energy companies experienced in this field. Ceva este intre shell si Turci, Eboda cred ca stie mai multe. |
#5715
Posted 25 September 2016 - 13:04
Pentru cei interesati Valvoline Synpower XL-III C3 5w30 145 lei la uleideulei.ro.
Deci varianta noua ! Pentru Synpower MST 5w40 C3 cel nou cu PP de -45 grade, puteti lua legatura cu ei pe email. Eu m-am interesat pentru mine de xl-iii |
#5716
Posted 25 September 2016 - 15:38
5000km cu Valvoline 5w40 Xtreme, comparat cu Fuchs, cam mare zgomotul la cald si rece. Imi cunosc masina bine ~ 30 000km/an doar extraurban.
Vara la 30-35-40 grade Valvoline se comporta mai bine decat Fuchs la cald, insa acum la 5-15 grade Valvoline suna rau la rece si la cald. Nu-mi place. |
|
#5717
Posted 25 September 2016 - 15:41
eboda, on 24 septembrie 2016 - 23:39, said:
SHU va merge greu in RO datorita pretului mare pe litru fata de competitie si reticentei romanului la tot ce este made in Turkey. Pret mare pe litru? 5L cu 125 lei ti se pare pret mare? 25 lei pe litru. Cumparat de la magazin autorizat Shell , nu de la colt de strada. Mai bine de atat nu stiu daca se poate ca pana la urma nu cumperi ulei mineral. Este totusi un sintetic. Pai am vazut si semi-sintetice mai scumpe dar acolo sigur platesti brandul. Iar legat de Turcia...Nu se mentioneaza express pe bidon. Il am langa mine se scrie clar - Made in EC ( European Community). Acum...Dumnezeu cu mila... Edited by eolianu, 25 September 2016 - 16:03. |
#5718
Posted 25 September 2016 - 18:02
Deenman, on 25 septembrie 2016 - 15:38, said:
5000km cu Valvoline 5w40 Xtreme, comparat cu Fuchs, cam mare zgomotul la cald si rece. Imi cunosc masina bine ~ 30 000km/an doar extraurban. Vara la 30-35-40 grade Valvoline se comporta mai bine decat Fuchs la cald, insa acum la 5-15 grade Valvoline suna rau la rece si la cald. Nu-mi place. Esti sigur ca nu a ajuns si antigel in ulei ? Au fost cazuri in sua in care in urma unei probleme asemanatoare a ajuns antigel in ulei iar uzurile erau mari ulei ulei + antigel. Zic de sua pentru ca cei ce acolo fac si analize de ulei. Te intreb pentru ca dupa ce ai avut problema aceea ai spus ca nu iti mai place cum suna valvoline la cald. Iar o schimbare asa brusca trebuie sa aiba si o cauza. Iar la masina tatalui dupa 7k km la masina cu DPF deci regenerari, sa zicem aproximativ 8, motorul suna identic. La Balea Lac motorul a pornit fara zgomote suspecte. Are si 40k km dar ..... diferente nu au fost. Eu am schimbat filtrul MANN cu MAHLE asa cum am spus. Dupa ce am schimbat filtrul si am facut cateva drumuri scurte de oras, am avut 2 porniri cu caraiala de distributie. Am facut un drum de 140 km, uleiul este mai curat acum iar porniri cu caraiala de distributie n-am mai avut. Eu tind sa cred ca acel MANN cam avea probleme si la interior. Mersul pe autostrada cu 98 grade ulei constant mai bine de 16 ore in total nu i-a placut. Iar in extern mersul mai agreiv presupun ca nu. Este foarte serioara problema oferita de filtrul man pentru ca nu folosesc funtia start stop. O dezactivez mereu. Cum ar fi sa se opreasca la semafor masina, motorul intra in somn, uleiul din filtru se scurge pentru ca este foarte fluid la 90 grade eu pornesc masina si plec instant. Uzuri ? Cam mari cred. Edited by Kspic, 25 September 2016 - 18:12. |
#5719
Posted 25 September 2016 - 18:12
Azi am schimbat uleiul la prietenul meu. Am zis sa facem un experiment sa vedem cat ulei ramane in baie dupa ce este extras cu pompa.
In cazul lui manualul zice ca schimbul de ulei se face pe la busoane, are 2 pe baia de ulei. Am scos uleiul cu pompa pana nu a mai iesit nimic, apoi am dat drumul si la busoane, dupa cum se vede cantitatea ramasa este foarte mica cred ca 50 ml maxim la 8 l de ulei nu cred ca se simte. http://imgur.com/a/BXp3q Deci cei care vreti puteti face schimbul de ulei cu pompa. Am bagat tot Shell ultra 5w40, a curatat foarte bine motorul ala. Si ce bine suna ( video este mai vechi nu este de azi ) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4gpSPXbfLxE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by i860, 25 September 2016 - 18:16. |
#5720
Posted 25 September 2016 - 20:02
eolianu, on 25 septembrie 2016 - 15:41, said: Pret mare pe litru? 5L cu 125 lei ti se pare pret mare? 25 lei pe litru. Cumparat de la magazin autorizat Shell , nu de la colt de strada. Mai bine de atat nu stiu daca se poate ca pana la urma nu cumperi ulei mineral. Este totusi un sintetic. Pai am vazut si semi-sintetice mai scumpe dar acolo sigur platesti brandul. Iar legat de Turcia...Nu se mentioneaza express pe bidon. Il am langa mine se scrie clar - Made in EC ( European Community). Acum...Dumnezeu cu mila... Edited by eboda, 25 September 2016 - 20:03. |
#5722
Posted 25 September 2016 - 21:14
Kspic cum adica nu s-a schimbat nimic? am trecut de la temperaturi de 28-32 grade la temperaturi de 6 grade (azi dimineata la Cheia) si 12 grade la pranz la Cheia - Ph. Cum sa nu se schimbe nimic. Uleiul trecut prin filtru Purflux suna tot mai nasol pe masura ce temperatura de afara scade. Nu a ajuns nici un antigel in ulei pt ca nu mi-a crescut deloc uleiul ci doar a scazut.
Daca ajungea chiar si 200-300ml de antigel in ulei, motorul suna a cacat inca de la prima cheie + ca la viteze mari batea in draci. Nu face zgomote suspecte, e doar zgomotos in turatii.2500-3500rpm. Mai zgomotos decat de obicei, si nu e zgomot metalic de lovire, e zgomot de accelerare mai accentuata, atata tot, se aude motorul mai tare. Edited by Deenman, 25 September 2016 - 21:23. |
#5723
Posted 25 September 2016 - 22:25
Kspic citeste la fuchs pe site despre tehnologia XTL. Cauta si pe youtube fuchs XTL, ca descriu ei acolo tehnologia. Asigura silentiozitate la pornire iarna.
Deenman a folosit deja uleiul Fuchs Titan GT1 5w40 XTL, 4 schimburi si a fost multumit |
#5724
Posted 26 September 2016 - 08:08
Ce parere aveti de filtrele de ulei Hengst? Pana acum am mers pe Mann dar am auzit ca HEngst sunt de top , mult mai calitative iar diferenta de pret fata de Mann nu este mare.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users